Математика 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз?
Барлық оқушылар : Жиындарды
салыстыра отырып,тең және тең емес жиындарды
ажырата алады,бос жиынды анықтайды.
Көптеген оқушылар : Жиындарды теңестіру
тәсілдерін қолдана алады..
Кейбір оқушылар : Қоршаған ортадан тең және тең
емес жиындарға мысал келтіре алады. Пәні: Математика.
Сыныбы: 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : ” Жиындар.Логиканың элементтері”
Сабақтың тақырыбы : Жиындарды салыстыру.Тең жиындар
1.4.1.3.Жұп құру арқылы нысандар жиындарын
салыстыру,тең жиындарды,бос жиындарды
анықтау.Оқу мақсаты :
Сабақ мақсаттары :
Бағалау критерийлері: Тең жиындарды салыстырады.
Жиынның элементтерін нақты көрсетеді.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Біз қалай тамақтанамыз? Барлық оқушылар : Жиындарды салыстыра отырып,тең және тең емес жиындарды ажырата алады,бос жиынды анықтайды. Көптеген оқушылар : Жиындарды теңестіру тәсілдерін қолдана алады.. Кейбір оқушылар : Қоршаған ортадан тең және тең емес жиындарға мысал келтіре алады. Пәні: Математика. Сыныбы: 1 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : ” Жиындар.Логиканың элементтері” Сабақтың тақырыбы : Жиындарды салыстыру.Тең жиындар 1.4.1.3.Жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстыру,тең жиындарды,бос жиындарды анықтау.Оқу мақсаты : Сабақ мақсаттары : Бағалау критерийлері: Тең жиындарды салыстырады. Жиынның элементтерін нақты көрсетеді.
2 слайд
Психологиялы қ
ахуал Қане,біздер ойлайық, Қандай есеп болса да,
Ойымызды жинайық. Шешпей оны қоймайық.
“ Жеміс жинау” ойыны арқылы үш топқа біріктіру.
МТ. Жетекші сұрақтар қою арқылы топ оқушылырының санын
анықтап,жиын тең,тең емес екенін анықтау.Бос жиын туралы түсіндіру
арқылы, бүгінгі сабағымның тақырыбын айқындап аламын.Топқа біріктіру Саба қ басы.
2 слайд
Психологиялы қ ахуал Қане,біздер ойлайық, Қандай есеп болса да, Ойымызды жинайық. Шешпей оны қоймайық. “ Жеміс жинау” ойыны арқылы үш топқа біріктіру. МТ. Жетекші сұрақтар қою арқылы топ оқушылырының санын анықтап,жиын тең,тең емес екенін анықтау.Бос жиын туралы түсіндіру арқылы, бүгінгі сабағымның тақырыбын айқындап аламын.Топқа біріктіру Саба қ басы.
3 слайд
Белсенді оқу ортасы
Топтық жұмыс
1-топ:
Берілген заттардан
қандай жиын
құрастыруға болады? 2-топ:
Қойынкітапша тең
болу үшін не істеу
керек? 3-топ:
Жиындарды
салыстырып,тең,тең
емес екенін ажырату.
Қалыптастырушы бағалау.
Жұптық жұмыс.Дәптермен жұмыс.
Артық элементтерді сызып,жиындарды теңестір.
Қ.Б: “Жұбыңа бір сөз таңда” әдісі.
Өзіндік жұмыс.Дәптермен жұмыс.
Жиындарды салыстыр.
Қ.Б: Смайликтер
Сергіту сәті. Геометриялық фигуралар.
3 слайд
Белсенді оқу ортасы Топтық жұмыс 1-топ: Берілген заттардан қандай жиын құрастыруға болады? 2-топ: Қойынкітапша тең болу үшін не істеу керек? 3-топ: Жиындарды салыстырып,тең,тең емес екенін ажырату. Қалыптастырушы бағалау. Жұптық жұмыс.Дәптермен жұмыс. Артық элементтерді сызып,жиындарды теңестір. Қ.Б: “Жұбыңа бір сөз таңда” әдісі. Өзіндік жұмыс.Дәптермен жұмыс. Жиындарды салыстыр. Қ.Б: Смайликтер Сергіту сәті. Геометриялық фигуралар.
4 слайд
Сараланған тапсырмалар
3.Сыныптан тең және тең емес жиындарға мысал келтір.
4 слайд
Сараланған тапсырмалар 3.Сыныптан тең және тең емес жиындарға мысал келтір.
5 слайд
1.Берілген суреттерден жиын құрастыр.
2.Жиындарды салыстыр,тең жиындарды сызып
көрсет.
Дескриптор:
Жиын құрастырады.
Тең және тең емес жиындарды анықтайды.
Қалыптастырушы
бағалаудың
тапсырмалары:
Кері байланыс.Оқушылар сабақтан алған білімдерін жазып,алма
ағашына іледі.
5 слайд
1.Берілген суреттерден жиын құрастыр. 2.Жиындарды салыстыр,тең жиындарды сызып көрсет. Дескриптор: Жиын құрастырады. Тең және тең емес жиындарды анықтайды. Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалары: Кері байланыс.Оқушылар сабақтан алған білімдерін жазып,алма ағашына іледі.
6 слайд
.
Түйінді ой
Мен осы ықшам сабақты құрастыру барысында
тренердің және әріптестерімнің маған ұсынған кері байланыс
нәтижесінде қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда
оқу мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ мақсатын жүйелі
құрастыруды үйрендім.
Сабақта қалыптастырушы бағалаудың түрлерін қолдануды
білдім. Білім алушының білімдерін жетілдіру үшін оқылым,
айтылым, жазылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру
қажеттілігін түсіндім.
Болашақта:
1.Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін сабақта түрлендіре
отырып қолданамын.
2. Саралап оқыту әдісі бойынша баланың қабілеті мен
деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар беремін .
6 слайд
. Түйінді ой Мен осы ықшам сабақты құрастыру барысында тренердің және әріптестерімнің маған ұсынған кері байланыс нәтижесінде қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ мақсатын жүйелі құрастыруды үйрендім. Сабақта қалыптастырушы бағалаудың түрлерін қолдануды білдім. Білім алушының білімдерін жетілдіру үшін оқылым, айтылым, жазылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру қажеттілігін түсіндім. Болашақта: 1.Қалыптастырушы бағалаудың түрлерін сабақта түрлендіре отырып қолданамын. 2. Саралап оқыту әдісі бойынша баланың қабілеті мен деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар беремін .