"МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ" баяндама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Баланы пәнге қызықтыру, логикалық
ойлауын дамыту.
Таным әрекетін қалыптастыру,
тиянақтау, пысықтау, алған білімді
тексеру, қызығушылығын ояту,
белсенділігін арттыру.
1) Танымдық: баланың тану, іздену әрекетін
дамыту.
2) Тәрбиелік: айналасымен қарым-қатынас
жасауға, қажетті дағдыны, адамгершілік
қасиеттерін қалыптастыру.
3 слайд
Баланы пәнге қызықтыру, логикалық ойлауын дамыту. Таным әрекетін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау, алған білімді тексеру, қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру. 1) Танымдық: баланың тану, іздену әрекетін дамыту. 2) Тәрбиелік: айналасымен қарым-қатынас жасауға, қажетті дағдыны, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Сабақтың әр кезеңіндегі ойынды қолданудың
теориясы мен практикасын мұғалімнің жетік
меңгеруіне, шеберлік танытуына, ойынға қажетті
материалдарды алдын-ала дайындап алуына,
оқушыларды белсенді қатыстыруына байланысты
болады.
5 слайд
Сабақтың әр кезеңіндегі ойынды қолданудың теориясы мен практикасын мұғалімнің жетік меңгеруіне, шеберлік танытуына, ойынға қажетті материалдарды алдын-ала дайындап алуына, оқушыларды белсенді қатыстыруына байланысты болады.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
1) Ойнау үшін білу, үйренудің қажеттілігі.
2) Ойнай отырып, өзіндік білім алуы, өмір
тәжірибесін жинақтау қажеттігі.
7 слайд
1) Ойнау үшін білу, үйренудің қажеттілігі. 2) Ойнай отырып, өзіндік білім алуы, өмір тәжірибесін жинақтау қажеттігі.
8 слайд
Ойын әрекеті негізінен 3 түрлі даму
деңгейлерінен тұрады:
1) Кәсіптік ойындар
2) Әуестену ойындары
3) Оқу-жаттығу ойындары
8 слайд
Ойын әрекеті негізінен 3 түрлі даму деңгейлерінен тұрады: 1) Кәсіптік ойындар 2) Әуестену ойындары 3) Оқу-жаттығу ойындары
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд