Математика Тақырыбы:Комбинация құрастыру. слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика Тақырыбы:Комбинация құрастыру. слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасы бойынша жасақталған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып

#1 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып мұғалімі Койшыгулова Акгулсим Бурабаевна.

1 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып мұғалімі Койшыгулова Акгулсим Бурабаевна.

FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

#2 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

2 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі т

#3 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады.Сабақ мақсаттары: Барлығы: Сандар мен заттардан « екі- екіден » комбинациялар жиынын құрастыра алады. Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен заттардан комбинациялар құрастыра алады. Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын комбинация тізбегін табады. Қандай тізбектер мүмкін болмайтынын ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден » комбинациялар жиынын құрастыру.

3 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады.Сабақ мақсаттары: Барлығы: Сандар мен заттардан « екі- екіден » комбинациялар жиынын құрастыра алады. Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен заттардан комбинациялар құрастыра алады. Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын комбинация тізбегін табады. Қандай тізбектер мүмкін болмайтынын ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден » комбинациялар жиынын құрастыру.

FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланаты

#4 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?

4 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?

FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқ

#5 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.

5 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.

FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады

#6 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау . Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау . Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды.

6 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау . Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау . Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды.

FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады?

#7 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады? Комбинациялар жиынын сәйкес нөмірлері арқылы жазыңыз. - Білім алушы - берілген заттармен құрылатын комбинацияның санын анықтау. - Екі-екіден жұптағанда неше жұп шығатынын анықтайды. Қ.Б. смаиликтер арқылы бағалау.Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау

7 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады? Комбинациялар жиынын сәйкес нөмірлері арқылы жазыңыз. - Білім алушы - берілген заттармен құрылатын комбинацияның санын анықтау. - Екі-екіден жұптағанда неше жұп шығатынын анықтайды. Қ.Б. смаиликтер арқылы бағалау.Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау

FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ

#8 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ критерийлерін дұрыс таңдауда қиналдым Болашаққа жоспарым курс барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып үйренген әдіс-тәсілдерді ,саралаудың түрлерін өз тәжірибемде кеңінен қолданамын деп жоспарлаймын Үйренгенім: ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды Ұзақ мерзімдегі оқу мақсатының жасақталған кодына сәйкес дұрыс бағалау критерийін таңдап алуды

8 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ критерийлерін дұрыс таңдауда қиналдым Болашаққа жоспарым курс барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып үйренген әдіс-тәсілдерді ,саралаудың түрлерін өз тәжірибемде кеңінен қолданамын деп жоспарлаймын Үйренгенім: ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды Ұзақ мерзімдегі оқу мақсатының жасақталған кодына сәйкес дұрыс бағалау критерийін таңдап алуды

FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!

#9 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
ppt
20.01.2020
1289
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі