Мақта қыз бен мысық ертегісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Павлодар облысы
Ақсу қаласы
№19 балабақша
Тәрбиеші: Имамбекова Роза Амамбаевна
1 слайд
Павлодар облысы Ақсу қаласы №19 балабақша Тәрбиеші: Имамбекова Роза Амамбаевна
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Ойлау,есте сақтау,еске
түсіру қабілеттерін
қалыптастыру.Ауызекі
сөйлеу тілін дамыту.Адам бойына жат
қасиет тілазарлықтан
аулақ болып,
кешірімді болуға
тәрбиелеу.
Балаларды ертегі
мазмұнымен
таныстыру.Қоршаған
орта жайлы білімдерін
кеңейту.
Сабақтың
м ақсаты
3 слайд
Ойлау,есте сақтау,еске түсіру қабілеттерін қалыптастыру.Ауызекі сөйлеу тілін дамыту.Адам бойына жат қасиет тілазарлықтан аулақ болып, кешірімді болуға тәрбиелеу. Балаларды ертегі мазмұнымен таныстыру.Қоршаған орта жайлы білімдерін кеңейту. Сабақтың м ақсаты
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Таңертеңгілік
«Шаттық»шеңберін құру.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
5 слайд
Таңертеңгілік «Шаттық»шеңберін құру. Күндей жадырап Айдай арайлап Жұлдыздай жарқырап Судай таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
6 слайд
Жаңылтпаш айту
Қызым жүзім же,
Жүзім үзіп же.
Әңгімелесу :
-Жаңылтпаш не туралы?
-Жүзімнен не жасалады?
-Кептірілген жүзімді не дейді?
Мұғалім балалардың ойын толықтырып, қорытындылайды.
6 слайд
Жаңылтпаш айту Қызым жүзім же, Жүзім үзіп же. Әңгімелесу : -Жаңылтпаш не туралы? -Жүзімнен не жасалады? -Кептірілген жүзімді не дейді? Мұғалім балалардың ойын толықтырып, қорытындылайды.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
Мақсаты: Ұқсас белгісіне қарай сыңарын
таба білу,тез ойлап,жағдайға қарай өз
білімін қолдана білу.
Шарты: Балаларға суретті карталар
тарқатылады.Балалар өзіндегі заттың
белгісін дыбысы не қимыл іс-әрекет арқылы
көрсетіп сыңарларын табады, топ құрылады
23 слайд
Мақсаты: Ұқсас белгісіне қарай сыңарын таба білу,тез ойлап,жағдайға қарай өз білімін қолдана білу. Шарты: Балаларға суретті карталар тарқатылады.Балалар өзіндегі заттың белгісін дыбысы не қимыл іс-әрекет арқылы көрсетіп сыңарларын табады, топ құрылады
24 слайд
24 слайд
25 слайд
Өзі жап-жас,мұрты бар
Ет пен сүтке ұмтылар
Тастамайды жылы үйде
Түкті тонын шұп-шұбар
Жауабы
25 слайд
Өзі жап-жас,мұрты бар Ет пен сүтке ұмтылар Тастамайды жылы үйде Түкті тонын шұп-шұбар Жауабы
26 слайд
Сүт тағамдарын ата.
Жауабы
26 слайд
Сүт тағамдарын ата. Жауабы
27 слайд
Су көтеріп жүріп келем,
Өзім біреуге мініп келем
Жауабы
27 слайд
Су көтеріп жүріп келем, Өзім біреуге мініп келем Жауабы
28 слайд
Қиқу салып бақырып,
Айғайлауды тауыпты.
Қыт-қыт дейтін шақырып,
Кім біледі ...?
Жауабы
28 слайд
Қиқу салып бақырып, Айғайлауды тауыпты. Қыт-қыт дейтін шақырып, Кім біледі ...? Жауабы
29 слайд
29 слайд
30 слайд
30 слайд
31 слайд
Күтілетін нәтиже:
1.Нені біледі:Ертегі мазмұнын толық жеткізуді біледі
және оны сахналай алады.
2.Қандай түсініктерді игерді:Тілазарлық-жат қасиет
екенін түсінеді.
3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі:Ертегі
кейіпкерлерін сомдауды меңгереді.
Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы
қалыптасады.
31 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Нені біледі:Ертегі мазмұнын толық жеткізуді біледі және оны сахналай алады. 2.Қандай түсініктерді игерді:Тілазарлық-жат қасиет екенін түсінеді. 3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі:Ертегі кейіпкерлерін сомдауды меңгереді. Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.
32 слайд
32 слайд