Материалдар / "Математика түріндегі көбейту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Математика түріндегі көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс алмасу үшін жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2019
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А ш ы қ с а б а қ“ Достық” бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіА ш ы қ с а б а қ “ Достық” бастауыш мектебі к

1 слайд
А ш ы қ с а б а қ“ Достық” бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіА ш ы қ с а б а қ “ Достық” бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

А ш ы қ с а б а қ“ Достық” бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіА ш ы қ с а б а қ “ Достық” бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні: Математика 3 « Ғ » - сыныпБастауыш сынып мұғалімі: Аширбекова ЗульфияТақырыбы: 36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту

2 слайд
Пәні: Математика 3 « Ғ » - сыныпБастауыш сынып мұғалімі: Аширбекова ЗульфияТақырыбы: 36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту

2 слайд

Пәні: Математика 3 « Ғ » - сыныпБастауыш сынып мұғалімі: Аширбекова ЗульфияТақырыбы: 36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Көбейтудің көрсетілген түрін орындау тәсілдерін үйренуге, теңдеулерді шешуге үйрету.

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Көбейтудің көрсетілген түрін орындау тәсілдерін үйренуге, теңдеулерді шешуге үйрету. Оқушылардың білімін тиянақтау, есептер шығару дағдыларын меңгерту. Дамытушылық: Жылдам ойлауға, тапқырлық пен өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Уақытты үнемді пайдалануға үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, достыққа, тиянақты болуға тәрбиелеу. Адамгершілікке, мейірімділікке үйрету.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Көбейтудің көрсетілген түрін орындау тәсілдерін үйренуге, теңдеулерді шешуге үйрету. Оқушылардың білімін тиянақтау, есептер шығару дағдыларын меңгерту. Дамытушылық: Жылдам ойлауға, тапқырлық пен өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Уақытты үнемді пайдалануға үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, достыққа, тиянақты болуға тәрбиелеу. Адамгершілікке, мейірімділікке үйрету.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: 1)Оқушыларды түгелдеу, 2) Зейінін сабаққа аудару. 3)Оқу құралдарын дайындау. 4 )Психология

4 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: 1)Оқушыларды түгелдеу, 2) Зейінін сабаққа аудару. 3)Оқу құралдарын дайындау. 4 )Психологиялық дайындық.Сабақтың типі: Жаңа сабақты игерту. Сабақтың түрі: Саяхат сабақ Сабақтың әдіс – тәсілі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту Көрнекілігі: Слайд, оқулық, кесте, сызбалар. Пән аралық байланысы: әдебиеттік оқу, дене тәрбиесі

4 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: 1)Оқушыларды түгелдеу, 2) Зейінін сабаққа аудару. 3)Оқу құралдарын дайындау. 4 )Психологиялық дайындық.Сабақтың типі: Жаңа сабақты игерту. Сабақтың түрі: Саяхат сабақ Сабақтың әдіс – тәсілі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту Көрнекілігі: Слайд, оқулық, кесте, сызбалар. Пән аралық байланысы: әдебиеттік оқу, дене тәрбиесі

Есептерді шығарып, Сабақты ұғып алайық. Төрт амалды тез ұғып, “ Бестік” баға алайық

5 слайд
Есептерді шығарып, Сабақты ұғып алайық. Төрт амалды тез ұғып, “ Бестік” баға алайық

5 слайд

Есептерді шығарып, Сабақты ұғып алайық. Төрт амалды тез ұғып, “ Бестік” баға алайық

6 слайд

6 слайд

1. 1-10 ға дейін үш тілде сана 2. Қосудың компоненттерін атау. 3. Азайтудың компоненттерін атаңдар. 4. Толық ондықтармен сана 5

7 слайд
1. 1-10 ға дейін үш тілде сана 2. Қосудың компоненттерін атау. 3. Азайтудың компоненттерін атаңдар. 4. Толық ондықтармен сана 5. Тақ сандарды ата. 6. Жұп сандарды ата .

7 слайд

1. 1-10 ға дейін үш тілде сана 2. Қосудың компоненттерін атау. 3. Азайтудың компоненттерін атаңдар. 4. Толық ондықтармен сана 5. Тақ сандарды ата. 6. Жұп сандарды ата .

8 слайд

8 слайд

36х2; 1. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? 360х2; 36х20 түріндегі көбейту2. 2 адам

9 слайд
36х2; 1. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? 360х2; 36х20 түріндегі көбейту2. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?  3. Төрт бұрыштан 1 бұрышын алып (қиып) тастасақ неше бұрыш қалады. 4. Көбінесе ай 30 не 31 санмен аяқталады. Ал қай айда 28 деген сан бар?

9 слайд

36х2; 1. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? 360х2; 36х20 түріндегі көбейту2. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?  3. Төрт бұрыштан 1 бұрышын алып (қиып) тастасақ неше бұрыш қалады. 4. Көбінесе ай 30 не 31 санмен аяқталады. Ал қай айда 28 деген сан бар?

Көбейткіш 20+5 200+40 3 4 Көбейткіш 4 2 300+10 30+6 Көбейтіндінің мәні 100 480 930 144 100 480 930 144

10 слайд
Көбейткіш 20+5 200+40 3 4 Көбейткіш 4 2 300+10 30+6 Көбейтіндінің мәні 100 480 930 144 100 480 930 144

10 слайд

Көбейткіш 20+5 200+40 3 4 Көбейткіш 4 2 300+10 30+6 Көбейтіндінің мәні 100 480 930 144 100 480 930 144

36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту (30+ 6 )х2 = 30х2+ 6 х2 = (300+ 60 )х2 = 300х2+ 60 х2 =72 720 (30+ 6 )х20 = 30х20+ 6 х20 =

11 слайд
36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту (30+ 6 )х2 = 30х2+ 6 х2 = (300+ 60 )х2 = 300х2+ 60 х2 =72 720 (30+ 6 )х20 = 30х20+ 6 х20 = 720 3 6 х2 = 30х2+ 6 х2 = 72 3 60 х2 = 3 6 х20 = 300х2+ 60 х2= 720 720 30х20+ 6 х20=(30+ 6 )х2 = 30х2+ 6 х2 = (300+ 60 )х2 = 300х2+ 60 х2 = 72 720 (30+ 6 )х20 = 30х20+ 6 х20 = 720 3 6 х2 = 30х2+ 6 х2 = 72 3 60 х2 = 3 6 х20 = 300х2+ 60 х2= 720 720 30х20+ 6 х20=

11 слайд

36х2; 360х2; 36х20 түріндегі көбейту (30+ 6 )х2 = 30х2+ 6 х2 = (300+ 60 )х2 = 300х2+ 60 х2 =72 720 (30+ 6 )х20 = 30х20+ 6 х20 = 720 3 6 х2 = 30х2+ 6 х2 = 72 3 60 х2 = 3 6 х20 = 300х2+ 60 х2= 720 720 30х20+ 6 х20=(30+ 6 )х2 = 30х2+ 6 х2 = (300+ 60 )х2 = 300х2+ 60 х2 = 72 720 (30+ 6 )х20 = 30х20+ 6 х20 = 720 3 6 х2 = 30х2+ 6 х2 = 72 3 60 х2 = 3 6 х20 = 300х2+ 60 х2= 720 720 30х20+ 6 х20=

Шаңғы жарысы Шығармашылық жұмыс 23х3 = 69 49х2 = 98 17х40 = 680 5х120 = 600 38х20 = 760 47х2 = 94 120х3 = 360 350х2 = 700І топ

12 слайд
Шаңғы жарысы Шығармашылық жұмыс 23х3 = 69 49х2 = 98 17х40 = 680 5х120 = 600 38х20 = 760 47х2 = 94 120х3 = 360 350х2 = 700І топ ІІ топ23х3 = 69 49х2 = 98 17х40 = 680 5х120 = 600 38х20 = 760 47х2 = 94 120х3 = 360 350х2 = 700

12 слайд

Шаңғы жарысы Шығармашылық жұмыс 23х3 = 69 49х2 = 98 17х40 = 680 5х120 = 600 38х20 = 760 47х2 = 94 120х3 = 360 350х2 = 700І топ ІІ топ23х3 = 69 49х2 = 98 17х40 = 680 5х120 = 600 38х20 = 760 47х2 = 94 120х3 = 360 350х2 = 700

Сергіту сәті [000293]_1.mp4

13 слайд
Сергіту сәті [000293]_1.mp4

13 слайд

Сергіту сәті [000293]_1.mp4

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

ә) Ұста бір күнде 8 үлкен және 4 кішкене таға қақты. 30 күнде (бір айда) ол қанша таға қағады? Бір күнде -8 үлкен, 4 кіші тағ

16 слайд
ә) Ұста бір күнде 8 үлкен және 4 кішкене таға қақты. 30 күнде (бір айда) ол қанша таға қағады? Бір күнде -8 үлкен, 4 кіші таға 30 күнде -? таға Ш: 8+4х30=360 Ж: бір айда -360 таға

16 слайд

ә) Ұста бір күнде 8 үлкен және 4 кішкене таға қақты. 30 күнде (бір айда) ол қанша таға қағады? Бір күнде -8 үлкен, 4 кіші таға 30 күнде -? таға Ш: 8+4х30=360 Ж: бір айда -360 таға

І топ а)Кесіндінің ұзындығы 9 см. Осы кесіндінің үштен бір бөлігіне тең кесіндінің ұзындығы неше болады? ІІ топ ә)Берілгенге ке

17 слайд
І топ а)Кесіндінің ұзындығы 9 см. Осы кесіндінің үштен бір бөлігіне тең кесіндінің ұзындығы неше болады? ІІ топ ә)Берілгенге кері есеп құрастыр және шығар.Кесіндіні сызып, есепті шығар. 9см :3 = 3 см 3см х3 = 9 см

17 слайд

І топ а)Кесіндінің ұзындығы 9 см. Осы кесіндінің үштен бір бөлігіне тең кесіндінің ұзындығы неше болады? ІІ топ ә)Берілгенге кері есеп құрастыр және шығар.Кесіндіні сызып, есепті шығар. 9см :3 = 3 см 3см х3 = 9 см

Үш дос нөмірі 34, 36 және 38 – үйлерде тұрады. Олардың шаштары: қоңыр, сары, қара түсті. Сары шашты бала нөмірі 4-ке бөліне

18 слайд
Үш дос нөмірі 34, 36 және 38 – үйлерде тұрады. Олардың шаштары: қоңыр, сары, қара түсті. Сары шашты бала нөмірі 4-ке бөлінетін үйде тұрады. Ал қоңыр шашты баланың үйінің нөміріндегі цифрлардың қосындысы – 11 саны болады. Қара шашты баланың тұратын үйдің нөмірі қандай? 38 36 3438 36 34

18 слайд

Үш дос нөмірі 34, 36 және 38 – үйлерде тұрады. Олардың шаштары: қоңыр, сары, қара түсті. Сары шашты бала нөмірі 4-ке бөлінетін үйде тұрады. Ал қоңыр шашты баланың үйінің нөміріндегі цифрлардың қосындысы – 11 саны болады. Қара шашты баланың тұратын үйдің нөмірі қандай? 38 36 3438 36 34

32х2 900-653 640:8 450-350 120+253 300х2 900:3 45х3Үйге тапсырма 6 – тапсырма 33 – бет Бағалау

19 слайд
32х2 900-653 640:8 450-350 120+253 300х2 900:3 45х3Үйге тапсырма 6 – тапсырма 33 – бет Бағалау

19 слайд

32х2 900-653 640:8 450-350 120+253 300х2 900:3 45х3Үйге тапсырма 6 – тапсырма 33 – бет Бағалау

20 слайд

20 слайд