Математика "Минут"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бағалау критерийлері:
1.уақыттың өлшем бірлігі
“минут” екенін біледі
2.Сағаттың циферблаты бойынша
уақытты анықтайды;
3Уақытты өлшеуге қажетті
әдістерді қолданады
Тілдік мақсат :
Тірек сөз
Сағат-часы- clock
Минут-минут- minutМұнайлы ауданы
№ 10 орта мектеп
Мамбетова Марина
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың
тақырыбы :
Минут Оқу мақсаты:
1.1.3.1 Шамаларды
ажырату ;уақыт;оларды
өлшеуге қажетті
әдістерді өлшеу
Сабақтың мақсаты:
1.Уақыттың өлшем бірлігі
минут екенін білу;
2. Сағаттың циферблаты
бойынша уақытты анықтау
3.Өлшеуге қажетті әдістерді
қолдану .
Пәнаралық байланыс :
Дүниетану;
Сауат ашу;
Көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары;
Электрондық
сағат,құм
сағат,электронды
таймер,ұялы
телефон ,Құндылықтарға баулу :
Логикалық тапсырмаларды
орындауда икемділік және
шығармашылық қабілеттерін
дамыту, салауатты өмір салтын
дұрыс ұстау құндылықтары
қалыптасады, ұлттық ойын
арқылы ұлтжандылыққа баулу. Пәні:Математика
1 слайд
Бағалау критерийлері: 1.уақыттың өлшем бірлігі “минут” екенін біледі 2.Сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтайды; 3Уақытты өлшеуге қажетті әдістерді қолданады Тілдік мақсат : Тірек сөз Сағат-часы- clock Минут-минут- minutМұнайлы ауданы № 10 орта мектеп Мамбетова Марина Бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы : Минут Оқу мақсаты: 1.1.3.1 Шамаларды ажырату ;уақыт;оларды өлшеуге қажетті әдістерді өлшеу Сабақтың мақсаты: 1.Уақыттың өлшем бірлігі минут екенін білу; 2. Сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау 3.Өлшеуге қажетті әдістерді қолдану . Пәнаралық байланыс : Дүниетану; Сауат ашу; Көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары; Электрондық сағат,құм сағат,электронды таймер,ұялы телефон ,Құндылықтарға баулу : Логикалық тапсырмаларды орындауда икемділік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салтын дұрыс ұстау құндылықтары қалыптасады, ұлттық ойын арқылы ұлтжандылыққа баулу. Пәні:Математика
2 слайд
Сабақтың
басы
Ынтымақтас
тық
атмосферасын
қалыптастыру
.
Топқа бөліну.
Миға шабу.
« Иә немесе
жоқ » ойыны Сабақтың
соңы
Сұрақ-жауап
арқылы
сабақты
қорыту
Рефлекция
«Бағдаршам»
әдісіСабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың ортасы
Ой шақыру
Видеоролик:
Суретпен жұмыс.
Оқулықпенжұмыс.
Топтық
Тапсырмалар.
Сергітү сәті.
2 слайд
Сабақтың басы Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру . Топқа бөліну. Миға шабу. « Иә немесе жоқ » ойыны Сабақтың соңы Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорыту Рефлекция «Бағдаршам» әдісіСабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың ортасы Ой шақыру Видеоролик: Суретпен жұмыс. Оқулықпенжұмыс. Топтық Тапсырмалар. Сергітү сәті.
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Топқа бөлу. “ия” немесе “жоқ”
ойыны
1- топ
Уақыт 2-Топ
Сағат 3- топ
Минут Ашық сұрақ
1. 1сағатта неше минут бар?
2. Уақытты немен өлшейміз?
Жабық сұрақ
3. 1 Сағатта 60 минут барма?
4.Уақытты сағаттың тілімен білемізбе?Психологиялық
дайындық
Болсаң да әлі
қаршадай,
Ойнау үшін
шаршамай.
Құру үшін сен
саулық,
Керек мықты
денсаулық. Дескриптор;
1.1Сағатта неше минут барын
біледі.
2.Уақытты сағат пен өлшеуді
біледі.
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу. “ия” немесе “жоқ” ойыны 1- топ Уақыт 2-Топ Сағат 3- топ Минут Ашық сұрақ 1. 1сағатта неше минут бар? 2. Уақытты немен өлшейміз? Жабық сұрақ 3. 1 Сағатта 60 минут барма? 4.Уақытты сағаттың тілімен білемізбе?Психологиялық дайындық Болсаң да әлі қаршадай, Ойнау үшін шаршамай. Құру үшін сен саулық, Керек мықты денсаулық. Дескриптор; 1.1Сағатта неше минут барын біледі. 2.Уақытты сағат пен өлшеуді біледі.
4 слайд
«Ой шақыру»Сен
1минут ішінде қай
әрекет жасай
аласың?
1. минут ішінде бір
неше маңызды
әрекет жасауға
болады.
Тыңдалым
Оқылым Айтылым Жазылым
Дәптермен
жұмыс.Жұмыс
дәптердегі гүлдер
мен доптарды 1
минутта бояп
шығу
тапсырылады
Қыздар гүлдерді,
ұлдардоптарды
бояйды.Оқулықтағы
Сен білесің
бе? Ересек
адамның
жүрегі
1 минутта
шамамен 60-65
рет соғады. Үш тілділік:
минут-минут-
minutes .Сағат-часы
Сергіту сәті
Күннің шйққаны жақсыма?”күнді бейнелейді”
Жақсы “Алақандарын соғады”
Желдің соққаны жақсыма?”Желді бейнелейді
Жақсы “Алақандаарын соғады”
Анаңды құшақтаған жақсыма”Өздерін құшақтайды”
Туған өлкем жақсыма?Құшақтарын жаяды”
Қазақстандық болған жақсыма”бас бармақтарын
көрсетедіКоммуникативтік төрт дағды
4 слайд
«Ой шақыру»Сен 1минут ішінде қай әрекет жасай аласың? 1. минут ішінде бір неше маңызды әрекет жасауға болады. Тыңдалым Оқылым Айтылым Жазылым Дәптермен жұмыс.Жұмыс дәптердегі гүлдер мен доптарды 1 минутта бояп шығу тапсырылады Қыздар гүлдерді, ұлдардоптарды бояйды.Оқулықтағы Сен білесің бе? Ересек адамның жүрегі 1 минутта шамамен 60-65 рет соғады. Үш тілділік: минут-минут- minutes .Сағат-часы Сергіту сәті Күннің шйққаны жақсыма?”күнді бейнелейді” Жақсы “Алақандарын соғады” Желдің соққаны жақсыма?”Желді бейнелейді Жақсы “Алақандаарын соғады” Анаңды құшақтаған жақсыма”Өздерін құшақтайды” Туған өлкем жақсыма?Құшақтарын жаяды” Қазақстандық болған жақсыма”бас бармақтарын көрсетедіКоммуникативтік төрт дағды
5 слайд
2-топ
Қағазға неше
рет нүкте сала
алады1-топ.
.Өз есімін
неше рет
жазады 3-топ.
Дөңгелектерді
неше рет
жапсыра
аласың Топтық жұмыс Топтық жұмыс
Дескриптор
1.Өз есімін жаза алады.
2.Қағазға нүкте сала алады.
3.Дөңгелектерді жапсыра алады. Мұғалімның сыйы:
Сырты қызыл іші ақ
Ортасында бір таяқ.
(жидек)
5 слайд
2-топ Қағазға неше рет нүкте сала алады1-топ. .Өз есімін неше рет жазады 3-топ. Дөңгелектерді неше рет жапсыра аласың Топтық жұмыс Топтық жұмыс Дескриптор 1.Өз есімін жаза алады. 2.Қағазға нүкте сала алады. 3.Дөңгелектерді жапсыра алады. Мұғалімның сыйы: Сырты қызыл іші ақ Ортасында бір таяқ. (жидек)
6 слайд
саралау
•
Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға тапсырма:
•
«Ойлан» (Ж)
•
Бір жұмыртқа 4 минутта піседі. Ал, екі жұмыртқа неше минутта піседі?
•
Дескриптор : Неше минутта пісетінін біледі.
•
Қолдауды қажет ететін
•
оқушыға тапсырма:
•
Таңертең күн шығып тұр. 4 сағаттан кейін не болады? Күндіз бе, түн бе?
•
Дескриптор: Кейін не болатынын біледі
•
еше минутта піседі?
6 слайд
саралау • Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға тапсырма: • «Ойлан» (Ж) • Бір жұмыртқа 4 минутта піседі. Ал, екі жұмыртқа неше минутта піседі? • Дескриптор : Неше минутта пісетінін біледі. • Қолдауды қажет ететін • оқушыға тапсырма: • Таңертең күн шығып тұр. 4 сағаттан кейін не болады? Күндіз бе, түн бе? • Дескриптор: Кейін не болатынын біледі • еше минутта піседі?
7 слайд
Рефлексия. Кері байланыс
ЫҚШАМСАБАҚ
Оқу мақсатына қарап сабақ мақсатын
құруда,ресурстарды сабақ мақсатына қарай
қолдануда,критериалды бағалауда қиындықтар
Белсенді әрі тиімді оқытудың әдіс- тәсілдерін,
дескрипторлар негізінде критериалды
бағалауды
тиімді қолдануды, оқушылармен саралау
жұмыстарынүргізуді түсіндім. Оқып,
үйреніп,білгенімді іс-тәжрибемді қолданамынҚызыл түс-
көмек керек
Сары түс –
түсіндім бірақ
сұрағым бар.
Жасыл түс –
бәрін түсіндім
Эмоция арқылы әр
тапсырма орындалғанда
ым-ишарамен және
мадақтап бағалап
отырамын Назарлар
ыңызға
рақмет!!!
СмайликтерҚызыл түс-
көмек керек
Сары түс –
түсіндім бірақ
сұрағым бар.
Жасыл түс –
бәрін түсіндім
7 слайд
Рефлексия. Кері байланыс ЫҚШАМСАБАҚ Оқу мақсатына қарап сабақ мақсатын құруда,ресурстарды сабақ мақсатына қарай қолдануда,критериалды бағалауда қиындықтар Белсенді әрі тиімді оқытудың әдіс- тәсілдерін, дескрипторлар негізінде критериалды бағалауды тиімді қолдануды, оқушылармен саралау жұмыстарынүргізуді түсіндім. Оқып, үйреніп,білгенімді іс-тәжрибемді қолданамынҚызыл түс- көмек керек Сары түс – түсіндім бірақ сұрағым бар. Жасыл түс – бәрін түсіндім Эмоция арқылы әр тапсырма орындалғанда ым-ишарамен және мадақтап бағалап отырамын Назарлар ыңызға рақмет!!! СмайликтерҚызыл түс- көмек керек Сары түс – түсіндім бірақ сұрағым бар. Жасыл түс – бәрін түсіндім