Материалдар / Математика 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 -ге к ө б е й т у ж ә н е б ө л у

1 слайд
2 -ге к ө б е й т у ж ә н е б ө л у

1 слайд

2 -ге к ө б е й т у ж ә н е б ө л у

Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау. Дамутышылығы

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау. Дамутышылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту:есептеу машықтарын жетілдіру; өздіктерінен жұмыс істеу, жеке топтық жұмыста шапшандылық танытуға машықтандыру. Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдалыққа, белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау. Дамутышылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту:есептеу машықтарын жетілдіру; өздіктерінен жұмыс істеу, жеке топтық жұмыста шапшандылық танытуға машықтандыру. Тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдалыққа, белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.

Түрі: қайталау. Әдісі: басқара отырып түсіндіру. Көрнекіліктері: алгоритм құруға арналған кестелер, бағалау карточкалары, к

3 слайд
Түрі: қайталау. Әдісі: басқара отырып түсіндіру. Көрнекіліктері: алгоритм құруға арналған кестелер, бағалау карточкалары, көңіл күй корсеткіштер, « үй » суреті. Сабақтың барысы: 1.Алғашқы кезең. 1.Балалар зейінін сабаққа аудару. 2. сабақ түрі мен оның мақсатымен таныстыру. 3.Дәптерлерін жұмысқа даярлау

3 слайд

Түрі: қайталау. Әдісі: басқара отырып түсіндіру. Көрнекіліктері: алгоритм құруға арналған кестелер, бағалау карточкалары, көңіл күй корсеткіштер, « үй » суреті. Сабақтың барысы: 1.Алғашқы кезең. 1.Балалар зейінін сабаққа аудару. 2. сабақ түрі мен оның мақсатымен таныстыру. 3.Дәптерлерін жұмысқа даярлау

2. Жаңа сабақ. 1.Алгоритм дегеніміз не? (Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.) 2. Біз бүгін үй салу а

4 слайд
2. Жаңа сабақ. 1.Алгоритм дегеніміз не? (Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.) 2. Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз. (Қазіргі кездегі үй салудың маңызы, қаламыздағы салынып жатқан үйлер, ипотека.) Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.

4 слайд

2. Жаңа сабақ. 1.Алгоритм дегеніміз не? (Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.) 2. Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз. (Қазіргі кездегі үй салудың маңызы, қаламыздағы салынып жатқан үйлер, ипотека.) Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.

1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу. Арифметикалық диктант: 2*2=4 10*2=20 90*1=90 8*0=0 1*2=2 100*2=200

5 слайд
1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу. Арифметикалық диктант: 2*2=4 10*2=20 90*1=90 8*0=0 1*2=2 100*2=200 7*1=7 0*800=0

5 слайд

1-алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу. Арифметикалық диктант: 2*2=4 10*2=20 90*1=90 8*0=0 1*2=2 100*2=200 7*1=7 0*800=0

2-алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1 тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар. Соны пайдаланып берілген есепт

6 слайд
2-алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1 тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар. Соны пайдаланып берілген есептерді шығарайық, шартын, жауабын, шешуін салыстырайық. Есеп шығару алгоритмі: 1.Есеппен танысу. 2. Есептің не туралы екенін анықтау. 3. Белгілі, белгісізін анықтау. 4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату. 5. Дәптерге шартын жазу. 6. Есепті шешу. 7. Жауабын жазу. Дархан-16 ұпай. Дархан-16 ұпай Дәурен-?2 есе кем Дәурен-?2 < 16:2 =8 Ж: 8 ұпай 16-2 = 14 Ж: 14 ұпай Оқушылар есептерді шешіп болғаннан кейін салыстыру жұмысын жүргізеді.

6 слайд

2-алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1 тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар. Соны пайдаланып берілген есептерді шығарайық, шартын, жауабын, шешуін салыстырайық. Есеп шығару алгоритмі: 1.Есеппен танысу. 2. Есептің не туралы екенін анықтау. 3. Белгілі, белгісізін анықтау. 4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату. 5. Дәптерге шартын жазу. 6. Есепті шешу. 7. Жауабын жазу. Дархан-16 ұпай. Дархан-16 ұпай Дәурен-?2 есе кем Дәурен-?2 < 16:2 =8 Ж: 8 ұпай 16-2 = 14 Ж: 14 ұпай Оқушылар есептерді шешіп болғаннан кейін салыстыру жұмысын жүргізеді.

3- алгоритм. Қабырғасын қалау. (Оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру мақсатында орындалады.) Әр топқа қарапайым алгоритм

7 слайд
3- алгоритм. Қабырғасын қалау. (Оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру мақсатында орындалады.) Әр топқа қарапайым алгоритм құрғызу; • Картопты пісіру алгоритмі • Ертеңгі іс-әрекеттің алгоритмі. • Сурет салу алгоритмі.

7 слайд

3- алгоритм. Қабырғасын қалау. (Оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру мақсатында орындалады.) Әр топқа қарапайым алгоритм құрғызу; • Картопты пісіру алгоритмі • Ертеңгі іс-әрекеттің алгоритмі. • Сурет салу алгоритмі.

4-алгоритм. Шатырын көтеру. Оқулықтағы №4 тапсырма. Алгоритм бойынша амалдарды орындау. (37-30)*2=14 3*2(2+0)=6 (25-15)*2=20 8

8 слайд
4-алгоритм. Шатырын көтеру. Оқулықтағы №4 тапсырма. Алгоритм бойынша амалдарды орындау. (37-30)*2=14 3*2(2+0)=6 (25-15)*2=20 8:(17-13)=2 (7-0)*2-14 (12+17):1=19

8 слайд

4-алгоритм. Шатырын көтеру. Оқулықтағы №4 тапсырма. Алгоритм бойынша амалдарды орындау. (37-30)*2=14 3*2(2+0)=6 (25-15)*2=20 8:(17-13)=2 (7-0)*2-14 (12+17):1=19

5-алгоритм. Есік, терезелерін орнату. Өрнек құру. Балалар өз бетімен өрнек құрастырады. Құрылған өрнекті ауызша оқып тексер

9 слайд
5-алгоритм. Есік, терезелерін орнату. Өрнек құру. Балалар өз бетімен өрнек құрастырады. Құрылған өрнекті ауызша оқып тексерді. А)0,1,2,3,4. А*2

9 слайд

5-алгоритм. Есік, терезелерін орнату. Өрнек құру. Балалар өз бетімен өрнек құрастырады. Құрылған өрнекті ауызша оқып тексерді. А)0,1,2,3,4. А*2

Сабақты қорыту, бекіту. Әрбір алгоритмге шолу жұмыстары жүргізіледі. Сурет бойынша салынған үйді тамшалау. Енді осы үйдің

10 слайд
Сабақты қорыту, бекіту. Әрбір алгоритмге шолу жұмыстары жүргізіледі. Сурет бойынша салынған үйді тамшалау. Енді осы үйдің кілтін кімге береміз?

10 слайд

Сабақты қорыту, бекіту. Әрбір алгоритмге шолу жұмыстары жүргізіледі. Сурет бойынша салынған үйді тамшалау. Енді осы үйдің кілтін кімге береміз?

Үйге тапсырма. Үйге берілген тапсырманы дұрыс, толық, әдемі орындап келген оқушыға осы үйдің кілті беріледі. Үйге : №5 47 бе

11 слайд
Үйге тапсырма. Үйге берілген тапсырманы дұрыс, толық, әдемі орындап келген оқушыға осы үйдің кілті беріледі. Үйге : №5 47 бет. Бағалау . Әрбір дұрыс жауап, орындаған тапсырмасы үшін оқушыларға фишка үлестірілген. Солар бойынша оқушылар білімін бағалау.

11 слайд

Үйге тапсырма. Үйге берілген тапсырманы дұрыс, толық, әдемі орындап келген оқушыға осы үйдің кілті беріледі. Үйге : №5 47 бет. Бағалау . Әрбір дұрыс жауап, орындаған тапсырмасы үшін оқушыларға фишка үлестірілген. Солар бойынша оқушылар білімін бағалау.

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!