1 слайд
•
Сабақтың тақырыбы: Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны
қалай өзгертті?
•
Оқу мақсаттары:
•
6.2.1.1 - адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің
өзгеру себептерін анықтау;
•
6.2.1.2 - тарихи процестердің контекстінде «гуманизм»,
«реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм»,
«контр- реформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру;
•
Бағалау критерийлері :
•
Лютердің қоғамда орын алған жағдайға қарсылығын анықтайды;
•
Оқушы терминдердің мағынасын түсініп, мәтінмен жұмыс жасауда
қолданады;
•
Оқушы Мартин Лютердің реформациясы барысында қоғамда орын
алған өзгерістерді анықтайды.
•
Оқушы Лютер қозғалысының салдарларын анықтайды;
•
«Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында шағын эссе
жазады;
2 слайд
Мартин Лютердің Виттенбург соборы қақпасына өз қарсылығын
шегелеуі
http://hagiographies.blogspot.co.uk/2011/10/reformation-day-31-october-2011
.html
3 слайд
Терминдермен жұмыс
«гуманизм» - адамның кісілік қадір-қасиетін, еркіндігін, бақытқа құштарлығы мен
талпынысын, құқы мен жауапкершілігін, арын, намысын, мейірбандығы мен
қайсарлығын, даралығы мен дамуын дәріптейтін идеялар Х V ғ асырда Европаның
ренессанс басталған елдерінде пайда болды.
«реформация» - Рим-католик шіркеуінің христиан діни ілімін елді басқаруға
пайдаланған Папа билігіне қарсы бағытталған Солтүстік және Орталық Еуропадағы
16 ғасырдағы діни - қоғамдық қозғалыс.
«протестантизм» - Еуропадағы XVI ғасырдағы Рим-католик шіркеуінің қарсы
қозғалысылық кезінде пайда болған христиан әлемінің басты бөлімшелерінің бірі.
«лютеранство» - Реформация кезінде пайда болған ең ірі протестанттық
конфессиялардың бірі. Бастапқыда, Лютердің жақтаушылары өздерін лютерандар деп
атады
«кальвинизм» - Француз теологы және уағыздаушысы Жан Кальвин жасаған және
дамытқан протестантизмнің бағыты
«контр- реформация» - (контр - лат «Қарсылықтан» + «Реформация» ) Реформацияға
қарсы Рим-католик шіркеуінің беделі мен мәртебесін қалпына келтіруге бағытталған
16-17 ғасырдың ортасындағы Еуропадағы католиктік шіркеу және саяси қозғалыс.
«иезуиттер ордені» бір орталықтан басқарылатын, қатал тәртіпке негізделген,
басшыларға сөзсіз бас июді талап ететін діни ұйымның ордені. Олар басқа монахтарша
монастырларда тұрмайды, қайта қоғамдық өмірдің барлық салаларына белсене
араласуды көздейді
4 слайд
№ 1 Тапсырма.
М. Лютердің қоғамда орын
алған жағдайға қарсылығын
оқулықтағы мәтінен анықтап,
оқып беріңіз.
Дескриптор
Лютердің қоғамда орын алған жағдайға
қарсылығын мәтінде анықтап, оқып береді.
5 слайд
Дескриптор
Оқушы терминдердің мағынасын түсініп, мәтінмен жұмыс
жасауда қолданады;
Берілген терминдерді мазмұны жағынан біріктіретін
терминді анықтайды;Терминді мәтіннен анықтауда кілтті сөздерді
белгіле.
Берілген терминге мазмұны ұқсас сөйлемдерді
мәтіннен анықта.№ 1 Тапсырма. Терминдермен жұмыс
Реформация, протестант, индульгенция,
реформация, контрреформация, иезуиттер
ордені, гуманизм.
6 слайд
•
№ 2 тапсырма. Мартин Лютердің реформациясы барысында
қоғамда орын алған өзгерістерді анықтап сызбаға жазыңыз.
Дескриптор
Оқушы Мартин Лютердің реформациясы барысында
қоғамда орын алған өзгерістерді анықтап сызбаға
жазады.
7 слайд
Дескриптор
Органайзерде Лютер қозғалысының жағымды
салдарларын жоғарғы бөлікке, жағымсыз салдарларын
төменгі бөлікке орналастырады;№ 3 тапсырма.
Органайзерде оқиғаның жағымды салдарларын жоғарғы бөлікке,
жағымсыз салдарларын төменгі бөлікке орналастырыңыздар
8 слайд
№ 4 тапсырма.
«Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында
шағын эссе жаз.
Дескриптор
«Реформация қоғамды қалай өзгертті?» тақырыбында
шағын эссе жазады;
9 слайд
Рефлексия:
Бәрін түсіндім, білдім.
Түсіндім, бірақ
толықтыру керек.
Толық түсінбедім.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз