математика слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

математика слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтарды өткізу кезінде жас маманға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуге есептер шығаруСабақтың тақырыбы:

#1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуге есептер шығаруСабақтың тақырыбы:

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуге есептер шығаруСабақтың тақырыбы:

Оқу мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

#2 слайд
Оқу мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

2 слайд

Оқу мақсаттары: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын біледі ; -Мәндес теңдеудің қасиеттерін

#3 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын біледі ; -Мәндес теңдеудің қасиеттерін біледі; -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шеше алады; -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің түбірін таба алады ;

3 слайд

Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын біледі ; -Мәндес теңдеудің қасиеттерін біледі; -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шеше алады; -Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің түбірін таба алады ;

Психологиялық ахуал “ Әр елдің амандасу салты" Қазақтар-қол алысады, Италияндықтар –құшақтасады, Бразилиялықтар- бір бірінің иығ

#4 слайд
Психологиялық ахуал “ Әр елдің амандасу салты" Қазақтар-қол алысады, Италияндықтар –құшақтасады, Бразилиялықтар- бір бірінің иығын қағады, Зимбабалықтар –арқасымен амандасады, Македониялықтар –шынтақпен, Никарагулықтар –иықпен амандасады, Австралиялықтар-шапалақ ұрып секіреді.

4 слайд

Психологиялық ахуал “ Әр елдің амандасу салты" Қазақтар-қол алысады, Италияндықтар –құшақтасады, Бразилиялықтар- бір бірінің иығын қағады, Зимбабалықтар –арқасымен амандасады, Македониялықтар –шынтақпен, Никарагулықтар –иықпен амандасады, Австралиялықтар-шапалақ ұрып секіреді.

“ Ой түрткі “ C-1 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жалпы түрі C-2 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің табу ал

#5 слайд
“ Ой түрткі “ C-1 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жалпы түрі C-2 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің табу алгоритімін атаңыз C-3 Мәндес теңдеулер дегеніміз не ? C-4 Теңдеудің түбірі дегеніміз не ?

5 слайд

“ Ой түрткі “ C-1 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жалпы түрі C-2 Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің табу алгоритімін атаңыз C-3 Мәндес теңдеулер дегеніміз не ? C-4 Теңдеудің түбірі дегеніміз не ?

Үй жұмысын тексеру: № 783(2,3,4)

#6 слайд
Үй жұмысын тексеру: № 783(2,3,4)

6 слайд

Үй жұмысын тексеру: № 783(2,3,4)

2)13-(2x-5)=x-3 3) 3х-(10-9х)=22х 13-2х+5=x-3 3x-10+9x=22x 18-2x=x-3

#7 слайд
2)13-(2x-5)=x-3 3) 3х-(10-9х)=22х 13-2х+5=x-3 3x-10+9x=22x 18-2x=x-3 12x-10=22x -2x-x=-3-18 12x-22x=10 -3x=-21 -10x=10 x=7 x=-1 4)26-(17-2x)=5x 26-17+2x=5x 9=5x-2x 3x=9 x=3

7 слайд

2)13-(2x-5)=x-3 3) 3х-(10-9х)=22х 13-2х+5=x-3 3x-10+9x=22x 18-2x=x-3 12x-10=22x -2x-x=-3-18 12x-22x=10 -3x=-21 -10x=10 x=7 x=-1 4)26-(17-2x)=5x 26-17+2x=5x 9=5x-2x 3x=9 x=3

“ Кім жүйрік ? “ 1)5х-3=17 а)5; в)4; с)0 2)2х=17+3x а)-17; в)6; с)1 3)9-6х=3х-6 а)0; в)15/9 с)х-кез-келген сан 4)4(х-2)=2х+6 а)

#8 слайд
“ Кім жүйрік ? “ 1)5х-3=17 а)5; в)4; с)0 2)2х=17+3x а)-17; в)6; с)1 3)9-6х=3х-6 а)0; в)15/9 с)х-кез-келген сан 4)4(х-2)=2х+6 а)2; в)-4/7 с)7 5)5,2+2х=7(х-0,6) а)1,88; в)1/3; с)1

8 слайд

“ Кім жүйрік ? “ 1)5х-3=17 а)5; в)4; с)0 2)2х=17+3x а)-17; в)6; с)1 3)9-6х=3х-6 а)0; в)15/9 с)х-кез-келген сан 4)4(х-2)=2х+6 а)2; в)-4/7 с)7 5)5,2+2х=7(х-0,6) а)1,88; в)1/3; с)1

а) 5х-3=17 5х=17+3 5х=20 х=4 ә)2х=17+3х 2х-3х=17 -х=17 Х=-17 б)9-6х=3х-6 -6х-3х=-15 х=15:9 Х=1 в) 4(х-2)=2х+6 4х-8=2х+6 4х-2х=6

#9 слайд
а) 5х-3=17 5х=17+3 5х=20 х=4 ә)2х=17+3х 2х-3х=17 -х=17 Х=-17 б)9-6х=3х-6 -6х-3х=-15 х=15:9 Х=1 в) 4(х-2)=2х+6 4х-8=2х+6 4х-2х=6+8 2х=14 Х=7 г )5,2+2х=7(х-0,6) 5,2+2х=7х-4,2 2х-7х=-4,2-5,2 -5х=-9,4 Х=1,88

9 слайд

а) 5х-3=17 5х=17+3 5х=20 х=4 ә)2х=17+3х 2х-3х=17 -х=17 Х=-17 б)9-6х=3х-6 -6х-3х=-15 х=15:9 Х=1 в) 4(х-2)=2х+6 4х-8=2х+6 4х-2х=6+8 2х=14 Х=7 г )5,2+2х=7(х-0,6) 5,2+2х=7х-4,2 2х-7х=-4,2-5,2 -5х=-9,4 Х=1,88

Кітаппен жұмыс № 793 4x+5(3-2x)=5-11x 4x+15-10x=5-11x -6x+15=5-11x -6x+11x=5-15 5x=-10 X=-2 19-2(3x+8)=2x- 37 19-6x-16=2x-37 3-

#10 слайд
Кітаппен жұмыс № 793 4x+5(3-2x)=5-11x 4x+15-10x=5-11x -6x+15=5-11x -6x+11x=5-15 5x=-10 X=-2 19-2(3x+8)=2x- 37 19-6x-16=2x-37 3-6x=2x-37 -6x-2x=-37-3 -8x=-40 X=5 8x+3(7-2x)=4x+3 8x+21-6x=4x+3 2x+21=4x+3 2x-4x=3-21 -2x=-18 X=9 23-4(3x+8)=1-17x 23-12x-32=1-17x -9-12x=1-17x -12x+17x=1+9 5x=10 X=2

10 слайд

Кітаппен жұмыс № 793 4x+5(3-2x)=5-11x 4x+15-10x=5-11x -6x+15=5-11x -6x+11x=5-15 5x=-10 X=-2 19-2(3x+8)=2x- 37 19-6x-16=2x-37 3-6x=2x-37 -6x-2x=-37-3 -8x=-40 X=5 8x+3(7-2x)=4x+3 8x+21-6x=4x+3 2x+21=4x+3 2x-4x=3-21 -2x=-18 X=9 23-4(3x+8)=1-17x 23-12x-32=1-17x -9-12x=1-17x -12x+17x=1+9 5x=10 X=2

Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» Оқушылар дөңгелене тұрып,кезекпен бірден отызға дейін, сосын кері қарай санайды.Үшке еселік

#11 слайд
Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» Оқушылар дөңгелене тұрып,кезекпен бірден отызға дейін, сосын кері қарай санайды.Үшке еселік санды айтатын адам сол санның орнына «Жаңылыспаймын» деп айтуы керек. Кім жаңылысса,сол ойыннан шығады.

11 слайд

Сергіту сәті «Жаңылыспаймын» Оқушылар дөңгелене тұрып,кезекпен бірден отызға дейін, сосын кері қарай санайды.Үшке еселік санды айтатын адам сол санның орнына «Жаңылыспаймын» деп айтуы керек. Кім жаңылысса,сол ойыннан шығады.

Үйге тапсырма: № 794 есеп Рефлексия: «Білім теңізіне кеме жіберіңіз

#12 слайд
Үйге тапсырма: № 794 есеп Рефлексия: «Білім теңізіне кеме жіберіңіз

12 слайд

Үйге тапсырма: № 794 есеп Рефлексия: «Білім теңізіне кеме жіберіңіз

Файл форматы:
pptx
29.03.2023
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі