Мәселелерді шешу жолдарын меңгеру және олардың жаңа өмірлік жағдайларға ауысу мүмкіндіктерін қалыптастыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мақсаты:
Жас мамандардың ұстаздық қасиеттерінің қалыптасуына
бағыт беру, кездесетін қиыншылықтардан, кедергілерден
шығу, жолдарын ұғынуға көмектесу, шығармашылыққа,
тұлғалық орнын анықтауға бағыт беру.
Міндеттері :
1. Бір-біріне деген сенімділік, адамгершілік қатынасын
қалыптастыру.
2. Психологиялық қолдау көрсету.
3. Шығармашылыққа бағыт беру.
Жоспар
-«Өміршең» тренингі
- «Атомдар мен малекулалар» жаттығу
- «Сізге ұнаған түс»
- «Жағдаяттар» Рольдік ойындар
- «Қайтала» тренингі
- Рефлексия
3 слайд
Мақсаты: Жас мамандардың ұстаздық қасиеттерінің қалыптасуына бағыт беру, кездесетін қиыншылықтардан, кедергілерден шығу, жолдарын ұғынуға көмектесу, шығармашылыққа, тұлғалық орнын анықтауға бағыт беру. Міндеттері : 1. Бір-біріне деген сенімділік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру. 2. Психологиялық қолдау көрсету. 3. Шығармашылыққа бағыт беру. Жоспар -«Өміршең» тренингі - «Атомдар мен малекулалар» жаттығу - «Сізге ұнаған түс» - «Жағдаяттар» Рольдік ойындар - «Қайтала» тренингі - Рефлексия
4 слайд
Құрметті оқушылар!
Бүгінгі «Мәселелерді шешу жолдарын
меңгеру және олардың жаңа өмірлік
жағдайларға ауысу мүмкіндіктерін
қалыптастыру.» атты тренингке қош
келдіңіздер.
4 слайд
Құрметті оқушылар! Бүгінгі «Мәселелерді шешу жолдарын меңгеру және олардың жаңа өмірлік жағдайларға ауысу мүмкіндіктерін қалыптастыру.» атты тренингке қош келдіңіздер.
5 слайд
•Жігер деген – Мен
•Күш деген – Мен
•Махаббат деген- Мен
•Кешірім деген – Мен
•Құдірет деген – Мен
•Жасөспірім деген – Мен
•Жастық шақ деген – Мен
•Денсаулық деген – Мен
•Адалдық деген – Мен
•Жарқындылық деген – Мен
•Бір ғажайып деген – Мен
•Хормен: Бәрі маған байланысты, бәрі менің қолымд
“Өміршең” Жаттығу барысы
5 слайд
•Жігер деген – Мен •Күш деген – Мен •Махаббат деген- Мен •Кешірім деген – Мен •Құдірет деген – Мен •Жасөспірім деген – Мен •Жастық шақ деген – Мен •Денсаулық деген – Мен •Адалдық деген – Мен •Жарқындылық деген – Мен •Бір ғажайып деген – Мен •Хормен: Бәрі маған байланысты, бәрі менің қолымд “Өміршең” Жаттығу барысы
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
«Сізге ұнаған түс»
Қызыл –шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі,
жұмысты дер кезінде орын-дайтын,
тәуекшіл, қарсыласуға дайын тұратын
адамдар.
Қиялға бай, сенімді, қайсар,
болшақтан көп үміт күтетін адамдар.
Сіздің өзіңіз де күн сәулесісіз. Барлық
жандармен тамаша қатынаста жүресіз.
Қайсар мінезді, жүрегі мейірімді,
ақ көңіл,қайырымды, қамқор жан.
Оларға сенім артуға болады.
8 слайд
«Сізге ұнаған түс» Қызыл –шапшаң мінезді, жұмсақ жүректі, жұмысты дер кезінде орын-дайтын, тәуекшіл, қарсыласуға дайын тұратын адамдар. Қиялға бай, сенімді, қайсар, болшақтан көп үміт күтетін адамдар. Сіздің өзіңіз де күн сәулесісіз. Барлық жандармен тамаша қатынаста жүресіз. Қайсар мінезді, жүрегі мейірімді, ақ көңіл,қайырымды, қамқор жан. Оларға сенім артуға болады.
9 слайд
«Сізге ұнаған түс»
Ешкімге ұқсамайтын
шығармашыл тұлғалар.
Бұл адамдар ұйықтар алдында бүгін қанша
адамда күлдіргенін, ренжіткенін естеріне
алып, жасаған іс-әрекеттері-нің барлығына
талдау жасап, қатесін мойындап отырады
екен
9 слайд
«Сізге ұнаған түс» Ешкімге ұқсамайтын шығармашыл тұлғалар. Бұл адамдар ұйықтар алдында бүгін қанша адамда күлдіргенін, ренжіткенін естеріне алып, жасаған іс-әрекеттері-нің барлығына талдау жасап, қатесін мойындап отырады екен
10 слайд
“Қайтала” тренингі
10 слайд
“Қайтала” тренингі
11 слайд
Рефлексия
“Тілек ағашы”
11 слайд
Рефлексия “Тілек ағашы”
12 слайд
•Хормен «Ұстазым» әнін айту
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
12 слайд
•Хормен «Ұстазым» әнін айту Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!