Материалдар / Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге, тәжірибеге қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
1123
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
• Сабақтың тақырыбы: Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? • Оқу мақсаттары: • 6.2.1.1 - адамның дүниетанымы м

1 слайд
• Сабақтың тақырыбы: Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? • Оқу мақсаттары: • 6.2.1.1 - адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау; • 6.2.1.2 - тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контр- реформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру; • Бағалау критерийлері : • Лютердің қоғамда орын алған жағдайға қарсылығын анықтайды; • Оқушы терминдердің мағынасын түсініп, мәтінмен жұмыс жасауда қолданады; • Оқушы Мартин Лютердің реформациясы барысында қоғамда орын алған өзгерістерді анықтайды. • Оқушы Лютер қозғалысының салдарларын анықтайды; • «Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында шағын эссе жазады;

Мартин Лютердің Виттенбург соборы қақпасына өз қарсылығын шегелеуі http://hagiographies.blogspot.co.uk/2011/10/reformation-

2 слайд
Мартин Лютердің Виттенбург соборы қақпасына өз қарсылығын шегелеуі http://hagiographies.blogspot.co.uk/2011/10/reformation-day-31-october-2011 .html

Терминдермен жұмыс  «гуманизм» - адамның кісілік қадір-қасиетін, еркіндігін, бақытқа құштарлығы мен талпынысын, құқы мен жау

3 слайд
Терминдермен жұмыс  «гуманизм» - адамның кісілік қадір-қасиетін, еркіндігін, бақытқа құштарлығы мен талпынысын, құқы мен жауапкершілігін, арын, намысын, мейірбандығы мен қайсарлығын, даралығы мен дамуын дәріптейтін идеялар Х V ғ асырда Европаның   ренессанс басталған елдерінде пайда болды.  «реформация» - Рим-католик шіркеуінің христиан діни ілімін елді басқаруға пайдаланған Папа билігіне қарсы бағытталған Солтүстік және Орталық Еуропадағы 16 ғасырдағы діни - қоғамдық қозғалыс.  «протестантизм» - Еуропадағы XVI ғасырдағы Рим-католик шіркеуінің қарсы қозғалысылық кезінде пайда болған христиан әлемінің басты бөлімшелерінің бірі.  «лютеранство» - Реформация кезінде пайда болған ең ірі протестанттық конфессиялардың бірі. Бастапқыда, Лютердің жақтаушылары өздерін лютерандар деп атады  «кальвинизм» - Француз теологы және уағыздаушысы Жан Кальвин жасаған және дамытқан протестантизмнің бағыты  «контр- реформация» - (контр - лат «Қарсылықтан» + «Реформация» ) Реформацияға қарсы Рим-католик шіркеуінің беделі мен мәртебесін қалпына келтіруге бағытталған 16-17 ғасырдың ортасындағы Еуропадағы католиктік шіркеу және саяси қозғалыс.  «иезуиттер ордені» бір орталықтан басқарылатын, қатал тәртіпке негізделген, басшыларға сөзсіз бас июді талап ететін діни ұйымның ордені. Олар басқа монахтарша  монастырларда  тұрмайды, қайта қоғамдық өмірдің барлық салаларына белсене араласуды көздейді

№ 1 Тапсырма. М. Лютердің қоғамда орын алған жағдайға қарсылығын оқулықтағы мәтінен анықтап, оқып беріңіз. Дескриптор Люте

4 слайд
№ 1 Тапсырма. М. Лютердің қоғамда орын алған жағдайға қарсылығын оқулықтағы мәтінен анықтап, оқып беріңіз.   Дескриптор Лютердің қоғамда орын алған жағдайға қарсылығын мәтінде анықтап, оқып береді.

Дескриптор Оқушы терминдердің мағынасын түсініп, мәтінмен жұмыс жасауда қолданады; Берілген терминдерді мазмұны жағынан бірікті

5 слайд
Дескриптор Оқушы терминдердің мағынасын түсініп, мәтінмен жұмыс жасауда қолданады; Берілген терминдерді мазмұны жағынан біріктіретін терминді анықтайды;Терминді мәтіннен анықтауда кілтті сөздерді белгіле. Берілген терминге мазмұны ұқсас сөйлемдерді мәтіннен анықта.№ 1 Тапсырма. Терминдермен жұмыс Реформация, протестант, индульгенция, реформация, контрреформация, иезуиттер ордені, гуманизм.

• № 2 тапсырма. Мартин Лютердің реформациясы барысында қоғамда орын алған өзгерістерді анықтап сызбаға жазыңыз. Дескриптор О

6 слайд
• № 2 тапсырма. Мартин Лютердің реформациясы барысында қоғамда орын алған өзгерістерді анықтап сызбаға жазыңыз. Дескриптор Оқушы Мартин Лютердің реформациясы барысында қоғамда орын алған өзгерістерді анықтап сызбаға жазады.

Дескриптор Органайзерде Лютер қозғалысының жағымды салдарларын жоғарғы бөлікке, жағымсыз салдарларын төменгі бөлікке орналаст

7 слайд
Дескриптор Органайзерде Лютер қозғалысының жағымды салдарларын жоғарғы бөлікке, жағымсыз салдарларын төменгі бөлікке орналастырады;№ 3 тапсырма. Органайзерде оқиғаның жағымды салдарларын жоғарғы бөлікке, жағымсыз салдарларын төменгі бөлікке орналастырыңыздар

№ 4 тапсырма. «Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында шағын эссе жаз. Дескриптор «Реформация қоғамды қалай өзгертті?»

8 слайд
№ 4 тапсырма. «Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында шағын эссе жаз. Дескриптор «Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында шағын эссе жазады;

Рефлексия: Бәрін түсіндім, білдім. Түсіндім, бірақ толықтыру керек. Толық

9 слайд
Рефлексия: Бәрін түсіндім, білдім. Түсіндім, бірақ толықтыру керек. Толық түсінбедім.