Материалдар / Мамандықтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мамандықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
балалардың болашақта қандай мамандықты таңдау жайында білуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2019
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар Жіктік жалғауы 4 сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар Жіктік жалғауы 4 сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мамандықтар Жіктік жалғауы 4 сынып

 Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Тақырып бойынша жаңа білімді меңгерту. Грамматикалық тақырыпты бекіту мақсатында тапсырмала

2 слайд
 Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Тақырып бойынша жаңа білімді меңгерту. Грамматикалық тақырыпты бекіту мақсатында тапсырмаларды орындау. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеуді жетілдіру.  Дамытушылық: сөздік қорын,тілдесу қарым-қатынасын, тапсырмаларды орындай білу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушылардың барлық мамандық атауларын сыйлай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

 Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Тақырып бойынша жаңа білімді меңгерту. Грамматикалық тақырыпты бекіту мақсатында тапсырмаларды орындау. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеуді жетілдіру.  Дамытушылық: сөздік қорын,тілдесу қарым-қатынасын, тапсырмаларды орындай білу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушылардың барлық мамандық атауларын сыйлай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

Қызығушылықты ояту: Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағ

3 слайд
Қызығушылықты ояту: Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым қазақ тілім . Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.

3 слайд

Қызығушылықты ояту: Қазақ тілім-өз тілім, дана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым қазақ тілім . Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.

 ІІ Үй тапсырмасын тексеру:  Мамандық туралы өлеңді жатқа айту.  Мамандық иелері туралы суреттер салып келу. (Олардың көпт

4 слайд
 ІІ Үй тапсырмасын тексеру:  Мамандық туралы өлеңді жатқа айту.  Мамандық иелері туралы суреттер салып келу. (Олардың көптүрлілігіне назар аудару. Бір-біріне салған суреттері атауларын жасыру)

4 слайд

 ІІ Үй тапсырмасын тексеру:  Мамандық туралы өлеңді жатқа айту.  Мамандық иелері туралы суреттер салып келу. (Олардың көптүрлілігіне назар аудару. Бір-біріне салған суреттері атауларын жасыру)

5 слайд

5 слайд

ІІІ. Жаңа сөздермен жұмыс • Әнші-певец • Жазушы-писатель • Құрылысшы-строитель • Сатушы-продовец • Балықшы-рыбак 1. Жаңа сөздерм

6 слайд
ІІІ. Жаңа сөздермен жұмыс • Әнші-певец • Жазушы-писатель • Құрылысшы-строитель • Сатушы-продовец • Балықшы-рыбак 1. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, олардан сөйлемдер құрастыру 2. Сөздерді екі тілде жұптасып оқу.

6 слайд

ІІІ. Жаңа сөздермен жұмыс • Әнші-певец • Жазушы-писатель • Құрылысшы-строитель • Сатушы-продовец • Балықшы-рыбак 1. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, олардан сөйлемдер құрастыру 2. Сөздерді екі тілде жұптасып оқу.

Мамандықтар. Әр түрлі мамандық бар. Олардың барлығы адамға керек. Әр мамандықтың өзінің ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емде

7 слайд
Мамандықтар. Әр түрлі мамандық бар. Олардың барлығы адамға керек. Әр мамандықтың өзінің ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдейді. Мұғалім бала оқытады. Жүргізуші көлік жүргізеді. Аспаз тамақ дайындайды. Құрылысшы үй салады. Барлық мамандықтар жақсы, қызықты. Әр маман өз ісін жақсы көру керек. Оқылым тапсырмасы Мәтінмен жұмыс

7 слайд

Мамандықтар. Әр түрлі мамандық бар. Олардың барлығы адамға керек. Әр мамандықтың өзінің ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдейді. Мұғалім бала оқытады. Жүргізуші көлік жүргізеді. Аспаз тамақ дайындайды. Құрылысшы үй салады. Барлық мамандықтар жақсы, қызықты. Әр маман өз ісін жақсы көру керек. Оқылым тапсырмасы Мәтінмен жұмыс

 Тапсырма  1.Мәтінді оқу, аудару  2.Сұрақтарға жауап беру.

8 слайд
 Тапсырма  1.Мәтінді оқу, аудару  2.Сұрақтарға жауап беру.

8 слайд

 Тапсырма  1.Мәтінді оқу, аудару  2.Сұрақтарға жауап беру.

І ж. Мен -мын,-мін,-бын, Іж. Біз -мыз,-міз,-быз, -бін,-пын,-пін -бін,-пыз,-піз ІІ

9 слайд
І ж. Мен -мын,-мін,-бын, Іж. Біз -мыз,-міз,-быз, -бін,-пын,-пін -бін,-пыз,-піз ІІж. Сен -сың,-сің ІІж.Сендер -сыңдар,-сіңдер Сіз -сыз,-сіз Сіздер -сыздар,-сіздер ІІІж. Ол - ІІІж. Олар -Жіктік жалғауын қайталау, еске түсіру

9 слайд

І ж. Мен -мын,-мін,-бын, Іж. Біз -мыз,-міз,-быз, -бін,-пын,-пін -бін,-пыз,-піз ІІж. Сен -сың,-сің ІІж.Сендер -сыңдар,-сіңдер Сіз -сыз,-сіз Сіздер -сыздар,-сіздер ІІІж. Ол - ІІІж. Олар -Жіктік жалғауын қайталау, еске түсіру

Ә нші , балықшы сөздерін жіктеу Мен Біз Сен Сендер Сіз Сіздер Ол ОларТақтамен жұмыс Жіктеу

10 слайд
Ә нші , балықшы сөздерін жіктеу Мен Біз Сен Сендер Сіз Сіздер Ол ОларТақтамен жұмыс Жіктеу

10 слайд

Ә нші , балықшы сөздерін жіктеу Мен Біз Сен Сендер Сіз Сіздер Ол ОларТақтамен жұмыс Жіктеу

Жазылым, оқылым, айтылым тапсырмасы  Менің анам (учитель) емес, (врач). Ауылда (доярки, пекары, строители) өте қажет. Менің а

11 слайд
Жазылым, оқылым, айтылым тапсырмасы  Менің анам (учитель) емес, (врач). Ауылда (доярки, пекары, строители) өте қажет. Менің ағамның досының мамандығы – (стомотолог). Әрсенің әкесі – (инженер)  Маржан Әділқызы балаларды оқытып жүр.( мұғалім-учитель-a teacher)  Салтанат адамдарды емдеп жүр. Оның мамандығы қандай? ( дәрігер-доктор)  Айман тіс емдейді. Ол кім? (Тіс дәрігері-стомотолог)  Марат сахнада ән айтады. Оның мамандығы кім? (Әнші-певец-)

11 слайд

Жазылым, оқылым, айтылым тапсырмасы  Менің анам (учитель) емес, (врач). Ауылда (доярки, пекары, строители) өте қажет. Менің ағамның досының мамандығы – (стомотолог). Әрсенің әкесі – (инженер)  Маржан Әділқызы балаларды оқытып жүр.( мұғалім-учитель-a teacher)  Салтанат адамдарды емдеп жүр. Оның мамандығы қандай? ( дәрігер-доктор)  Айман тіс емдейді. Ол кім? (Тіс дәрігері-стомотолог)  Марат сахнада ән айтады. Оның мамандығы кім? (Әнші-певец-)

«Стоп кадр». Шарты: Бір оқушы тақтаға шығып, қимылмен мамандық иесін жасырады. Отырған қалаған оқушылар шешімін табады.

12 слайд
«Стоп кадр». Шарты: Бір оқушы тақтаға шығып, қимылмен мамандық иесін жасырады. Отырған қалаған оқушылар шешімін табады.

12 слайд

«Стоп кадр». Шарты: Бір оқушы тақтаға шығып, қимылмен мамандық иесін жасырады. Отырған қалаған оқушылар шешімін табады.

Жазылым тапсырмасы «Менің отбасы мүшелерімнің мамандығы» деген тақырыпта шағын мәтін жазу. Мәтінге критерий :  1. 30-35 сө

13 слайд
Жазылым тапсырмасы «Менің отбасы мүшелерімнің мамандығы» деген тақырыпта шағын мәтін жазу. Мәтінге критерий :  1. 30-35 сөзден тұратын шағын мәтін.  2. Мәтінде сөздік қор болуы керек.  3. Орфографиялық норма сақталуы керек.  4. Сөйлемдер бір-бірімен байланысуы керек.

13 слайд

Жазылым тапсырмасы «Менің отбасы мүшелерімнің мамандығы» деген тақырыпта шағын мәтін жазу. Мәтінге критерий :  1. 30-35 сөзден тұратын шағын мәтін.  2. Мәтінде сөздік қор болуы керек.  3. Орфографиялық норма сақталуы керек.  4. Сөйлемдер бір-бірімен байланысуы керек.

Айтылым тапсырмасы. Диалог құрастыру. Сөйлесім әрекеті. Ауызша екі оқушыдан тақтаға шығып, « Сатушы мен оқушы» немесе «Менің от

14 слайд
Айтылым тапсырмасы. Диалог құрастыру. Сөйлесім әрекеті. Ауызша екі оқушыдан тақтаға шығып, « Сатушы мен оқушы» немесе «Менің отбасы мүшелерімнің мамандығы» тақырыбына диалог құрастыру.

14 слайд

Айтылым тапсырмасы. Диалог құрастыру. Сөйлесім әрекеті. Ауызша екі оқушыдан тақтаға шығып, « Сатушы мен оқушы» немесе «Менің отбасы мүшелерімнің мамандығы» тақырыбына диалог құрастыру.

Қорытынды. Сабақты қорытындылау үшін « Сана саяжолы » әдісімен екі топқа сынып оқушылары бөлініп, көп мамандық атаулары жазыл

15 слайд
Қорытынды. Сабақты қорытындылау үшін « Сана саяжолы » әдісімен екі топқа сынып оқушылары бөлініп, көп мамандық атаулары жазылған стикер ішінен тек мамандықты таңдап, екі аллеяға бөлініп тұрады. Бір оқушы аллея бойымен жүреді. Әр топ өз мамандығын мақтайды. Оқушы тыңдап өтіп, өз пікірін айтады. Өзі таңдаған аллеяға тұра қалып, сол топқа қосылады.

15 слайд

Қорытынды. Сабақты қорытындылау үшін « Сана саяжолы » әдісімен екі топқа сынып оқушылары бөлініп, көп мамандық атаулары жазылған стикер ішінен тек мамандықты таңдап, екі аллеяға бөлініп тұрады. Бір оқушы аллея бойымен жүреді. Әр топ өз мамандығын мақтайды. Оқушы тыңдап өтіп, өз пікірін айтады. Өзі таңдаған аллеяға тұра қалып, сол топқа қосылады.

 1.Жаңа сөздерді жаттау, сөйлемдер құрастыру  2.Мәтінді мұқият оқып, түсінгендерін әңгімелеу.  3. Сатушы, тігінші сөзін жікте

16 слайд
 1.Жаңа сөздерді жаттау, сөйлемдер құрастыру  2.Мәтінді мұқият оқып, түсінгендерін әңгімелеу.  3. Сатушы, тігінші сөзін жіктеу. Үйге тапсырма. Бағалау

16 слайд

 1.Жаңа сөздерді жаттау, сөйлемдер құрастыру  2.Мәтінді мұқият оқып, түсінгендерін әңгімелеу.  3. Сатушы, тігінші сөзін жіктеу. Үйге тапсырма. Бағалау

1. Сонымен бүгін біз не туралы өттік? 2. «Мамандықтың бәрі жақсы» деген пікірмен келісеміз бе? Қорытынды

17 слайд
1. Сонымен бүгін біз не туралы өттік? 2. «Мамандықтың бәрі жақсы» деген пікірмен келісеміз бе? Қорытынды

17 слайд

1. Сонымен бүгін біз не туралы өттік? 2. «Мамандықтың бәрі жақсы» деген пікірмен келісеміз бе? Қорытынды