Материалдар / Мәңгілік ел

Мәңгілік ел

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2019
338
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Менің арманым – Қазақстаннның мәңгілік ел болуы. Заман өтеді, адамдар өтеді. Бірақ тәуелсіздік қалады»

1 слайд
«Менің арманым – Қазақстаннның мәңгілік ел болуы. Заман өтеді, адамдар өтеді. Бірақ тәуелсіздік қалады» Н.Ә.Назарбаев

1 слайд

«Менің арманым – Қазақстаннның мәңгілік ел болуы. Заман өтеді, адамдар өтеді. Бірақ тәуелсіздік қалады» Н.Ә.Назарбаев

Тақырыбы: «Мәңгілік Ел – бұл инновация негізінде тұрақты экономикалық өсім» Мақсаты: Қазақ елінің сан ғасырлық тарихынан м

2 слайд
Тақырыбы:   «Мәңгілік Ел – бұл инновация негізінде тұрақты экономикалық өсім» Мақсаты: Қазақ елінің сан ғасырлық тарихынан мәлімет беру, тәуелсіз қазақ елінің жетістіктерімен таныстыру, « Экспо-2017 – Болашақ энергиясы» атты бағдарламасының жүзеге асыру жолдарын ұғындыру.

2 слайд

Тақырыбы:   «Мәңгілік Ел – бұл инновация негізінде тұрақты экономикалық өсім» Мақсаты: Қазақ елінің сан ғасырлық тарихынан мәлімет беру, тәуелсіз қазақ елінің жетістіктерімен таныстыру, « Экспо-2017 – Болашақ энергиясы» атты бағдарламасының жүзеге асыру жолдарын ұғындыру.

 Оқушыларды елін сүюге, Отанға деген мақтаныш сезімін арттыруға, еліміздің тәуелсіздігінің паш ететін түрлі тарихи оқиғаларды

3 слайд
 Оқушыларды елін сүюге, Отанға деген мақтаныш сезімін арттыруға, еліміздің тәуелсіздігінің паш ететін түрлі тарихи оқиғаларды зерделей отырып, егемен елімізге қамқор болу, мемлекетімізді одан әрі нығайту, еліміздің ертеңі жастардың қолында екенін ұғындыру;  Оқушыларға «Мәңгілік Ел - инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім» құндылығын насихаттау;  Оқушыларға  «Қазақстан -2050» стратегиясының маңызы мен мақсатын түсіндіру арқылы Мәңгілік Ел-идеясының маңызын түсіну, Отанын сүюге, бірлікке, ел тарихын құрметтей білуге үйрету;Міндеттері:

3 слайд

 Оқушыларды елін сүюге, Отанға деген мақтаныш сезімін арттыруға, еліміздің тәуелсіздігінің паш ететін түрлі тарихи оқиғаларды зерделей отырып, егемен елімізге қамқор болу, мемлекетімізді одан әрі нығайту, еліміздің ертеңі жастардың қолында екенін ұғындыру;  Оқушыларға «Мәңгілік Ел - инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім» құндылығын насихаттау;  Оқушыларға  «Қазақстан -2050» стратегиясының маңызы мен мақсатын түсіндіру арқылы Мәңгілік Ел-идеясының маңызын түсіну, Отанын сүюге, бірлікке, ел тарихын құрметтей білуге үйрету;Міндеттері:

Психологиялық серпіліс / тренинг/ • «Көңіл-күй неге ұқсас». • Оқушылардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, а

4 слайд
Психологиялық серпіліс / тренинг/ • «Көңіл-күй неге ұқсас».   • Оқушылардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді.

4 слайд

Психологиялық серпіліс / тренинг/ • «Көңіл-күй неге ұқсас».   • Оқушылардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді.

Қызығушылықты ояту сатысы: І-топ « Армансыз адам, қанатсыз құспен тең » сөзінің мағынасын ашады. ІІ-топ

5 слайд
Қызығушылықты ояту сатысы: І-топ « Армансыз адам, қанатсыз құспен тең » сөзінің мағынасын ашады. ІІ-топ « Ата-баба ерлігі – ұрпаққа аманат » сөзінің мағынасын ашады. ІІІ-топ «Менің елім – мәңгілік ел» сөзінің мағынасын ашады. Берілген 3 минут ішінде әр топ өз ойларын қағаз етіне жазып, қорғайды.

5 слайд

Қызығушылықты ояту сатысы: І-топ « Армансыз адам, қанатсыз құспен тең » сөзінің мағынасын ашады. ІІ-топ « Ата-баба ерлігі – ұрпаққа аманат » сөзінің мағынасын ашады. ІІІ-топ «Менің елім – мәңгілік ел» сөзінің мағынасын ашады. Берілген 3 минут ішінде әр топ өз ойларын қағаз етіне жазып, қорғайды.

«Қазақстан -2050» -стартегиясы: «Бір жыл бұрын мен еліміздің 2050 жылға дейінгі дамуының жаңа саяси бағдарын жария еттім

6 слайд
«Қазақстан -2050» -стартегиясы: «Бір жыл бұрын мен еліміздің 2050 жылға дейінгі дамуының жаңа саяси бағдарын жария еттім. Басты мақсат-Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол – «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің  кемел келбеті»... Н.Ә.Назарбаев

6 слайд

«Қазақстан -2050» -стартегиясы: «Бір жыл бұрын мен еліміздің 2050 жылға дейінгі дамуының жаңа саяси бағдарын жария еттім. Басты мақсат-Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол – «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің  кемел келбеті»... Н.Ә.Назарбаев

«Мәңгілік ел» - ұлттық идеясының 7 қағидасы: 1. Қазақстан мен Астананның тәуелсіздігі 2.Ұлттық бірлік, біздің қоғамымы

7 слайд
«Мәңгілік ел» - ұлттық идеясының 7 қағидасы: 1. Қазақстан мен Астананның тәуелсіздігі 2.Ұлттық бірлік, біздің қоғамымыздағы бітім мен келісім 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханилық 4. Индустрияландыру мен инновациялар негізіндегі экономикалық өсім 5. Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы 6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы 7. Ұлттық қауіпсіздік және біздің еліміздің жалпы әлемдік және өңірлік проблемаларды шешуге жаһандақ ат салысуы.

7 слайд

«Мәңгілік ел» - ұлттық идеясының 7 қағидасы: 1. Қазақстан мен Астананның тәуелсіздігі 2.Ұлттық бірлік, біздің қоғамымыздағы бітім мен келісім 3. Зайырлы қоғам және жоғары руханилық 4. Индустрияландыру мен инновациялар негізіндегі экономикалық өсім 5. Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы 6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы 7. Ұлттық қауіпсіздік және біздің еліміздің жалпы әлемдік және өңірлік проблемаларды шешуге жаһандақ ат салысуы.

Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Қазақ елі- менің Отаным» /Тұжырым картасы арқылы оқушылар өз ойларын сурет бетіне

8 слайд
Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Қазақ елі- менің Отаным» /Тұжырым картасы арқылы оқушылар өз ойларын сурет бетіне түсіреді/ ІІ-топ « Бүгінгі жас ұрпақ – Мәңгілік ел тірегі » /Оқушылар алған білімдерін жинақтай отырып, өлең шумақтарын жазады/ ІІІ-топ Қазақстан – татулықтың, достықтың, бірліктің киелі бесігі. / эссе жазу/

8 слайд

Мағынаны ажырату. /топтық жұмыс/ І-топ «Қазақ елі- менің Отаным» /Тұжырым картасы арқылы оқушылар өз ойларын сурет бетіне түсіреді/ ІІ-топ « Бүгінгі жас ұрпақ – Мәңгілік ел тірегі » /Оқушылар алған білімдерін жинақтай отырып, өлең шумақтарын жазады/ ІІІ-топ Қазақстан – татулықтың, достықтың, бірліктің киелі бесігі. / эссе жазу/

1. Жолдау 2. Мәңгілік ел 3. Елбасы 4. Заң 5. Қыз 6. Ұл 7 . Қазақстан 8. Ата - ана 9 .Ту 10. Әнұран 11. Астана 12.

9 слайд
1. Жолдау 2. Мәңгілік ел 3. Елбасы 4. Заң 5. Қыз 6. Ұл 7 . Қазақстан 8. Ата - ана 9 .Ту 10. Әнұран 11. Астана 12. Қазақ тілі 13 .Жер 14 . Байлық 15 .Тыныштық 16 . Мектеп 17. Білім 18. Оқу 19. Ақыл 20. ДостықИнтерактивті тақтадағы мына 20 сөзді пайдаланып, барша Қазақстан халқына ақ тілек жолдасаңыздар.

9 слайд

1. Жолдау 2. Мәңгілік ел 3. Елбасы 4. Заң 5. Қыз 6. Ұл 7 . Қазақстан 8. Ата - ана 9 .Ту 10. Әнұран 11. Астана 12. Қазақ тілі 13 .Жер 14 . Байлық 15 .Тыныштық 16 . Мектеп 17. Білім 18. Оқу 19. Ақыл 20. ДостықИнтерактивті тақтадағы мына 20 сөзді пайдаланып, барша Қазақстан халқына ақ тілек жолдасаңыздар.

Рефлексия «Мен» - (әрбір оқушының) ойын айтуы арқылы жүргізіледі. Жазып аяқтаңдар және естірте оқыңдар: Мен ... екенін бүгін

10 слайд
Рефлексия «Мен» - (әрбір оқушының) ойын айтуы арқылы жүргізіледі. Жазып аяқтаңдар және естірте оқыңдар: Мен ... екенін бүгін білдім. Мен ... туралы ойладым. Мен ... екеніне тым сенімді бола түстім. Мен ... екенін түсіндім. Менің көңіл күйім .... екенін сеземін.

10 слайд

Рефлексия «Мен» - (әрбір оқушының) ойын айтуы арқылы жүргізіледі. Жазып аяқтаңдар және естірте оқыңдар: Мен ... екенін бүгін білдім. Мен ... туралы ойладым. Мен ... екеніне тым сенімді бола түстім. Мен ... екенін түсіндім. Менің көңіл күйім .... екенін сеземін.

«Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек».

11 слайд
«Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек». Н. Ә. Назарбаев  

11 слайд

«Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек». Н. Ә. Назарбаев  

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ