Материалдар / математика 4 сынып №10 сабақ

математика 4 сынып №10 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 4 сынып №10 сабақ Кеңістіктік геометриялық фигуралар. Көлемді өлшеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
440
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

1 слайд
№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

1 слайд

№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

2 слайд

2 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмас

3 слайд
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 10-тапсырма •1000000-234=999766 •378992+524=379516 •100568-90854=9714 •100169004+771001=100940005 Дескриптор Амалдарды орындай алды-1б Өз бетінше орындады-1б

3 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 10-тапсырма •1000000-234=999766 •378992+524=379516 •100568-90854=9714 •100169004+771001=100940005 Дескриптор Амалдарды орындай алды-1б Өз бетінше орындады-1б

Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп

4 слайд
Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп сандар ... деп аталады (көптаңбалы) •2. 7-разряд бірліктері қалай аталады? /Бірлік миллион/ •3. Әрбір класта қанша разряд бар? (3) •4. Көптаңбалы сандарды дұрыс оқып, жазу үшін олар ... бөлінген (кластарға)

4 слайд

Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп сандар ... деп аталады (көптаңбалы) •2. 7-разряд бірліктері қалай аталады? /Бірлік миллион/ •3. Әрбір класта қанша разряд бар? (3) •4. Көптаңбалы сандарды дұрыс оқып, жазу үшін олар ... бөлінген (кластарға)

Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000

5 слайд
Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000 5000000+58000000=63000000 •84000-63000=21000 7000000000+46000000=7046000000 •92000-81000=11000 65000000+9000000000=9065000000 Дескриптор: Есептеуді біледі-1Б Калькуляторды пайдалана алады-1Б

5 слайд

Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000 5000000+58000000=63000000 •84000-63000=21000 7000000000+46000000=7046000000 •92000-81000=11000 65000000+9000000000=9065000000 Дескриптор: Есептеуді біледі-1Б Калькуляторды пайдалана алады-1Б

•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=

6 слайд
•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=39117 • 609000-70901=538099 Дескриптор: Тез есептей алды-1Б Баған түрінде орындауды білді -1Б

6 слайд

•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=39117 • 609000-70901=538099 Дескриптор: Тез есептей алды-1Б Баған түрінде орындауды білді -1Б

ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м

7 слайд
ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м Атпен велосипед жаяу S=15450м 15450м-(3050м+10500м)=1900м 1900м=1км900м Дескриптор: Сызбамен жұмыс жасады-1б Есепті шығара алды-1б

7 слайд

ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м Атпен велосипед жаяу S=15450м 15450м-(3050м+10500м)=1900м 1900м=1км900м Дескриптор: Сызбамен жұмыс жасады-1б Есепті шығара алды-1б

3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 –

8 слайд
3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 – (320 500 + 460 150) = 119 350 кг •Жауабы: 119 350 кг = 119 т 350 кг Дескриптор: Есеп мазмұнын түсінеді-1б Есепті шығарды-1б

8 слайд

3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 – (320 500 + 460 150) = 119 350 кг •Жауабы: 119 350 кг = 119 т 350 кг Дескриптор: Есеп мазмұнын түсінеді-1б Есепті шығарды-1б

Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 3

9 слайд
Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 350 = 900 000 кг •Жауабы: 900 000 кг = 900 т Дескриптор: Кері есеп құрастырып шығарды-1б Өлшем бірліктерін біледі-1б

9 слайд

Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 350 = 900 000 кг •Жауабы: 900 000 кг = 900 т Дескриптор: Кері есеп құрастырып шығарды-1б Өлшем бірліктерін біледі-1б

•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978

10 слайд
•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978 • 1000000-999>100000-99799 •182 503 + n * n + 185 203 800+100800<799800-100100 Дескриптор: Салыстыру жүргізе алды-1б Өз бетінше жұмыс жасай алады-1б

10 слайд

•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978 • 1000000-999>100000-99799 •182 503 + n * n + 185 203 800+100800<799800-100100 Дескриптор: Салыстыру жүргізе алды-1б Өз бетінше жұмыс жасай алады-1б

•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •90325625

11 слайд
•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •903256251+1954101=905210352 •100456925-85256000=15200925 •7-тапсырма •45125,137200000,20350

11 слайд

•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •903256251+1954101=905210352 •100456925-85256000=15200925 •7-тапсырма •45125,137200000,20350

ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2

12 слайд
ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2-900 • 3 •Барлығы-? •900/3=300 •900+300=1200 адам тұрады • • Ә.9800-(4200-500)=5100 теңгесі қалды • • Б. 9800-4200*2=9800-8400=1000теңге қалды Дескриптор: Есепті шығара алды-1Б Шешуін өрнек түрінде жазды-1б

12 слайд

ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2-900 • 3 •Барлығы-? •900/3=300 •900+300=1200 адам тұрады • • Ә.9800-(4200-500)=5100 теңгесі қалды • • Б. 9800-4200*2=9800-8400=1000теңге қалды Дескриптор: Есепті шығара алды-1Б Шешуін өрнек түрінде жазды-1б

9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428

13 слайд
9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428 х=11091 •Х=69572 10-есеп •Балауса-себет, Айман-шелек,Толқын-қорап •Уақытқа байланысты көптаңбалы сандармен баған түрінде амалдар орындау Дескриптор: Теңдеу шешу жолдарын біледі-1б Өз бетінше жұмыс жасай алды-1б

13 слайд

9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428 х=11091 •Х=69572 10-есеп •Балауса-себет, Айман-шелек,Толқын-қорап •Уақытқа байланысты көптаңбалы сандармен баған түрінде амалдар орындау Дескриптор: Теңдеу шешу жолдарын біледі-1б Өз бетінше жұмыс жасай алды-1б

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000

14 слайд
Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000 – 234) + (378 992 + 524 100)=999766+903092=1902858 •Тексеру •100568+90854=191422 •771001-669004=101997 •191422-101997=89425 Дескриптор: Баған түрінде амалдар орындай алады-1б Жұмыс нәтижесін тексере алады-1б

14 слайд

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000 – 234) + (378 992 + 524 100)=999766+903092=1902858 •Тексеру •100568+90854=191422 •771001-669004=101997 •191422-101997=89425 Дескриптор: Баған түрінде амалдар орындай алады-1б Жұмыс нәтижесін тексере алады-1б

Кері ба йланыс

15 слайд
Кері ба йланыс

15 слайд

Кері ба йланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ