Материалдар / Мәселені қалыптастыру 7 сынып презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәселені қалыптастыру 7 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
мәселені қою 7 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
411
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операт

2 слайд
Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операторлар қолданылады? • Кірістірілген шарттар дегеніміз не?

Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :

3 слайд
Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :

Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

4 слайд
Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп оты

5 слайд
Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейкесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.

Проблеманы қою кезеңінде келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы шешудің

6 слайд
Проблеманы қою кезеңінде   келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы   шешудің жалпы тәсілі таңдалады. 2. Берілген есептің шешімдері анықталады. 3. Қарастырылған объектінің жалпы қасиеттері зертте-леді, програмалау жүйесінің мүмкіндіктері талданады. 4. Есепті шығару үшін қандай кіріс деректері қолданы-латыны анықталады. 5. Есепті шығару барысында «Қандай шектеулер бар?», «Программа бұл шектеулерден қалай 

7 слайд

8 слайд

9 слайд

10 слайд

11 слайд

Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты»

12 слайд
Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты» сабақта не қызықты болғанын жазады + - қызықты