Материалдар / «Математика және жаратылыстану пәндерінде оқушылардың білім сапасын арттыру–адами капиталды дамыту негізі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Математика және жаратылыстану пәндерінде оқушылардың білім сапасын арттыру–адами капиталды дамыту негізі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Шымкент қаласы, Ордабасы ауданы «М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қостанай қаласы әкімдігінің № 9 орта мектебі» Математика, информатика, физика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Қост

1 слайд
«Қостанай қаласы әкімдігінің № 9 орта мектебі» Математика, информатика, физика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Қостанай қаласы 2014 - 2015

1 слайд

«Қостанай қаласы әкімдігінің № 9 орта мектебі» Математика, информатика, физика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі Қостанай қаласы 2014 - 2015

2. Әдістемелік бірлестік 1. Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы мақсаты мен міндеті 3. Жұмыс жоспары МАЗМҰНЫ 6. Сыныптан тыс ж

2 слайд
2. Әдістемелік бірлестік 1. Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы мақсаты мен міндеті 3. Жұмыс жоспары МАЗМҰНЫ 6. Сыныптан тыс жұмыс 5. Әдістемелік жұмыс 4. Ақпараттық анықтама

2 слайд

2. Әдістемелік бірлестік 1. Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы мақсаты мен міндеті 3. Жұмыс жоспары МАЗМҰНЫ 6. Сыныптан тыс жұмыс 5. Әдістемелік жұмыс 4. Ақпараттық анықтама

Ғылымда , тегіс әрі түзу жол , болмайды сол ұзақ жолдың биік шыңына жете алады тек қана қиындықтан , шаршамайтын тастақ жолдан

3 слайд
Ғылымда , тегіс әрі түзу жол , болмайды сол ұзақ жолдың биік шыңына жете алады тек қана қиындықтан , шаршамайтын тастақ жолдан қиналмайтын . адам . КМаркс

3 слайд

Ғылымда , тегіс әрі түзу жол , болмайды сол ұзақ жолдың биік шыңына жете алады тек қана қиындықтан , шаршамайтын тастақ жолдан қиналмайтын . адам . КМаркс

Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы Әдістемелік- бірлестік отырысы Әдістеме бірлестік шешімдерін,талаптарын

4 слайд
Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы Әдістемелік- бірлестік отырысы Әдістеме бірлестік шешімдерін,талаптарын нормативтік– құжаттардыңорындалуы Озат іс – тәжірибелерімен танысу Ә.Б.Жұмысына енгізу Пән апталығын дайындау және өткізу Конференциялар,семинарлар, Дөңгелек столдар ұйымдастыру Пән бойынша класстан тыс Жұмыстарды дайындау және өткізу Үйірме, факультатив жұмыстарын ұйымдастыру

4 слайд

Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы Әдістемелік- бірлестік отырысы Әдістеме бірлестік шешімдерін,талаптарын нормативтік– құжаттардыңорындалуы Озат іс – тәжірибелерімен танысу Ә.Б.Жұмысына енгізу Пән апталығын дайындау және өткізу Конференциялар,семинарлар, Дөңгелек столдар ұйымдастыру Пән бойынша класстан тыс Жұмыстарды дайындау және өткізу Үйірме, факультатив жұмыстарын ұйымдастыру

Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы

5 слайд
Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы

5 слайд

Ә д і с т е м е л і к – б і р л е с т і к ж ұ м ы с ы

1. 2. 3. 4. 5. 6. Барлық сабақтарды жоғары әдістемелік деңгейде өткізуге жету. Бірлестікмүщелерінің кәсіптік шеберлігін, ғылыми

6 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. Барлық сабақтарды жоғары әдістемелік деңгейде өткізуге жету. Бірлестікмүщелерінің кәсіптік шеберлігін, ғылыми ізденпаздығын көтеру, шығармашылықпен жұмыс істеу. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалалімдердің педагогикалық тәжірибесін анықтау, іс – тәжірибесін тарату, кеңейту. ҰБТ-ке мектеп бітіруші түлектерді тиянақты дайындап, сәтті тапсыруына білімніңжоғары ғылыми базасын беруге күш салу. Аралық тест тапсыратын сыныптарды тиянақты дайындап, тапсыру нәтижесі арқылы бағдарлы жұмыс атқару. Әртүрліоқушылар категориясымен жұмыс істеу кезінде жекелеме оқушылар ерекшелігіне сәйкес бағыт бағдар жасай отыруды негізге алу.

6 слайд

1. 2. 3. 4. 5. 6. Барлық сабақтарды жоғары әдістемелік деңгейде өткізуге жету. Бірлестікмүщелерінің кәсіптік шеберлігін, ғылыми ізденпаздығын көтеру, шығармашылықпен жұмыс істеу. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалалімдердің педагогикалық тәжірибесін анықтау, іс – тәжірибесін тарату, кеңейту. ҰБТ-ке мектеп бітіруші түлектерді тиянақты дайындап, сәтті тапсыруына білімніңжоғары ғылыми базасын беруге күш салу. Аралық тест тапсыратын сыныптарды тиянақты дайындап, тапсыру нәтижесі арқылы бағдарлы жұмыс атқару. Әртүрліоқушылар категориясымен жұмыс істеу кезінде жекелеме оқушылар ерекшелігіне сәйкес бағыт бағдар жасай отыруды негізге алу.

Оқуүрдісіндеинновациялық технологиялардыендіруарқылы оқушылардыңфункционалдық сауаттылығынарттырудың тиімдіжолдары

7 слайд
Оқуүрдісіндеинновациялық технологиялардыендіруарқылы оқушылардыңфункционалдық сауаттылығынарттырудың тиімдіжолдары 2014 – 2015 оқу жылындағы мектептің әдістемелік тақырыбы

7 слайд

Оқуүрдісіндеинновациялық технологиялардыендіруарқылы оқушылардыңфункционалдық сауаттылығынарттырудың тиімдіжолдары 2014 – 2015 оқу жылындағы мектептің әдістемелік тақырыбы

М ИФ М ИФ Қостанай қаласы №9 орта мектеп «МИФ» әдістемелік бірлестігі Адамды жаңалық ашуға үйрету мүмкiн емес, оған тек о

8 слайд
М ИФ М ИФ Қостанай қаласы №9 орта мектеп «МИФ» әдістемелік бірлестігі Адамды жаңалық ашуға үйрету мүмкiн емес, оған тек осы деңгейгежетуге көмектесуге болады Галилео Галилей

8 слайд

М ИФ М ИФ Қостанай қаласы №9 орта мектеп «МИФ» әдістемелік бірлестігі Адамды жаңалық ашуға үйрету мүмкiн емес, оған тек осы деңгейгежетуге көмектесуге болады Галилео Галилей

Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық са

9 слайд
Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыру Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыру

9 слайд

Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыру Математика, физика, информатика пәндері бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың функционалдық сауаттылығын, интеллектуалды білім біліктігін, шығармашылық қабілеттілігін арттыру

Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттілігін арттыру мақсатында математика, физика, инф

10 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттілігін арттыру мақсатында математика, физика, информатика пән мұғалімдерінің оқу үрдісінде жаңа технологиялық элементтерді белсенді қолдануды арттыру. Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену.Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену. Міндеттері:Міндеттері: • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу. • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау. • Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар. • Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. • Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін дамыту. • Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-техникалық базасын нығайту.  

10 слайд

Мақсаты:Мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттілігін арттыру мақсатында математика, физика, информатика пән мұғалімдерінің оқу үрдісінде жаңа технологиялық элементтерді белсенді қолдануды арттыру. Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену.Бiрлестiктiң негiзгi мақсаты - ортақ проблемалық тақырыпта iздену. Міндеттері:Міндеттері: • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытудың отандық және халықаралық практикасын зерделеу. • Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шаралар жүйесін іске асырудың тетіктерін анықтау. • Білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар. • Білім беру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу. • Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалау және мониторинг жүргізу жүйесін дамыту. • Мектептің және қосымша білім беру жүйесі ұйымдарының материалдық-техникалық базасын нығайту.  

Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары:Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары: -Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктерiн

11 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары:Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары: -Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктерiн анықтау, олардың кәсiби қиыншылығын бiрiздiлеу және кәсiби шеберлiгiн саралап көтеруде қолайлы жағдайлар мен қамтамасыз ету. -Физика – математика, информатика циклдары бойынша бiлiм беру мазмұнын жаңартуды әдiстемелiк түрде қамту, бiлiмдiк технологияларды меңгеру. - Физика – математика, информатика мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару. -Ұстаздардың шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау және бiлiм беру үрдiсiнiң сапасын көтеру.

11 слайд

Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары:Әдiстемелiк бiрлестiк жұмысының бағыттары: -Мұғалiмдердiң шығармашылық мүмкiндiктерiн анықтау, олардың кәсiби қиыншылығын бiрiздiлеу және кәсiби шеберлiгiн саралап көтеруде қолайлы жағдайлар мен қамтамасыз ету. -Физика – математика, информатика циклдары бойынша бiлiм беру мазмұнын жаңартуды әдiстемелiк түрде қамту, бiлiмдiк технологияларды меңгеру. - Физика – математика, информатика мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару. -Ұстаздардың шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау және бiлiм беру үрдiсiнiң сапасын көтеру.

Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’

12 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. -Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. -Адамшылық.’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев -Шыдамдылық, төзiмдiлiк.’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов -Мақсат бағыттаушылық.’’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру. Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет. Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. -Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. -Адамшылық.’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев -Шыдамдылық, төзiмдiлiк.’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов -Мақсат бағыттаушылық.’’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру. Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет.

12 слайд

Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. -Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. -Адамшылық.’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев -Шыдамдылық, төзiмдiлiк.’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов -Мақсат бағыттаушылық.’’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру. Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет. Әдiстемелiк бiрлестiк ұстанымдары: -Ғылымилық. ’’Тәжiрибе әрқашанда ғылыми теорияға сүйенуге мiндеттi’’ Леонардо да Винчи. -Шығармашылық сипаттағы эвристика. “Шығармашылық дегенiмiз белгiсiз бiр биiктiктi ала бiлу’’ В. Сидоров. -Адамшылық.’’Адамның адамшылығы-ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.’’ А.Құнанбаев -Шыдамдылық, төзiмдiлiк.’’Сыйластықтың шыңы-сезiмде’’ М. Шаханов -Мақсат бағыттаушылық.’’Межеге жету үшiн, алға қарай жүре бiлу керек’’ О. Бальзак -Оза ынталандыру. Кез-келген iстi бастарда орындаушылардың жауапкершiлiгiне және психологиялық қолдауына сүйену қажет.

Математика, физика және информатика пәнмұғалімдері бірлестігінің құрамы № Мұғалімдер аты- жөні Туған жылы Қызметі/ пәні Санаты

13 слайд
Математика, физика және информатика пәнмұғалімдері бірлестігінің құрамы № Мұғалімдер аты- жөні Туған жылы Қызметі/ пәні Санаты Білімі Оқу орны Диплом бойынша Еңбек өтілі Аттестация өткен жылы Мекен – жайы Телефон Сынып жетекші Кабинет 1Молдахаликов Асемхан Нуртазинович 04.10.1961Мектеп директоры, Математика пәнінің мұғалімі жоғарыжоғарыКостанайский педагогический институт им. 50- летия СССР, 1986 ж. Математика пәнінің мұғалімі 28 2014 6-я Костанайская көшесі, 11 569518 2Бусаганова Сакыжан Жумабаевна 12.03.1956Физика пәнінің мұғалімі жоғарыжоғарыАРПИ, 1978 ж.Физика пәнінің мұғалімі 37 2012 Степная 11-2 259032 87783092838 11 «Б» 41 3Нок Гульжаухар Нагашпаевна 12.06.1958Математика пәнінің мұғалімі біріншіжоғарыАРПИ, 1979 ж.Математика пәнінің мұғалімі 35 2011 Каирбекова 395- 72 552042 8 «А» 44 4Исмагулова Кулпараш Ауезхановна 09.03.1964Математика пәнінің мұғалімі біріншіжоғарыАРПИ, 1987 ж.Математика және физика пәндерінің мұғалімі 25 2014 п. Джамбул, ул. Экпериментальная 349/1 87145568302 87772844573 24 5Аканова Инеш Муратбековна 29.09.1969Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғарыКГПИ, 2007 ж.математикабак алавры 22 2009 Текстильщиков 10а-41 550442 87759633762 6 «Б» 2 6Кункенова Жанар Амангельдиновна 22.07.1972Информатика пәнінің мұғалімі біріншіжоғары КГУ, 1995 ж.Математика және информатика пәндерінің мұғалімі 17,5 2011 Кубеева 25-22 561314 5 «Ә» 20 7Минасова Гульжан Кабдулаевна 07.02.1984Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2006 ж. математика бакалавры 8 2010 Бородина 142-38 574381 8 «Ә» 24 8Тяжина Татьяна Талгатовна 08.05.1989Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2010 ж. математика бакалавры 4 2012 п. Заречный, микрорайон Северный, д.413 877750939738 «Б» 43

13 слайд

Математика, физика және информатика пәнмұғалімдері бірлестігінің құрамы № Мұғалімдер аты- жөні Туған жылы Қызметі/ пәні Санаты Білімі Оқу орны Диплом бойынша Еңбек өтілі Аттестация өткен жылы Мекен – жайы Телефон Сынып жетекші Кабинет 1Молдахаликов Асемхан Нуртазинович 04.10.1961Мектеп директоры, Математика пәнінің мұғалімі жоғарыжоғарыКостанайский педагогический институт им. 50- летия СССР, 1986 ж. Математика пәнінің мұғалімі 28 2014 6-я Костанайская көшесі, 11 569518 2Бусаганова Сакыжан Жумабаевна 12.03.1956Физика пәнінің мұғалімі жоғарыжоғарыАРПИ, 1978 ж.Физика пәнінің мұғалімі 37 2012 Степная 11-2 259032 87783092838 11 «Б» 41 3Нок Гульжаухар Нагашпаевна 12.06.1958Математика пәнінің мұғалімі біріншіжоғарыАРПИ, 1979 ж.Математика пәнінің мұғалімі 35 2011 Каирбекова 395- 72 552042 8 «А» 44 4Исмагулова Кулпараш Ауезхановна 09.03.1964Математика пәнінің мұғалімі біріншіжоғарыАРПИ, 1987 ж.Математика және физика пәндерінің мұғалімі 25 2014 п. Джамбул, ул. Экпериментальная 349/1 87145568302 87772844573 24 5Аканова Инеш Муратбековна 29.09.1969Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғарыКГПИ, 2007 ж.математикабак алавры 22 2009 Текстильщиков 10а-41 550442 87759633762 6 «Б» 2 6Кункенова Жанар Амангельдиновна 22.07.1972Информатика пәнінің мұғалімі біріншіжоғары КГУ, 1995 ж.Математика және информатика пәндерінің мұғалімі 17,5 2011 Кубеева 25-22 561314 5 «Ә» 20 7Минасова Гульжан Кабдулаевна 07.02.1984Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2006 ж. математика бакалавры 8 2010 Бородина 142-38 574381 8 «Ә» 24 8Тяжина Татьяна Талгатовна 08.05.1989Математика пәнінің мұғалімі екіншіжоғары КГУ им. А. Байтурсынова, 2010 ж. математика бакалавры 4 2012 п. Заречный, микрорайон Северный, д.413 877750939738 «Б» 43

1. Математика, Информатика, Физика – әдістемелік бірлестігі 2. Әдістемелік бірлестіктің сапалық құрамы: Жоғары санатты

14 слайд
1. Математика, Информатика, Физика – әдістемелік бірлестігі 2. Әдістемелік бірлестіктің сапалық құрамы: Жоғары санатты 2 Бірінші санатты 3 Екінші санатты 3 3. Оқу-материалдық база: Математика кабинеттері 3 Физика кабинеттері 1 Информатика кабинеттері 1 кодоскоптар 1 компьютерлер 12+1 Интерактивтік құрылғылар 1 Мультимедиялық кешендер 1 Ақпараттық анықтамаАқпараттық анықтама

14 слайд

1. Математика, Информатика, Физика – әдістемелік бірлестігі 2. Әдістемелік бірлестіктің сапалық құрамы: Жоғары санатты 2 Бірінші санатты 3 Екінші санатты 3 3. Оқу-материалдық база: Математика кабинеттері 3 Физика кабинеттері 1 Информатика кабинеттері 1 кодоскоптар 1 компьютерлер 12+1 Интерактивтік құрылғылар 1 Мультимедиялық кешендер 1 Ақпараттық анықтамаАқпараттық анықтама

Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы.

15 слайд
Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы. Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы.

15 слайд

Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы. Әдiстемелiк бiрлестiк кабинетi жұмысының нормативтi-құқықтық базасы: 1.ҚР’’Бiлiм туралы’’ Заңы. 2. ҚР ’’ Тiлдер туралы’’ Заңы. 3.’’Бiлiм беру’’ мемлекеттiк бағдарламасы. 4. «Бала құқықтары туралы Конвенция» тренинг аймақтық бағдарламасы. 5. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту Тұжырымдамасы 6. Қазақстан Республикасының жалпыға орта бiлiм берудi ақпараттандырудың мемлекеттiк бағдарламасы. 7. Қостанай қаласының бiлiм беру кеңiстiгiнде тұлғаны қалыптастыру мен дамытудың қалалық тұжырымдамасы. 8. Ақпараттандырудың қалалық бағдарламасы. 9. Мектептiң әдiстемелiк бiрлестiгi туралы ереже. 10. МИФ ӘБ жоспары 2014-2015 оқу жылы.

Жұмыс түрлерi •Ұжымдық МӘБ отырыстары, оқу пәндер марафоны, семинарлар, конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашы

16 слайд
Жұмыс түрлерi •Ұжымдық МӘБ отырыстары, оқу пәндер марафоны, семинарлар, конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашылық әрi проблемалық топтар, дидактикалық көрме, дөңгелек стол, дидактикалық сауалнама •Жеке өздiк бiлiм алу, жекелеген кеңестер, тәлiмгерлiк, ’’Мектеп бiлiм беру көшбасшысы’’, тәжiрибе алмасу, өзiн-өзi таныстыру, интерактивтік құрылғыларды пайдаланып сабақтар өткізу.

16 слайд

Жұмыс түрлерi •Ұжымдық МӘБ отырыстары, оқу пәндер марафоны, семинарлар, конференциялар, педагогикалық оқулар, шығармашылық әрi проблемалық топтар, дидактикалық көрме, дөңгелек стол, дидактикалық сауалнама •Жеке өздiк бiлiм алу, жекелеген кеңестер, тәлiмгерлiк, ’’Мектеп бiлiм беру көшбасшысы’’, тәжiрибе алмасу, өзiн-өзi таныстыру, интерактивтік құрылғыларды пайдаланып сабақтар өткізу.

СанатыСанаты БіліміБіліміпед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіжоғарыжоғары КГПИКГПИ

17 слайд
СанатыСанаты БіліміБіліміпед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіжоғарыжоғары КГПИКГПИ 1995 ж.1995 ж. 16 жыл16 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 32 ч +32 ч + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5-11 5-11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Информатика сабақтарында оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастыру

17 слайд

СанатыСанаты БіліміБіліміпед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіжоғарыжоғары КГПИКГПИ 1995 ж.1995 ж. 16 жыл16 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 32 ч +32 ч + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5-11 5-11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Информатика сабақтарында оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастыру

18 слайд

18 слайд

ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыж

19 слайд
ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғарыжоғарыжоғары ҚМПИҚМПИ 1986 1986 жылжыл 28 жыл28 жыл ҚР ҚР Білім Білім Министірлігінің Министірлігінің алғыс хаталғыс хат Білім және Білім және Ғылым Ғылым министірлігің министірлігің мадақтама мадақтама қағазықағазы 20092009 Қостанай Қостанай обл. әкімінің обл. әкімінің мадақтама мадақтама қағазы 2011қағазы 2011 9 сағат9 сағат 10 А10 А

19 слайд

ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғарыжоғарыжоғары ҚМПИҚМПИ 1986 1986 жылжыл 28 жыл28 жыл ҚР ҚР Білім Білім Министірлігінің Министірлігінің алғыс хаталғыс хат Білім және Білім және Ғылым Ғылым министірлігің министірлігің мадақтама мадақтама қағазықағазы 20092009 Қостанай Қостанай обл. әкімінің обл. әкімінің мадақтама мадақтама қағазы 2011қағазы 2011 9 сағат9 сағат 10 А10 А

санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары АрПИ А

20 слайд
санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары АрПИ АрПИ 1978 ж.1978 ж. 37 жыл 37 жыл Білім Білім бөлімі бөлімі ДепартамеДепартаме нтінің нтінің мадақтама мадақтама қағазықағазы 2010 ж2010 ж Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 31,5 сағат 31,5 сағат + сынып + сынып жетекшілікжетекшілік 7 – 11 7 – 11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

20 слайд

санатысанаты білімібілімі пед.өтіліпед.өтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып жоғарыжоғары жоғарыжоғары АрПИ АрПИ 1978 ж.1978 ж. 37 жыл 37 жыл Білім Білім бөлімі бөлімі ДепартамеДепартаме нтінің нтінің мадақтама мадақтама қағазықағазы 2010 ж2010 ж Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің мадақтама мадақтама қағазы қағазы 20112011 31,5 сағат 31,5 сағат + сынып + сынып жетекшілікжетекшілік 7 – 11 7 – 11 сыныптарсыныптар ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

21 слайд

21 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіАрПИАрПИ 1979 ж.197

22 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіАрПИАрПИ 1979 ж.1979 ж. 35 жыл35 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің алғыс хаты алғыс хаты 20092009 24 сағат+сынып 24 сағат+сынып жетекшілікжетекшілік 6 А, 6 А, 7А,8 А, 9А 7А,8 А, 9А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Оқушыларды оқытудағы топтық, деңгейлік жүйелерді үйлестіру арқылы есеп шығару дағдысын дамыту

22 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып біріншібіріншіАрПИАрПИ 1979 ж.1979 ж. 35 жыл35 жыл Қостанай Қостанай қалалық қалалық білім білім бөлімінің бөлімінің алғыс хаты алғыс хаты 20092009 24 сағат+сынып 24 сағат+сынып жетекшілікжетекшілік 6 А, 6 А, 7А,8 А, 9А 7А,8 А, 9А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Оқушыларды оқытудағы топтық, деңгейлік жүйелерді үйлестіру арқылы есеп шығару дағдысын дамыту

23 слайд

23 слайд

Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл

24 слайд
Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А, 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А, 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Математика сабағында оқушылардың қабілетін деңгейлік есептер арқылы шыңдау

24 слайд

Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А, 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б Санаты: Санаты: біріншібірінші Білімі: Білімі: АрПИАрПИ Пед. Өтілі: Пед. Өтілі: 25 жыл25 жыл Мадақтама:Мадақтама: Қостанай қалалық білім Қостанай қалалық білім бөлімінің алғыс хаты 2010бөлімінің алғыс хаты 2010 Жүктеме: Жүктеме: 24 сағат24 сағат Сынып: Сынып: 5А5А, 5Б, 9Ә,11Б, 5Б, 9Ә,11Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Математика сабағында оқушылардың қабілетін деңгейлік есептер арқылы шыңдау

25 слайд

25 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғары, жоғары, КГ

26 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғары, жоғары, КГПИ, КГПИ, 2007 ж.2007 ж. 22 22 жылжыл 20 сағат + 20 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5Ә, 6Ә, 5Ә, 6Ә, 6Б6Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Математика сабағында деңгейлік тапсырмалар шығару

26 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. пед. өтіліөтілі мадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекінші жоғары, жоғары, КГПИ, КГПИ, 2007 ж.2007 ж. 22 22 жылжыл 20 сағат + 20 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 5Ә, 6Ә, 5Ә, 6Ә, 6Б6Б ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ Математика сабағында деңгейлік тапсырмалар шығару

27 слайд

27 слайд

СанатыСанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2006

28 слайд
СанатыСанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2006 ж.2006 ж. 8 жыл8 жыл 22 сағат +22 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7В, 8Ә, 7В, 8Ә, 9Б, 11А9Б, 11А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

28 слайд

СанатыСанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2006 ж.2006 ж. 8 жыл8 жыл 22 сағат +22 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7В, 8Ә, 7В, 8Ә, 9Б, 11А9Б, 11А ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

29 слайд

29 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2010

30 слайд
санатысанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2010 ж.2010 ж. 4 жыл4 жыл 24 сағат +24 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7Ә, 7Б, 7Ә, 7Б, 8Б, 8В8Б, 8В ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

30 слайд

санатысанаты білімібілімі пед. өтіліпед. өтілімадақтамамадақтама жүктемежүктеме сыныпсынып екіншіекіншіжоғарыжоғары ҚМУҚМУ 2010 ж.2010 ж. 4 жыл4 жыл 24 сағат +24 сағат + сынып сынып жетекшілікжетекшілік 7Ә, 7Б, 7Ә, 7Б, 8Б, 8В8Б, 8В ДІСТЕМЕЛІК ТА ЫРЫБЫ: Ә Қ

31 слайд

31 слайд

№№ Аты-жөніАты-жөні КурстарКурстар 11 Молдахаликов Ә. Н.Молдахаликов Ә. Н. 19.12-28.12. 2012 ж. АО «19.12-28.12. 2012 ж. АО «

32 слайд
№№ Аты-жөніАты-жөні КурстарКурстар 11 Молдахаликов Ә. Н.Молдахаликов Ә. Н. 19.12-28.12. 2012 ж. АО «19.12-28.12. 2012 ж. АО «НЦПК ӨрлеуНЦПК Өрлеу»» 22 Бусаганова С. Ж.Бусаганова С. Ж. 19.09-30.09.2011 ж. ОблМБЖ және ҚДИОблМБЖ және ҚДИ 33 Нок Г. Н.Нок Г. Н. 06.10-17.10.2014 ж. АО «06.10-17.10.2014 ж. АО «НЦПК ӨрлеуНЦПК Өрлеу»» 44 Исмагулова К. А.Исмагулова К. А. 12.10-16.04.2009 ж. ОблМБЖ және ҚДИ12.10-16.04.2009 ж. ОблМБЖ және ҚДИ 55 Кункенова ...

32 слайд

№№ Аты-жөніАты-жөні КурстарКурстар 11 Молдахаликов Ә. Н.Молдахаликов Ә. Н. 19.12-28.12. 2012 ж. АО «19.12-28.12. 2012 ж. АО «НЦПК ӨрлеуНЦПК Өрлеу»» 22 Бусаганова С. Ж.Бусаганова С. Ж. 19.09-30.09.2011 ж. ОблМБЖ және ҚДИОблМБЖ және ҚДИ 33 Нок Г. Н.Нок Г. Н. 06.10-17.10.2014 ж. АО «06.10-17.10.2014 ж. АО «НЦПК ӨрлеуНЦПК Өрлеу»» 44 Исмагулова К. А.Исмагулова К. А. 12.10-16.04.2009 ж. ОблМБЖ және ҚДИ12.10-16.04.2009 ж. ОблМБЖ және ҚДИ 55 Кункенова ...