Материалдар / «Математика және жаратылыстану пәндерінде оқушылардың білім сапасын арттыру–адами капиталды дамыту негізі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Математика және жаратылыстану пәндерінде оқушылардың білім сапасын арттыру–адами капиталды дамыту негізі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Шымкент қаласы, Ордабасы ауданы «М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
415
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Қостанай қаласы әкімдігінің № 9 орта мектебі» Математика, информатика, физика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Қост

1 слайд
«Қостанай қаласы әкімдігінің № 9 орта мектебі» Математика, информатика, физика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Қостанай қаласы 2014 - 2015

2. Әдістемелік бірлестік 1. Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы мақсаты мен міндеті 3. Жұмыс жоспары МАЗМҰНЫ 6. Сыныптан тыс

2 слайд
2. Әдістемелік бірлестік 1. Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы мақсаты мен міндеті 3. Жұмыс жоспары МАЗМҰНЫ 6. Сыныптан тыс жұмыс 5 . Әдістемелік жұмыс 4. Ақпараттық анықтама

Ғылымда ,тегіс әрі түзу жол , болмайды сол ұзақ жолдың биік шыңына жете алады тек қана қиындықтан , ша

3 слайд
Ғылымда ,тегіс әрі түзу жол , болмайды сол ұзақ жолдың биік шыңына жете алады тек қана қиындықтан , шаршамайтын тастақ жолдан қиналмайтын . адам . К Маркс

Ә д іс т е м е л ік – б ір л е с т ік ж ұ м ы с ыӘ дістемелік- бірлестік отырысы Ә дістеме бірлестік шешімдерін,талапт

4 слайд
Ә д іс т е м е л ік – б ір л е с т ік ж ұ м ы с ыӘ дістемелік- бірлестік отырысы Ә дістеме бірлестік шешімдерін,талаптарын нормативтік– құ жаттарды ң орындалуы Озат іс – т ә жірибелерімен танысу Ә .Б.Ж ұ мысына енгізу П ә н апталы ғ ын дайындау ж ә не ө ткізу Конференциялар,семинарлар, Д өң гелек столдар ұ йымдастыру П ә н бойынша класстан тыс Ж ұ мыстарды дайындау ж ә не ө ткізу Ү йірме, факультатив ж ұ мыстарын ұ йымдастыру

Ә д іс т е м е л ік – б ір л е с т ік ж ұ м ы с ы

5 слайд
Ә д іс т е м е л ік – б ір л е с т ік ж ұ м ы с ы

1. 2. 3. 4. 5. 6. Барлық сабақтарды жоғары әдістемелік деңгейде өткізуге жету. Бірлестікмүщелерінің кәсіптік шеб

6 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. Барлық сабақтарды жоғары әдістемелік деңгейде өткізуге жету. Бірлестікмүщелерінің кәсіптік шеберлігін, ғылыми ізденпаздығын көтеру, шығармашылықпен жұмыс істеу. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалалімдердің педагогикалық тәжірибесін анықтау, іс – тәжірибесін тарату, кеңейту. ҰБТ-ке мектеп бітіруші түлектерді тиянақты дайындап, сәтті тапсыруына білімніңжоғары ғылыми базасын беруге күш салу. Аралық тест тапсыратын сыныптарды тиянақты дайындап, тапсыру нәтижесі арқылы бағдарлы жұмыс атқару. Әртүрліоқушылар категориясымен жұмыс істеу кезінде жекелеме оқушылар ерекшелігіне сәйкес бағыт бағдар жасай отыруды негізге алу.

Оқу үрдісінде инновациялық технологияларды ендіру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудың

7 слайд
Оқу үрдісінде инновациялық технологияларды ендіру арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудың тиімді жолдары20 14 – 201 5 о қ у жылында ғ ы мектепті ң ә дістемелік та қ ырыбы

М И Ф М И ФҚостанай қаласы №9 орта мектеп «МИФ» әдістемелік бірлестігіАдамды жаңалық ашуға үйрету мүмкiн емес, оған тек осы д

8 слайд
М И Ф М И ФҚостанай қаласы №9 орта мектеп «МИФ» әдістемелік бірлестігіАдамды жаңалық ашуға үйрету мүмкiн емес, оған тек осы деңгейгежетуге көмектесуге болады Галилео Галилей

Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық са

9 слайд
Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыруМатематика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыру

Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттілігін арттыру мақсатында математика, физика, инф

10 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттілігін арттыру мақсатында математика, физика, информатика пән мұғалімдерінің оқу үрдісінде жаңа технологиялық элементтерді белсенді қолдануды арттыру. Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену.Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену. Міндеттері:Міндеттері: • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу. • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау. • Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар. • Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. • Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін дамыту. • Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-техникалық базасын нығайту.  

Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары :Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары : - Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктер

11 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары :Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары : - Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктерiн анықтау, олардың кәсiби қиыншылығын бiрiздiлеу және кәсiби шеберлiгiн саралап көтеруде қолайлы жағдайлар мен қамтамасыз ету. - Физика – математика, информатика циклдары бойынша бiлiм беру мазмұнын жаңартуды әдiстемелiк түрде қамту, бiлiмдiк технологияларды меңгеру. - Физика – математика, информатика мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару. - Ұстаздардың шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау және бiлiм беру үрдiсiнiң сапасын көтеру.

Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’

12 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. - Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. - Адамшылық . ’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев - Шыдамдылық, төзiмдiлiк . ’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов - Мақсат бағыттаушылық. ’ ’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру . Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет. Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. - Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. - Адамшылық . ’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев - Шыдамдылық, төзiмдiлiк . ’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов - Мақсат бағыттаушылық. ’ ’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру . Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет.

Математика, физика және информатика пән м ұғалімдері бірлестігінің құрамы № Мұғалімдер аты- жөні Туған жылы Қызмет

13 слайд
Математика, физика және информатика пән м ұғалімдері бірлестігінің құрамы № Мұғалімдер аты- жөні Туған жылы Қызметі/ пәні Санаты Білімі Оқу орны Диплом бойынша Еңбек өтілі Аттестация өткен жылы Мекен – жайы Телефон Сынып жетекші Кабинет 1 Молдахаликов Асемхан Нуртазинович 04.10.1961 Мектеп директоры, Математика пәнінің мұғалімі жоғары жоғары Костанайский педагогический институт им. 50- летия СССР, 1986 ж . Математика пәнінің мұғалімі 28 2014 6-я Костанайская көшесі, 11 569518 2 Бусаганова Сакыжан Жумабаевна 12.03.1956 Физика пәнінің мұғалімі жоғары жоғары АРПИ, 1978 ж . Физика пәнінің мұғалімі 37 2012 Степная 11-2 259032 87783092838 11 «Б» 4 1 3 Нок Гульжаухар Нагашпаевна 12.06.1958 Математика пәнінің мұғалімі бірінші жоғары АРПИ, 1979 ж . Математика пәнінің мұғалімі 35 2011 Каирбекова 395- 72 552042 8 «А» 44 4 Исмагулова Кулпараш Ауезхановна 09.03.1964 Математика пәнінің мұғалімі бірінші жоғары АРПИ, 1987 ж . Математика және физика пәндерінің мұғалімі 25 2014 п. Джамбул, ул. Экпериментальная 349/1 87145568302 87772844573 24 5 Аканова Инеш Муратбековна 29.09.1969 Математика пәнінің мұғалімі екінші жоғары КГПИ, 2007 ж. математикабак алавры 2 2 2009 Текстильщиков 10а-41 550442 87759633762 6 «Б» 2 6 Кункенова Жанар Амангельдиновна 22.07.1972 Информатика пәнінің мұғалімі бірінші жоғары КГУ, 1995 ж . Математика және информатика пәндерінің мұғалімі 17,5 2011 Кубеева 25-22 561314 5 «Ә» 20 7 Минасова Гульжан Кабдулаевна 07.02.1984 Математика пәнінің мұғалімі екінші жоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2006 ж . математик а бакалавр ы 8 2010 Бородина 142-38 574381 8 « Ә » 24 8 Тяжина Татьяна Талгатовна 08.05.1989 Математика пәнінің мұғалімі екінші жоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2010 ж . математик а бакалавр ы 4 2012 п. Заречный, микрорайон Северный, д.413 87775093973 8 «Б» 43

1. Математика, Информатика, Физика – әдістемелік бірлестігі 2. Әдістемелік бірлестіктің сапалық құрамы: Жоғары санатты

14 слайд
1. Математика, Информатика, Физика – әдістемелік бірлестігі 2. Әдістемелік бірлестіктің сапалық құрамы: Жоғары санатты 2 Бірінші санатты 3 Екінші санатты 3 3. Оқу-материалдық база: Математика кабинеттері 3 Физика кабинеттері 1 Информатика кабинеттері 1 кодоскоптар 1 компьютерлер 12+1 Интерактивтік құрылғылар 1 Мультимедиялық кешендер 1Ақпараттық анықтамаАқпараттық анықтама

Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы.

15 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы. Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы.

Жұмыс түрлерi • Ұжымдық МӘБ отырыстары, оқу пәндер марафоны, семинарлар, конференциялар, педагогикалық оқулар, шығарма

16 слайд
Жұмыс түрлерi • Ұжымдық МӘБ отырыстары, оқу пәндер марафоны, семинарлар, конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашылық әрi проблемалық топтар, дидактикалық көрме, дөңгелек стол, дидактикалық сауалнама • Жеке өздiк бiлiм алу, жекелеген кеңестер, тәлiмгерлiк, ’’Мектеп бiлiм беру көшбасшысы’’, тәжiрибе алмасу, өзiн-өзi таныстыру, интерактивт ік құрылғыларды пайдаланып сабақтар өткізу.

СанатыСанаты БіліміБілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібірінші жоғарыжоғары КГПИКГПИ

17 слайд
СанатыСанаты БіліміБілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібірінші жоғарыжоғары КГПИКГПИ 1995 ж.1995 ж. 16 жыл16 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 32 ч +32 ч + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5-11 5-11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ Информатика сабақтарында оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастыру

18 слайд

ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қсанатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжо

19 слайд
ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қсанатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары ҚМПИҚМПИ 1986 1986 жылжыл 28 жыл28 жыл ҚР ҚР Білім Білім Министірлігінің Министірлігінің алғыс хаталғыс хат Білім және Білім және Ғылым Ғылым министірлігің министірлігің мадақтама мадақтама қағазықағазы 20092009 Қостанай Қостанай обл. әкімінің обл. әкімінің мадақтама мадақтама қағазы 2011қағазы 2011 9 сағат9 сағат 10 А10 А

санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары АрПИ

20 слайд
санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары АрПИ АрПИ 1978 ж.1978 ж. 37 жыл 37 жыл Білім Білім бөлімі бөлімі ДепартамеДепартаме нтінің нтінің мадақтама мадақтама қағазықағазы 2010 ж2010 ж Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 31,5 сағат 31,5 сағат + сынып + сынып жетекшілікжетекшілік 7 – 11 7 – 11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ

21 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібірінші АрПИАрПИ 1979 ж.1979

22 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібірінші АрПИАрПИ 1979 ж.1979 ж. 35 жыл35 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің алғыс хаты алғыс хаты 20092009 24 сағат+сынып 24 сағат+сынып жетекшілікжетекшілік 6 А, 6 А, 7А,8 А, 9А 7А,8 А, 9А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ Оқушыларды оқытудағы топтық, деңгейлік жүйелерді үйлестіру арқылы есеп шығару дағдысын дамыту

23 слайд

Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25

24 слайд
Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А , 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ Математика сабағында оқушылардың қабілетін деңгейлік есептер арқылы шыңдау Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А , 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б

25 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғары, жоғары, КГ

26 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғары, жоғары, КГПИ, КГПИ, 2007 ж.2007 ж. 22 22 жылжыл 20 сағат + 20 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5Ә, 6Ә, 5Ә, 6Ә, 6Б6Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ Математика сабағында деңгейлік тапсырмалар шығару

27 слайд

СанатыСанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғарыжоғары ҚМУҚМУ 200

28 слайд
СанатыСанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2006 ж.2006 ж. 8 жыл8 жыл 22 сағат +22 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7В, 8Ә, 7В, 8Ә, 9Б, 11А9Б, 11А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ

29 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғарыжоғары ҚМУҚМУ 201

30 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2010 ж.2010 ж. 4 жыл4 жыл 24 сағат +24 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7Ә, 7Б, 7Ә, 7Б, 8Б, 8В8Б, 8В ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ:Ә Қ

31 слайд

№№ Аты-жөніАты-жөні КурстарКурстар 11 Молдахаликов Ә. Н.Молдахаликов Ә. Н. 19.12-28.12. 2012 ж. АО «19.12-28.12. 2012 ж. АО

32 слайд
№№ Аты-жөніАты-жөні КурстарКурстар 11 Молдахаликов Ә. Н.Молдахаликов Ә. Н. 19.12-28.12. 2012 ж. АО «19.12-28.12. 2012 ж. АО « НЦПК ӨрлеуНЦПК Өрлеу »» 22 Бусаганова С. Ж.Бусаганова С. Ж. 19.09-30.09.2011 ж. ОблМБЖ және ҚДИОблМБЖ және ҚДИ 33 Нок Г. Н.Нок Г. Н. 06.10-17.10.2014 ж. АО «06.10-17.10.2014 ж. АО « НЦПК ӨрлеуНЦПК ...