математика 5 сынып сайыс сабақ. Дайын керемет құрылған сайыс сабақ
математика 5 сынып сайыс сабақ. Дайын керемет құрылған сайыс сабақ

#1 слайд
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР!»
атты сайыс сабағы
И. Әбдікәрімов атындағы №168 орта мектебі
5-сынып
Мұғалімі: Муслимова Замира Сейдахметовна
2024-2025 оқу жылы
1 слайд
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР!» атты сайыс сабағы И. Әбдікәрімов атындағы №168 орта мектебі 5-сынып Мұғалімі: Муслимова Замира Сейдахметовна 2024-2025 оқу жылы
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Оқушылардың математикалық білімдерін
жетілдіру
•Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
•Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастықты
қалыптастыру
2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Оқушылардың математикалық білімдерін жетілдіру •Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту •Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастықты қалыптастыру
#3 слайд
«Ұйымдастыру кезеңі»
•Оқушыларды 3 топқа бөлу
•«Алғырлар», «Зеректер», «Білгірлер»
•Бағалау критерийлерін түсіндіру (әр кезеңде ұпай беріледі, жеңімпаз команда анықталады.)
Сайыс кезеңдері:
1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут
2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут
3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 10 минут
4-кезең: «Құпия сан» 7 минут
5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут
3 слайд
«Ұйымдастыру кезеңі» •Оқушыларды 3 топқа бөлу •«Алғырлар», «Зеректер», «Білгірлер» •Бағалау критерийлерін түсіндіру (әр кезеңде ұпай беріледі, жеңімпаз команда анықталады.) Сайыс кезеңдері: 1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут 3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 10 минут 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут
#4 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут
Әр топқа 10 жылдам сұрақ қойылады.
Әрбір дұрыс жауапқа – 1 ұпай
Уақыт шектеулі (әр сұраққа 5-10 секунд)
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы
Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлау және есте
сақтау қабілеттерін тексеру
4 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут Әр топқа 10 жылдам сұрақ қойылады. Әрбір дұрыс жауапқа – 1 ұпай Уақыт шектеулі (әр сұраққа 5-10 секунд) «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлау және есте сақтау қабілеттерін тексеру
#5 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 1- топ
1.Ең кіші үштаңбалы сан?
(100)
2. Квадраттың неше қабырғасы бар?
(4)
3. Ондықтан құралған сан?
(99)
4. Біртаңбалы сан?
(1)
5. Кеміту амалы
(азайту)
6. 3³
(27)
7. Геометриялық фигура?
( үшбұрыш, төртбұрыш, т.б )
8. Бұрыш түрі:
(сүйір, доғал)
9. Уақыт өлшем бірлігі
(секунд, минут, сағат)
10. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз?
(шеңбер)
5 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 1- топ 1.Ең кіші үштаңбалы сан? (100) 2. Квадраттың неше қабырғасы бар? (4) 3. Ондықтан құралған сан? (99) 4. Біртаңбалы сан? (1) 5. Кеміту амалы (азайту) 6. 3³ (27) 7. Геометриялық фигура? ( үшбұрыш, төртбұрыш, т.б ) 8. Бұрыш түрі: (сүйір, доғал) 9. Уақыт өлшем бірлігі (секунд, минут, сағат) 10. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз? (шеңбер)
#6 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут
2- топ
1.1 ғасырда неше жыл бар?
2.4 қойдың неше аяғы бар?
3.100 санының жартысы неше?
4.5*7 = ?
5.Салмақтың өлшем бірлігі?
6.Артық ұғымына қарсы ұғым?
7.Кез келген санға 0-ді көбейтсе қанша шығады?
8.Ең үлкен үштаңбалы сан?
9.Жаздың соңғы айы
10.Шаршыны басқаша қалай атайды?
(100)
(16)
(50)
(35)
(гр, кг)
(кем)
(0)
(999)
(тамыз)
(квадрат)
6 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 2- топ 1.1 ғасырда неше жыл бар? 2.4 қойдың неше аяғы бар? 3.100 санының жартысы неше? 4.5*7 = ? 5.Салмақтың өлшем бірлігі? 6.Артық ұғымына қарсы ұғым? 7.Кез келген санға 0-ді көбейтсе қанша шығады? 8.Ең үлкен үштаңбалы сан? 9.Жаздың соңғы айы 10.Шаршыны басқаша қалай атайды? (100) (16) (50) (35) (гр, кг) (кем) (0) (999) (тамыз) (квадрат)
#7 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут
3- топ
1.81 саны қай санның квадраты
2.Аулада тауықтың 10 аяғы бар, неше тауық жүр?
3.Ондықтан құралған сан?
4.Біртаңбалы сан?
5.Көбейтудің кері амалы
6.1000 да қанша жүздік бар?
7.Ұзындықтың өлшем бірлігі?
8.1 кг –да қанша гр бар?
9.1 сағат 30 минутта қанша минут бар?
10.Кез-келген санның 0 дәрежесі қанша?
(9)
(5)
(99)
(бөлу)
(1000)
(см, м, мм, дм, км)
(90)
(1)
(1,..9)
(10)
7 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 3- топ 1.81 саны қай санның квадраты 2.Аулада тауықтың 10 аяғы бар, неше тауық жүр? 3.Ондықтан құралған сан? 4.Біртаңбалы сан? 5.Көбейтудің кері амалы 6.1000 да қанша жүздік бар? 7.Ұзындықтың өлшем бірлігі? 8.1 кг –да қанша гр бар? 9.1 сағат 30 минутта қанша минут бар? 10.Кез-келген санның 0 дәрежесі қанша? (9) (5) (99) (бөлу) (1000) (см, м, мм, дм, км) (90) (1) (1,..9) (10)
#8 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут
Әр топқа 2 логикалық тапсырма беріледі
Дұрыс жауапқа – 3 ұпай
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы
Мақсаты: Оқушылардың ойлау дағдыларын
дамыту
8 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут Әр топқа 2 логикалық тапсырма беріледі Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту
#9 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут
2-кезең: «Логикалық есептер»
5 минут
Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
1-топ
1.Бір шаршының төртбұрышы
бар. Бір бұрышын қиып алсақ
қанша бұрыш қалады? (5)
2.Үш адам бір-бірімен өзара
сөйлесіп отыр. Әрқайсысы бір
сөз айтады, бірақ олар бір-
біріне сәйкес жауап бермейді.
Бір адам менің жасыма 5 жыл
қосқанда 35 болады, екіншісі
менің жасыма 10 жыл
қосқанда 50 болады, үшіншісі
менің жасыма 3 жыл қосқанда
30 болады. Олар кімдер?
Жауабы:
•бірінші: 30
•Екіншісі: 40,
•үшіншісі 27де
2-кезең: «Логикалық есептер»
5 минут
Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
2-топ
1.3 дос 3 алманы тең бөліп жеді.
Әрқайсысы қанша алма жеді?
(3)
2.Бір фермерде 17 түйе бар. Ол
осы түйелерді 5 қораға бөліп
салып отыр. Бірақ әр қорада
кем дегенде 1 түйе бар болуы
керек. Ол қалай бөліп салады?
Жауап:
•бірінші қораға 4 түйе,
•екінші қораға 4 түйе,
• үшінші қораға 4 түйе
•Төртінші қораға 4 түйе
•Бесінші қораға 1 түйе
2-кезең: «Логикалық есептер»
5 минут
Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
3-топ
1.Егер мен 5 сағат ұйықтасам,
қанша минут ұйықтаймын?
(300)
2.Егер менің ағам 5 жас үлкен
болса, менің қарындасым 2 жас
кіші болса, менің әпкемнің
жасы менімен тең болса, мен
10 жаста болсам, олар қанша
жаста?
•Ағам 15 жаста (10+5)
•Қарындасым 8 жаста (10-2)
•Әпкем 10 жаста (менімен тең)
9 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 1-топ 1.Бір шаршының төртбұрышы бар. Бір бұрышын қиып алсақ қанша бұрыш қалады? (5) 2.Үш адам бір-бірімен өзара сөйлесіп отыр. Әрқайсысы бір сөз айтады, бірақ олар бір- біріне сәйкес жауап бермейді. Бір адам менің жасыма 5 жыл қосқанда 35 болады, екіншісі менің жасыма 10 жыл қосқанда 50 болады, үшіншісі менің жасыма 3 жыл қосқанда 30 болады. Олар кімдер? Жауабы: •бірінші: 30 •Екіншісі: 40, •үшіншісі 27де 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 2-топ 1.3 дос 3 алманы тең бөліп жеді. Әрқайсысы қанша алма жеді? (3) 2.Бір фермерде 17 түйе бар. Ол осы түйелерді 5 қораға бөліп салып отыр. Бірақ әр қорада кем дегенде 1 түйе бар болуы керек. Ол қалай бөліп салады? Жауап: •бірінші қораға 4 түйе, •екінші қораға 4 түйе, • үшінші қораға 4 түйе •Төртінші қораға 4 түйе •Бесінші қораға 1 түйе 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 3-топ 1.Егер мен 5 сағат ұйықтасам, қанша минут ұйықтаймын? (300) 2.Егер менің ағам 5 жас үлкен болса, менің қарындасым 2 жас кіші болса, менің әпкемнің жасы менімен тең болса, мен 10 жаста болсам, олар қанша жаста? •Ағам 15 жаста (10+5) •Қарындасым 8 жаста (10-2) •Әпкем 10 жаста (менімен тең)
#10 слайд
3-кезең: «Кім жылдам?»
Полечудес арқылы есептер беру 7 минут
Әр топ жылдамдықпен жауап беру керек.
Дұрыс жауапқа – 2 ұпай
Мақсаты: Оқушылардың жылдам есептеу дағдыларын тексеру
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы
https://wordwall.net/ru/resource/53782061
10 слайд
3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 7 минут Әр топ жылдамдықпен жауап беру керек. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай Мақсаты: Оқушылардың жылдам есептеу дағдыларын тексеру «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы https://wordwall.net/ru/resource/53782061
#11 слайд
«Құпия сан?»
4-кезең: «Құпия сан»
7 минут
Әр топқа сандар тізбегі
туралы есептер беріледі.
Оқушылар заңдылықты табу
қажет.
Дұрыс жауапқа – 3 ұпай
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы
Мақсаты: Логикалық ойлау
қабілеттерін арттыру
11 слайд
«Құпия сан?» 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут Әр топқа сандар тізбегі туралы есептер беріледі. Оқушылар заңдылықты табу қажет. Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру
#12 слайд
4-кезең: «Құпия сан»
5 минут.
Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
Заңдылықты анықтаңдар.
Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай
заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі
саны жазыңдар!
1.2, 4, 8, 16, ...
2.1, 4, 9, 16, ...
3.5, 6, 8, 11, 15, 20, ...
4.8, 16, 24, ..., 40, 48;
5.64, 32, 16, ..., 4, 2;
6.1, 8, 27, 64, 125, 216, ...
12 слайд
4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 1.2, 4, 8, 16, ... 2.1, 4, 9, 16, ... 3.5, 6, 8, 11, 15, 20, ... 4.8, 16, 24, ..., 40, 48; 5.64, 32, 16, ..., 4, 2; 6.1, 8, 27, 64, 125, 216, ...
#13 слайд
4-кезең: «Құпия сан»
5 минут.
Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай
Заңдылықты анықтаңдар.
Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен
құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар!
2, 4, 8, 16, ...жауабы: 32, 64
1, 4, 9, 16, ... жауабы: 25, 36,49
5, 6, 8, 11, 15, 20, ... жауабы:26,33,41
8, 16, 24, ..., 40, 48; жауабы: 32
64, 32, 16, ..., 4, 2; жауабы: 8
1, 8, 27, 64, 125, 216, ... жауабы: әр санның кубы: 343,512,729
13 слайд
4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 2, 4, 8, 16, ...жауабы: 32, 64 1, 4, 9, 16, ... жауабы: 25, 36,49 5, 6, 8, 11, 15, 20, ... жауабы:26,33,41 8, 16, 24, ..., 40, 48; жауабы: 32 64, 32, 16, ..., 4, 2; жауабы: 8 1, 8, 27, 64, 125, 216, ... жауабы: әр санның кубы: 343,512,729
#14 слайд
«Математикалық
жұмбақтар»
5-кезең: «Математикалық
жұмбақтар» 7 минут
Әр топқа 5 жұмбақ
беріледі.
Дұрыс жауапқа – 2
ұпай
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы
Мақсаты: Оқушылардың
шығармашылық ойлау
қабілеттерін тексеру
14 слайд
«Математикалық жұмбақтар» 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут Әр топқа 5 жұмбақ беріледі. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін тексеру
#15 слайд
5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 10 минут Дұрыс жауапқа – 2 ұпай
1.Атадан он баламыз,
Бір-бір жастан арамыз
Қосылып кейде басымыз
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз.
Көбейіп те аламыз
2. Бірдей санды үш рет қоссаң 36 саны шығады. Бұл қандай сан?
3. Ағайынды бесеу. Әрқайсысының бір саусағы бар. Бұл не?
4. 11 түйе, 1 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі, 2 қоян 3 түлкі,
Таба алмасақ бос күлкі
5. Бір сан ойла. Оны 3 ке көбейт, нәтижеден 7-ні азайт шыққан сан 11 тең. Ойлаған сан
қандай?
сан
12
қолғап
24
Жауабы: 3у-7=11
3у=18
у=6 (6)
15 слайд
5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 10 минут Дұрыс жауапқа – 2 ұпай 1.Атадан он баламыз, Бір-бір жастан арамыз Қосылып кейде басымыз Азайып кейде қаламыз. Бөлініп кейде арамыз. Көбейіп те аламыз 2. Бірдей санды үш рет қоссаң 36 саны шығады. Бұл қандай сан? 3. Ағайынды бесеу. Әрқайсысының бір саусағы бар. Бұл не? 4. 11 түйе, 1 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі, 2 қоян 3 түлкі, Таба алмасақ бос күлкі 5. Бір сан ойла. Оны 3 ке көбейт, нәтижеден 7-ні азайт шыққан сан 11 тең. Ойлаған сан қандай? сан 12 қолғап 24 Жауабы: 3у-7=11 3у=18 у=6 (6)
#16 слайд
Қорытындылау
•Әр топтың ұпайларын санау
•Жеңімпаз топты анықтау
•Жеңімпаздарды марапаттау
16 слайд
Қорытындылау •Әр топтың ұпайларын санау •Жеңімпаз топты анықтау •Жеңімпаздарды марапаттау
#17 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













