Математика пәні мұғалімінің ПОРТФОЛИО жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұстаз - өзін аямаған,
өзгенің баласын аялаған
мамандық.
1 слайд
Ұстаз - өзін аямаған, өзгенің баласын аялаған мамандық.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
* * Туған жылы:Туған жылы: 26.10.1989 26.10.1989 жж
* * Қашан, қандай оқу орнын Қашан, қандай оқу орнын
бітірді:бітірді: 2011 жыл, ШҚМУ2011 жыл, ШҚМУ
* * Факультеті:Факультеті: математикаматематика
* * Мамандығы:Мамандығы:математика математика
пәні мұғаліміпәні мұғалімі
*Білімі: *Білімі: жоғарыжоғары
4 слайд
* * Туған жылы:Туған жылы: 26.10.1989 26.10.1989 жж * * Қашан, қандай оқу орнын Қашан, қандай оқу орнын бітірді:бітірді: 2011 жыл, ШҚМУ2011 жыл, ШҚМУ * * Факультеті:Факультеті: математикаматематика * * Мамандығы:Мамандығы:математика математика пәні мұғаліміпәні мұғалімі *Білімі: *Білімі: жоғарыжоғары
5 слайд
Мақсаты:
Жұмыстағы жеке жетістіктер мен
оның нәтижелерін анықтау және белгілі
бір уақыт аралығындағы педагогикалық-
кәсіби даму деңгейін, шығармашылық
өсу жолын және оның нәтижелерін көру.
Міндеттері:
Мектептің педагогикалық-кәсіби
ортасында өзін-өзі жетілдіру мақсатында
өзіндік даму жолдары мен тәсілдерін
таңдау.
Белгіленген уақыт аралығында
атқарылатын жұмыстарға жоспар құру.
Жоспар бойынша жұмысты жүйелі түрде
атқару.
Жетістіктер мен нәтижелерге жету
жолдарын анықтамалар арқылы
дәлелдеу.
5 слайд
Мақсаты: Жұмыстағы жеке жетістіктер мен оның нәтижелерін анықтау және белгілі бір уақыт аралығындағы педагогикалық- кәсіби даму деңгейін, шығармашылық өсу жолын және оның нәтижелерін көру. Міндеттері: Мектептің педагогикалық-кәсіби ортасында өзін-өзі жетілдіру мақсатында өзіндік даму жолдары мен тәсілдерін таңдау. Белгіленген уақыт аралығында атқарылатын жұмыстарға жоспар құру. Жоспар бойынша жұмысты жүйелі түрде атқару. Жетістіктер мен нәтижелерге жету жолдарын анықтамалар арқылы дәлелдеу.
6 слайд
Аудандық білім бөлімінің Аудандық білім бөлімінің
өзекті тақырыбы:өзекті тақырыбы:
““Білім мазмұнын жаңартуда Білім мазмұнын жаңартуда
ақпараттық технология ақпараттық технология
пайдалану арқылы білім беру пайдалану арқылы білім беру
сапасын басқару”сапасын басқару”
““Оқушыларға сапалы білім, Оқушыларға сапалы білім,
саналы тәрбие беруде саналы тәрбие беруде
жаңа инновациялық жаңа инновациялық
технологияны технологияны
басшылыққа алу”басшылыққа алу”
6 слайд
Аудандық білім бөлімінің Аудандық білім бөлімінің өзекті тақырыбы:өзекті тақырыбы: ““Білім мазмұнын жаңартуда Білім мазмұнын жаңартуда ақпараттық технология ақпараттық технология пайдалану арқылы білім беру пайдалану арқылы білім беру сапасын басқару”сапасын басқару” ““Оқушыларға сапалы білім, Оқушыларға сапалы білім, саналы тәрбие беруде саналы тәрбие беруде жаңа инновациялық жаңа инновациялық технологияны технологияны басшылыққа алу”басшылыққа алу”
7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗЕКТІ
ТАҚЫРЫБЫ:
«Математика «Математика
сабағында сабағында
оқушылардың оқушылардың
қызығушылығын қызығушылығын
арттыру арқылы арттыру арқылы
құзырлығын дамыту»құзырлығын дамыту»
7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗЕКТІ ТАҚЫРЫБЫ: «Математика «Математика сабағында сабағында оқушылардың оқушылардың қызығушылығын қызығушылығын арттыру арқылы арттыру арқылы құзырлығын дамыту»құзырлығын дамыту»
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Мен өз іс- тәжірибемде “Қараевтің оқыту технологиясының”
элементтерін пайдаланамын
Ондағы мақсатым - өз бетімен оқи алатын, әр түрлі өмірдің
қиындықтарына төзе білетін, белсенді, білімді оқушы
тәрбиелеу. Тапсырмалар беру арқылы балалардың тілін
дамытып, сөздік қорын молайтуға мүмкіндік бар.
Оқытудың ерекшелігі: оқушылардың сабақ үрдісінде
бірнеше деңгейде жұмыс жүргізе алатындығында.
Бұл технологияның оқыту идеясын жүзеге асыруға
мүмкіндік береді, өйткені ол оқушының ойлауын, елестету
мен есте сақтауын, ынтасын, белсенділгі, білім сапасының
дамуына көмектеседі.
Технологияның тиімді жақтары:
Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады.
Оқушының жеке қабілеті айқындалады.
Іштей бір- бірінен қалмауға тырысады.
Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау
қабілеті артады.
Әр бала деңгейіне қабілетіне қарай бағаланады.
Сынып оқушылары толық бағаланады және әр оқушы өзінің
алатын бағасын біліп отырады.
Демек, жаңа технологиялық әдіс -тәсілдерді пайдалану білім
сапасын арттырудың бірден- бір жолы. Оқыту үрдісінде
оқушылардың білім қорын молайтуға, белсенділігін
арттыруға, шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге көмегі
бар.
9 слайд
Мен өз іс- тәжірибемде “Қараевтің оқыту технологиясының” элементтерін пайдаланамын Ондағы мақсатым - өз бетімен оқи алатын, әр түрлі өмірдің қиындықтарына төзе білетін, белсенді, білімді оқушы тәрбиелеу. Тапсырмалар беру арқылы балалардың тілін дамытып, сөздік қорын молайтуға мүмкіндік бар. Оқытудың ерекшелігі: оқушылардың сабақ үрдісінде бірнеше деңгейде жұмыс жүргізе алатындығында. Бұл технологияның оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді, өйткені ол оқушының ойлауын, елестету мен есте сақтауын, ынтасын, белсенділгі, білім сапасының дамуына көмектеседі. Технологияның тиімді жақтары: Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады. Оқушының жеке қабілеті айқындалады. Іштей бір- бірінен қалмауға тырысады. Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау қабілеті артады. Әр бала деңгейіне қабілетіне қарай бағаланады. Сынып оқушылары толық бағаланады және әр оқушы өзінің алатын бағасын біліп отырады. Демек, жаңа технологиялық әдіс -тәсілдерді пайдалану білім сапасын арттырудың бірден- бір жолы. Оқыту үрдісінде оқушылардың білім қорын молайтуға, белсенділігін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге көмегі бар.
10 слайд
Педагогикалық Педагогикалық
құжаттарқұжаттар
10 слайд
Педагогикалық Педагогикалық құжаттарқұжаттар
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Педагогтың кәсіби Педагогтың кәсіби
жетістіктеріжетістіктері
12 слайд
Педагогтың кәсіби Педагогтың кәсіби жетістіктеріжетістіктері
13 слайд
Ашық сабақтар Ашық сабақтар
Сыныптан тыс шараларСыныптан тыс шаралар
БаяндамаларБаяндамалар
13 слайд
Ашық сабақтар Ашық сабақтар Сыныптан тыс шараларСыныптан тыс шаралар БаяндамаларБаяндамалар