Математика сабағында білім сапасын арттыру, функционалдық сауаттылықты дамыту.Презентация
Математика сабағында білім сапасын арттыру, функционалдық сауаттылықты дамыту.Презентация

#1 слайд
1
2
3
4
Математика
Математика сабағында білім
сапасын арттыру,функционалдық
сауаттылығын дамыту
Мақсаты:Математика сабағында білім сапасын арттыру және
функционалдық сауаттылықты дамыту
арқылы оқушылардың теориялық білімін тереңдетіп,
оны күнделікті өмірде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Рустемова К.М
Досполова К.А.
1 слайд
1 2 3 4 Математика Математика сабағында білім сапасын арттыру,функционалдық сауаттылығын дамыту Мақсаты:Математика сабағында білім сапасын арттыру және функционалдық сауаттылықты дамыту арқылы оқушылардың теориялық білімін тереңдетіп, оны күнделікті өмірде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру Рустемова К.М Досполова К.А.
#2 слайд
Міндетіміз
еңбектену
Оқу-білім
арқасында
Мақсатымыз
білім алу
Жетістікке
қол жеткізу
Ширату
2 слайд
Міндетіміз еңбектену Оқу-білім арқасында Мақсатымыз білім алу Жетістікке қол жеткізу Ширату
#3 слайд
Алғырлар
Топтар
Зеректер
3 слайд
Алғырлар Топтар Зеректер
#4 слайд
Математика сабағында
қалай білім
алушылардың білім
сапасын арттырамыз?
Сұрақ
Математика сабағында
қалай балалардың
функционалдық
сауаттылығын
арттырамыз?
4 слайд
Математика сабағында қалай білім алушылардың білім сапасын арттырамыз? Сұрақ Математика сабағында қалай балалардың функционалдық сауаттылығын арттырамыз?
#5 слайд
Математика сабағында білім сапасы мен функционалдық сауаттылықты арттыру
үшін келесі тәсілдерді қолдануға болады:
1. Оқыту әдістерін жетілдіру
Дифференциация және даралау – оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беру.
STEM-оқыту – математиканы ғылым, технология байланыстыру.
Тәжірибеге негізделген оқыту – күнделікті өмірден мысалдар келтіру.
2. Қолданбалы есептерді көбірек енгізу
Нақты өмірлік жағдайларға негізделген есептер шығару (, жол
қозғалысы, сауда). Логикалық есептер мен пәнаралық байланыстарды дамыту.
3. Ақпараттық технологияларды пайдалану
Онлайн тесттер арқылы білімді бекіту.
5 слайд
Математика сабағында білім сапасы мен функционалдық сауаттылықты арттыру үшін келесі тәсілдерді қолдануға болады: 1. Оқыту әдістерін жетілдіру Дифференциация және даралау – оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беру. STEM-оқыту – математиканы ғылым, технология байланыстыру. Тәжірибеге негізделген оқыту – күнделікті өмірден мысалдар келтіру. 2. Қолданбалы есептерді көбірек енгізу Нақты өмірлік жағдайларға негізделген есептер шығару (, жол қозғалысы, сауда). Логикалық есептер мен пәнаралық байланыстарды дамыту. 3. Ақпараттық технологияларды пайдалану Онлайн тесттер арқылы білімді бекіту.
#6 слайд
Бастауыш сыныптарда (1-4 сынып) математика сабақтарында білім сапасын және
функционалдық сауаттылықты арттыру үшін келесі әдістерді қолдануға болады:
1. Көрнекілік және ойын әдістерін пайдалану
Санау таяқшалары, суреттер, макеттер – оқушыларға абстрактілі ұғымдарды түсінуге көмектеседі.
Ойын түріндегі тапсырмалар – мысалы, «Математикалық домино», «Кім жылдам?» ойыны арқылы
көбейту кестесін бекіту.
Қозғалысты ойындар – мысалы, «Санға секір» ойыны: мұғалім мысал айтады, дұрыс жауапқа
сәйкес келген санға секіреді.
2. Логикалық ойлауды дамыту
Жұмбақтар, логикалық есептер, басқатырғыштар – балалардың ойлау қабілетін арттырады.
Сюжеттік есептер – мысалы, "Сыныпта 10 оқушы болды, 3-уі кітапханаға кетті. Қанша оқушы
қалды?"
3. Тәжірибеге негізделген тапсырмалар
Күнделікті өмірге жақын тапсырмалар – дүкендегі есептеулер, уақытты өлшеу, ақшаны санау.
Геометриялық пішіндермен жұмыс – қағаздан фигуралар жасау, құрастыру, салыстыру.
6 слайд
Бастауыш сыныптарда (1-4 сынып) математика сабақтарында білім сапасын және функционалдық сауаттылықты арттыру үшін келесі әдістерді қолдануға болады: 1. Көрнекілік және ойын әдістерін пайдалану Санау таяқшалары, суреттер, макеттер – оқушыларға абстрактілі ұғымдарды түсінуге көмектеседі. Ойын түріндегі тапсырмалар – мысалы, «Математикалық домино», «Кім жылдам?» ойыны арқылы көбейту кестесін бекіту. Қозғалысты ойындар – мысалы, «Санға секір» ойыны: мұғалім мысал айтады, дұрыс жауапқа сәйкес келген санға секіреді. 2. Логикалық ойлауды дамыту Жұмбақтар, логикалық есептер, басқатырғыштар – балалардың ойлау қабілетін арттырады. Сюжеттік есептер – мысалы, "Сыныпта 10 оқушы болды, 3-уі кітапханаға кетті. Қанша оқушы қалды?" 3. Тәжірибеге негізделген тапсырмалар Күнделікті өмірге жақын тапсырмалар – дүкендегі есептеулер, уақытты өлшеу, ақшаны санау. Геометриялық пішіндермен жұмыс – қағаздан фигуралар жасау, құрастыру, салыстыру.
#7 слайд
4. Ақпараттық технологияларды қолдану.Интерактивті тақтада жұмыс істеу.
Balapan арнасындағы «Ойлан, тап!» сияқты бағдарламаларды қолдану.
BilimLand, Kahoot, Matific,т.б. секілді платформалардан онлайн тапсырмалар беру.
5. Топтық және жұптық жұмыс
Бірлескен тапсырмалар арқылы оқушылардың бір-біріне көмектесуін қамтамасыз ету.
«Математикалық эстафета» ойыны – дұрыс жауап берген топ жеңімпаз атанады.
6. Бағалаудың жаңа түрлерін енгізу
Қалыптастырушы бағалау – оқушылар өзара бағалау жүргізеді (мысалы, смайликтер,
түстер арқылы).
Өзін-өзі бағалау – «Маған бұл есеп қиын болды», «Мен бәрін түсіндім» деген белгілер қою.
7 слайд
4. Ақпараттық технологияларды қолдану.Интерактивті тақтада жұмыс істеу. Balapan арнасындағы «Ойлан, тап!» сияқты бағдарламаларды қолдану. BilimLand, Kahoot, Matific,т.б. секілді платформалардан онлайн тапсырмалар беру. 5. Топтық және жұптық жұмыс Бірлескен тапсырмалар арқылы оқушылардың бір-біріне көмектесуін қамтамасыз ету. «Математикалық эстафета» ойыны – дұрыс жауап берген топ жеңімпаз атанады. 6. Бағалаудың жаңа түрлерін енгізу Қалыптастырушы бағалау – оқушылар өзара бағалау жүргізеді (мысалы, смайликтер, түстер арқылы). Өзін-өзі бағалау – «Маған бұл есеп қиын болды», «Мен бәрін түсіндім» деген белгілер қою.
#8 слайд
12
11
10
09
08
07
06
05
04
03
02
01
8 слайд
12 11 10 09 08 07 06 05 04 03 02 01
#9 слайд
Ойын кезеңдері
9 слайд
Ойын кезеңдері
#10 слайд
1. Көбейту кесте
2. Сандар ойыны
3. «Бинго» ойыны
4. Сәйкесін тап,өрнектің мәнін тап
5. WordWall әдісі
10 слайд
1. Көбейту кесте 2. Сандар ойыны 3. «Бинго» ойыны 4. Сәйкесін тап,өрнектің мәнін тап 5. WordWall әдісі
#11 слайд
105х2
15 5х3
205х4
25
5х5
Дескриптор:
-Өрнектердің мәнін
табады– 1 балл
11 слайд
105х2 15 5х3 205х4 25 5х5 Дескриптор: -Өрнектердің мәнін табады– 1 балл
#12 слайд
305х6
35 5х7
405х8
455х9
Дескриптор:
-Өрнектердің мәнін
табады– 1 балл
12 слайд
305х6 35 5х7 405х8 455х9 Дескриптор: -Өрнектердің мәнін табады– 1 балл
#13 слайд
1
2
3
4
5
Дескриптор:
-сандарды табады және қолдана алады– 1 балл
10 3
0
20
4
0
152
54
5
3
5
:5
«Сандар» ойыны
13 слайд
1 2 3 4 5 Дескриптор: -сандарды табады және қолдана алады– 1 балл 10 3 0 20 4 0 152 54 5 3 5 :5 «Сандар» ойыны
#14 слайд
Сергіту сәті
14 слайд
Сергіту сәті
#15 слайд
1
3
4
5
2
Дескриптор:
-үлгі бойынша көбейтуді шығарады-1 балл
-- үлгі бойынша бөлуді шығарады – 1 балл
«Бинго» ойыны
Дескриптор:
-сандарды табады(1б)
15 слайд
1 3 4 5 2 Дескриптор: -үлгі бойынша көбейтуді шығарады-1 балл -- үлгі бойынша бөлуді шығарады – 1 балл «Бинго» ойыны Дескриптор: -сандарды табады(1б)
#16 слайд
1
5
2
3
4
Google тест платформасы
Дескриптор:
-тапсырманы орындайды – 1 балл
16 слайд
1 5 2 3 4 Google тест платформасы Дескриптор: -тапсырманы орындайды – 1 балл
#17 слайд
1 топ
10
15
Сәйкестендір және өрнектің мәнін тап
17 слайд
1 топ 10 15 Сәйкестендір және өрнектің мәнін тап
#18 слайд
2 топ
Сәйкестендір және өрнектің мәнін тап
18 слайд
2 топ Сәйкестендір және өрнектің мәнін тап
#19 слайд
Көңілді викторина
Дескриптор:
-5-ке көбейту кестесін жатқа біледі және
қолдана алады– 1 балл
https://wordwall.net/resource/54995465
1
2
3
4
19 слайд
Көңілді викторина Дескриптор: -5-ке көбейту кестесін жатқа біледі және қолдана алады– 1 балл https://wordwall.net/resource/54995465 1 2 3 4
#20 слайд
Бәрі
түсінікті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Сұрағым
бар
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Қиналдым
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
20 слайд
Бәрі түсінікті 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Сұрағым бар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Қиналдым 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
шағым қалдыра аласыз













