Материалдар / Мақсат қоюдың Smart әдісі

Мақсат қоюдың Smart әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
SMART мақсат бойынша оқу мақсаттарын құру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2021
1161
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

• Көп адам арман дегенді өзінен өзі орындала қалатын " құбылыс " деп санайды. Әлбетте, ол қате пікір. Арман өздігінен ор

2 слайд
• Көп адам  арман  дегенді өзінен өзі орындала қалатын  " құбылыс "  деп санайды. Әлбетте, ол қате пікір. Арман өздігінен орындалмайды, сол  • арманды Сіз орындайсыз, іске асырасыз.     Қалай дейсіз ғой?

2 слайд

• Көп адам  арман  дегенді өзінен өзі орындала қалатын  " құбылыс "  деп санайды. Әлбетте, ол қате пікір. Арман өздігінен орындалмайды, сол  • арманды Сіз орындайсыз, іске асырасыз.     Қалай дейсіз ғой?

• Мен арманымды іске асыру үшін • нені үйренуім керек? • нені түсінемін? • нені істей аламын?

3 слайд
• Мен арманымды іске асыру үшін • нені үйренуім керек? • нені түсінемін? • нені істей аламын?

3 слайд

• Мен арманымды іске асыру үшін • нені үйренуім керек? • нені түсінемін? • нені істей аламын?

• Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде?

4 слайд
• Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде?

4 слайд

• Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде?

Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде? Арманның іске асатын күні белгіленбеген Мақсат дегеніміз — нақты күні белгіленген

5 слайд
Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде? Арманның іске асатын күні белгіленбеген Мақсат дегеніміз — нақты күні белгіленген  соңғы нәтиже.

5 слайд

Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде? Арманның іске асатын күні белгіленбеген Мақсат дегеніміз — нақты күні белгіленген  соңғы нәтиже.

Қандай да бір жоспар құру алдында сіз ең алдымен не істейсіз???

6 слайд
Қандай да бір жоспар құру алдында сіз ең алдымен не істейсіз???

6 слайд

Қандай да бір жоспар құру алдында сіз ең алдымен не істейсіз???

Жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе??? Неліктен???

7 слайд
Жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе??? Неліктен???

7 слайд

Жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе??? Неліктен???

Жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн??? Неліктен???

8 слайд
Жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн??? Неліктен???

8 слайд

Жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн??? Неліктен???

Мақсат қоюдың SMART әдісі

9 слайд
Мақсат қоюдың SMART әдісі

9 слайд

Мақсат қоюдың SMART әдісі

Letter Term Guiding Questions S Арнайы, нақты  Қандай мәселе қамтылады ?  Біз не істейміз ?  Неге мұны дәл осы сәтте іс

10 слайд
Letter Term Guiding Questions S Арнайы, нақты  Қандай мәселе қамтылады ?  Біз не істейміз ?  Неге мұны дәл осы сәтте істеген маңызды?  Біз мұны қалай істейміз ? M Өлшенетін  Мақсатқа қол жеткізген жағдайда алға ілгерілеушілік болғанын қалай өлшейміз?  Мақсатқа жеткенімізді қайдан білеміз ? A Қолжетімді  Біздің қазіргі ресурстарымызды, соның ішінде уақытты, адамдар мен материалдарды есепке ала отырып, осы мақсатқа қол жеткізе аламыз ба? R Маңызды  Біз үшін аталған сәтте осы мақсатқа қол жеткізу маңызды ма? T Белгілі бір уақыт аралығымен шектелген  Өз мақсатымызға қашан қол жеткіземіз деп күтуге болады?

10 слайд

Letter Term Guiding Questions S Арнайы, нақты  Қандай мәселе қамтылады ?  Біз не істейміз ?  Неге мұны дәл осы сәтте істеген маңызды?  Біз мұны қалай істейміз ? M Өлшенетін  Мақсатқа қол жеткізген жағдайда алға ілгерілеушілік болғанын қалай өлшейміз?  Мақсатқа жеткенімізді қайдан білеміз ? A Қолжетімді  Біздің қазіргі ресурстарымызды, соның ішінде уақытты, адамдар мен материалдарды есепке ала отырып, осы мақсатқа қол жеткізе аламыз ба? R Маңызды  Біз үшін аталған сәтте осы мақсатқа қол жеткізу маңызды ма? T Белгілі бір уақыт аралығымен шектелген  Өз мақсатымызға қашан қол жеткіземіз деп күтуге болады?

• 1.Specifik Мақсат нақты болу керек деген алға қойылған Мақсат екіұшты емес, айқын болу керек дегенді білдіреді. Атап айт

11 слайд
• 1.Specifik Мақсат нақты болу керек деген алға қойылған Мақсат екіұшты  емес, айқын болу керек дегенді білдіреді. Атап айтқанда, «Жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз» деген мақсат айқын емес. Ал,ол айқын болу үшін егер жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз десек жоспарды мерзімінен қаншауақыт (сағат,тәулік, ай,жыл  немесе т.б) бұрын орындайтынымыз нақтылануы керек. • 2.Мақсат өлшенетін болу керек.  Мысалы, «Жақсы адам болам» деген мақсатты өлшеу өте қиын, ал «Жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсатты өлшеуге болады. • 3.Мақсат қолдан келерлік болу керек.  Мақсатты жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған ба? Мысалы, 9-сыныпты аяқтап «Мен биыл жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсат- қолдан келмейтін нәрсе. • 4.Мақсат шынайы болу керек.  Алға қойған мақсатты іске асыра алатындай мүмкіндіктер болғаны жөн. Мысалы, елуге келгеннен соң «Мен космонавт(турист емес) болам» деген мақсат- бұл жаста қол жетпейтін жағдай . • 5.Мақсаттың мерзімі анықталған болу керек. (Мысалы: 5 апта ( шектік) қол жеткіземін деген сияқты) 1981жылы Джордж Доран енгізген.

11 слайд

• 1.Specifik Мақсат нақты болу керек деген алға қойылған Мақсат екіұшты  емес, айқын болу керек дегенді білдіреді. Атап айтқанда, «Жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз» деген мақсат айқын емес. Ал,ол айқын болу үшін егер жоспарды мерзімінен бұрын орындаймыз десек жоспарды мерзімінен қаншауақыт (сағат,тәулік, ай,жыл  немесе т.б) бұрын орындайтынымыз нақтылануы керек. • 2.Мақсат өлшенетін болу керек.  Мысалы, «Жақсы адам болам» деген мақсатты өлшеу өте қиын, ал «Жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсатты өлшеуге болады. • 3.Мақсат қолдан келерлік болу керек.  Мақсатты жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған ба? Мысалы, 9-сыныпты аяқтап «Мен биыл жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсат- қолдан келмейтін нәрсе. • 4.Мақсат шынайы болу керек.  Алға қойған мақсатты іске асыра алатындай мүмкіндіктер болғаны жөн. Мысалы, елуге келгеннен соң «Мен космонавт(турист емес) болам» деген мақсат- бұл жаста қол жетпейтін жағдай . • 5.Мақсаттың мерзімі анықталған болу керек. (Мысалы: 5 апта ( шектік) қол жеткіземін деген сияқты) 1981жылы Джордж Доран енгізген.

Мұғалімнің проблемалық тақырыбы 1- топ “Химия сабағында жаңа технологияларды пайдалану арқылы шығармашылыққа тәрбиелеу” 2-то

12 слайд
Мұғалімнің проблемалық тақырыбы 1- топ “Химия сабағында жаңа технологияларды пайдалану арқылы шығармашылыққа тәрбиелеу” 2-топ “ҰБТ –де нәтижелі білімге жету” 3-топ “География сабағында білім сапасын жетілдіруде оқушының жеке – дара шығармашылық қабілетін арттыру”

12 слайд

Мұғалімнің проблемалық тақырыбы 1- топ “Химия сабағында жаңа технологияларды пайдалану арқылы шығармашылыққа тәрбиелеу” 2-топ “ҰБТ –де нәтижелі білімге жету” 3-топ “География сабағында білім сапасын жетілдіруде оқушының жеке – дара шығармашылық қабілетін арттыру”

SMART???

13 слайд
SMART???

13 слайд

SMART???

Дәстүрлі сабақ беру жүйесіндегі сабақтың мақсаты мен SMART мақсат бойынша құрылған сабақты салыстырып көрейік Сабақтың

14 слайд
Дәстүрлі сабақ беру жүйесіндегі сабақтың мақсаты мен SMART мақсат бойынша құрылған сабақты салыстырып көрейік Сабақтың тақырыбы : Қазақтың ұлттық аспаптары. 1. Білімділік: Оқушыларға қазақ халқының ұлттық аспаптары жөнінде мағұлмат беру. 2.Дамытушылық: Тақырыпқа байланысты тіл байлықтарын , сөздік қорларын дамыту, танымдық қызығушылықтарын арттыру. 3.Тәрбиелік: Бабаларымыздан қалған мәдени мұраларымызды қадірлеуге, дәріптей білуге үйрету.

14 слайд

Дәстүрлі сабақ беру жүйесіндегі сабақтың мақсаты мен SMART мақсат бойынша құрылған сабақты салыстырып көрейік Сабақтың тақырыбы : Қазақтың ұлттық аспаптары. 1. Білімділік: Оқушыларға қазақ халқының ұлттық аспаптары жөнінде мағұлмат беру. 2.Дамытушылық: Тақырыпқа байланысты тіл байлықтарын , сөздік қорларын дамыту, танымдық қызығушылықтарын арттыру. 3.Тәрбиелік: Бабаларымыздан қалған мәдени мұраларымызды қадірлеуге, дәріптей білуге үйрету.

* Нақты ма? * Шындыққа сәйкес келеді ме? Қолжетімді ме? * Өлшеуге болады ма? Қалай ? * Мақсат оқушыға бағытталған ба?

15 слайд
* Нақты ма? * Шындыққа сәйкес келеді ме? Қолжетімді ме? * Өлшеуге болады ма? Қалай ? * Мақсат оқушыға бағытталған ба?

15 слайд

* Нақты ма? * Шындыққа сәйкес келеді ме? Қолжетімді ме? * Өлшеуге болады ма? Қалай ? * Мақсат оқушыға бағытталған ба?

Деңгейлік оқыту бағдарламасы бойынша Тақырыбы : Қазақтың ұлттық аспаптары. Оқу мақсаты : Қазақтың ұлттық аспап

16 слайд
Деңгейлік оқыту бағдарламасы бойынша Тақырыбы : Қазақтың ұлттық аспаптары. Оқу мақсаты : Қазақтың ұлттық аспаптарымен, шығу тарихымен танысады.   Күтілетін нәтижесі : • S (нақты) - Ұлттық аспаптар түрін біледі. • M (өлшенетін) - Өздігінен және уақытты үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды талқылап бірлесе жұмыс атқарады. • A (қолжетімді) - Түркі сауалдар арқылы диалог –сұхбатқа қатысады • R (маңызды) - Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді. • T (уақытқа сай) - Тақырыпқа сай жаңа сөздерді 10 минутта жаттап үйренеді.

16 слайд

Деңгейлік оқыту бағдарламасы бойынша Тақырыбы : Қазақтың ұлттық аспаптары. Оқу мақсаты : Қазақтың ұлттық аспаптарымен, шығу тарихымен танысады.   Күтілетін нәтижесі : • S (нақты) - Ұлттық аспаптар түрін біледі. • M (өлшенетін) - Өздігінен және уақытты үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды талқылап бірлесе жұмыс атқарады. • A (қолжетімді) - Түркі сауалдар арқылы диалог –сұхбатқа қатысады • R (маңызды) - Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді. • T (уақытқа сай) - Тақырыпқа сай жаңа сөздерді 10 минутта жаттап үйренеді.

Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Қойылған мақсаттар мазмұны S M A R T Сабақта диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойла

17 слайд
Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Қойылған мақсаттар мазмұны S M A R T Сабақта диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту + - - + - Робинзон Крузоның өнегелі өмірі арқылы оқушыларды ерлікке тәрбиелеу - - - + - Берілген сөйлемдердің ішінен сын есімдерді қатесіз анықтай алуға үйрету + - + + - Аптаның соңына қарай оқушылар кем дегенде бес сын есімді қолданып суретті сипаттай алады + ± ± + ± Ескерту: қойылған мақсат талаптардың бесеуін де түгел қанағаттандырмаса, ол СМАРТ талаптарын мүлде қанағаттандырмайды деп есептеледі.

17 слайд

Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Қойылған мақсаттар мазмұны S M A R T Сабақта диалогтік оқыту арқылы оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту + - - + - Робинзон Крузоның өнегелі өмірі арқылы оқушыларды ерлікке тәрбиелеу - - - + - Берілген сөйлемдердің ішінен сын есімдерді қатесіз анықтай алуға үйрету + - + + - Аптаның соңына қарай оқушылар кем дегенде бес сын есімді қолданып суретті сипаттай алады + ± ± + ± Ескерту: қойылған мақсат талаптардың бесеуін де түгел қанағаттандырмаса, ол СМАРТ талаптарын мүлде қанағаттандырмайды деп есептеледі.

Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Ескерту: қойылған мақсат берілген талаптардың бесеуін де түгел қанағаттандырмаса,

18 слайд
Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Ескерту: қойылған мақсат берілген талаптардың бесеуін де түгел қанағаттандырмаса, ол СМАРТ талаптарын мүлде қанағаттандырмайды СМАРТ бойынша жалпыланған мақсат: х минут ішінде берілген типтік у тапсырманың ( шарт ) , ең кемі z тапсырмасын ( деңгей ) дұрыс орындай алу ( әрекет ) Қойылған мақсат мазмұны S M A R T 10 минут ішінде он қарапайым сөйлемнің ең кемі сегіз сөйлемінен ешбір қатесіз етістіктерді тауып жазу + + + + + 10 минут ішінде тақырып бойынша берілген 5 типтік есептің кем дегенде төртеуін қатесіз шығару + + + + +

18 слайд

Мақсаттың СМАРТ-қа сәйкестігін анықтау Ескерту: қойылған мақсат берілген талаптардың бесеуін де түгел қанағаттандырмаса, ол СМАРТ талаптарын мүлде қанағаттандырмайды СМАРТ бойынша жалпыланған мақсат: х минут ішінде берілген типтік у тапсырманың ( шарт ) , ең кемі z тапсырмасын ( деңгей ) дұрыс орындай алу ( әрекет ) Қойылған мақсат мазмұны S M A R T 10 минут ішінде он қарапайым сөйлемнің ең кемі сегіз сөйлемінен ешбір қатесіз етістіктерді тауып жазу + + + + + 10 минут ішінде тақырып бойынша берілген 5 типтік есептің кем дегенде төртеуін қатесіз шығару + + + + +

МАҚСАТ

19 слайд
МАҚСАТ

19 слайд

МАҚСАТ

20 слайд

20 слайд

1) ( Specific ) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет. 2) (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа

21 слайд
1) ( Specific ) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет. 2) (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа жеттік деп айта алатындай болу керек. 3) (Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай іс- әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз қажет. 4) (Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. 5) ( Timely ) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары болу керек.

21 слайд

1) ( Specific ) Спецификалық, нақтылы. Яғни не нәрсеге қол жеткізу қажет. 2) (Measurable) Өлшеуге болатын. Яғни мақсатқа жеттік деп айта алатындай болу керек. 3) (Achievable) Қолжетімді. Яғни іс-әрекетке негізделген. Себебі нақтылы қандай іс- әрекет өзімізге қажет нәтиже беретінін түсініуіміз қажет. 4) (Realistic) Шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. 5) ( Timely ) Нақтылы мерзімі және мақсатты жүзеге асыратын орынды құралдары болу керек.

SMART???

22 слайд
SMART???

22 слайд

SMART???

• Топтарға SMART мақсатта сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижесін құру

23 слайд
• Топтарға SMART мақсатта сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижесін құру

23 слайд

• Топтарға SMART мақсатта сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижесін құру

• Сабақ аяқталған соң (мақсатыңа жеткен, жетпегеніңді кері байланыс арқылы білесің) • • Кері байланыс : Рефлексия арқылы тақ

24 слайд
• Сабақ аяқталған соң (мақсатыңа жеткен, жетпегеніңді кері байланыс арқылы білесің) •   • Кері байланыс : Рефлексия арқылы тақырыпты әр баланың қаншалықты түсінгенін білесің. •   • Сабақты талдау жүзеге асады . • Не сәтті өтті? Неліктен? • Не сәтсіз өтті? Неліктен? • Сабақта кездескен қиындықтарды жеңу үшін не істеймін? •   • Сол талдау арқылы қайтадан кері мақсат құрылады

24 слайд

• Сабақ аяқталған соң (мақсатыңа жеткен, жетпегеніңді кері байланыс арқылы білесің) •   • Кері байланыс : Рефлексия арқылы тақырыпты әр баланың қаншалықты түсінгенін білесің. •   • Сабақты талдау жүзеге асады . • Не сәтті өтті? Неліктен? • Не сәтсіз өтті? Неліктен? • Сабақта кездескен қиындықтарды жеңу үшін не істеймін? •   • Сол талдау арқылы қайтадан кері мақсат құрылады

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ