Математика 123-сабақ презентация 4 сынып
Математика 123-сабақ презентация 4 сынып

#1 слайд
Психологиялық дайындық
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен
шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Біз ояндық!. (Күлімсіреп, мұғалімге
қолдарын созады)
1 слайд
Психологиялық дайындық Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды). Қайырлы күн, құлақтарым! Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды). Қайырлы күн, қолдарым! Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды). Қайырлы күн, аяқтарым! Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу). Қайырлы күн, мұғалім! Біз ояндық!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)
#2 слайд
Сабақ тақырыбы:
№123 Шеңбер мен дөңгелек
Сабақтың мақсаты:
-шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сызады.
2 слайд
Сабақ тақырыбы: №123 Шеңбер мен дөңгелек Сабақтың мақсаты: -шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сызады.
#3 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ
ДӨҢГЕЛЕК
3 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК
#4 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК
ДӨҢГЕЛЕК ШЕҢБЕР
O
A
r
C
B
d
O нүктесі – шеңбер
(дөңгелек) центрі
АВ = d - диаметр
ОС
- радиус
d=r2⋅
ОAОB== = r
4 слайд
ШЕҢБЕР ЖӘНЕ ДӨҢГЕЛЕК ДӨҢГЕЛЕК ШЕҢБЕР O A r C B d O нүктесі – шеңбер (дөңгелек) центрі АВ = d - диаметр ОС - радиус d=r2⋅ ОAОB== = r
#5 слайд
Радиус – шеңбердің центрін оның қандай
да бір нүктесімен қосатын кесінді.
Дөңгелек – бұл шеңбермен шектелген
жазықтықтың бөлігі.
Шеңбер - шеңбердің центрі деп аталатын
нүктеден барлық нүктелері бірдей
қашықтықта жататын тұйық сызық.
5 слайд
Радиус – шеңбердің центрін оның қандай да бір нүктесімен қосатын кесінді. Дөңгелек – бұл шеңбермен шектелген жазықтықтың бөлігі. Шеңбер - шеңбердің центрі деп аталатын нүктеден барлық нүктелері бірдей қашықтықта жататын тұйық сызық.
#6 слайд
1-тапсырма (Ұ.Ж)
№1Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр.
Бұл диаграмма біздің сынып оқушыларының мектепке қалай жететінін
көрсетеді. Диаграмма теңдей 10 бөлікке бөлінген, әр бөлігі 10%-ды құрайды.
Диаграммадан не білуге болады?
1)Мектепке қанша пайыз оқушы жаяу жетеді? (40%)
2) Қанша пайыз оқушы астобуспен жетеді? (30%)
3) Қанша пайыз оқушы мәшинемен жетеді? (20%)
4) Қанша пайыз оқушы велосипедпен жетеді? (10%)
Велосипед қоршаған ортаға зиян келтірмейді.
6 слайд
1-тапсырма (Ұ.Ж) №1Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Бұл диаграмма біздің сынып оқушыларының мектепке қалай жететінін көрсетеді. Диаграмма теңдей 10 бөлікке бөлінген, әр бөлігі 10%-ды құрайды. Диаграммадан не білуге болады? 1)Мектепке қанша пайыз оқушы жаяу жетеді? (40%) 2) Қанша пайыз оқушы астобуспен жетеді? (30%) 3) Қанша пайыз оқушы мәшинемен жетеді? (20%) 4) Қанша пайыз оқушы велосипедпен жетеді? (10%) Велосипед қоршаған ортаға зиян келтірмейді.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
2-тапсырма «Бірлесіп оқу» тәсілі
«Шеңбер сыз» ойыны.
№2 Сен циркульдің көмегімен қалай шеңбер сызуға болатынын білесің.
Суреттерді қара және алгоритм құр.
Алгоритм:
1) Циркульдің инесін нөлге, ал циркульдің қарындашы бар ұшын сызғыштың
қажетті ұзындық бөлігіне қой.
2) Осы өлшеммен циркульді дәптерге қой.
3) Циркульдің қарындашы бар ұшын дәптердің бетімен мұқият айналдыр.
8 слайд
2-тапсырма «Бірлесіп оқу» тәсілі «Шеңбер сыз» ойыны. №2 Сен циркульдің көмегімен қалай шеңбер сызуға болатынын білесің. Суреттерді қара және алгоритм құр. Алгоритм: 1) Циркульдің инесін нөлге, ал циркульдің қарындашы бар ұшын сызғыштың қажетті ұзындық бөлігіне қой. 2) Осы өлшеммен циркульді дәптерге қой. 3) Циркульдің қарындашы бар ұшын дәптердің бетімен мұқият айналдыр.
#9 слайд
«Бірлесіп оқу» тәсілі 3-тапсырма.Жұптық жұмыс
№3 Сөйлемдерді толықтырып жаз.
а)Шеңбердің диаметрі екі радиус ұзындығына тең.
ә)Шеңбердің радиусы диаметр ұзындығының жартысына тең.
1. г=16 мм, д=32 мм
2. г=14 мм, д=28 мм
3. г=8 мм, д=16 мм
4. г=22 мм, д=44 мм
5. г=19 мм, д=38 мм
9 слайд
«Бірлесіп оқу» тәсілі 3-тапсырма.Жұптық жұмыс №3 Сөйлемдерді толықтырып жаз. а)Шеңбердің диаметрі екі радиус ұзындығына тең. ә)Шеңбердің радиусы диаметр ұзындығының жартысына тең. 1. г=16 мм, д=32 мм 2. г=14 мм, д=28 мм 3. г=8 мм, д=16 мм 4. г=22 мм, д=44 мм 5. г=19 мм, д=38 мм
#10 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ
4-тапсырма. «Ойлан, топтас, бірік»
№4 Есептерді шығар
№4 Үш шеңбердің өлшемі
бірдей.
Шеңбердің диаметрі -?см.
Шеңбердің радиусы -?см
№7 Тапсырманы түрлі
түсті қағаз
дөңгелектермен орында.
№6 Шеңбер сыз. Радиусын
өзгертпей, циркульді осы шең
бердің
кез келген нүктесіне қойып, тағы
бір шеңбер сыз. Екі шеңбердің
қиылысқан нүктелері – жаңа
шеңберлердің центрі. Негізгі
шеңбердің ішінен біртіндеп гүлдің
бейнесі шығады
10 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 4-тапсырма. «Ойлан, топтас, бірік» №4 Есептерді шығар №4 Үш шеңбердің өлшемі бірдей. Шеңбердің диаметрі -?см. Шеңбердің радиусы -?см №7 Тапсырманы түрлі түсті қағаз дөңгелектермен орында. №6 Шеңбер сыз. Радиусын өзгертпей, циркульді осы шең бердің кез келген нүктесіне қойып, тағы бір шеңбер сыз. Екі шеңбердің қиылысқан нүктелері – жаңа шеңберлердің центрі. Негізгі шеңбердің ішінен біртіндеп гүлдің бейнесі шығады
#11 слайд
5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс
№8 Түрлі түсті қағаздан (екі немесе төрт
түсті) диаметрі 6 см болатын 4
дөңгелек жаса. Олардың диаметрін сыз.
Осы сызық бойымен дөңгелекті 2
бөлікке бөл. Өрнек құрастыр.
Аппликация жаса.
11 слайд
5-тапсырма. Шығармашылық жұмыс №8 Түрлі түсті қағаздан (екі немесе төрт түсті) диаметрі 6 см болатын 4 дөңгелек жаса. Олардың диаметрін сыз. Осы сызық бойымен дөңгелекті 2 бөлікке бөл. Өрнек құрастыр. Аппликация жаса.
#12 слайд
Үйге тапсырма
№10 127-бет
Теңдеулерді шеш
12 слайд
Үйге тапсырма №10 127-бет Теңдеулерді шеш
шағым қалдыра аласыз













