Математика 123-сабақ презентация 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика 123-сабақ презентация 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 123-сабақ презентация 4 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Психологиялық дайындық Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды). Қайырлы күн, құлақтарым! О

#1 слайд
Психологиялық дайындық Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды). Қайырлы күн, құлақтарым! Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды). Қайырлы күн, қолдарым! Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды). Қайырлы күн, аяқтарым! Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу). Қайырлы күн, мұғалім! Біз ояндық!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

1 слайд

Психологиялық дайындық Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды). Қайырлы күн, құлақтарым! Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды). Қайырлы күн, қолдарым! Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды). Қайырлы күн, аяқтарым! Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу). Қайырлы күн, мұғалім! Біз ояндық!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

Сабақ тақырыбы: №123 Шеңбер мен дөңгелек Сабақтың мақсаты: -шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сызады.

#2 слайд
Сабақ тақырыбы: №123 Шеңбер мен дөңгелек Сабақтың мақсаты: -шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сызады.

2 слайд

Сабақ тақырыбы: №123 Шеңбер мен дөңгелек Сабақтың мақсаты: -шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сызады.

ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК

#3 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК

3 слайд

ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК

ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК ДӨҢГЕЛЕК ШЕҢБЕР O A r C B d O нүктесі – шеңбер (дөңгелек) центрі АВ = d - диаметр ОС

#4 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК ДӨҢГЕЛЕК ШЕҢБЕР O A r C B d O нүктесі – шеңбер (дөңгелек) центрі АВ = d - диаметр ОС - радиус d=r2⋅ ОAОB== = r

4 слайд

ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК ДӨҢГЕЛЕК ШЕҢБЕР O A r C B d O нүктесі – шеңбер (дөңгелек) центрі АВ = d - диаметр ОС - радиус d=r2⋅ ОAОB== = r

Радиус – шеңбердің центрін оның қандай да бір нүктесімен қосатын кесінді. Дөңгелек – бұл шеңбермен шектелге

#5 слайд
Радиус – шеңбердің центрін оның қандай да бір нүктесімен қосатын кесінді. Дөңгелек – бұл шеңбермен шектелген жазықтықтың бөлігі. Шеңбер - шеңбердің центрі деп аталатын нүктеден барлық нүктелері бірдей қашықтықта жататын тұйық сызық.

5 слайд

Радиус – шеңбердің центрін оның қандай да бір нүктесімен қосатын кесінді. Дөңгелек – бұл шеңбермен шектелген жазықтықтың бөлігі. Шеңбер - шеңбердің центрі деп аталатын нүктеден барлық нүктелері бірдей қашықтықта жататын тұйық сызық.

1-тапсырма (Ұ.Ж) №1Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Бұл диаграмма біздің сынып оқушыларының мектепке қала

#6 слайд
1-тапсырма (Ұ.Ж) №1Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Бұл диаграмма біздің сынып оқушыларының мектепке қалай жететінін көрсетеді. Диаграмма теңдей 10 бөлікке бөлінген, әр бөлігі 10%-ды құрайды. Диаграммадан не білуге болады? 1)Мектепке қанша пайыз оқушы жаяу жетеді? (40%) 2) Қанша пайыз оқушы астобуспен жетеді? (30%) 3) Қанша пайыз оқушы мәшинемен жетеді? (20%) 4) Қанша пайыз оқушы велосипедпен жетеді? (10%) Велосипед қоршаған ортаға зиян келтірмейді.

6 слайд

1-тапсырма (Ұ.Ж) №1Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Бұл диаграмма біздің сынып оқушыларының мектепке қалай жететінін көрсетеді. Диаграмма теңдей 10 бөлікке бөлінген, әр бөлігі 10%-ды құрайды. Диаграммадан не білуге болады? 1)Мектепке қанша пайыз оқушы жаяу жетеді? (40%) 2) Қанша пайыз оқушы астобуспен жетеді? (30%) 3) Қанша пайыз оқушы мәшинемен жетеді? (20%) 4) Қанша пайыз оқушы велосипедпен жетеді? (10%) Велосипед қоршаған ортаға зиян келтірмейді.

#7 слайд

7 слайд

2-тапсырма «Бірлесіп оқу» тәсілі «Шеңбер сыз» ойыны. №2 Сен циркульдің көмегімен қалай шеңбер сызуға болаты

#8 слайд
2-тапсырма «Бірлесіп оқу» тәсілі «Шеңбер сыз» ойыны. №2 Сен циркульдің көмегімен қалай шеңбер сызуға болатынын білесің. Суреттерді қара және алгоритм құр. Алгоритм: 1) Циркульдің инесін нөлге, ал циркульдің қарындашы бар ұшын сызғыштың қажетті ұзындық бөлігіне қой. 2) Осы өлшеммен циркульді дәптерге қой. 3) Циркульдің қарындашы бар ұшын дәптердің бетімен мұқият айналдыр.

8 слайд

2-тапсырма «Бірлесіп оқу» тәсілі «Шеңбер сыз» ойыны. №2 Сен циркульдің көмегімен қалай шеңбер сызуға болатынын білесің. Суреттерді қара және алгоритм құр. Алгоритм: 1) Циркульдің инесін нөлге, ал циркульдің қарындашы бар ұшын сызғыштың қажетті ұзындық бөлігіне қой. 2) Осы өлшеммен циркульді дәптерге қой. 3) Циркульдің қарындашы бар ұшын дәптердің бетімен мұқият айналдыр.

«Бірлесіп оқу» тәсілі 3-тапсырма.Жұптық жұмыс №3 Сөйлемдерді толықтырып жаз. а)Шеңбердің диаметрі екі радиус

#9 слайд
«Бірлесіп оқу» тәсілі 3-тапсырма.Жұптық жұмыс №3 Сөйлемдерді толықтырып жаз. а)Шеңбердің диаметрі екі радиус ұзындығына тең. ә)Шеңбердің радиусы диаметр ұзындығының жартысына тең. 1. г=16 мм, д=32 мм 2. г=14 мм, д=28 мм 3. г=8 мм, д=16 мм 4. г=22 мм, д=44 мм 5. г=19 мм, д=38 мм

9 слайд

«Бірлесіп оқу» тәсілі 3-тапсырма.Жұптық жұмыс №3 Сөйлемдерді толықтырып жаз. а)Шеңбердің диаметрі екі радиус ұзындығына тең. ә)Шеңбердің радиусы диаметр ұзындығының жартысына тең. 1. г=16 мм, д=32 мм 2. г=14 мм, д=28 мм 3. г=8 мм, д=16 мм 4. г=22 мм, д=44 мм 5. г=19 мм, д=38 мм

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 4-тапсырма. «Ойлан, топтас, бірік» №4 Есептерді шығар №4 Үш шеңбердің өлше

#10 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 4-тапсырма. «Ойлан, топтас, бірік» №4 Есептерді шығар №4 Үш шеңбердің өлшемі бірдей. Шеңбердің диаметрі -?см. Шеңбердің радиусы -?см №7 Тапсырманы түрлі түсті қағаз дөңгелектермен орында. №6 Шеңбер сыз. Радиусын өзгертпей, циркульді осы шең ­бердің кез келген нүктесіне қойып, тағы бір шеңбер сыз. Екі шеңбердің қиылысқан нүктелері – жаңа шеңберлердің центрі. Негізгі шеңбердің ішінен біртіндеп гүлдің бейнесі шығады

10 слайд

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 4-тапсырма. «Ойлан, топтас, бірік» №4 Есептерді шығар №4 Үш шеңбердің өлшемі бірдей. Шеңбердің диаметрі -?см. Шеңбердің радиусы -?см №7 Тапсырманы түрлі түсті қағаз дөңгелектермен орында. №6 Шеңбер сыз. Радиусын өзгертпей, циркульді осы шең ­бердің кез келген нүктесіне қойып, тағы бір шеңбер сыз. Екі шеңбердің қиылысқан нүктелері – жаңа шеңберлердің центрі. Негізгі шеңбердің ішінен біртіндеп гүлдің бейнесі шығады

5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс №8 Түрлі түсті қағаздан (екі немесе төрт түсті) диаметрі 6 см болатын 4 д

#11 слайд
5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс №8 Түрлі түсті қағаздан (екі немесе төрт түсті) диаметрі 6 см болатын 4 дөңгелек жаса. Олардың диаметрін сыз. Осы сызық бойымен дөңгелекті 2 бөлікке бөл. Өрнек құрастыр. Аппликация жаса.

11 слайд

5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс №8 Түрлі түсті қағаздан (екі немесе төрт түсті) диаметрі 6 см болатын 4 дөңгелек жаса. Олардың диаметрін сыз. Осы сызық бойымен дөңгелекті 2 бөлікке бөл. Өрнек құрастыр. Аппликация жаса.

Үйге тапсырма №10 127-бет Теңдеулерді шеш

#12 слайд
Үйге тапсырма №10 127-бет Теңдеулерді шеш

12 слайд

Үйге тапсырма №10 127-бет Теңдеулерді шеш

Файл форматы:
pptx
11.03.2025
317
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі