Материалдар / Маркетингтік жарнама жасау. IT Srartup және жарнама
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Маркетингтік жарнама жасау. IT Srartup және жарнама

Материал туралы қысқаша түсінік
Маркетингтік жарнама жасау. IT Srartup және жарнама 11.4.2.1 Startup (стартап) түсінігін баяндау; 11.4.2.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидаларын сипаттау
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Маркетингтік жарнамаларды жасау: кіріспе (11 сынып) Бұл сабақта жарнама әлеміне сәл қадам басып, маркетингтік жарнамаларды т

1 слайд
Маркетингтік жарнамаларды жасау: кіріспе (11 сынып) Бұл сабақта жарнама әлеміне сәл қадам басып, маркетингтік жарнамаларды түсінудің маңыздылығын қарастырамыз. Жарнаманы жасау процесін бастапқы кезеңдерден бастап, стратегияны талдаудан бастап, оны іске асыруға дейін қамтитын кең ауқымды тақырыптарды талқылаймыз. by Зауре Оспанова

1 слайд

Маркетингтік жарнамаларды жасау: кіріспе (11 сынып) Бұл сабақта жарнама әлеміне сәл қадам басып, маркетингтік жарнамаларды түсінудің маңыздылығын қарастырамыз. Жарнаманы жасау процесін бастапқы кезеңдерден бастап, стратегияны талдаудан бастап, оны іске асыруға дейін қамтитын кең ауқымды тақырыптарды талқылаймыз. by Зауре Оспанова

Мақсатты аудиторияны анықтау Сіз кімге жеткізгіңіз келеді? Демографиялық сипаттамалардың (жас, орналасу, табыс, қызығушылы

2 слайд
Мақсатты аудиторияны анықтау Сіз кімге жеткізгіңіз келеді? Демографиялық сипаттамалардың (жас, орналасу, табыс, қызығушылықтар) маңызы. "Сатып алушы персона" жасау: сіздің идеалды тұтынушыңыздың егжей-тегжейлі бейнесі. Нарықты зерттеу әдістері: сауалнамалар, фокус-топтар, бар тұтынушылар туралы деректерді талдау. Мысал: Егер сіз Алматыда жаңа энергетикалық сусын сатсаңыз, кім сіздің мақсатты аудиторияңыз? Оларды қалай зерттейсіз?

2 слайд

Мақсатты аудиторияны анықтау Сіз кімге жеткізгіңіз келеді? Демографиялық сипаттамалардың (жас, орналасу, табыс, қызығушылықтар) маңызы. "Сатып алушы персона" жасау: сіздің идеалды тұтынушыңыздың егжей-тегжейлі бейнесі. Нарықты зерттеу әдістері: сауалнамалар, фокус-топтар, бар тұтынушылар туралы деректерді талдау. Мысал: Егер сіз Алматыда жаңа энергетикалық сусын сатсаңыз, кім сіздің мақсатты аудиторияңыз? Оларды қалай зерттейсіз?

SMART маркетингтік мақсаттарды қою 1Жарнамаңыз неге жетуі керек? (хабардарлық, сату, брендтік лояльдылық). 2SMART мақсаттар

3 слайд
SMART маркетингтік мақсаттарды қою 1Жарнамаңыз неге жетуі керек? (хабардарлық, сату, брендтік лояльдылық). 2SMART мақсаттар: нақты, өлшенетін, қол жеткізілетін, тиісті, уақытқа байланысты. 3Мысал: 3 айда веб-сайттың трафигін 20%-ға арттыру. Әр апта сайын 100 жетекшілік тудыру.

3 слайд

SMART маркетингтік мақсаттарды қою 1Жарнамаңыз неге жетуі керек? (хабардарлық, сату, брендтік лояльдылық). 2SMART мақсаттар: нақты, өлшенетін, қол жеткізілетін, тиісті, уақытқа байланысты. 3Мысал: 3 айда веб-сайттың трафигін 20%-ға арттыру. Әр апта сайын 100 жетекшілік тудыру.

Таңқаларлық жарнаманың негізгі элементтері AIDA моделі Назар аудару, қызығушылық тудыру, құмарлық тудыру, әрекет ету. Тақырып

4 слайд
Таңқаларлық жарнаманың негізгі элементтері AIDA моделі Назар аудару, қызығушылық тудыру, құмарлық тудыру, әрекет ету. Тақырып Назарды дереу аудару. Қазақ және ағылшын тіліндегі мықты тақырыптардың мысалдары. Негізгі мәтін Өнімнің немесе қызметтің артықшылықтарын айқын түсіндіру. Сендіруші тілді пайдалану. Көрнекіліктер Мақсатты аудиторияға сай келетін жоғары сапалы суреттер немесе бейнелер. Әрекетке шақыру Адамдарға не істеу керектігін айту (веб-сайтқа кіру, қазір қоңырау шалу, т.б.).

4 слайд

Таңқаларлық жарнаманың негізгі элементтері AIDA моделі Назар аудару, қызығушылық тудыру, құмарлық тудыру, әрекет ету. Тақырып Назарды дереу аудару. Қазақ және ағылшын тіліндегі мықты тақырыптардың мысалдары. Негізгі мәтін Өнімнің немесе қызметтің артықшылықтарын айқын түсіндіру. Сендіруші тілді пайдалану. Көрнекіліктер Мақсатты аудиторияға сай келетін жоғары сапалы суреттер немесе бейнелер. Әрекетке шақыру Адамдарға не істеу керектігін айту (веб-сайтқа кіру, қазір қоңырау шалу, т.б.).

Тиісті маркетингтік арналарды таңдау Дәстүрлі медиа: теледидар, радио, басылымдар (газеттер, журналдар). Қазақстанда әлі

5 слайд
Тиісті маркетингтік арналарды таңдау Дәстүрлі медиа: теледидар, радио, басылымдар (газеттер, журналдар). Қазақстанда әлі де маңызды ма? Цифрлық маркетинг: әлеуметтік желілер (Instagram, TikTok, VKontakte), іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), электрондық пошта маркетингі. Қай арналар мақсатты аудиторияға жету үшін тиімді? Бюджетті ескеру: маркетингтік бюджетті әртүрлі арналарға қалай бөлу керек?

5 слайд

Тиісті маркетингтік арналарды таңдау Дәстүрлі медиа: теледидар, радио, басылымдар (газеттер, журналдар). Қазақстанда әлі де маңызды ма? Цифрлық маркетинг: әлеуметтік желілер (Instagram, TikTok, VKontakte), іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO), электрондық пошта маркетингі. Қай арналар мақсатты аудиторияға жету үшін тиімді? Бюджетті ескеру: маркетингтік бюджетті әртүрлі арналарға қалай бөлу керек?

Хабарламаңызды жасау 1 Айқын және қысқа хабарлама берудің маңыздылығы. Жаргон немесе техникалық терминдерден аулақ болыңыз. 2

6 слайд
Хабарламаңызды жасау 1 Айқын және қысқа хабарлама берудің маңыздылығы. Жаргон немесе техникалық терминдерден аулақ болыңыз. 2 Аудиторияңызды біліңіз! 3 Әңгімелеу: аудиторияңызбен эмоционалды байланыс орнату үшін әңгімелерді пайдаланыңыз. 4 Мәдени сезімталдық: Қазақстандағы мәдени нормалар мен құндылықтарды ескеріңіз.

6 слайд

Хабарламаңызды жасау 1 Айқын және қысқа хабарлама берудің маңыздылығы. Жаргон немесе техникалық терминдерден аулақ болыңыз. 2 Аудиторияңызды біліңіз! 3 Әңгімелеу: аудиторияңызбен эмоционалды байланыс орнату үшін әңгімелерді пайдаланыңыз. 4 Мәдени сезімталдық: Қазақстандағы мәдени нормалар мен құндылықтарды ескеріңіз.

Нәтижелерді өлшеу және талдау Негізгі өнімділік көрсеткіштері (KPI): веб-сайттың трафигі, басу коэффициенті, конверсия коэффи

7 слайд
Нәтижелерді өлшеу және талдау Негізгі өнімділік көрсеткіштері (KPI): веб-сайттың трафигі, басу коэффициенті, конверсия коэффициенті, сату. Маркетингтік өнімділігіңізді бақылау құралдары: Google Analytics, әлеуметтік желілер аналитикасы. A/B тестілеу: жарнамаңыздың әртүрлі нұсқаларымен тәжірибе жасау, қайсысы тиімді екенін анықтау. Деректерге негізделген шешімдер қабылдау: деректеріңізден алынған түсініктерді кампанияларды оңтайландыру үшін пайдалану.

7 слайд

Нәтижелерді өлшеу және талдау Негізгі өнімділік көрсеткіштері (KPI): веб-сайттың трафигі, басу коэффициенті, конверсия коэффициенті, сату. Маркетингтік өнімділігіңізді бақылау құралдары: Google Analytics, әлеуметтік желілер аналитикасы. A/B тестілеу: жарнамаңыздың әртүрлі нұсқаларымен тәжірибе жасау, қайсысы тиімді екенін анықтау. Деректерге негізделген шешімдер қабылдау: деректеріңізден алынған түсініктерді кампанияларды оңтайландыру үшін пайдалану.

Қорытынды: тиімді маркетингтің күші Негізгі ойларды қайталау: мақсатты аудитория, SMART мақсаттар, таңқаларлық жарнамалар, дұры

8 слайд
Қорытынды: тиімді маркетингтің күші Негізгі ойларды қайталау: мақсатты аудитория, SMART мақсаттар, таңқаларлық жарнамалар, дұрыс арналарды таңдау, нәтижелерді өлшеу.

8 слайд

Қорытынды: тиімді маркетингтің күші Негізгі ойларды қайталау: мақсатты аудитория, SMART мақсаттар, таңқаларлық жарнамалар, дұрыс арналарды таңдау, нәтижелерді өлшеу.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі