Мәселені қалыптастыру 7 сынып презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Миға шабуыл
•
Тармақталған алгоритм дегеніміз не?
•
Тармақталған алгоритмді Python программалау
тілінде жазғанда қандай операторлар
қолданылады?
•
Кірістірілген шарттар дегеніміз не?
2 слайд
Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операторлар қолданылады? • Кірістірілген шарттар дегеніміз не?
3 слайд
Мәселені
қалыптастыру
7 С Ы Н Ы ПТақырып :
3 слайд
Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :
4 слайд
Cабақта үйренеміз
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау
тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
4 слайд
Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;
5 слайд
Проблемаларды қою дегеніміз – нақты
шешуді қажет ететін проблеманы
анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты
мәселені зерттеп отырған адамның
алдында көкейкесті мәселе ретінде тұруы
мүмкін.
5 слайд
Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейкесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.
6 слайд
Проблеманы қою кезеңінде келесі әрекеттер
орындалады:
Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы шешудің жалпы тәсілі
таңдалады.
2. Берілген есептің шешімдері анықталады.
3. Қарастырылған объектінің жалпы қасиеттері зертте-леді, програмалау жүйесінің
мүмкіндіктері талданады.
4. Есепті шығару үшін қандай кіріс деректері қолданы-латыны анықталады.
5. Есепті шығару барысында «Қандай шектеулер бар?», «Программа бұл шектеулерден
қалай
6 слайд
Проблеманы қою кезеңінде келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы шешудің жалпы тәсілі таңдалады. 2. Берілген есептің шешімдері анықталады. 3. Қарастырылған объектінің жалпы қасиеттері зертте-леді, програмалау жүйесінің мүмкіндіктері талданады. 4. Есепті шығару үшін қандай кіріс деректері қолданы-латыны анықталады. 5. Есепті шығару барысында «Қандай шектеулер бар?», «Программа бұл шектеулерден қалай
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді.
«Плюс» сабақта түсінгенін жазады
« Минус» сабақта түсінбегенін жазады
«Қызықты» сабақта не қызықты болғанын жазады
+ - қызықты
12 слайд
Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты» сабақта не қызықты болғанын жазады + - қызықты