«Марблс тастары – мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыту құралы ретінде»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«№3 «Балбөбек» балабақша-бөбекжайы» КМҚК
Тақырыбы:
«Марблс тастары –
мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты
дамыту құралы ретінде»
(Шеберлік – сағаты)
Тәрбиеші:
Қайырбаева Айдана Мемлетханқызы
Өскемен, 2023 ж
1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№3 «Балбөбек» балабақша-бөбекжайы» КМҚК Тақырыбы: «Марблс тастары – мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыту құралы ретінде» (Шеберлік – сағаты) Тәрбиеші: Қайырбаева Айдана Мемлетханқызы Өскемен, 2023 ж
2 слайд
Мақсаты : Педагогтарды мектеп жасына дейінгі
балаларды жан- жақты дамытуда Марблс тастарын
қолданудың дәстүрден тыс технологиясымен таныстыру
Міндеттері:
Балаларды дамытуда Марблс тастарын қолдану техникасымен
таныстыру;
Педагогтарды балаларды жан-жақты дамыту үдерісінде жаңа
тиімді құралдарды қолдануға, оларды түрлендіре білуге
ынталандыру;
Педагогтарды мектеп жасына дейінгі балалармен жеке
жұмыста Марблс тастарын қолдануға ынталандыру;
2 слайд
Мақсаты : Педагогтарды мектеп жасына дейінгі балаларды жан- жақты дамытуда Марблс тастарын қолданудың дәстүрден тыс технологиясымен таныстыру Міндеттері: Балаларды дамытуда Марблс тастарын қолдану техникасымен таныстыру; Педагогтарды балаларды жан-жақты дамыту үдерісінде жаңа тиімді құралдарды қолдануға, оларды түрлендіре білуге ынталандыру; Педагогтарды мектеп жасына дейінгі балалармен жеке жұмыста Марблс тастарын қолдануға ынталандыру;
3 слайд
Марблс тастары дегеніміз
не?
Марбл (ағылшын тілінен marbIe, «мәрмәр») – бұл
түрлі түсті шар, сопақ немесе дөңгелек пішінді жалпақ тас
түріндегі сферикалық ойыншық.
3 слайд
Марблс тастары дегеніміз не? Марбл (ағылшын тілінен marbIe, «мәрмәр») – бұл түрлі түсті шар, сопақ немесе дөңгелек пішінді жалпақ тас түріндегі сферикалық ойыншық.
4 слайд
Бұл тастармен 2-3 жастан бастап ойнауға
болады. Барлық жаттығулар балалардың жас
ерекшеліктеріне, олардың ақыл-ой және
моторлық қабілеттеріне, сондай-ақ ойынға
қызығушылығына байланысты түрленіп
отырады. Марблс тастарын қай жастан бастап
қолдану керек?
4 слайд
Бұл тастармен 2-3 жастан бастап ойнауға болады. Барлық жаттығулар балалардың жас ерекшеліктеріне, олардың ақыл-ой және моторлық қабілеттеріне, сондай-ақ ойынға қызығушылығына байланысты түрленіп отырады. Марблс тастарын қай жастан бастап қолдану керек?
5 слайд
Әлеуметтік-
эмоционалды
дағдылар
Танымдық және
зияткерлік дағдылар Шығармашылық
және зерттеу іс-
әрекеті дағдылар Физикалық
қасиеттері
Коммуникативтік
дағдылар
5 слайд
Әлеуметтік- эмоционалды дағдылар Танымдық және зияткерлік дағдылар Шығармашылық және зерттеу іс- әрекеті дағдылар Физикалық қасиеттері Коммуникативтік дағдылар
6 слайд
Тактильді
қабылдауды дамыту Сенсорлық
дағдыларын
қалыптастыру
(түс, пішін, өлшем) Көрнекі қабылдауды
дамыту
Кеңістікті
бағдарлауды дамыту Шығармашылық
дағдыларын дамыту Сөйлеу тілін
дамыту, дыбыстық
талдау жасау
дағдыларын
қалыптастыруМарблс тастарымен
жұмыстың тиімділігі
6 слайд
Тактильді қабылдауды дамыту Сенсорлық дағдыларын қалыптастыру (түс, пішін, өлшем) Көрнекі қабылдауды дамыту Кеңістікті бағдарлауды дамыту Шығармашылық дағдыларын дамыту Сөйлеу тілін дамыту, дыбыстық талдау жасау дағдыларын қалыптастыруМарблс тастарымен жұмыстың тиімділігі
7 слайд
Балаларды «Марблс» тастарымен таныстыру
Балаларға тастармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін айту керек.
7 слайд
Балаларды «Марблс» тастарымен таныстыру Балаларға тастармен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін айту керек.
8 слайд
ІІ. Практикалық бөлім
Тастарды зерттеу
(шыны ыдысқа тастар салынған)
Қолыңызды ыдысқа салып, тастардың пішініне, түсіне, бітіміне
назар аударыңыз, оларды сипаттап беріңіз?
Тастардың түсіне назар аударыңыз, олардың барлығын қалай
атауға болады?
Бұл тастарды басқа ыдысқа қалай салуға болады?
Осы сынды жаттығулар арқылы біз балалардың қандай
дағдыларын дамыттық, қалай ойлайсыздар?
8 слайд
ІІ. Практикалық бөлім Тастарды зерттеу (шыны ыдысқа тастар салынған) Қолыңызды ыдысқа салып, тастардың пішініне, түсіне, бітіміне назар аударыңыз, оларды сипаттап беріңіз? Тастардың түсіне назар аударыңыз, олардың барлығын қалай атауға болады? Бұл тастарды басқа ыдысқа қалай салуға болады? Осы сынды жаттығулар арқылы біз балалардың қандай дағдыларын дамыттық, қалай ойлайсыздар?
9 слайд
Балалардың физикалық қасиеттерін дамыту
үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
9 слайд
Балалардың физикалық қасиеттерін дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
10 слайд
Балалардың физикалық қасиеттерін дамытуға
ойын:
Ыдыстағы тастарды сана және сонша рет секір
Ыдыстағы тастарды сана және сонша рет отырып тұр.
10 слайд
Балалардың физикалық қасиеттерін дамытуға ойын: Ыдыстағы тастарды сана және сонша рет секір Ыдыстағы тастарды сана және сонша рет отырып тұр.
11 слайд
Балалардың коммуникативтік дағдыларын
дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға
болады?
11 слайд
Балалардың коммуникативтік дағдыларын дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
12 слайд
Әңгіме құрастыру
Тастарды кездейсоқ ретпен орналастырып, әңгіме
құрастыру керек.
Мысалы, тастар былай жатыр: сары, қызыл, көк, жасыл,
тоқсары.
Оқиға былай болуы мүмкін: Сары күн жарқырап тұрды.
Қызыл көйлек киген Сәуле орманға кетті. Сол жерде ол көк
өзенді көрді. Ол жасыл қайықпен өзенді жүзіп өтті. Кенет
ол өсіп тұрған тоқсары сәбізді көреді. Ол оны жұлып алып,
жуып, жеді.
12 слайд
Әңгіме құрастыру Тастарды кездейсоқ ретпен орналастырып, әңгіме құрастыру керек. Мысалы, тастар былай жатыр: сары, қызыл, көк, жасыл, тоқсары. Оқиға былай болуы мүмкін: Сары күн жарқырап тұрды. Қызыл көйлек киген Сәуле орманға кетті. Сол жерде ол көк өзенді көрді. Ол жасыл қайықпен өзенді жүзіп өтті. Кенет ол өсіп тұрған тоқсары сәбізді көреді. Ол оны жұлып алып, жуып, жеді.
13 слайд
Балалардың танымдық дағдыларын
дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға
болады?
13 слайд
Балалардың танымдық дағдыларын дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
14 слайд
Кеңістікті бағдарлауға
Берілген нұсқа бойынша тастарды қағаз бетінде
орналастыр.
Қызыл тасты қағаздың ортасына
Жасыл тасты қағаздың оң жақ жоғарғы бөлігіне
Сары тасты қағаздың сол жақ төменгі бөлігіне
Көк тасты қағаздың оң жақ төменгі бөлігіне орналастыр.
14 слайд
Кеңістікті бағдарлауға Берілген нұсқа бойынша тастарды қағаз бетінде орналастыр. Қызыл тасты қағаздың ортасына Жасыл тасты қағаздың оң жақ жоғарғы бөлігіне Сары тасты қағаздың сол жақ төменгі бөлігіне Көк тасты қағаздың оң жақ төменгі бөлігіне орналастыр.
15 слайд
Балалардың шығармашылық дағдыларын
дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға
болады?
15 слайд
Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
16 слайд
Марблс тастарымен сурет саламыз
Қажетті құралдар: пластикалық (контейнер) ыдыс, ақ
қағаз, марблс тастары, гуашь
Шарты: пластикалық ыдысты аламыз және ішіне қағаз
парағын орналастырамыз. Параққа әртүрлі түсті бояуды
жағамыз, тастарды саламыз. Контейнерді әртүрлі бағытта
қозғаймыз, тастар парақтың бойымен қозғалады, сурет
саламыз.
16 слайд
Марблс тастарымен сурет саламыз Қажетті құралдар: пластикалық (контейнер) ыдыс, ақ қағаз, марблс тастары, гуашь Шарты: пластикалық ыдысты аламыз және ішіне қағаз парағын орналастырамыз. Параққа әртүрлі түсті бояуды жағамыз, тастарды саламыз. Контейнерді әртүрлі бағытта қозғаймыз, тастар парақтың бойымен қозғалады, сурет саламыз.
17 слайд
Балалардың әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын
дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға
болады?
17 слайд
Балалардың әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын дамыту үшін тастарды қалай пайдалануға болады?
18 слайд
Қалташаның ішіндегі тастарды бір-бірден алу. Алынған
тастың түсін атау, сол түске сәйкес қоршаған ортадағы,
табиғаттағы заттарды атайды. Мысалы: сары түсті тас –
күн, сары алма, сары лимон т.б.
18 слайд
Қалташаның ішіндегі тастарды бір-бірден алу. Алынған тастың түсін атау, сол түске сәйкес қоршаған ортадағы, табиғаттағы заттарды атайды. Мысалы: сары түсті тас – күн, сары алма, сары лимон т.б.
19 слайд
ІІІ. Қорытынды бөлім. Рефлексия
Балалар психологтары Марблс тастарымен ойын өскелең
ұрпақ үшін пайдалы ойындардың бірі деп таныды. Жаңа өзіміз
практикалық бөлімде көз жеткізгеніміздей, Марблс тастарымен ойын
балалардың тілін, зейінін, ойлау қабілеттерін, қиялдарын дамытады,
олардың жарқын реңктері балада әсемдікке талпыныс сезімдерін
оятады. Балалардың өзіне деген сенімі артады, балаларға жағымды
эмоция сыйлайды.
Марблс тастары оқыту үрерісін жеңіл, өнімді
ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бір ғана тастардың көмегімен
қаншама ойын әрекеттерін ұйымдастыруға болатындығына көз
жеткіздік.
Қолдарыңыздағы Марблс тастарын шыны ыдысқа сала
отырып, бүгінгі шеберлік-сағатынан алған әсерлеріңізбен
бөліссеңіздер.
Олай болса, бүгінгі шеберлік сағатымыз аяқталды.
19 слайд
ІІІ. Қорытынды бөлім. Рефлексия Балалар психологтары Марблс тастарымен ойын өскелең ұрпақ үшін пайдалы ойындардың бірі деп таныды. Жаңа өзіміз практикалық бөлімде көз жеткізгеніміздей, Марблс тастарымен ойын балалардың тілін, зейінін, ойлау қабілеттерін, қиялдарын дамытады, олардың жарқын реңктері балада әсемдікке талпыныс сезімдерін оятады. Балалардың өзіне деген сенімі артады, балаларға жағымды эмоция сыйлайды. Марблс тастары оқыту үрерісін жеңіл, өнімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бір ғана тастардың көмегімен қаншама ойын әрекеттерін ұйымдастыруға болатындығына көз жеткіздік. Қолдарыңыздағы Марблс тастарын шыны ыдысқа сала отырып, бүгінгі шеберлік-сағатынан алған әсерлеріңізбен бөліссеңіздер. Олай болса, бүгінгі шеберлік сағатымыз аяқталды.
20 слайд
Назарларыңызғ
а рақмет!
20 слайд
Назарларыңызғ а рақмет!