Математика 1 сынып "Теңдік және теңсіздік" слайд
Математика 1 сынып "Теңдік және теңсіздік" слайд

#1 слайд
Теңдік және теңсіздікті,
теңдеуді таниды , тура және
тура емес теңдікті айыра
біледі.
Теңдік және теңсіздік
құрастыру үшін «-», «+»,
«=», «>»,«<» таңба сын
қолданады.
Теңдік және теңсіздік
құрастырудың әртүрлі
тәсілдерін құрастыра
алады.
Оқу мақсаты: 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді тану; тура және тура емес
теңдікті айыра білу;
Пәні: Математика Мұғалім: Кадралина Ляззат Каиреденовна
Сынып: 1 «А» Мектебі: №47 ЖОББМ
Бөлім: 3С Теңдіктер мен теңсіздіктер.Теңдеу Бөлімше: 2.1 Теңдіктер мен
теңсіздіктер. Теңдеу.
Бағалау критерийлері
1.Теңдік және теңсіздікті
таниды; тура және тура
емес теңдікті айыра
біледі;
2.Теңдік және теңсіздік
құрастыру үшін «-», «+»,
«=», «>»,«<» таңбасын
қолданады.
Тілдік мақсаттар:
Негізгі терминдер
мен сөз тіркестер: бірдей
емес, әртүрлі, тең, тең
емес;
Теңдік пе? Теңсіздік пе?
Қалай теңестіруге
болады?
Құндылықтарды дарыту
Ширату сәтінде және
топтық жұмыс кезінде
оқушыларды бір-бірін
құрметтеуге, татулыққа,
ынтымақтастыққа
тәрбиелеу көзделеді.
1 слайд
Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді таниды , тура және тура емес теңдікті айыра біледі. Теңдік және теңсіздік құрастыру үшін «-», «+», «=», «>»,«<» таңба сын қолданады. Теңдік және теңсіздік құрастырудың әртүрлі тәсілдерін құрастыра алады. Оқу мақсаты: 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді тану; тура және тура емес теңдікті айыра білу; Пәні: Математика Мұғалім: Кадралина Ляззат Каиреденовна Сынып: 1 «А» Мектебі: №47 ЖОББМ Бөлім: 3С Теңдіктер мен теңсіздіктер.Теңдеу Бөлімше: 2.1 Теңдіктер мен теңсіздіктер. Теңдеу. Бағалау критерийлері 1.Теңдік және теңсіздікті таниды; тура және тура емес теңдікті айыра біледі; 2.Теңдік және теңсіздік құрастыру үшін «-», «+», «=», «>»,«<» таңбасын қолданады. Тілдік мақсаттар: Негізгі терминдер мен сөз тіркестер: бірдей емес, әртүрлі, тең, тең емес; Теңдік пе? Теңсіздік пе? Қалай теңестіруге болады? Құндылықтарды дарыту Ширату сәтінде және топтық жұмыс кезінде оқушыларды бір-бірін құрметтеуге, татулыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу көзделеді.
#2 слайд
Ұжымдық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Жеке
жұмыс
Бейнеролик бойынша Екі теке туралы қандай ойда
болдыңдар? Олар неліктен көпірден құлады? Екі текенің
күштері туралы не айтуға болады? Егер олардың біреуі
әлсіз болса не болар еді?-деген ашық сұрақтар талдату
арқылы жаңа сабақ мақсатына көшуді жоспарладым.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде әр оқушы
тапсырманы орындап өз ойын айтып, ой бөліседі,
ортақ шешімге келеді. Ойын арқылы танымдық
қызығушылықтары дамиды.
Тапсырмаларды орындауда ойын ашық айтады,
өзгеге көмекке келу арқылы тілдік қарым-қатынас
жасайды, өзара бағалауда өзгенің піікірін
құндылықтарын түсінеді.
Тапсырманы орындау өзіндік дағдыларын , өз
бетінше ойлануға ынталандыру, талдау, қорытынды
жасау, өзін жетістіктерін бағалауда кері байланыс
әрекетіне түседі .
2 слайд
Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс Бейнеролик бойынша Екі теке туралы қандай ойда болдыңдар? Олар неліктен көпірден құлады? Екі текенің күштері туралы не айтуға болады? Егер олардың біреуі әлсіз болса не болар еді?-деген ашық сұрақтар талдату арқылы жаңа сабақ мақсатына көшуді жоспарладым. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде әр оқушы тапсырманы орындап өз ойын айтып, ой бөліседі, ортақ шешімге келеді. Ойын арқылы танымдық қызығушылықтары дамиды. Тапсырмаларды орындауда ойын ашық айтады, өзгеге көмекке келу арқылы тілдік қарым-қатынас жасайды, өзара бағалауда өзгенің піікірін құндылықтарын түсінеді. Тапсырманы орындау өзіндік дағдыларын , өз бетінше ойлануға ынталандыру, талдау, қорытынды жасау, өзін жетістіктерін бағалауда кері байланыс әрекетіне түседі .
#3 слайд
Тапсырма Оқушылардың оқу қажеттіліктеріне қарай
түрлі тапсырмалар суреттер, кестелер түрінде беріледі.
Топтық жұмыста жеңілден күрделіге қарай әр түрлі
тапсырмалар орындалады .
Қарқын жоғары деңгейдегі дарынды
оқушылар тапсырманы шапшаң орындап
болған уақытта олардың басқа оқушыларға
көмек беруін ұйымдастырамын.
Бағалау Сабақ үдерісінің барлық
кезеңдерінде оқушылардың қажеттіліктеріне
қарай бағаланады, алға жылжу үшін түзету
жұмыстары жүргізіледі.
Диалог және қолдау көрсету
Тапсырманы орындау барысында көмек
қажет ететін оқушыларға нақты көмек беру
үшін жетекші сұрақтар дайындалады.
3 слайд
Тапсырма Оқушылардың оқу қажеттіліктеріне қарай түрлі тапсырмалар суреттер, кестелер түрінде беріледі. Топтық жұмыста жеңілден күрделіге қарай әр түрлі тапсырмалар орындалады . Қарқын жоғары деңгейдегі дарынды оқушылар тапсырманы шапшаң орындап болған уақытта олардың басқа оқушыларға көмек беруін ұйымдастырамын. Бағалау Сабақ үдерісінің барлық кезеңдерінде оқушылардың қажеттіліктеріне қарай бағаланады, алға жылжу үшін түзету жұмыстары жүргізіледі. Диалог және қолдау көрсету Тапсырманы орындау барысында көмек қажет ететін оқушыларға нақты көмек беру үшін жетекші сұрақтар дайындалады.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Бағалау
әдістері
«Смайликтер әдісі»
«Бағдаршам»
әдісі
«Басбармақ» әдісі
«Сиқырлы
жұлдыздар»
Қол шапалақ
Қолпаштау:
Жарайсыңдар!
Тамаша!
Керемет!
Блоб ағашы
Оқушының тегі, аты:
1 тапсыр
ма
2 тапсыр
ма
3 тапсыр
ма
+ + -
Өз-өзін
Өз-өзін бағалау парағы
«+,- »
5 слайд
Бағалау әдістері «Смайликтер әдісі» «Бағдаршам» әдісі «Басбармақ» әдісі «Сиқырлы жұлдыздар» Қол шапалақ Қолпаштау: Жарайсыңдар! Тамаша! Керемет! Блоб ағашы Оқушының тегі, аты: 1 тапсыр ма 2 тапсыр ма 3 тапсыр ма + + - Өз-өзін Өз-өзін бағалау парағы «+,- »
#6 слайд
Не
үйрендім?
Не
түйдім?
Болашақта
Курс барысында ҚМЖ құруда машықтық
жұмыстарда сабаққа пайдаланылатын тиімді
әдіс-тәсілдерді, саралау жұмыстарын іріктеуді
үйрендім. Бағдагүл Беккалиевнаның және
әріптестерімнің көмегімен әр сабаққа ҚБ құруды,
рефлексия арқылы кері байланыс орната
отырып келесі сабаққа мақсат құруды үйрендім.
ҚМЖ жоспарлауда мақсат пен
құндылықтардың маңыздылығын,
әртүрлі әдіс-тәсілдер мен ресурстар
тақырыпқа сай қолжетімді, нақты
жоспарлану қажеттігін түсіндім.
Сабақтарымда тиімді белсенді әдіс-тәсілдерді
қолдануды жоспарлаймын. Оқушы мен мұғалім
арасындағы қарым-қатынасты нығайтамын.
Сабаққа деген қызығушылығын дамытамын.
Ашық сұрақтар қою техникасын жақсартуды
жоспарлаймын.
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлау кезінде тренерімнің
және курстастарымның ықпалы туралы қорытындым
6 слайд
Не үйрендім? Не түйдім? Болашақта Курс барысында ҚМЖ құруда машықтық жұмыстарда сабаққа пайдаланылатын тиімді әдіс-тәсілдерді, саралау жұмыстарын іріктеуді үйрендім. Бағдагүл Беккалиевнаның және әріптестерімнің көмегімен әр сабаққа ҚБ құруды, рефлексия арқылы кері байланыс орната отырып келесі сабаққа мақсат құруды үйрендім. ҚМЖ жоспарлауда мақсат пен құндылықтардың маңыздылығын, әртүрлі әдіс-тәсілдер мен ресурстар тақырыпқа сай қолжетімді, нақты жоспарлану қажеттігін түсіндім. Сабақтарымда тиімді белсенді әдіс-тәсілдерді қолдануды жоспарлаймын. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты нығайтамын. Сабаққа деген қызығушылығын дамытамын. Ашық сұрақтар қою техникасын жақсартуды жоспарлаймын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлау кезінде тренерімнің және курстастарымның ықпалы туралы қорытындым
шағым қалдыра аласыз













