Материалдар / Математика өмірде

Математика өмірде

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақи бас кимдер мен белдемшелерді геометриялық пішінде сыөзып, математикалық есептеулерді қолданып тігуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
631
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сыныптан тыс шараСыныптан тыс шараМатематика өмірде

1 слайд
Сыныптан тыс шараСыныптан тыс шараМатематика өмірде  

1 слайд

Сыныптан тыс шараСыныптан тыс шараМатематика өмірде  

Мақсаты: 1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, геометри

2 слайд
Мақсаты:   1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, геометрия пәнінен алған білімдерін шынайы өмірде қолдана білу ге үйрету. 2) Оқушыларды шапшаңдыққа, іздемпаздыққа, ұйымшылдыққа, нәтижеге жетуге, шығармашылыққа, дербес жұмыс жасауға, икемділікке тәрбиелеу. Болашақ мамандыққа бағыт –бағдар беру

2 слайд

Мақсаты:   1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, геометрия пәнінен алған білімдерін шынайы өмірде қолдана білу ге үйрету. 2) Оқушыларды шапшаңдыққа, іздемпаздыққа, ұйымшылдыққа, нәтижеге жетуге, шығармашылыққа, дербес жұмыс жасауға, икемділікке тәрбиелеу. Болашақ мамандыққа бағыт –бағдар беру

Құрал-жабдықтар : интерктивті тақта, іс машинасы, жіп, қайшы, маталар.

3 слайд
Құрал-жабдықтар : интерктивті тақта, іс машинасы, жіп, қайшы, маталар.

3 слайд

Құрал-жабдықтар : интерктивті тақта, іс машинасы, жіп, қайшы, маталар.

 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме  2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру  3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт  4 кезең 4 к

4 слайд
 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме  2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру  3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт  4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап  5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар  6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме  2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру  3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт  4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап  5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар  6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды

4 слайд

 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме  2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру  3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт  4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап  5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар  6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме  2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру  3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт  4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап  5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар  6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды

Қазақи бас киімдердың геометриялық пішіні

5 слайд
Қазақи бас киімдердың геометриялық пішіні

5 слайд

Қазақи бас киімдердың геометриялық пішіні

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

жазықтықтағы фигуралар кеңістіктегі денелер

8 слайд
жазықтықтағы фигуралар кеңістіктегі денелер

8 слайд

жазықтықтағы фигуралар кеңістіктегі денелер

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Бесбұрышты пирамида А1 А2 Аn Р А3 Н Н Алтыбұрышты пирамида

12 слайд
Бесбұрышты пирамида А1 А2 Аn Р А3 Н Н Алтыбұрышты пирамида

12 слайд

Бесбұрышты пирамида А1 А2 Аn Р А3 Н Н Алтыбұрышты пирамида

Танысып өткен бас кимдердің ерекшеліктерін ескере отырып әр топ бір-бір бас киімнен жасайды (түрлі түсті қағаздармен жұмыс ж

13 слайд
Танысып өткен бас кимдердің ерекшеліктерін ескере отырып әр топ бір-бір бас киімнен жасайды (түрлі түсті қағаздармен жұмыс жасай отырып қалаған бас киімді таңдап алып, топтағы бір оқушыға дәлдеп өлшеп жасайды, әсемдейды)

13 слайд

Танысып өткен бас кимдердің ерекшеліктерін ескере отырып әр топ бір-бір бас киімнен жасайды (түрлі түсті қағаздармен жұмыс жасай отырып қалаған бас киімді таңдап алып, топтағы бір оқушыға дәлдеп өлшеп жасайды, әсемдейды)

Белдемшелердің геометриялық пішінін ата

14 слайд
Белдемшелердің геометриялық пішінін ата

14 слайд

Белдемшелердің геометриялық пішінін ата

Белдемшенің түрлері

15 слайд
Белдемшенің түрлері

15 слайд

Белдемшенің түрлері

16 слайд

16 слайд

2-кезең Түсіндіру

17 слайд
2-кезең Түсіндіру

17 слайд

2-кезең Түсіндіру

Оқушыларға бірнеше көйлектердің тігілу әдісімен өлшеу тәсілін көрсету. Белдемше тігудің барысы: 1.Киім тіккізген кісіні өлшеу

18 слайд
Оқушыларға бірнеше көйлектердің тігілу әдісімен өлшеу тәсілін көрсету. Белдемше тігудің барысы: 1.Киім тіккізген кісіні өлшеу 1) Ұзындығын 2) Бел өлшемі 3) жамбас өлшемі 2. Белдемшенің түрін анықтау 3. Қажетті материялды таңдап алу 4. Материял қалаған белдемшеге жетеме өлшеу 6. белдемшені есептеп сызу ( белдемше ұзындығы сызылады, ал жамбас пен бер өлшемдері 4 бөлініп есептеледі. Әр өлшемге тігіске деп 1 см қосылып беріледі ) 7. Белдемшені қыю 8. Тігу

18 слайд

Оқушыларға бірнеше көйлектердің тігілу әдісімен өлшеу тәсілін көрсету. Белдемше тігудің барысы: 1.Киім тіккізген кісіні өлшеу 1) Ұзындығын 2) Бел өлшемі 3) жамбас өлшемі 2. Белдемшенің түрін анықтау 3. Қажетті материялды таңдап алу 4. Материял қалаған белдемшеге жетеме өлшеу 6. белдемшені есептеп сызу ( белдемше ұзындығы сызылады, ал жамбас пен бер өлшемдері 4 бөлініп есептеледі. Әр өлшемге тігіске деп 1 см қосылып беріледі ) 7. Белдемшені қыю 8. Тігу

Үш түрлі белдемше тігумен танысайық • Тік бұрышты немесе квадрат формалы белдемшелер Белдемше тігу формуласы: бел өлшемін В, ұз

19 слайд
Үш түрлі белдемше тігумен танысайық • Тік бұрышты немесе квадрат формалы белдемшелер Белдемше тігу формуласы: бел өлшемін В, ұзындығын У деп , Жамбас өлшемін Ж деп алсақ. S = (Ж+1)*(У+2) (қажетті бұл ауданы)

19 слайд

Үш түрлі белдемше тігумен танысайық • Тік бұрышты немесе квадрат формалы белдемшелер Белдемше тігу формуласы: бел өлшемін В, ұзындығын У деп , Жамбас өлшемін Ж деп алсақ. S = (Ж+1)*(У+2) (қажетті бұл ауданы)

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Кез келген киімді тігудің барлығы математикалық есептеулер мен геометриялық сызбалардан тұрады

22 слайд
Кез келген киімді тігудің барлығы математикалық есептеулер мен геометриялық сызбалардан тұрады

22 слайд

Кез келген киімді тігудің барлығы математикалық есептеулер мен геометриялық сызбалардан тұрады

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

3-кезең « Іске сәт» Әр топ 3 түрлі формадағы белдемше өлшеп, тігеді ( мұғалім бағыт бағдар береді)

26 слайд
3-кезең « Іске сәт» Әр топ 3 түрлі формадағы белдемше өлшеп, тігеді ( мұғалім бағыт бағдар береді)

26 слайд

3-кезең « Іске сәт» Әр топ 3 түрлі формадағы белдемше өлшеп, тігеді ( мұғалім бағыт бағдар береді)

4-кезең « Ойлан да тап» Киім тігіліп жатқанда оқушыларға математикалық логикалық сұрақтар қою арқылы білімі тексеріледі

27 слайд
4-кезең « Ойлан да тап» Киім тігіліп жатқанда оқушыларға математикалық логикалық сұрақтар қою арқылы білімі тексеріледі

27 слайд

4-кезең « Ойлан да тап» Киім тігіліп жатқанда оқушыларға математикалық логикалық сұрақтар қою арқылы білімі тексеріледі

1. 3 мысық 3 тышқанды 3 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқанды неше минут ұстайды? 2. 555555 саны 3 пен 5-ке бөлінеді ме? 3. Ард

28 слайд
1. 3 мысық 3 тышқанды 3 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқанды неше минут ұстайды? 2. 555555 саны 3 пен 5-ке бөлінеді ме? 3. Ардақ, Кәрім, Айгүл үшеуі дойбы ойнады. Егер әрқайсысы екі партиядан ойнаса, барлығы неше партия ойнады? 4. Ағаш үстінде 10 торғай отырды. Аңшы 1 торғайды атып алды. Қанша торғай қалды? 5. Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы артық. Екеуінде неше асық бар? 6. Еменде үш бұтақ, ал әр бұтақта үш алмадан бар.Барлығы неше алма? 7. Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті.Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? 8. Ең үлкен екі таңбалы жай сан? 9. Рационал сандар қандай сандарда тұрады? 10. Термометр аяз болғасын – 3°С-ты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 11. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? 12. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? (3 минут) Шешімі: бөлінеді, себебі: 1)5-ке аяқталады – 5-ке бөлінеді, 2)цифрларының қосындысы 3-ке бөлінеді – 3-ке бөлінеді. (6 партия) (1 торғай) (33 асық) (еменде алма өспейді) (6 минут) (теріс сандар, оң сандар және 0) ( 97 ) (3°С) (12, себебі тордан құс ұша алмайды) (3 стакан)

28 слайд

1. 3 мысық 3 тышқанды 3 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқанды неше минут ұстайды? 2. 555555 саны 3 пен 5-ке бөлінеді ме? 3. Ардақ, Кәрім, Айгүл үшеуі дойбы ойнады. Егер әрқайсысы екі партиядан ойнаса, барлығы неше партия ойнады? 4. Ағаш үстінде 10 торғай отырды. Аңшы 1 торғайды атып алды. Қанша торғай қалды? 5. Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы артық. Екеуінде неше асық бар? 6. Еменде үш бұтақ, ал әр бұтақта үш алмадан бар.Барлығы неше алма? 7. Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті.Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? 8. Ең үлкен екі таңбалы жай сан? 9. Рационал сандар қандай сандарда тұрады? 10. Термометр аяз болғасын – 3°С-ты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 11. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? 12. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? (3 минут) Шешімі: бөлінеді, себебі: 1)5-ке аяқталады – 5-ке бөлінеді, 2)цифрларының қосындысы 3-ке бөлінеді – 3-ке бөлінеді. (6 партия) (1 торғай) (33 асық) (еменде алма өспейді) (6 минут) (теріс сандар, оң сандар және 0) ( 97 ) (3°С) (12, себебі тордан құс ұша алмайды) (3 стакан)

29 слайд

29 слайд

Көкпар сұрақтары Математика Физика Информатика Әр түрлі 10 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

30 слайд
Көкпар сұрақтары Математика Физика Информатика Әр түрлі 10 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

30 слайд

Көкпар сұрақтары Математика Физика Информатика Әр түрлі 10 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

19 : Жауабы

31 слайд
19 : Жауабы

31 слайд

19 : Жауабы

Математика – 20 Диоганалдары тік бұрыш жасап қиылысатын төртбұрыш қалай аталады? Жауабы: Ромб

32 слайд
Математика – 20 Диоганалдары тік бұрыш жасап қиылысатын төртбұрыш қалай аталады? Жауабы: Ромб

32 слайд

Математика – 20 Диоганалдары тік бұрыш жасап қиылысатын төртбұрыш қалай аталады? Жауабы: Ромб

Математика – 30 Жауабы: 8? 15 17 2 2  

33 слайд
Математика – 30 Жауабы: 8? 15 17 2 2  

33 слайд

Математика – 30 Жауабы: 8? 15 17 2 2  

Информатика – 10 1 килобайтта неше байт бар? Жауабы: 1024 байт

34 слайд
Информатика – 10 1 килобайтта неше байт бар? Жауабы: 1024 байт

34 слайд

Информатика – 10 1 килобайтта неше байт бар? Жауабы: 1024 байт

Информатика – 20 ЭЕМ неше буынға бөлінеді? Жауабы: 11

35 слайд
Информатика – 20 ЭЕМ неше буынға бөлінеді? Жауабы: 11

35 слайд

Информатика – 20 ЭЕМ неше буынға бөлінеді? Жауабы: 11

Информатика – 30 Бір жолға қанша оператор жазылады? Жауабы: 256

36 слайд
Информатика – 30 Бір жолға қанша оператор жазылады? Жауабы: 256

36 слайд

Информатика – 30 Бір жолға қанша оператор жазылады? Жауабы: 256

Физика – 10 Жарық жылдамдығы неге тең? Жауабы: 3*10 8 м/с

37 слайд
Физика – 10 Жарық жылдамдығы неге тең? Жауабы: 3*10 8 м/с

37 слайд

Физика – 10 Жарық жылдамдығы неге тең? Жауабы: 3*10 8 м/с

Физика – 20 Еркін түсу үдеуінің мәні неге тең? Жауабы: 9,8м/с 2

38 слайд
Физика – 20 Еркін түсу үдеуінің мәні неге тең? Жауабы: 9,8м/с 2

38 слайд

Физика – 20 Еркін түсу үдеуінің мәні неге тең? Жауабы: 9,8м/с 2

Физика – 30 Элементар электр зарядының абсолют мәні неге тең? Жауабы: 1,6*10 -19 Кл

39 слайд
Физика – 30 Элементар электр зарядының абсолют мәні неге тең? Жауабы: 1,6*10 -19 Кл

39 слайд

Физика – 30 Элементар электр зарядының абсолют мәні неге тең? Жауабы: 1,6*10 -19 Кл

Әр түрлі – 10 Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы теңгенің ең үлкен номиналы? Жауабы: 20000 тг

40 слайд
Әр түрлі – 10 Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы теңгенің ең үлкен номиналы? Жауабы: 20000 тг

40 слайд

Әр түрлі – 10 Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы теңгенің ең үлкен номиналы? Жауабы: 20000 тг

ӘР ТҮРЛІ – 20 Жауабы: 10

41 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 20 Жауабы: 10

41 слайд

ӘР ТҮРЛІ – 20 Жауабы: 10

ӘР ТҮРЛІ – 30 Менделеев кестесінде неше элемент бар? Жауабы: 116

42 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 30 Менделеев кестесінде неше элемент бар? Жауабы: 116

42 слайд

ӘР ТҮРЛІ – 30 Менделеев кестесінде неше элемент бар? Жауабы: 116

6-кезең. Қорытындылау 1 ) Оқушылар өз қолдарымен тіккен белдемшелерді кіиіп корсетеді. Киім тігуде геометриялық сызбалар мена

43 слайд
6-кезең. Қорытындылау 1 ) Оқушылар өз қолдарымен тіккен белдемшелерді кіиіп корсетеді. Киім тігуде геометриялық сызбалар менаудан табу формулалары және математикалық есептеулердің маңыздылығын көрсетеді. 2) Мектепте алып жатқан білімнің қандай мамандық болмасын қажеттілігін ұғынды 3) Өмірдің өз математикадан тұратынын түсінді

43 слайд

6-кезең. Қорытындылау 1 ) Оқушылар өз қолдарымен тіккен белдемшелерді кіиіп корсетеді. Киім тігуде геометриялық сызбалар менаудан табу формулалары және математикалық есептеулердің маңыздылығын көрсетеді. 2) Мектепте алып жатқан білімнің қандай мамандық болмасын қажеттілігін ұғынды 3) Өмірдің өз математикадан тұратынын түсінді

44 слайд

44 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ