Материалдар / Математика Тақырыбы:Комбинация құрастыру. слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика Тақырыбы:Комбинация құрастыру. слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасы бойынша жасақталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2020
1166
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып

1 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып мұғалімі Койшыгулова Акгулсим Бурабаевна.

1 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып мұғалімі Койшыгулова Акгулсим Бурабаевна.

FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

2 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

2 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.

FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі т

3 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады.Сабақ мақсаттары: Барлығы: Сандар мен заттардан « екі- екіден » комбинациялар жиынын құрастыра алады. Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен заттардан комбинациялар құрастыра алады. Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын комбинация тізбегін табады. Қандай тізбектер мүмкін болмайтынын ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден » комбинациялар жиынын құрастыру.

3 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады.Сабақ мақсаттары: Барлығы: Сандар мен заттардан « екі- екіден » комбинациялар жиынын құрастыра алады. Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен заттардан комбинациялар құрастыра алады. Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын комбинация тізбегін табады. Қандай тізбектер мүмкін болмайтынын ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден » комбинациялар жиынын құрастыру.

FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланаты

4 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?

4 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?

FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқ

5 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.

5 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.

FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады

6 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау . Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау . Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды.

6 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау . Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау . Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды.

FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады?

7 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады? Комбинациялар жиынын сәйкес нөмірлері арқылы жазыңыз. - Білім алушы - берілген заттармен құрылатын комбинацияның санын анықтау. - Екі-екіден жұптағанда неше жұп шығатынын анықтайды. Қ.Б. смаиликтер арқылы бағалау.Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау

7 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады? Комбинациялар жиынын сәйкес нөмірлері арқылы жазыңыз. - Білім алушы - берілген заттармен құрылатын комбинацияның санын анықтау. - Екі-екіден жұптағанда неше жұп шығатынын анықтайды. Қ.Б. смаиликтер арқылы бағалау.Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау

FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ

8 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ критерийлерін дұрыс таңдауда қиналдым Болашаққа жоспарым курс барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып үйренген әдіс-тәсілдерді ,саралаудың түрлерін өз тәжірибемде кеңінен қолданамын деп жоспарлаймын Үйренгенім: ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды Ұзақ мерзімдегі оқу мақсатының жасақталған кодына сәйкес дұрыс бағалау критерийін таңдап алуды

8 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ критерийлерін дұрыс таңдауда қиналдым Болашаққа жоспарым курс барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып үйренген әдіс-тәсілдерді ,саралаудың түрлерін өз тәжірибемде кеңінен қолданамын деп жоспарлаймын Үйренгенім: ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды Ұзақ мерзімдегі оқу мақсатының жасақталған кодына сәйкес дұрыс бағалау критерийін таңдап алуды

FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!