2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ" баяндама

"МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ" баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
баяндама барлық ұстаздарға қажет болып қалар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
09 Желтоқсан 2020
822
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Баланы пәнге қызықтыру, логикалық ойлауын дамыту. Таным әрекетін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау, алған білімді т

3 слайд
Баланы пәнге қызықтыру, логикалық ойлауын дамыту. Таным әрекетін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау, алған білімді тексеру, қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру. 1) Танымдық: баланың тану, іздену әрекетін дамыту. 2) Тәрбиелік: айналасымен қарым-қатынас жасауға, қажетті дағдыны, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

3 слайд

Баланы пәнге қызықтыру, логикалық ойлауын дамыту. Таным әрекетін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау, алған білімді тексеру, қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру. 1) Танымдық: баланың тану, іздену әрекетін дамыту. 2) Тәрбиелік: айналасымен қарым-қатынас жасауға, қажетті дағдыны, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

4 слайд

4 слайд

Сабақтың әр кезеңіндегі ойынды қолданудың теориясы мен практикасын мұғалімнің жетік меңгеруіне, шеберлік танытуына, ойынға қаж

5 слайд
Сабақтың әр кезеңіндегі ойынды қолданудың теориясы мен практикасын мұғалімнің жетік меңгеруіне, шеберлік танытуына, ойынға қажетті материалдарды алдын-ала дайындап алуына, оқушыларды белсенді қатыстыруына байланысты болады.

5 слайд

Сабақтың әр кезеңіндегі ойынды қолданудың теориясы мен практикасын мұғалімнің жетік меңгеруіне, шеберлік танытуына, ойынға қажетті материалдарды алдын-ала дайындап алуына, оқушыларды белсенді қатыстыруына байланысты болады.

6 слайд

6 слайд

1) Ойнау үшін білу, үйренудің қажеттілігі. 2) Ойнай отырып, өзіндік білім алуы, өмір тәжірибесін жинақтау қажеттігі.

7 слайд
1) Ойнау үшін білу, үйренудің қажеттілігі. 2) Ойнай отырып, өзіндік білім алуы, өмір тәжірибесін жинақтау қажеттігі.

7 слайд

1) Ойнау үшін білу, үйренудің қажеттілігі. 2) Ойнай отырып, өзіндік білім алуы, өмір тәжірибесін жинақтау қажеттігі.

Ойын әрекеті негізінен 3 түрлі даму деңгейлерінен тұрады: 1) Кәсіптік ойындар 2) Әуестену ойындары 3) Оқу-жаттығу ойындары

8 слайд
Ойын әрекеті негізінен 3 түрлі даму деңгейлерінен тұрады: 1) Кәсіптік ойындар 2) Әуестену ойындары 3) Оқу-жаттығу ойындары

8 слайд

Ойын әрекеті негізінен 3 түрлі даму деңгейлерінен тұрады: 1) Кәсіптік ойындар 2) Әуестену ойындары 3) Оқу-жаттығу ойындары

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі