Мәселені қалыптастыру 7 сынып презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәселені қалыптастыру 7 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
мәселені қою 7 сынып презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операт

#2 слайд
Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операторлар қолданылады? • Кірістірілген шарттар дегеніміз не?

2 слайд

Миға шабуыл • Тармақталған алгоритм дегеніміз не? • Тармақталған алгоритмді Python программалау тілінде жазғанда қандай операторлар қолданылады? • Кірістірілген шарттар дегеніміз не?

Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :

#3 слайд
Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :

3 слайд

Мәселені қалыптастыру 7 С Ы Н Ы ПТақырып :

Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

#4 слайд
Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

4 слайд

Cабақта үйренеміз 7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп оты

#5 слайд
Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейкесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.

5 слайд

Проблемаларды қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау,тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейкесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.

Проблеманы қою кезеңінде келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы шешудің

#6 слайд
Проблеманы қою кезеңінде   келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы   шешудің жалпы тәсілі таңдалады. 2. Берілген есептің шешімдері анықталады. 3. Қарастырылған объектінің жалпы қасиеттері зертте-леді, програмалау жүйесінің мүмкіндіктері талданады. 4. Есепті шығару үшін қандай кіріс деректері қолданы-латыны анықталады. 5. Есепті шығару барысында «Қандай шектеулер бар?», «Программа бұл шектеулерден қалай 

6 слайд

Проблеманы қою кезеңінде   келесі әрекеттер орындалады: Мәселені қою кезінде түпкі мақсат нақтыланады әрі проблеманы   шешудің жалпы тәсілі таңдалады. 2. Берілген есептің шешімдері анықталады. 3. Қарастырылған объектінің жалпы қасиеттері зертте-леді, програмалау жүйесінің мүмкіндіктері талданады. 4. Есепті шығару үшін қандай кіріс деректері қолданы-латыны анықталады. 5. Есепті шығару барысында «Қандай шектеулер бар?», «Программа бұл шектеулерден қалай 

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты»

#12 слайд
Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты» сабақта не қызықты болғанын жазады + - қызықты

12 слайд

Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді. «Плюс» сабақта түсінгенін жазады « Минус» сабақта түсінбегенін жазады «Қызықты» сабақта не қызықты болғанын жазады + - қызықты

Файл форматы:
pptx
31.03.2024
990
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі