Материалдар / Масштаб арқылы қашықтықты есептеу.

Масштаб арқылы қашықтықты есептеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу. География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала»

1 слайд
5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу. География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала» ЖОМ Барлығы: Масштабты түсінеді және ажыратады Сабақ мақсаты Басым бөлігі: Қарта бойынша қашықтықты анықтай алады, сызба сыза алады. Кейбірі: Нысандардың бағытын азимут арқылы анықтай алады. Бағалау критерийі: *Масштаб түрлерін біледі. *Картаны пайдаланып есептер шығарады, сызба сызады. *Нысандардың орналасуын азимут арқылы анықтай алады.

1 слайд

5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу. География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала» ЖОМ Барлығы: Масштабты түсінеді және ажыратады Сабақ мақсаты Басым бөлігі: Қарта бойынша қашықтықты анықтай алады, сызба сыза алады. Кейбірі: Нысандардың бағытын азимут арқылы анықтай алады. Бағалау критерийі: *Масштаб түрлерін біледі. *Картаны пайдаланып есептер шығарады, сызба сызады. *Нысандардың орналасуын азимут арқылы анықтай алады.

«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есеп

2 слайд
«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есептейді. Атаулы масштабты есептей алады. Масштаб түрлері бойынша мәселе есеп шығара алады. Дескриптор Азимут бағытын анықтай алады. Азимут бағытын біледі. План сыза алады. Қашықтықты есептей алады. Дескриптор Географиялықткартаның маңыздылығын біледі. Масштаб түрлерін анықтай біледіү Қашықтықты есептей алады. Шартты белгіні көрсете алады. **«Азимут» тобы: Сандық масштабты атаулы масштаб түрінде жазады. **«Масштаб» тобы: Атаулы масштабтан сандық масштаб түрінде жазадыү **«План» тобы:Масштаб түрлері бойынша мәселе есепті шығарады. * Ойлан-жұптас бөліс-әдісі бойынша оқушылар есеп шығарады. Мәтін бойынша жұмыс беріледі * Сиқырлы қоржын әдісімен асықтарға сандар жазылады ,сандарды ала отырып оқушылар сұраққа жауап береді. Сабақ барысы 1- тапсырм а 2- тапсыр ма 2- тапсырм а 3 тапсырм а

2 слайд

«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есептейді. Атаулы масштабты есептей алады. Масштаб түрлері бойынша мәселе есеп шығара алады. Дескриптор Азимут бағытын анықтай алады. Азимут бағытын біледі. План сыза алады. Қашықтықты есептей алады. Дескриптор Географиялықткартаның маңыздылығын біледі. Масштаб түрлерін анықтай біледіү Қашықтықты есептей алады. Шартты белгіні көрсете алады. **«Азимут» тобы: Сандық масштабты атаулы масштаб түрінде жазады. **«Масштаб» тобы: Атаулы масштабтан сандық масштаб түрінде жазадыү **«План» тобы:Масштаб түрлері бойынша мәселе есепті шығарады. * Ойлан-жұптас бөліс-әдісі бойынша оқушылар есеп шығарады. Мәтін бойынша жұмыс беріледі * Сиқырлы қоржын әдісімен асықтарға сандар жазылады ,сандарды ала отырып оқушылар сұраққа жауап береді. Сабақ барысы 1- тапсырм а 2- тапсыр ма 2- тапсырм а 3 тапсырм а

Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері бай

3 слайд
Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері байланыс жүйелі жүріп отырады Мадақтау сөздері. 1.Сабақ барысында саралап оқыта отырып оқушылардың сабаққа деген ынта жігер және білімді қабылдау деңгейіне негізделген тапсырмалар құрастырдым . Оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне , қызығушылығы жоғары, белсенді қабілетті мұғалімнің көмегін керек етпейтін оқушыларға «Географиялық ұяшық » әдісін ұсынамын. 2. Мұғалімнің көмегіне аздап сүйе нетін оқушыларға «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалуы күрделі емес , масштабтық есептер беріледі. 3. .Мұғалімнің, топ мүшелерінің қолдауын қажет ететін,өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын оқушыларға «Сиқырлы қоржын » әдісін пайдаландым. 1. Саралау

3 слайд

Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері байланыс жүйелі жүріп отырады Мадақтау сөздері. 1.Сабақ барысында саралап оқыта отырып оқушылардың сабаққа деген ынта жігер және білімді қабылдау деңгейіне негізделген тапсырмалар құрастырдым . Оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне , қызығушылығы жоғары, белсенді қабілетті мұғалімнің көмегін керек етпейтін оқушыларға «Географиялық ұяшық » әдісін ұсынамын. 2. Мұғалімнің көмегіне аздап сүйе нетін оқушыларға «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалуы күрделі емес , масштабтық есептер беріледі. 3. .Мұғалімнің, топ мүшелерінің қолдауын қажет ететін,өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын оқушыларға «Сиқырлы қоржын » әдісін пайдаландым. 1. Саралау

16 Қаңтар 2019
904
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі