Материалдар / Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару. презентация 11-сыныптар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2024
244
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер! № 65 Ә. Мұзрапов атындағы жалпы білім беретін мектеп

1 слайд
Қош келдіңіздер! № 65 Ә. Мұзрапов атындағы жалпы білім беретін мектеп

1 слайд

Қош келдіңіздер! № 65 Ә. Мұзрапов атындағы жалпы білім беретін мектеп

Сабақтың тақырыбы: Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару. 11 сынып Пән мұғалімі:Исаметов Музаффар

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару. 11 сынып Пән мұғалімі:Исаметов Музаффар Сайдахмедович

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Математика сабағында функционалдық сауаттылық есептерін шығару. 11 сынып Пән мұғалімі:Исаметов Музаффар Сайдахмедович

Сабақтың мақсаты: -Математика пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру; Математикалық білімді өмірде қолдана бі

3 слайд
Сабақтың мақсаты: -Математика пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру; Математикалық білімді өмірде қолдана білу; -PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығына байланыста есептерді, логикалық есептерді үйрету. -Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: -Математика пәнінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру; Математикалық білімді өмірде қолдана білу; -PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығына байланыста есептерді, логикалық есептерді үйрету. -Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.

•Допты лақтарғанда доп сол ізімен қайтып келу үшін оны қалай лақтару керек? •Қараңғы бөлмеде май шам мен керосин лампасы бар.

4 слайд
•Допты лақтарғанда доп сол ізімен қайтып келу үшін оны қалай лақтару керек? •Қараңғы бөлмеде май шам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағамыз? •Термометр аяз болғанда –30 градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? •Екі бала шахматы екі сағатта ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағаттан ойнады? •Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? •Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? •Үстел үстінде 3 стақан шие тұр. Марат шиені жеп қойды. Үстел үстінде неше стақан қалды? •Көп бұрыш қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы. •Айдынның Асқардан бойыұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? •1кг тас ауырма, 1 кг мақта ауырма? “Блинц - турнир”

4 слайд

•Допты лақтарғанда доп сол ізімен қайтып келу үшін оны қалай лақтару керек? •Қараңғы бөлмеде май шам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағамыз? •Термометр аяз болғанда –30 градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? •Екі бала шахматы екі сағатта ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағаттан ойнады? •Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? •Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр? •Үстел үстінде 3 стақан шие тұр. Марат шиені жеп қойды. Үстел үстінде неше стақан қалды? •Көп бұрыш қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы. •Айдынның Асқардан бойыұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? •1кг тас ауырма, 1 кг мақта ауырма? “Блинц - турнир”

Функционалдық сауаттылық – бұл оқушылардың мектепте оқу барысында қол жеткізе алатын білім деңгейі және адамның өмірдің әртүрл

5 слайд
Функционалдық сауаттылық – бұл оқушылардың мектепте оқу барысында қол жеткізе алатын білім деңгейі және адамның өмірдің әртүрлі салаларындағы стандартты өмірлік міндеттерді шешу қабілетін білдіреді. Сонымен, «функционалдық математикалық сауаттылық» — бұл адамның өзі өмір сүріп жатқан әлемдегі математиканың рөлін анықтау және түсіну, негізделген математикалық пайымдаулар жасау және математиканы қазіргі уақытта қанағаттандыратындай қолдану қабілеті.

5 слайд

Функционалдық сауаттылық – бұл оқушылардың мектепте оқу барысында қол жеткізе алатын білім деңгейі және адамның өмірдің әртүрлі салаларындағы стандартты өмірлік міндеттерді шешу қабілетін білдіреді. Сонымен, «функционалдық математикалық сауаттылық» — бұл адамның өзі өмір сүріп жатқан әлемдегі математиканың рөлін анықтау және түсіну, негізделген математикалық пайымдаулар жасау және математиканы қазіргі уақытта қанағаттандыратындай қолдану қабілеті.

Конверттегі сұрақ.

6 слайд
Конверттегі сұрақ.

6 слайд

Конверттегі сұрақ.

1 Айжанның анасы сөмкесінен бір кәмпит алуға рұқсат берді. Ол кәмпиттерді көрмейді. Әр түрлі кәмпиттердің саны төмендегі г

7 слайд
1 Айжанның анасы сөмкесінен бір кәмпит алуға рұқсат берді. Ол кәмпиттерді көрмейді. Әр түрлі кәмпиттердің саны төмендегі графикте көрсетіліп тұр. Сұрақ Айжан қызыл кәмпитті алу ықтималдығы қанша ? ТАПСЫРМА 2 Бір қорап чипсы 150 теңге тұрады. Дүкенде жексенбі күндері 4 қорап чипсыдің ақшасын төлеп 5 қорап чипсы алуға болады (1 қорап сыйлық) деген өұсыныс бар. 1400 теңгеге кп дегенде неше қорап чипсы алуға болады? ТАПСЫРМА 3 Жәнібек оқитын мектепте физика пәнінің мұғалімі оқушыларға тест тапсырмаларын беріп әрбір тестті орындағаны үшін 100 балмен бағаланатынын айтты. Алғашқы төрт тесттегі Жәнібектің орташа бағасы 60 балл болды. Бесінші тесттен ол 80 балл алды.Физика пәнінен барлық бес тест үшін Жәнібектің орта ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА

7 слайд

1 Айжанның анасы сөмкесінен бір кәмпит алуға рұқсат берді. Ол кәмпиттерді көрмейді. Әр түрлі кәмпиттердің саны төмендегі графикте көрсетіліп тұр. Сұрақ Айжан қызыл кәмпитті алу ықтималдығы қанша ? ТАПСЫРМА 2 Бір қорап чипсы 150 теңге тұрады. Дүкенде жексенбі күндері 4 қорап чипсыдің ақшасын төлеп 5 қорап чипсы алуға болады (1 қорап сыйлық) деген өұсыныс бар. 1400 теңгеге кп дегенде неше қорап чипсы алуға болады? ТАПСЫРМА 3 Жәнібек оқитын мектепте физика пәнінің мұғалімі оқушыларға тест тапсырмаларын беріп әрбір тестті орындағаны үшін 100 балмен бағаланатынын айтты. Алғашқы төрт тесттегі Жәнібектің орташа бағасы 60 балл болды. Бесінші тесттен ол 80 балл алды.Физика пәнінен барлық бес тест үшін Жәнібектің орта ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА ТАПСЫРМА

Жұмыла көтерген жүк жеңіл. (постер қорғау)

8 слайд
Жұмыла көтерген жүк жеңіл. (постер қорғау)

8 слайд

Жұмыла көтерген жүк жеңіл. (постер қорғау)

1-сұрақ Барлық мектеп оқушыларының білім сапасының орта мәнін анықтаңыз. Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз. Орта мән

9 слайд
1-сұрақ Барлық мектеп оқушыларының білім сапасының орта мәнін анықтаңыз. Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз. Орта мән =   % 2-сұрақ Бастауыш мектеп оқушылары мен негізгі мектеп оқушыларының білім сапасы арасындағы айырмашылықты есептеңіз. Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз.  % 3-сұрақ Егер оқушылардың білім сапасы сыныптан сыныпқа ауысқан кезде өзгеріссіз қалатын болса, 2018-2019 оқу жылында негізгі мектеп оқушыларының білім сапасы қандай болады? Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз.   %

9 слайд

1-сұрақ Барлық мектеп оқушыларының білім сапасының орта мәнін анықтаңыз. Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз. Орта мән =   % 2-сұрақ Бастауыш мектеп оқушылары мен негізгі мектеп оқушыларының білім сапасы арасындағы айырмашылықты есептеңіз. Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз.  % 3-сұрақ Егер оқушылардың білім сапасы сыныптан сыныпқа ауысқан кезде өзгеріссіз қалатын болса, 2018-2019 оқу жылында негізгі мектеп оқушыларының білім сапасы қандай болады? Жауапты бүтін мәнге дейін дөңгелектеңіз.   %

Мерекелік шараға Айгүл картон қағаздан қалпақ жасады. Қалпақтың сыртқы бетін ол жасыл түсті қағазбен қаптады. Қағаздан жасалған

10 слайд
Мерекелік шараға Айгүл картон қағаздан қалпақ жасады. Қалпақтың сыртқы бетін ол жасыл түсті қағазбен қаптады. Қағаздан жасалған қалпақ 1-cұрақ Айгүл жасаған қалпақтың жазбасын таңдаңыз. 2-cұрақ Айгүл қалпақты қаптау үшін қанша жасыл түсті қағаз жұмсады? Жауабыңызды см 2  өлшемімен беріңіз және ондық үлестерге дейін дөңгелектеңіз. π = 3,14 деп алыңыз.  3-cұрақ Айгүл қалпақты сәндеу үшін радиусы 2 см жылтыр дөңгелектер қиып алып, оларды қалпақтың тік орналасқан бөлігіне төмендегі суретте көрсетілгендей жапсырып шықты. Қалпақты сәндеуге қанша дөңгелек қажет болды?  Қосымша ақпарат:  Әрбір дөңгелекті қабырғасы дөңгелектің диаметріне тең шаршыға іштей сызуға болады. Демек, диаметрі 1 см дөңгелекті қабырғасы 1 см шаршыға іштей сызуға болады    дөңгелек

10 слайд

Мерекелік шараға Айгүл картон қағаздан қалпақ жасады. Қалпақтың сыртқы бетін ол жасыл түсті қағазбен қаптады. Қағаздан жасалған қалпақ 1-cұрақ Айгүл жасаған қалпақтың жазбасын таңдаңыз. 2-cұрақ Айгүл қалпақты қаптау үшін қанша жасыл түсті қағаз жұмсады? Жауабыңызды см 2  өлшемімен беріңіз және ондық үлестерге дейін дөңгелектеңіз. π = 3,14 деп алыңыз.  3-cұрақ Айгүл қалпақты сәндеу үшін радиусы 2 см жылтыр дөңгелектер қиып алып, оларды қалпақтың тік орналасқан бөлігіне төмендегі суретте көрсетілгендей жапсырып шықты. Қалпақты сәндеуге қанша дөңгелек қажет болды?  Қосымша ақпарат:  Әрбір дөңгелекті қабырғасы дөңгелектің диаметріне тең шаршыға іштей сызуға болады. Демек, диаметрі 1 см дөңгелекті қабырғасы 1 см шаршыға іштей сызуға болады    дөңгелек

«Бәйтерек» монументі «Бәйтерек» монументі Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан. Шармен қоса алғандағы барлық ғимараттың биіктігі 105

11 слайд
«Бәйтерек» монументі «Бәйтерек» монументі Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан. Шармен қоса алғандағы барлық ғимараттың биіктігі 105 метр. Металл конструкциясының биіктігі – 97 метр, шардың диаметрі – 22 метр.  1-cұрақ Әсет есімді жас зерттеуші "Бәйтеректің" жоғары бөлігіне көтеріліп, шардың центрінде орналасты. Әсет қандай биіктікте тұрғанын есептеңіз. 2-cұрақ Өнер сабағында Әсет монументтің макетін жасады. Макеттің биіктігі 210 сантиметр, ал шардың диаметрі 44 сантиметр болып шықты. Бұл макетті монументтің дәл көшірмесі деп санауға бола ма? 3-cұрақ Кіші шеңбер доғасының ұзындығы 8 метрге тең. S=π(R2−r2)α360 S=\pi(R^2-r^2)\frac{\alpha}{360^{\ ∘ circ}}  формуласын қолданып, аквариум түбінің ауданын анықтаңыз. Жауапты ондық үлестерге дейін дөңгелектеңіз.

11 слайд

«Бәйтерек» монументі «Бәйтерек» монументі Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан. Шармен қоса алғандағы барлық ғимараттың биіктігі 105 метр. Металл конструкциясының биіктігі – 97 метр, шардың диаметрі – 22 метр.  1-cұрақ Әсет есімді жас зерттеуші "Бәйтеректің" жоғары бөлігіне көтеріліп, шардың центрінде орналасты. Әсет қандай биіктікте тұрғанын есептеңіз. 2-cұрақ Өнер сабағында Әсет монументтің макетін жасады. Макеттің биіктігі 210 сантиметр, ал шардың диаметрі 44 сантиметр болып шықты. Бұл макетті монументтің дәл көшірмесі деп санауға бола ма? 3-cұрақ Кіші шеңбер доғасының ұзындығы 8 метрге тең. S=π(R2−r2)α360 S=\pi(R^2-r^2)\frac{\alpha}{360^{\ ∘ circ}}  формуласын қолданып, аквариум түбінің ауданын анықтаңыз. Жауапты ондық үлестерге дейін дөңгелектеңіз.

Ауа температурасы Графикте үш күн ішіндегі ауа температурасының өзгеруі көрсетілген. Абсцисса өсінде тәулік уақыты, ордината өс

12 слайд
Ауа температурасы Графикте үш күн ішіндегі ауа температурасының өзгеруі көрсетілген. Абсцисса өсінде тәулік уақыты, ордината өсінде температура мәні градуспен белгіленген. Тұжырымдардың қайсысы ақиқат болатынын анықтаңыз. •Тәулік ішіндегі температураның ең аз өзгеріс ауқымы 13 тамызда тіркелген. •Тал түстегі (12:00) ең жоғары температура 13 тамызда байқалған. •Үш тәулік ішіндегі температураның өзгеріс ауқымы 9°С құрайды. Кім жылдам?

12 слайд

Ауа температурасы Графикте үш күн ішіндегі ауа температурасының өзгеруі көрсетілген. Абсцисса өсінде тәулік уақыты, ордината өсінде температура мәні градуспен белгіленген. Тұжырымдардың қайсысы ақиқат болатынын анықтаңыз. •Тәулік ішіндегі температураның ең аз өзгеріс ауқымы 13 тамызда тіркелген. •Тал түстегі (12:00) ең жоғары температура 13 тамызда байқалған. •Үш тәулік ішіндегі температураның өзгеріс ауқымы 9°С құрайды. Кім жылдам?

Бірлес, топтас, бөліс. Еңбек ақысы Еңбек ақысын төлеудің үш негізгі жүйесі бар: мерзімді, келісімді, келісімді- прогрессивті.

13 слайд
Бірлес, топтас, бөліс. Еңбек ақысы Еңбек ақысын төлеудің үш негізгі жүйесі бар:  мерзімді,  келісімді, келісімді- прогрессивті.  Кестеде ағаштан кеңсе жиһазын жасайтын "Шебер" компаниясы өнімдерінің тізімі, сонымен қатар жұмыскерге жиһаздың бір данасын жасау үшін төленетін жалақы мөлшері көрсетілген. Мерзімді еңбек ақысы (МЕА) өндірілген өнім санына тәуелді емес және жұмыс істеу уақытына қарай келесі формула бойынша есептеледі: MEA=Vn Pn30 m\textit {MEA}=\frac{V_n\cdot P_n}{30}\cdot m, ⋅ ⋅ мұндағы VnV_n – бір айға жоспарланған көлем, PnP_n – өнімнің бір данасы үшін төлем,  mm – жұмыскердің осы айда жұмыс істеген күндер саны.

13 слайд

Бірлес, топтас, бөліс. Еңбек ақысы Еңбек ақысын төлеудің үш негізгі жүйесі бар:  мерзімді,  келісімді, келісімді- прогрессивті.  Кестеде ағаштан кеңсе жиһазын жасайтын "Шебер" компаниясы өнімдерінің тізімі, сонымен қатар жұмыскерге жиһаздың бір данасын жасау үшін төленетін жалақы мөлшері көрсетілген. Мерзімді еңбек ақысы (МЕА) өндірілген өнім санына тәуелді емес және жұмыс істеу уақытына қарай келесі формула бойынша есептеледі: MEA=Vn Pn30 m\textit {MEA}=\frac{V_n\cdot P_n}{30}\cdot m, ⋅ ⋅ мұндағы VnV_n – бір айға жоспарланған көлем, PnP_n – өнімнің бір данасы үшін төлем,  mm – жұмыскердің осы айда жұмыс істеген күндер саны.

Қант-рафинад Қант-рафинад қораптарда сатылады. Бір қораптағы қанттың массасы 1 кг. Қорапта 336 кесек қант бар. 1-cұрақ Алуа ши

14 слайд
Қант-рафинад Қант-рафинад қораптарда сатылады. Бір қораптағы қанттың массасы 1 кг. Қорапта 336 кесек қант бар. 1-cұрақ Алуа шие компотын жасау үшін қант-рафинадты қолданбақшы. Рецепт бойынша 300 г қант қажет, бірақ оның таразысы жоқ. Алуа қанттың массасы 300 г болуы үшін компотқа қанша кесек қант салуы керек? Жауапты бүтін санға дейін дөңгелектеңіз. 2-сұрақ Әр қант кесегінің өлшемдері 12 x 14 x 15 мм. Қораптағы қанттың көлемін табыңыз.

14 слайд

Қант-рафинад Қант-рафинад қораптарда сатылады. Бір қораптағы қанттың массасы 1 кг. Қорапта 336 кесек қант бар. 1-cұрақ Алуа шие компотын жасау үшін қант-рафинадты қолданбақшы. Рецепт бойынша 300 г қант қажет, бірақ оның таразысы жоқ. Алуа қанттың массасы 300 г болуы үшін компотқа қанша кесек қант салуы керек? Жауапты бүтін санға дейін дөңгелектеңіз. 2-сұрақ Әр қант кесегінің өлшемдері 12 x 14 x 15 мм. Қораптағы қанттың көлемін табыңыз.

Рефлексия Бұл сабақта мен ....... •Мен функционалдық сауаттылық не екеін түсіндім. ( 0; 0 ) •Математикалық білімімді өмірде

15 слайд
Рефлексия Бұл сабақта мен ....... •Мен функционалдық сауаттылық не екеін түсіндім. ( 0; 0 ) •Математикалық білімімді өмірде қолдана аламын ( 1; 1 ) •Білім сапасын шығара аламын ( 2; 2 ) •Логикалық есептердің шығару жолын түсіндім (3; 3 ) •Графиктермен жұмыс жасай аламын ( 4; 4 ) •Топта бірлесіп жұмыс істеу ұнады ( 5; 5 ) •Еңбек ақысын есептеп үйрендім ( 6; 6 )

15 слайд

Рефлексия Бұл сабақта мен ....... •Мен функционалдық сауаттылық не екеін түсіндім. ( 0; 0 ) •Математикалық білімімді өмірде қолдана аламын ( 1; 1 ) •Білім сапасын шығара аламын ( 2; 2 ) •Логикалық есептердің шығару жолын түсіндім (3; 3 ) •Графиктермен жұмыс жасай аламын ( 4; 4 ) •Топта бірлесіп жұмыс істеу ұнады ( 5; 5 ) •Еңбек ақысын есептеп үйрендім ( 6; 6 )