Математика өмірде
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сыныптан тыс шараСыныптан тыс шараМатематика
өмірде
1 слайд
Сыныптан тыс шараСыныптан тыс шараМатематика өмірде
2 слайд
Мақсаты:
1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте
сақтау
қабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге
қызығушылығын арттыру, геометрия
пәнінен алған білімдерін шынайы өмірде
қолдана білу ге үйрету.
2) Оқушыларды шапшаңдыққа,
іздемпаздыққа, ұйымшылдыққа, нәтижеге
жетуге, шығармашылыққа, дербес жұмыс
жасауға, икемділікке тәрбиелеу. Болашақ
мамандыққа бағыт –бағдар беру
2 слайд
Мақсаты: 1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, геометрия пәнінен алған білімдерін шынайы өмірде қолдана білу ге үйрету. 2) Оқушыларды шапшаңдыққа, іздемпаздыққа, ұйымшылдыққа, нәтижеге жетуге, шығармашылыққа, дербес жұмыс жасауға, икемділікке тәрбиелеу. Болашақ мамандыққа бағыт –бағдар беру
3 слайд
Құрал-жабдықтар : интерктивті
тақта, іс машинасы, жіп, қайшы,
маталар.
3 слайд
Құрал-жабдықтар : интерктивті тақта, іс машинасы, жіп, қайшы, маталар.
4 слайд
1 кезең 1 кезең
Фото көрмеФото көрме
2 кезе2 кезе
ң ң
ТүсіндіруТүсіндіру
3 кезең 3 кезең
Іске сәтІске сәт
4 кезең 4 кезең
Ойланда тапОйланда тап
5 кезең 5 кезең
КөкпарКөкпар
6 кезең 6 кезең
ҚорытындыҚорытынды
1 кезең 1 кезең
Фото көрмеФото көрме
2 кезе2 кезе
ң ң
ТүсіндіруТүсіндіру
3 кезең 3 кезең
Іске сәтІске сәт
4 кезең 4 кезең
Ойланда тапОйланда тап
5 кезең 5 кезең
КөкпарКөкпар
6 кезең 6 кезең
ҚорытындыҚорытынды
4 слайд
1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме 2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру 3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт 4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап 5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар 6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды 1 кезең 1 кезең Фото көрмеФото көрме 2 кезе2 кезе ң ң ТүсіндіруТүсіндіру 3 кезең 3 кезең Іске сәтІске сәт 4 кезең 4 кезең Ойланда тапОйланда тап 5 кезең 5 кезең КөкпарКөкпар 6 кезең 6 кезең ҚорытындыҚорытынды
5 слайд
Қазақи
бас киімдердың
геометриялық пішіні
5 слайд
Қазақи бас киімдердың геометриялық пішіні
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
жазықтықтағы фигуралар
кеңістіктегі денелер
8 слайд
жазықтықтағы фигуралар кеңістіктегі денелер
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Бесбұрышты
пирамида
А1
А2
Аn
Р
А3
Н
Н
Алтыбұрышты
пирамида
12 слайд
Бесбұрышты пирамида А1 А2 Аn Р А3 Н Н Алтыбұрышты пирамида
13 слайд
Танысып өткен бас кимдердің
ерекшеліктерін ескере отырып әр
топ бір-бір бас киімнен жасайды
(түрлі түсті қағаздармен жұмыс
жасай отырып қалаған бас киімді
таңдап алып, топтағы бір
оқушыға дәлдеп өлшеп жасайды,
әсемдейды)
13 слайд
Танысып өткен бас кимдердің ерекшеліктерін ескере отырып әр топ бір-бір бас киімнен жасайды (түрлі түсті қағаздармен жұмыс жасай отырып қалаған бас киімді таңдап алып, топтағы бір оқушыға дәлдеп өлшеп жасайды, әсемдейды)
14 слайд
Белдемшелердің геометриялық
пішінін ата
14 слайд
Белдемшелердің геометриялық пішінін ата
15 слайд
Белдемшенің түрлері
15 слайд
Белдемшенің түрлері
16 слайд
16 слайд
17 слайд
2-кезең
Түсіндіру
17 слайд
2-кезең Түсіндіру
18 слайд
Оқушыларға бірнеше көйлектердің тігілу
әдісімен өлшеу тәсілін көрсету.
Белдемше тігудің барысы:
1.Киім тіккізген кісіні өлшеу
1) Ұзындығын
2) Бел өлшемі
3) жамбас өлшемі
2. Белдемшенің түрін анықтау
3. Қажетті материялды таңдап алу
4. Материял қалаған белдемшеге жетеме өлшеу
6. белдемшені есептеп сызу ( белдемше ұзындығы
сызылады, ал жамбас пен бер өлшемдері 4 бөлініп
есептеледі. Әр өлшемге тігіске деп 1 см қосылып беріледі )
7. Белдемшені қыю
8. Тігу
18 слайд
Оқушыларға бірнеше көйлектердің тігілу әдісімен өлшеу тәсілін көрсету. Белдемше тігудің барысы: 1.Киім тіккізген кісіні өлшеу 1) Ұзындығын 2) Бел өлшемі 3) жамбас өлшемі 2. Белдемшенің түрін анықтау 3. Қажетті материялды таңдап алу 4. Материял қалаған белдемшеге жетеме өлшеу 6. белдемшені есептеп сызу ( белдемше ұзындығы сызылады, ал жамбас пен бер өлшемдері 4 бөлініп есептеледі. Әр өлшемге тігіске деп 1 см қосылып беріледі ) 7. Белдемшені қыю 8. Тігу
19 слайд
Үш түрлі белдемше тігумен танысайық
•
Тік бұрышты немесе квадрат формалы белдемшелер
Белдемше тігу формуласы: бел өлшемін В, ұзындығын У деп ,
Жамбас өлшемін Ж деп алсақ.
S = (Ж+1)*(У+2) (қажетті бұл ауданы)
19 слайд
Үш түрлі белдемше тігумен танысайық • Тік бұрышты немесе квадрат формалы белдемшелер Белдемше тігу формуласы: бел өлшемін В, ұзындығын У деп , Жамбас өлшемін Ж деп алсақ. S = (Ж+1)*(У+2) (қажетті бұл ауданы)
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Кез келген киімді тігудің
барлығы математикалық
есептеулер мен
геометриялық
сызбалардан тұрады
22 слайд
Кез келген киімді тігудің барлығы математикалық есептеулер мен геометриялық сызбалардан тұрады
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
25 слайд
26 слайд
3-кезең « Іске сәт»
Әр топ 3 түрлі формадағы
белдемше өлшеп, тігеді
( мұғалім бағыт бағдар береді)
26 слайд
3-кезең « Іске сәт» Әр топ 3 түрлі формадағы белдемше өлшеп, тігеді ( мұғалім бағыт бағдар береді)
27 слайд
4-кезең « Ойлан да тап»
Киім тігіліп жатқанда
оқушыларға математикалық
логикалық сұрақтар қою
арқылы білімі тексеріледі
27 слайд
4-кезең « Ойлан да тап» Киім тігіліп жатқанда оқушыларға математикалық логикалық сұрақтар қою арқылы білімі тексеріледі
28 слайд
1. 3 мысық 3 тышқанды 3 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқанды неше минут
ұстайды?
2. 555555 саны 3 пен 5-ке бөлінеді ме?
3. Ардақ, Кәрім, Айгүл үшеуі дойбы ойнады. Егер әрқайсысы екі партиядан
ойнаса, барлығы неше партия ойнады?
4. Ағаш үстінде 10 торғай отырды. Аңшы 1 торғайды атып алды. Қанша торғай
қалды?
5. Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы артық. Екеуінде неше асық бар?
6. Еменде үш бұтақ, ал әр бұтақта үш алмадан бар.Барлығы неше алма?
7. Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті.Егер бөлікті
кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді?
8. Ең үлкен екі таңбалы жай сан?
9. Рационал сандар қандай сандарда тұрады?
10. Термометр аяз болғасын – 3°С-ты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше
градус көрсетеді?
11. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше
стакан қалды?
12. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс
қалды? (3 минут)
Шешімі: бөлінеді, себебі: 1)5-ке аяқталады
– 5-ке бөлінеді, 2)цифрларының қосындысы 3-ке бөлінеді – 3-ке бөлінеді.
(6 партия)
(1 торғай)
(33 асық)
(еменде алма өспейді)
(6 минут)
(теріс сандар, оң сандар және 0) ( 97 )
(3°С)
(12, себебі тордан құс ұша алмайды) (3 стакан)
28 слайд
1. 3 мысық 3 тышқанды 3 минут ұстаса, 1 мысық 1 тышқанды неше минут ұстайды? 2. 555555 саны 3 пен 5-ке бөлінеді ме? 3. Ардақ, Кәрім, Айгүл үшеуі дойбы ойнады. Егер әрқайсысы екі партиядан ойнаса, барлығы неше партия ойнады? 4. Ағаш үстінде 10 торғай отырды. Аңшы 1 торғайды атып алды. Қанша торғай қалды? 5. Інісінің 14 асығы бар, ағасының одан 5 асығы артық. Екеуінде неше асық бар? 6. Еменде үш бұтақ, ал әр бұтақта үш алмадан бар.Барлығы неше алма? 7. Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті.Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? 8. Ең үлкен екі таңбалы жай сан? 9. Рационал сандар қандай сандарда тұрады? 10. Термометр аяз болғасын – 3°С-ты көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? 11. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? 12. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? (3 минут) Шешімі: бөлінеді, себебі: 1)5-ке аяқталады – 5-ке бөлінеді, 2)цифрларының қосындысы 3-ке бөлінеді – 3-ке бөлінеді. (6 партия) (1 торғай) (33 асық) (еменде алма өспейді) (6 минут) (теріс сандар, оң сандар және 0) ( 97 ) (3°С) (12, себебі тордан құс ұша алмайды) (3 стакан)
29 слайд
29 слайд
30 слайд
Көкпар сұрақтары
Математика Физика Информатика Әр түрлі
10
20
30 10 10 10
20 20 20
30 30 30
30 слайд
Көкпар сұрақтары Математика Физика Информатика Әр түрлі 10 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30
31 слайд
19 : Жауабы
31 слайд
19 : Жауабы
32 слайд
Математика – 20
Диоганалдары тік бұрыш
жасап қиылысатын
төртбұрыш қалай аталады?
Жауабы: Ромб
32 слайд
Математика – 20 Диоганалдары тік бұрыш жасап қиылысатын төртбұрыш қалай аталады? Жауабы: Ромб
33 слайд
Математика – 30
Жауабы: 8? 15 17
2 2
33 слайд
Математика – 30 Жауабы: 8? 15 17 2 2
34 слайд
Информатика – 10
1 килобайтта неше байт бар?
Жауабы: 1024 байт
34 слайд
Информатика – 10 1 килобайтта неше байт бар? Жауабы: 1024 байт
35 слайд
Информатика – 20
ЭЕМ неше буынға бөлінеді?
Жауабы: 11
35 слайд
Информатика – 20 ЭЕМ неше буынға бөлінеді? Жауабы: 11
36 слайд
Информатика – 30
Бір жолға қанша оператор
жазылады?
Жауабы: 256
36 слайд
Информатика – 30 Бір жолға қанша оператор жазылады? Жауабы: 256
37 слайд
Физика – 10
Жарық жылдамдығы неге тең?
Жауабы: 3*10 8
м/с
37 слайд
Физика – 10 Жарық жылдамдығы неге тең? Жауабы: 3*10 8 м/с
38 слайд
Физика – 20
Еркін түсу үдеуінің мәні неге тең?
Жауабы: 9,8м/с 2
38 слайд
Физика – 20 Еркін түсу үдеуінің мәні неге тең? Жауабы: 9,8м/с 2
39 слайд
Физика – 30
Элементар электр зарядының
абсолют мәні неге тең?
Жауабы: 1,6*10 -19
Кл
39 слайд
Физика – 30 Элементар электр зарядының абсолют мәні неге тең? Жауабы: 1,6*10 -19 Кл
40 слайд
Әр түрлі – 10
Қазақстан Республикасының
ұлттық валютасы теңгенің ең
үлкен номиналы?
Жауабы: 20000 тг
40 слайд
Әр түрлі – 10 Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы теңгенің ең үлкен номиналы? Жауабы: 20000 тг
41 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 20
Жауабы: 10
41 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 20 Жауабы: 10
42 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 30
Менделеев кестесінде неше элемент
бар?
Жауабы: 116
42 слайд
ӘР ТҮРЛІ – 30 Менделеев кестесінде неше элемент бар? Жауабы: 116
43 слайд
6-кезең. Қорытындылау
1 ) Оқушылар өз қолдарымен тіккен
белдемшелерді кіиіп корсетеді. Киім тігуде
геометриялық сызбалар менаудан табу
формулалары және математикалық
есептеулердің маңыздылығын көрсетеді.
2) Мектепте алып жатқан білімнің қандай
мамандық болмасын қажеттілігін ұғынды
3) Өмірдің өз математикадан тұратынын
түсінді
43 слайд
6-кезең. Қорытындылау 1 ) Оқушылар өз қолдарымен тіккен белдемшелерді кіиіп корсетеді. Киім тігуде геометриялық сызбалар менаудан табу формулалары және математикалық есептеулердің маңыздылығын көрсетеді. 2) Мектепте алып жатқан білімнің қандай мамандық болмасын қажеттілігін ұғынды 3) Өмірдің өз математикадан тұратынын түсінді
44 слайд
44 слайд