Математика Тақырыбы:Комбинация құрастыру. слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданаы
№1 жалпы орта мектебі ”
к.м.м. бастауыш сынып
мұғалімі Койшыгулова
Акгулсим Бурабаевна.
1 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданаы №1 жалпы орта мектебі ” к.м.м. бастауыш сынып мұғалімі Койшыгулова Акгулсим Бурабаевна.
2 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика
Бөлім: Жиындар.
Логика элементтері.
Сабақтың тақырыбы :
Комбинация құрастыру.
2 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Пәні: математика Бөлім: Жиындар. Логика элементтері. Сабақтың тақырыбы : Комбинация құрастыру.
3 слайд
FokinaLida.75@mail.ru
Бағалау критерийлері:
-Сандар мен заттардан « екі-екіден »
комбинация құрастырып үйренеді.
-Екі таңбалы сандардан сандар
комбинацияларын ажырата алады.
-Берілген заттардан, сандардан
комбинациялар жиынын құра
алады.Сабақ мақсаттары:
Барлығы: Сандар мен заттардан « екі-
екіден » комбинациялар жиынын
құрастыра алады.
Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен
заттардан комбинациялар құрастыра
алады.
Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын
комбинация тізбегін табады. Қандай
тізбектер мүмкін болмайтынын
ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден »
комбинациялар жиынын құрастыру.
3 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады.Сабақ мақсаттары: Барлығы: Сандар мен заттардан « екі- екіден » комбинациялар жиынын құрастыра алады. Көбі: Әртүрлі тәсілмен сандар мен заттардан комбинациялар құрастыра алады. Кейбірі: Өз бетінше мүмкін болатын комбинация тізбегін табады. Қандай тізбектер мүмкін болмайтынын ажырата алады. Оқу мақсаты:1.4.4.1.қоршаған ортадағы заттардан «ек і-екіден » комбинациялар жиынын құрастыру.
4 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар:
Термин сөздер:
Комбинация,
комбинация
құрастыру Сабақта диалог жазу
үшін пайдаланатын тіл:
Талқылау үшін сұрақтар :
-Әрбір комбинация
неден тұрады?
-Барлық мүмкін болатын
комбинациялар таба
аласың ба?
-Қандай тізбектер мүмкін
болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер:
Комбинация,
комбинация
құрастыру Сабақта диалог жазу
үшін пайдаланатын тіл:
Талқылау үшін сұрақтар :
-Әрбір комбинация
неден тұрады?
-Барлық мүмкін болатын
комбинациялар таба
аласың ба?
-Қандай тізбектер мүмкін
болмайды?
4 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?Тілдік мақсаттар: Термин сөздер: Комбинация, комбинация құрастыру Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл: Талқылау үшін сұрақтар : -Әрбір комбинация неден тұрады? -Барлық мүмкін болатын комбинациялар таба аласың ба? -Қандай тізбектер мүмкін болмайды?
5 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен
әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі
болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.
5 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Белсенді оқу әдістері : Сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен әрекетін тиімді ұйымдастыру, оқушының оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына танымдық әрекетінің қалыптасуына әсер етеді.
6 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері
« Ойлан, ізден, тап » әдісі.
Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі
таңбалы сандар құрастырады. Қандай
сандар жазылмай қалғанын
анықтайды.
Мақсатым : Жазылым дағдысын,
ғылыми зерттеу дағдысын
қалыптастыру.
Бағалау дескрипторы:
-Екі таңбалы сандарды жазады.
-Қандай сандар жазылмай қалғанын
анықтайды.
-Жазылмай қалған сандар комбинация
бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі.
Әр топқа ұшақ, машина, кеменің
суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен
жұптағанда неше жұп болғанын табу.
Мақсатым: Оқушылардың шапшаң
ойлау арқылы топпен жұмыс істеу
дағдысын қалыптастыру.
Бағалау дескрипторы:
-Берілген суреттегі заттардан « екі-
екіден » комбинация құрастырады
-Неше жұп комбинация болғанын
анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау .
Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау .
Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі.
Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі
таңбалы сандар құрастырады. Қандай
сандар жазылмай қалғанын
анықтайды.
Мақсатым : Жазылым дағдысын,
ғылыми зерттеу дағдысын
қалыптастыру.
Бағалау дескрипторы:
-Екі таңбалы сандарды жазады.
-Қандай сандар жазылмай қалғанын
анықтайды.
-Жазылмай қалған сандар комбинация
бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі.
Әр топқа ұшақ, машина, кеменің
суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен
жұптағанда неше жұп болғанын табу.
Мақсатым: Оқушылардың шапшаң
ойлау арқылы топпен жұмыс істеу
дағдысын қалыптастыру.
Бағалау дескрипторы:
-Берілген суреттегі заттардан « екі-
екіден » комбинация құрастырады
-Неше жұп комбинация болғанын
анықтайды.
6 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды. Тақырыптық саралау . Қарқынды саралау . Қ.Б:смайликтер арқылы бағалау . Қ.Б:бағдаршам әдісі.Саралау тәсілдері « Ойлан, ізден, тап » әдісі. Оқушылар 1,0,2 цифрларынан екі таңбалы сандар құрастырады. Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. Мақсатым : Жазылым дағдысын, ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Екі таңбалы сандарды жазады. -Қандай сандар жазылмай қалғанын анықтайды. -Жазылмай қалған сандар комбинация бола ма, анықтайды «Б ірге ойлаймыз » әдісі. Әр топқа ұшақ, машина, кеменің суреттері беріледі. Әр түрлі суреттен жұптағанда неше жұп болғанын табу. Мақсатым: Оқушылардың шапшаң ойлау арқылы топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Бағалау дескрипторы: -Берілген суреттегі заттардан « екі- екіден » комбинация құрастырады -Неше жұп комбинация болғанын анықтайды.
7 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау
Гүлдерді «екі-
екіден» жұптау
арқылы неше
гүл шоғын
жасауға болады?
Комбинациялар
жиынын сәйкес
нөмірлері
арқылы
жазыңыз. -
Білім алушы
-
берілген заттармен
құрылатын
комбинацияның
санын анықтау.
-
Екі-екіден
жұптағанда неше
жұп шығатынын
анықтайды.
Қ.Б. смаиликтер
арқылы бағалау.Бағалау
критерийлері:
-Сандар мен заттардан
« екі-екіден »
комбинация
құрастырып үйренеді.
-Екі таңбалы
сандардан сандар
комбинацияларын
ажырата алады.
-Берілген заттардан,
сандардан
комбинациялар
жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау
7 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Қалыптастырушы бағалау Гүлдерді «екі- екіден» жұптау арқылы неше гүл шоғын жасауға болады? Комбинациялар жиынын сәйкес нөмірлері арқылы жазыңыз. - Білім алушы - берілген заттармен құрылатын комбинацияның санын анықтау. - Екі-екіден жұптағанда неше жұп шығатынын анықтайды. Қ.Б. смаиликтер арқылы бағалау.Бағалау критерийлері: -Сандар мен заттардан « екі-екіден » комбинация құрастырып үйренеді. -Екі таңбалы сандардан сандар комбинацияларын ажырата алады. -Берілген заттардан, сандардан комбинациялар жиынын құра алады. Тапсырма: Дескриптор :Қалыптастырушы бағалау
8 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым?
Қысқа мерзімді жоспарды
құруда
Стандартты оқу
жоспарындағы жоспарланған
сабақ критерийлерін дұрыс
таңдауда қиналдым
Болашаққа жоспарым
курс барысында тренерім мен
әріптестерімнің кері
байланысын ескере отырып
үйренген
әдіс-тәсілдерді ,саралаудың
түрлерін өз тәжірибемде
кеңінен қолданамын деп
жоспарлаймын
Үйренгенім:
ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды
Ұзақ мерзімдегі оқу
мақсатының жасақталған
кодына сәйкес дұрыс бағалау
критерийін таңдап алуды
8 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Неден қиналдым? Қысқа мерзімді жоспарды құруда Стандартты оқу жоспарындағы жоспарланған сабақ критерийлерін дұрыс таңдауда қиналдым Болашаққа жоспарым курс барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысын ескере отырып үйренген әдіс-тәсілдерді ,саралаудың түрлерін өз тәжірибемде кеңінен қолданамын деп жоспарлаймын Үйренгенім: ҚМЖ- ды тиімді жоспарлауды Ұзақ мерзімдегі оқу мақсатының жасақталған кодына сәйкес дұрыс бағалау критерийін таңдап алуды
9 слайд
FokinaLida.75@mail.ru
Назарларыңызға
рахмет!
9 слайд
FokinaLida.75@mail.ru Назарларыңызға рахмет!