математика 5 сынып сайыс сабақ. Дайын керемет құрылған сайыс сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

математика 5 сынып сайыс сабақ. Дайын керемет құрылған сайыс сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
математикадан 5 сыныпқа арналған сайыс сабақ. Слайд түрінде жасалған. Дайын керемет құрылған сайыс сабақ. Материалдар, көрнекіліктер керек болса 87755754586
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР!» атты сайыс сабағы И. Әбдікәрімов атындағы №168 орта мектебі 5-сынып Мұғалімі: Муслимова Замира Сейдахмето

#1 слайд
«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР!» атты сайыс сабағы И. Әбдікәрімов атындағы №168 орта мектебі 5-сынып Мұғалімі: Муслимова Замира Сейдахметовна 2024-2025 оқу жылы

1 слайд

«ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР!» атты сайыс сабағы И. Әбдікәрімов атындағы №168 орта мектебі 5-сынып Мұғалімі: Муслимова Замира Сейдахметовна 2024-2025 оқу жылы

Сабақтың мақсаты: •Оқушылардың математикалық білімдерін жетілдіру •Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту •Топтық жұмыс арқылы ынт

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Оқушылардың математикалық білімдерін жетілдіру •Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту •Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастықты қалыптастыру

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •Оқушылардың математикалық білімдерін жетілдіру •Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту •Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастықты қалыптастыру

«Ұйымдастыру кезеңі» •Оқушыларды 3 топқа бөлу •«Алғырлар», «Зеректер», «Білгірлер» •Бағалау критерийлерін түсіндіру (әр кезеңде

#3 слайд
«Ұйымдастыру кезеңі» •Оқушыларды 3 топқа бөлу •«Алғырлар», «Зеректер», «Білгірлер» •Бағалау критерийлерін түсіндіру (әр кезеңде ұпай беріледі, жеңімпаз команда анықталады.) Сайыс кезеңдері: 1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут 3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 10 минут 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут

3 слайд

«Ұйымдастыру кезеңі» •Оқушыларды 3 топқа бөлу •«Алғырлар», «Зеректер», «Білгірлер» •Бағалау критерийлерін түсіндіру (әр кезеңде ұпай беріледі, жеңімпаз команда анықталады.) Сайыс кезеңдері: 1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут 3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 10 минут 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут

1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут Әр топқа 10 жылдам сұрақ қойылады. Әрбір дұрыс жауапқа – 1 ұпай Уақыт шектеулі (әр сұраққа 5-10

#4 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут Әр топқа 10 жылдам сұрақ қойылады. Әрбір дұрыс жауапқа – 1 ұпай Уақыт шектеулі (әр сұраққа 5-10 секунд) «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлау және есте сақтау қабілеттерін тексеру

4 слайд

1-кезең: «Жедел жауап» 3 минут Әр топқа 10 жылдам сұрақ қойылады. Әрбір дұрыс жауапқа – 1 ұпай Уақыт шектеулі (әр сұраққа 5-10 секунд) «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлау және есте сақтау қабілеттерін тексеру

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 1- топ 1.Ең кіші үштаңбалы сан? (100) 2. Квадраттың неше қабырғасы бар?

#5 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 1- топ 1.Ең кіші үштаңбалы сан? (100) 2. Квадраттың неше қабырғасы бар? (4) 3. Ондықтан құралған сан? (99) 4. Біртаңбалы сан? (1) 5. Кеміту амалы (азайту) 6. 3³ (27) 7. Геометриялық фигура? ( үшбұрыш, төртбұрыш, т.б ) 8. Бұрыш түрі: (сүйір, доғал) 9. Уақыт өлшем бірлігі (секунд, минут, сағат) 10. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз? (шеңбер)

5 слайд

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 1- топ 1.Ең кіші үштаңбалы сан? (100) 2. Квадраттың неше қабырғасы бар? (4) 3. Ондықтан құралған сан? (99) 4. Біртаңбалы сан? (1) 5. Кеміту амалы (азайту) 6. 3³ (27) 7. Геометриялық фигура? ( үшбұрыш, төртбұрыш, т.б ) 8. Бұрыш түрі: (сүйір, доғал) 9. Уақыт өлшем бірлігі (секунд, минут, сағат) 10. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз? (шеңбер)

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 2- топ 1.1 ғасырда неше жыл бар? 2.4 қойдың неше аяғы бар? 3.100 санының жартысы неше? 4.5*7 =

#6 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 2- топ 1.1 ғасырда неше жыл бар? 2.4 қойдың неше аяғы бар? 3.100 санының жартысы неше? 4.5*7 = ? 5.Салмақтың өлшем бірлігі? 6.Артық ұғымына қарсы ұғым? 7.Кез келген санға 0-ді көбейтсе қанша шығады? 8.Ең үлкен үштаңбалы сан? 9.Жаздың соңғы айы 10.Шаршыны басқаша қалай атайды? (100) (16) (50) (35) (гр, кг) (кем) (0) (999) (тамыз) (квадрат)

6 слайд

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 2- топ 1.1 ғасырда неше жыл бар? 2.4 қойдың неше аяғы бар? 3.100 санының жартысы неше? 4.5*7 = ? 5.Салмақтың өлшем бірлігі? 6.Артық ұғымына қарсы ұғым? 7.Кез келген санға 0-ді көбейтсе қанша шығады? 8.Ең үлкен үштаңбалы сан? 9.Жаздың соңғы айы 10.Шаршыны басқаша қалай атайды? (100) (16) (50) (35) (гр, кг) (кем) (0) (999) (тамыз) (квадрат)

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 3- топ 1.81 саны қай санның квадраты 2.Аулада тауықтың 10 аяғы бар, неше тауық жүр? 3.Онд

#7 слайд
1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 3- топ 1.81 саны қай санның квадраты 2.Аулада тауықтың 10 аяғы бар, неше тауық жүр? 3.Ондықтан құралған сан? 4.Біртаңбалы сан? 5.Көбейтудің кері амалы 6.1000 да қанша жүздік бар? 7.Ұзындықтың өлшем бірлігі? 8.1 кг –да қанша гр бар? 9.1 сағат 30 минутта қанша минут бар? 10.Кез-келген санның 0 дәрежесі қанша? (9) (5) (99) (бөлу) (1000) (см, м, мм, дм, км) (90) (1) (1,..9) (10)

7 слайд

1-кезең: «Жедел жауап» 1 минут 3- топ 1.81 саны қай санның квадраты 2.Аулада тауықтың 10 аяғы бар, неше тауық жүр? 3.Ондықтан құралған сан? 4.Біртаңбалы сан? 5.Көбейтудің кері амалы 6.1000 да қанша жүздік бар? 7.Ұзындықтың өлшем бірлігі? 8.1 кг –да қанша гр бар? 9.1 сағат 30 минутта қанша минут бар? 10.Кез-келген санның 0 дәрежесі қанша? (9) (5) (99) (бөлу) (1000) (см, м, мм, дм, км) (90) (1) (1,..9) (10)

2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут Әр топқа 2 логикалық тапсырма беріледі Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы

#8 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут Әр топқа 2 логикалық тапсырма беріледі Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту

8 слайд

2-кезең: «Логикалық есептер» 10 минут Әр топқа 2 логикалық тапсырма беріледі Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту

2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 1-топ 1.Бір шаршының төртбұры

#9 слайд
2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 1-топ 1.Бір шаршының төртбұрышы бар. Бір бұрышын қиып алсақ қанша бұрыш қалады? (5) 2.Үш адам бір-бірімен өзара сөйлесіп отыр. Әрқайсысы бір сөз айтады, бірақ олар бір- біріне сәйкес жауап бермейді. Бір адам менің жасыма 5 жыл қосқанда 35 болады, екіншісі менің жасыма 10 жыл қосқанда 50 болады, үшіншісі менің жасыма 3 жыл қосқанда 30 болады. Олар кімдер? Жауабы: •бірінші: 30 •Екіншісі: 40, •үшіншісі 27де 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 2-топ 1.3 дос 3 алманы тең бөліп жеді. Әрқайсысы қанша алма жеді? (3) 2.Бір фермерде 17 түйе бар. Ол осы түйелерді 5 қораға бөліп салып отыр. Бірақ әр қорада кем дегенде 1 түйе бар болуы керек. Ол қалай бөліп салады? Жауап: •бірінші қораға 4 түйе, •екінші қораға 4 түйе, • үшінші қораға 4 түйе •Төртінші қораға 4 түйе •Бесінші қораға 1 түйе 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 3-топ 1.Егер мен 5 сағат ұйықтасам, қанша минут ұйықтаймын? (300) 2.Егер менің ағам 5 жас үлкен болса, менің қарындасым 2 жас кіші болса, менің әпкемнің жасы менімен тең болса, мен 10 жаста болсам, олар қанша жаста? •Ағам 15 жаста (10+5) •Қарындасым 8 жаста (10-2) •Әпкем 10 жаста (менімен тең)

9 слайд

2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 1-топ 1.Бір шаршының төртбұрышы бар. Бір бұрышын қиып алсақ қанша бұрыш қалады? (5) 2.Үш адам бір-бірімен өзара сөйлесіп отыр. Әрқайсысы бір сөз айтады, бірақ олар бір- біріне сәйкес жауап бермейді. Бір адам менің жасыма 5 жыл қосқанда 35 болады, екіншісі менің жасыма 10 жыл қосқанда 50 болады, үшіншісі менің жасыма 3 жыл қосқанда 30 болады. Олар кімдер? Жауабы: •бірінші: 30 •Екіншісі: 40, •үшіншісі 27де 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 2-топ 1.3 дос 3 алманы тең бөліп жеді. Әрқайсысы қанша алма жеді? (3) 2.Бір фермерде 17 түйе бар. Ол осы түйелерді 5 қораға бөліп салып отыр. Бірақ әр қорада кем дегенде 1 түйе бар болуы керек. Ол қалай бөліп салады? Жауап: •бірінші қораға 4 түйе, •екінші қораға 4 түйе, • үшінші қораға 4 түйе •Төртінші қораға 4 түйе •Бесінші қораға 1 түйе 2-кезең: «Логикалық есептер» 5 минут Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай 3-топ 1.Егер мен 5 сағат ұйықтасам, қанша минут ұйықтаймын? (300) 2.Егер менің ағам 5 жас үлкен болса, менің қарындасым 2 жас кіші болса, менің әпкемнің жасы менімен тең болса, мен 10 жаста болсам, олар қанша жаста? •Ағам 15 жаста (10+5) •Қарындасым 8 жаста (10-2) •Әпкем 10 жаста (менімен тең)

3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 7 минут Әр топ жылдамдықпен жауап беру керек. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай Мақс

#10 слайд
3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 7 минут Әр топ жылдамдықпен жауап беру керек. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай Мақсаты: Оқушылардың жылдам есептеу дағдыларын тексеру «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы https://wordwall.net/ru/resource/53782061

10 слайд

3-кезең: «Кім жылдам?» Полечудес арқылы есептер беру 7 минут Әр топ жылдамдықпен жауап беру керек. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай Мақсаты: Оқушылардың жылдам есептеу дағдыларын тексеру «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы https://wordwall.net/ru/resource/53782061

«Құпия сан?» 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут Әр топқа сандар тізбегі туралы есептер беріледі. Оқушылар заңдылықты табу қажет.

#11 слайд
«Құпия сан?» 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут Әр топқа сандар тізбегі туралы есептер беріледі. Оқушылар заңдылықты табу қажет. Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру

11 слайд

«Құпия сан?» 4-кезең: «Құпия сан» 7 минут Әр топқа сандар тізбегі туралы есептер беріледі. Оқушылар заңдылықты табу қажет. Дұрыс жауапқа – 3 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру

4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңды

#12 слайд
4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 1.2, 4, 8, 16, ... 2.1, 4, 9, 16, ... 3.5, 6, 8, 11, 15, 20, ... 4.8, 16, 24, ..., 40, 48; 5.64, 32, 16, ..., 4, 2; 6.1, 8, 27, 64, 125, 216, ...

12 слайд

4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 1.2, 4, 8, 16, ... 2.1, 4, 9, 16, ... 3.5, 6, 8, 11, 15, 20, ... 4.8, 16, 24, ..., 40, 48; 5.64, 32, 16, ..., 4, 2; 6.1, 8, 27, 64, 125, 216, ...

4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдыл

#13 слайд
4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 2, 4, 8, 16, ...жауабы: 32, 64 1, 4, 9, 16, ... жауабы: 25, 36,49 5, 6, 8, 11, 15, 20, ... жауабы:26,33,41 8, 16, 24, ..., 40, 48; жауабы: 32 64, 32, 16, ..., 4, 2; жауабы: 8 1, 8, 27, 64, 125, 216, ... жауабы: әр санның кубы: 343,512,729

13 слайд

4-кезең: «Құпия сан» 5 минут. Әр дұрыс жауапқа 3 ұпай Заңдылықты анықтаңдар. Натурал сандардан тұратын тізбектің қандай заңдылықпен құрастырылғанын анықтап, оның келесі екі саны жазыңдар! 2, 4, 8, 16, ...жауабы: 32, 64 1, 4, 9, 16, ... жауабы: 25, 36,49 5, 6, 8, 11, 15, 20, ... жауабы:26,33,41 8, 16, 24, ..., 40, 48; жауабы: 32 64, 32, 16, ..., 4, 2; жауабы: 8 1, 8, 27, 64, 125, 216, ... жауабы: әр санның кубы: 343,512,729

«Математикалық жұмбақтар» 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут Әр топқа 5 жұмбақ беріледі. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай «ОЗ

#14 слайд
«Математикалық жұмбақтар» 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут Әр топқа 5 жұмбақ беріледі. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін тексеру

14 слайд

«Математикалық жұмбақтар» 5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 7 минут Әр топқа 5 жұмбақ беріледі. Дұрыс жауапқа – 2 ұпай «ОЗЫҚ ОЙЛЫ ОҚУШЫЛАР» сайысы Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін тексеру

5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 10 минут Дұрыс жауапқа – 2 ұпай 1.Атадан он баламыз, Бір-бір жастан арамыз Қосылып кейде басы

#15 слайд
5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 10 минут Дұрыс жауапқа – 2 ұпай 1.Атадан он баламыз, Бір-бір жастан арамыз Қосылып кейде басымыз Азайып кейде қаламыз. Бөлініп кейде арамыз. Көбейіп те аламыз 2. Бірдей санды үш рет қоссаң 36 саны шығады. Бұл қандай сан? 3. Ағайынды бесеу. Әрқайсысының бір саусағы бар. Бұл не? 4. 11 түйе, 1 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі, 2 қоян 3 түлкі, Таба алмасақ бос күлкі 5. Бір сан ойла. Оны 3 ке көбейт, нәтижеден 7-ні азайт шыққан сан 11 тең. Ойлаған сан қандай? сан 12 қолғап 24 Жауабы: 3у-7=11 3у=18 у=6 (6)

15 слайд

5-кезең: «Математикалық жұмбақтар» 10 минут Дұрыс жауапқа – 2 ұпай 1.Атадан он баламыз, Бір-бір жастан арамыз Қосылып кейде басымыз Азайып кейде қаламыз. Бөлініп кейде арамыз. Көбейіп те аламыз 2. Бірдей санды үш рет қоссаң 36 саны шығады. Бұл қандай сан? 3. Ағайынды бесеу. Әрқайсысының бір саусағы бар. Бұл не? 4. 11 түйе, 1 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі, 2 қоян 3 түлкі, Таба алмасақ бос күлкі 5. Бір сан ойла. Оны 3 ке көбейт, нәтижеден 7-ні азайт шыққан сан 11 тең. Ойлаған сан қандай? сан 12 қолғап 24 Жауабы: 3у-7=11 3у=18 у=6 (6)

Қорытындылау •Әр топтың ұпайларын санау •Жеңімпаз топты анықтау •Жеңімпаздарды марапаттау

#16 слайд
Қорытындылау •Әр топтың ұпайларын санау •Жеңімпаз топты анықтау •Жеңімпаздарды марапаттау

16 слайд

Қорытындылау •Әр топтың ұпайларын санау •Жеңімпаз топты анықтау •Жеңімпаздарды марапаттау

Назарларыңызға рахмет!

#17 слайд
Назарларыңызға рахмет!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
20.03.2025
286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі