Материалдар / математика 4 сынып №10 сабақ

математика 4 сынып №10 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 4 сынып №10 сабақ Кеңістіктік геометриялық фигуралар. Көлемді өлшеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Гүлнар Катауқызы
11 Қырқүйек 2024
677
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

1 слайд
№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

1 слайд

№8 сабақ. Көптаңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

2 слайд

2 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмас

3 слайд
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 10-тапсырма •1000000-234=999766 •378992+524=379516 •100568-90854=9714 •100169004+771001=100940005 Дескриптор Амалдарды орындай алды-1б Өз бетінше орындады-1б

3 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 10-тапсырма •1000000-234=999766 •378992+524=379516 •100568-90854=9714 •100169004+771001=100940005 Дескриптор Амалдарды орындай алды-1б Өз бетінше орындады-1б

Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп

4 слайд
Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп сандар ... деп аталады (көптаңбалы) •2. 7-разряд бірліктері қалай аталады? /Бірлік миллион/ •3. Әрбір класта қанша разряд бар? (3) •4. Көптаңбалы сандарды дұрыс оқып, жазу үшін олар ... бөлінген (кластарға)

4 слайд

Тақырыпты ашу. «Ақиқат-жалған» әдісі •Ақиқат жалған кестесіндегі сұрақтарға жауап беру •1. Үш таңбалыдан көп сандар ... деп аталады (көптаңбалы) •2. 7-разряд бірліктері қалай аталады? /Бірлік миллион/ •3. Әрбір класта қанша разряд бар? (3) •4. Көптаңбалы сандарды дұрыс оқып, жазу үшін олар ... бөлінген (кластарға)

Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000

5 слайд
Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000 5000000+58000000=63000000 •84000-63000=21000 7000000000+46000000=7046000000 •92000-81000=11000 65000000+9000000000=9065000000 Дескриптор: Есептеуді біледі-1Б Калькуляторды пайдалана алады-1Б

5 слайд

Жаңа тақырып. 1-тапсырма •34000+12000=46000 99000000+4000000=103000000 •12000+87000=99000 5000000+58000000=63000000 •84000-63000=21000 7000000000+46000000=7046000000 •92000-81000=11000 65000000+9000000000=9065000000 Дескриптор: Есептеуді біледі-1Б Калькуляторды пайдалана алады-1Б

•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=

6 слайд
•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=39117 • 609000-70901=538099 Дескриптор: Тез есептей алды-1Б Баған түрінде орындауды білді -1Б

6 слайд

•ТАПСЫРМА: •2-тапсырма •53200-5097=48103 48209+50078=98287 •31200-7086=24114 • 100000-99005=995 •34209+4908=39117 • 609000-70901=538099 Дескриптор: Тез есептей алды-1Б Баған түрінде орындауды білді -1Б

ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м

7 слайд
ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м Атпен велосипед жаяу S=15450м 15450м-(3050м+10500м)=1900м 1900м=1км900м Дескриптор: Сызбамен жұмыс жасады-1б Есепті шығара алды-1б

7 слайд

ТАПСЫРМА: 2-тапсырма ә 3050м 10500м ?м Атпен велосипед жаяу S=15450м 15450м-(3050м+10500м)=1900м 1900м=1км900м Дескриптор: Сызбамен жұмыс жасады-1б Есепті шығара алды-1б

3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 –

8 слайд
3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 – (320 500 + 460 150) = 119 350 кг •Жауабы: 119 350 кг = 119 т 350 кг Дескриптор: Есеп мазмұнын түсінеді-1б Есепті шығарды-1б

8 слайд

3-тапсырма: А) Барлығы – 900 000 кг •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - ? кг •Шешуі: 900 000 – (320 500 + 460 150) = 119 350 кг •Жауабы: 119 350 кг = 119 т 350 кг Дескриптор: Есеп мазмұнын түсінеді-1б Есепті шығарды-1б

Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 3

9 слайд
Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 350 = 900 000 кг •Жауабы: 900 000 кг = 900 т Дескриптор: Кері есеп құрастырып шығарды-1б Өлшем бірліктерін біледі-1б

9 слайд

Ә) кері есеп •1-күні – 320 500 кг •2-күні – 460 150 кг •3-күні - 119 350 кг •Барлығы - ? кг •Шешуі: 320 500 + 460 150 + 119 350 = 900 000 кг •Жауабы: 900 000 кг = 900 т Дескриптор: Кері есеп құрастырып шығарды-1б Өлшем бірліктерін біледі-1б

•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978

10 слайд
•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978 • 1000000-999>100000-99799 •182 503 + n * n + 185 203 800+100800<799800-100100 Дескриптор: Салыстыру жүргізе алды-1б Өз бетінше жұмыс жасай алады-1б

10 слайд

•4-тапсырма: •Өзіндік жұмыс •734 345 < 778 345 •209808<890209 •609987> 609978 • 1000000-999>100000-99799 •182 503 + n * n + 185 203 800+100800<799800-100100 Дескриптор: Салыстыру жүргізе алды-1б Өз бетінше жұмыс жасай алады-1б

•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •90325625

11 слайд
•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •903256251+1954101=905210352 •100456925-85256000=15200925 •7-тапсырма •45125,137200000,20350

11 слайд

•5-тапсырма.Қимамен жұмыс •«Кім жылдам?» ойыны •Сандармен ойын ойнайды. Амалдар тізбегін 3 рет құрастырады •6-тапсырма •903256251+1954101=905210352 •100456925-85256000=15200925 •7-тапсырма •45125,137200000,20350

ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2

12 слайд
ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2-900 • 3 •Барлығы-? •900/3=300 •900+300=1200 адам тұрады • • Ә.9800-(4200-500)=5100 теңгесі қалды • • Б. 9800-4200*2=9800-8400=1000теңге қалды Дескриптор: Есепті шығара алды-1Б Шешуін өрнек түрінде жазды-1б

12 слайд

ФС тапсырмасы 8-тапсырма Топтық жұмыс •А.1-900адам • 1 •2-900 • 3 •Барлығы-? •900/3=300 •900+300=1200 адам тұрады • • Ә.9800-(4200-500)=5100 теңгесі қалды • • Б. 9800-4200*2=9800-8400=1000теңге қалды Дескриптор: Есепті шығара алды-1Б Шешуін өрнек түрінде жазды-1б

9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428

13 слайд
9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428 х=11091 •Х=69572 10-есеп •Балауса-себет, Айман-шелек,Толқын-қорап •Уақытқа байланысты көптаңбалы сандармен баған түрінде амалдар орындау Дескриптор: Теңдеу шешу жолдарын біледі-1б Өз бетінше жұмыс жасай алды-1б

13 слайд

9-тапсырма. •70000-х=214*2 х+10009=21100 •70000-х=428 х=21100-10009 •Х=70000-428 х=11091 •Х=69572 10-есеп •Балауса-себет, Айман-шелек,Толқын-қорап •Уақытқа байланысты көптаңбалы сандармен баған түрінде амалдар орындау Дескриптор: Теңдеу шешу жолдарын біледі-1б Өз бетінше жұмыс жасай алды-1б

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000

14 слайд
Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000 – 234) + (378 992 + 524 100)=999766+903092=1902858 •Тексеру •100568+90854=191422 •771001-669004=101997 •191422-101997=89425 Дескриптор: Баған түрінде амалдар орындай алады-1б Жұмыс нәтижесін тексере алады-1б

14 слайд

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма •Баған түрінде жазып, есепте. Есептеулерді калькулятормен тексер. • (1 000 000 – 234) + (378 992 + 524 100)=999766+903092=1902858 •Тексеру •100568+90854=191422 •771001-669004=101997 •191422-101997=89425 Дескриптор: Баған түрінде амалдар орындай алады-1б Жұмыс нәтижесін тексере алады-1б

Кері ба йланыс

15 слайд
Кері ба йланыс

15 слайд

Кері ба йланыс

Министірлікпен келісілген курстар тізімі