Материалдар / Мамандықтың барлығы жақсы, икемңі болса
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мамандықтың барлығы жақсы, икемңі болса

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық таңдау жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАМАНДЫҚТЫҢ БАРЛЫҒЫ ЖАҚСЫ, ИКЕМІҢ БОЛСА.

1 слайд
МАМАНДЫҚТЫҢ БАРЛЫҒЫ ЖАҚСЫ, ИКЕМІҢ БОЛСА.

1 слайд

МАМАНДЫҚТЫҢ БАРЛЫҒЫ ЖАҚСЫ, ИКЕМІҢ БОЛСА.

АЙТЫҢДАРШЫ, МАМАН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? БЕЛГІЛІ БІР МАМАНДЫҚ ИЕСІ БОЛУ ҮШІН НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? МАМАНДЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?  Ендеше әрқайсы

2 слайд
АЙТЫҢДАРШЫ, МАМАН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? БЕЛГІЛІ БІР МАМАНДЫҚ ИЕСІ БОЛУ ҮШІН НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? МАМАНДЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?  Ендеше әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды айтайық. Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Сондықтан бүгін өзіміз қалаған мамандық туралы өз ойымызды айтамыз.

2 слайд

АЙТЫҢДАРШЫ, МАМАН ДЕГЕНІМІЗ НЕ? БЕЛГІЛІ БІР МАМАНДЫҚ ИЕСІ БОЛУ ҮШІН НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? МАМАНДЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?  Ендеше әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды айтайық. Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Сондықтан бүгін өзіміз қалаған мамандық туралы өз ойымызды айтамыз.

 • - Біздің болашағымыз – біздің мамандығымызда; • - адамның болашаққа апаратын жолы; • - адамның алдағы уақытқа қойған мақс

3 слайд
 • - Біздің болашағымыз – біздің мамандығымызда; • - адамның болашаққа апаратын жолы; • - адамның алдағы уақытқа қойған мақсатының бірі; • - мамандық бойынша адам жұмыс істейді; • - оқуды бітіргеннен кейін таңдайтын мамандық; • - ол белгілі бір кәсіпке ие болу бейіндігі, ұнату, таңдау, арманыңды іске асыру; • - мамандық сөзі ол жұмыспен сипатталады; • - келешекке қойған жоспары, мамандығын ойдағыдай бітірсе, игерсе сол • - адам жаны қалаған қабілеті бар кәсіпкерлік жұмыспен айналысады.

3 слайд

 • - Біздің болашағымыз – біздің мамандығымызда; • - адамның болашаққа апаратын жолы; • - адамның алдағы уақытқа қойған мақсатының бірі; • - мамандық бойынша адам жұмыс істейді; • - оқуды бітіргеннен кейін таңдайтын мамандық; • - ол белгілі бір кәсіпке ие болу бейіндігі, ұнату, таңдау, арманыңды іске асыру; • - мамандық сөзі ол жұмыспен сипатталады; • - келешекке қойған жоспары, мамандығын ойдағыдай бітірсе, игерсе сол • - адам жаны қалаған қабілеті бар кәсіпкерлік жұмыспен айналысады.

 «Мамандық» сөзіне анықтама беру.  Оқушыларға тапсырма бөліп беріледі, әр топ постер жасайды.

4 слайд
 «Мамандық» сөзіне анықтама беру.  Оқушыларға тапсырма бөліп беріледі, әр топ постер жасайды.

4 слайд

 «Мамандық» сөзіне анықтама беру.  Оқушыларға тапсырма бөліп беріледі, әр топ постер жасайды.

 «Әріпті мамандық»- ойыны. Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол то

5 слайд
 «Әріпті мамандық»- ойыны. Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ жеңіске жетеді. Сонымен қатар өздері тапқан мамандықтарының қыр - сырын айту керек. І - топ: «А», ІІ - топ: «К», ІІІ - топ: «Ж»

5 слайд

 «Әріпті мамандық»- ойыны. Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ жеңіске жетеді. Сонымен қатар өздері тапқан мамандықтарының қыр - сырын айту керек. І - топ: «А», ІІ - топ: «К», ІІІ - топ: «Ж»

 Осы аталған мамандықтарды игеру үшін кәсіптік білім алуымыз қажет. КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: Болашақ мамандықты әр түр

6 слайд
 Осы аталған мамандықтарды игеру үшін кәсіптік білім алуымыз қажет. КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: Болашақ мамандықты әр түрлі оқу орындарынан алуға мүмкіндік бар. Оның негізгі түрлері: * Бастауыш кәсіптік білім: профессионалды лицеилер, кәсіптік мектептер Бұл оқу орындарында жұмысшы мамандықтарын даярлайды. * Арнаулы орта білім: техникумдар, колледждер. Бұл оқу орындарына жалпы орта, орта және бастауыш кәсіптік біліммен алуға болады. * Жоғары кәсіптік білім: ЖОО - ры (институттар, университеттер, академиялар). Бұл оқу орындарына орта біліммен және арнаулы орта білімнен кейін түсуге болады

6 слайд

 Осы аталған мамандықтарды игеру үшін кәсіптік білім алуымыз қажет. КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: Болашақ мамандықты әр түрлі оқу орындарынан алуға мүмкіндік бар. Оның негізгі түрлері: * Бастауыш кәсіптік білім: профессионалды лицеилер, кәсіптік мектептер Бұл оқу орындарында жұмысшы мамандықтарын даярлайды. * Арнаулы орта білім: техникумдар, колледждер. Бұл оқу орындарына жалпы орта, орта және бастауыш кәсіптік біліммен алуға болады. * Жоғары кәсіптік білім: ЖОО - ры (институттар, университеттер, академиялар). Бұл оқу орындарына орта біліммен және арнаулы орта білімнен кейін түсуге болады

 Алақан бойынша мамандық саласын анықтау.  «Қол мидың жалғасы». Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды

7 слайд
 Алақан бойынша мамандық саласын анықтау.  «Қол мидың жалғасы». Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.

7 слайд

 Алақан бойынша мамандық саласын анықтау.  «Қол мидың жалғасы». Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.

 Жауап. 1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз. 2. О нүктесі

8 слайд
 Жауап. 1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз. 2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол. 3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз. 4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. 5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.

8 слайд

 Жауап. 1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз. 2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол. 3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз. 4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз. 5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.

 «Ең жақсы» ойыны. Әрбір командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айтул

9 слайд
 «Ең жақсы» ойыны. Әрбір командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айтулары керек. Мысалы, ең ақшасы көп мамандық. Қай мамандық ең ақшалы болып табылады. Қатысушыларға келесі мамандық мінездемелері ұсынылады:

9 слайд

 «Ең жақсы» ойыны. Әрбір командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айтулары керек. Мысалы, ең ақшасы көп мамандық. Қай мамандық ең ақшалы болып табылады. Қатысушыларға келесі мамандық мінездемелері ұсынылады:

 Ең ақшасы көп - Ең жасыл - Ең тәтті - Ең күлкілі - Ең жауапты - Ең салмақты - Ең қарым - қатынасы күшті –

10 слайд
 Ең ақшасы көп - Ең жасыл - Ең тәтті - Ең күлкілі - Ең жауапты - Ең салмақты - Ең қарым - қатынасы күшті –

10 слайд

 Ең ақшасы көп - Ең жасыл - Ең тәтті - Ең күлкілі - Ең жауапты - Ең салмақты - Ең қарым - қатынасы күшті –

 Ең ақшасы көп - бухгалтер, экономист. Ең жасыл - эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші. Ең тәтті - аспазшы, кондитер. Ең күл

11 слайд
 Ең ақшасы көп - бухгалтер, экономист. Ең жасыл - эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші. Ең тәтті - аспазшы, кондитер. Ең күлкілі - клоун, карикатурашы. Ең жауапты - сот, бухгалтер. Ең салмақты - мұғалім, заңгер. Ең қарым - қатынасы күшті – бизнесмен

11 слайд

 Ең ақшасы көп - бухгалтер, экономист. Ең жасыл - эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші. Ең тәтті - аспазшы, кондитер. Ең күлкілі - клоун, карикатурашы. Ең жауапты - сот, бухгалтер. Ең салмақты - мұғалім, заңгер. Ең қарым - қатынасы күшті – бизнесмен

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СӘТ :  «Психогеометрия»- өзін - өзі тану: Оқушылар өзіңе ұнаған геометриялық фигуралардың кез - келгенін таң

12 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СӘТ :  «Психогеометрия»- өзін - өзі тану: Оқушылар өзіңе ұнаған геометриялық фигуралардың кез - келгенін таңдауы тиіс. Әр фигура қандай да бір адам бойындағы қасиетті, қабілетті білдіреді. Әрқайсысымыз өзімізді танып көрелік.

12 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СӘТ :  «Психогеометрия»- өзін - өзі тану: Оқушылар өзіңе ұнаған геометриялық фигуралардың кез - келгенін таңдауы тиіс. Әр фигура қандай да бір адам бойындағы қасиетті, қабілетті білдіреді. Әрқайсысымыз өзімізді танып көрелік.

 Квадрат . Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналана адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қа

13 слайд
 Квадрат . Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналана адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетін баршылық. Сенен үздікадминистратор шығады Зигзаг . Сенде әсемдікті көре білу қабілетін жоғары қалыптасқан, сондай - ақ шығармашылық қабілетін, ой - өрісін дамыған. Сенде табиғи өткіройлылық бар, өз айналана қабілетті адамдарды жинай аласын. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды. Шеңбер . Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесінді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесін, басқаның ауарпатылығына жәрдемдесу қабілетін жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың Сенен үздік психолог шығуы мүмкін. Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныннан шықпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігін бар..

13 слайд

 Квадрат . Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналана адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетін баршылық. Сенен үздікадминистратор шығады Зигзаг . Сенде әсемдікті көре білу қабілетін жоғары қалыптасқан, сондай - ақ шығармашылық қабілетін, ой - өрісін дамыған. Сенде табиғи өткіройлылық бар, өз айналана қабілетті адамдарды жинай аласын. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды. Шеңбер . Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесінді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесін, басқаның ауарпатылығына жәрдемдесу қабілетін жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың Сенен үздік психолог шығуы мүмкін. Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныннан шықпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігін бар..

АМЕРИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГТЫҢ ТЕОРИЯСЫНА ҰҚСАС ТЕОРИЯНЫ КЕҢЕС ҮКІМЕТІНІҢ ПСИХОЛОГІ Е. КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БОЛАТЫН. БІРАҚ ОЛ КӘСІБИ ОРТАН

14 слайд
АМЕРИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГТЫҢ ТЕОРИЯСЫНА ҰҚСАС ТЕОРИЯНЫ КЕҢЕС ҮКІМЕТІНІҢ ПСИХОЛОГІ Е. КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БОЛАТЫН. БІРАҚ ОЛ КӘСІБИ ОРТАНЫ БЕС ТИПКЕ БӨЛДІ:  Адам – табиғат,  Адам – техника,  Адам – өнер,  Адам –адам,  Адам – белгілі жүйе.

14 слайд

АМЕРИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГТЫҢ ТЕОРИЯСЫНА ҰҚСАС ТЕОРИЯНЫ КЕҢЕС ҮКІМЕТІНІҢ ПСИХОЛОГІ Е. КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БОЛАТЫН. БІРАҚ ОЛ КӘСІБИ ОРТАНЫ БЕС ТИПКЕ БӨЛДІ:  Адам – табиғат,  Адам – техника,  Адам – өнер,  Адам –адам,  Адам – белгілі жүйе.

КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БЕС ТИПТЕГІ МАМАНДЫҚТАР:  Адам – табиғат: агроном, фермер, биолог, бағбан.  Адам – техника: токарь, шахтер,

15 слайд
КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БЕС ТИПТЕГІ МАМАНДЫҚТАР:  Адам – табиғат: агроном, фермер, биолог, бағбан.  Адам – техника: токарь, шахтер, инженер.  Адам – өнер: фотограф, жазушы, суретші, дизайнер.  Адам –адам: дәрігер,сатушы, жолсерік, мұғалім  Адам – белгілі жүйе: бағдарламашы, банкир, кассир, ғалым.

15 слайд

КЛИМОВ ҰСЫНҒАН БЕС ТИПТЕГІ МАМАНДЫҚТАР:  Адам – табиғат: агроном, фермер, биолог, бағбан.  Адам – техника: токарь, шахтер, инженер.  Адам – өнер: фотограф, жазушы, суретші, дизайнер.  Адам –адам: дәрігер,сатушы, жолсерік, мұғалім  Адам – белгілі жүйе: бағдарламашы, банкир, кассир, ғалым.

 «Адам өз өмірінде екі нәрсені таңдауда қателеспеуі керек: біреуі – жар таңдау, екіншісі – мамандық таңдау» деп М. Мақатаев

16 слайд
 «Адам өз өмірінде екі нәрсені таңдауда қателеспеуі керек: біреуі – жар таңдау, екіншісі – мамандық таңдау» деп М. Мақатаев атамыз айтқандай, мамандық таңдау – жасөспірім кездегі адам өміріндегі ең маңызды шешімдердің бірі.

16 слайд

 «Адам өз өмірінде екі нәрсені таңдауда қателеспеуі керек: біреуі – жар таңдау, екіншісі – мамандық таңдау» деп М. Мақатаев атамыз айтқандай, мамандық таңдау – жасөспірім кездегі адам өміріндегі ең маңызды шешімдердің бірі.

 Жастықта әр тараптың басын шалсаң, Қармақты тәуекел деп суға салсаң. Еңбегің еңбектенген кетпес зая, Міндеттке бір жетерсің ой

17 слайд
 Жастықта әр тараптың басын шалсаң, Қармақты тәуекел деп суға салсаң. Еңбегің еңбектенген кетпес зая, Міндеттке бір жетерсің ойыңа алсаң. Түбінде баянды еңбек егін салған, Жасынан оқу оқып, білім алған. Би болған, болыс болған өнер емес, Еңбектің бұдан өзге бәрі жалған.

17 слайд

 Жастықта әр тараптың басын шалсаң, Қармақты тәуекел деп суға салсаң. Еңбегің еңбектенген кетпес зая, Міндеттке бір жетерсің ойыңа алсаң. Түбінде баянды еңбек егін салған, Жасынан оқу оқып, білім алған. Би болған, болыс болған өнер емес, Еңбектің бұдан өзге бәрі жалған.

 Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асырау

18 слайд
 Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» десек, қателеспейміз.

18 слайд

 Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» десек, қателеспейміз.