Математикадан логикалық еспетре шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математикадан логикалық еспетре шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
отырып,ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру. 3. Жан-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту. Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау. Ой шақыру, пікірлесу, «INSERT» түртіп алу, еркін жазу, Венн диаграммасы, топтастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

27 кіші кубтан жаңа бір үлкен куб құрастырылды. Үлкен кубтың барлық жақтары боялды. Бір жағы боялған кубтың саны нешеу? А) 1

#3 слайд
27 кіші кубтан жаңа бір үлкен куб құрастырылды. Үлкен кубтың барлық жақтары боялды. Бір жағы боялған кубтың саны нешеу? А) 16 В) 8 С) 12 Д) 1 Е) 6 3008 Қабырғалары 3 см жасыл түсті ағаш текше қабырғалары 1 см 2 кіші текшелерге бөлінді. Үш жағы боялған неше текше шықты? Екі жағы боялған ше? Бір жағы боялған ше? Жауабы: Үш жағы боялған- 8 Екі жағы-12 Бір жағы - 6 4 класс

3 слайд

27 кіші кубтан жаңа бір үлкен куб құрастырылды. Үлкен кубтың барлық жақтары боялды. Бір жағы боялған кубтың саны нешеу? А) 16 В) 8 С) 12 Д) 1 Е) 6 3008 Қабырғалары 3 см жасыл түсті ағаш текше қабырғалары 1 см 2 кіші текшелерге бөлінді. Үш жағы боялған неше текше шықты? Екі жағы боялған ше? Бір жағы боялған ше? Жауабы: Үш жағы боялған- 8 Екі жағы-12 Бір жағы - 6 4 класс

3 класс Сабақ 11: 45-те басталып, 40 минутқа созылады. Сабақтың дәл ортасында Вася түшкіріп жібереді. Ол қай мезгілде болған е

#4 слайд
3 класс Сабақ 11: 45-те басталып, 40 минутқа созылады. Сабақтың дәл ортасында Вася түшкіріп жібереді. Ол қай мезгілде болған еді? А) 12:00 В)12:05 С) 12:10 Д) 12:15 Е) 12:20 Жауабы: 40мин: 2 = 20мин 11сағ 45мин+20мин= 12сағ 5мин 4 к л а сс Уақыт қаншаға артты? 12: 15 13: 05 16: 25 ? ? 3003 Электрондық сағат уақытты сағат және минутпен көрсетеді. (00:00- 23:59 аралығы). Бір тәулікте бұл сағаттың көрсеткішінен мына 2,0,1,8 цифрлары түгелімен (кез келген ретте) қатар келетін неше тәулік мезгілін көруге болады? А) 4 В)10 С) 6 Д) 7 Е) 8 01-28 08-21 18-02 21-08 02-18 10-28 18-20 08-12 12-08 20-18 Жауабы: 50мин, 3 сағ 20 мин

4 слайд

3 класс Сабақ 11: 45-те басталып, 40 минутқа созылады. Сабақтың дәл ортасында Вася түшкіріп жібереді. Ол қай мезгілде болған еді? А) 12:00 В)12:05 С) 12:10 Д) 12:15 Е) 12:20 Жауабы: 40мин: 2 = 20мин 11сағ 45мин+20мин= 12сағ 5мин 4 к л а сс Уақыт қаншаға артты? 12: 15 13: 05 16: 25 ? ? 3003 Электрондық сағат уақытты сағат және минутпен көрсетеді. (00:00- 23:59 аралығы). Бір тәулікте бұл сағаттың көрсеткішінен мына 2,0,1,8 цифрлары түгелімен (кез келген ретте) қатар келетін неше тәулік мезгілін көруге болады? А) 4 В)10 С) 6 Д) 7 Е) 8 01-28 08-21 18-02 21-08 02-18 10-28 18-20 08-12 12-08 20-18 Жауабы: 50мин, 3 сағ 20 мин

Сан қатарын аяқта 6 класс 1) 18, 20, 24, 32, 48, 80, 144, 272 +2 +4

#5 слайд
Сан қатарын аяқта 6 класс 1) 18, 20, 24, 32, 48, 80, 144, 272 +2 +4 +8 +16 +32 +64 +128 2) 212, 179, 146, 113, 80, 147 -33 -33 -33 -33 -33 3010 Ондық цифрлары бірліктер мен цифрларынан үлкен боатын қаншама екі таңбалы сан бар? А) 90сан В) 45 сан С) 8 сан Д) 35сан Е) 40сан 1+2+3+4+5+6+7+8+9 = 45 10-1 20-2 30-3 40-4 50-5

5 слайд

Сан қатарын аяқта 6 класс 1) 18, 20, 24, 32, 48, 80, 144, 272 +2 +4 +8 +16 +32 +64 +128 2) 212, 179, 146, 113, 80, 147 -33 -33 -33 -33 -33 3010 Ондық цифрлары бірліктер мен цифрларынан үлкен боатын қаншама екі таңбалы сан бар? А) 90сан В) 45 сан С) 8 сан Д) 35сан Е) 40сан 1+2+3+4+5+6+7+8+9 = 45 10-1 20-2 30-3 40-4 50-5

Сандар белгілі бір заңдылық нәтижесінде алынған. Сұрақ белгісін қандай санмен алмастыру керек? Егер “25” = 7 , «15» =6, “47” =1

#6 слайд
Сандар белгілі бір заңдылық нәтижесінде алынған. Сұрақ белгісін қандай санмен алмастыру керек? Егер “25” = 7 , «15» =6, “47” =11, “50” =5 болса, онда “261-?” Жауабы: 2+5 =7, 2+6+1 =9 5 класс Сан тізбегі белгілі бір ережеге сай құрылған. Бірақ сан тізбегінде бір сан ережені бұзады. Ол қай сан? 4, 7, 13, 25, 51, 97, 193 Жауабы: 4+3 =7, 7+6 =13, 13+12 =25, 25+24 =49, 49+48=97, 97+98 =193 5 класс 1; 2; 3;.....17 сандар тізбегінен барлық тақ сандар, сонымен қатар 3-ке бөлінетін сандардың барлығы сызылып тасталған. Сызылмаған қанша сан қалды? А) 9 В) 6 С) 8 сан Д) 3 Е) 4 3016

6 слайд

Сандар белгілі бір заңдылық нәтижесінде алынған. Сұрақ белгісін қандай санмен алмастыру керек? Егер “25” = 7 , «15» =6, “47” =11, “50” =5 болса, онда “261-?” Жауабы: 2+5 =7, 2+6+1 =9 5 класс Сан тізбегі белгілі бір ережеге сай құрылған. Бірақ сан тізбегінде бір сан ережені бұзады. Ол қай сан? 4, 7, 13, 25, 51, 97, 193 Жауабы: 4+3 =7, 7+6 =13, 13+12 =25, 25+24 =49, 49+48=97, 97+98 =193 5 класс 1; 2; 3;.....17 сандар тізбегінен барлық тақ сандар, сонымен қатар 3-ке бөлінетін сандардың барлығы сызылып тасталған. Сызылмаған қанша сан қалды? А) 9 В) 6 С) 8 сан Д) 3 Е) 4 3016

4 класс Әлібек жинаған алмасының 15 данасын інісіне, ал қалғанының жартысын қарындасына берді.Содан соң оның кәрзеңкесінде 10

#7 слайд
4 класс Әлібек жинаған алмасының 15 данасын інісіне, ал қалғанының жартысын қарындасына берді.Содан соң оның кәрзеңкесінде 10 алма қалды. Әлібек қанша алма жинаған? Жауабы: (х-15):2 =10 Х-15 =10*2 Х-15 =20 х =20+15 х =35 Айтбай орманнан жаңғақ теріп әкелді. Жаңғақтың жартысын ол қарындасына берді, ал қалғанының жартысын інісіне берді. Осыдан кейін Айтбайда 25 жаңғақ қалды. Айтбай орманнан неше жаңғақ әкелген? Жауабы: х =х/2+х/4+25 3Х+100 =4х 100 =х 100 =50+25+25 100 =100 3016

7 слайд

4 класс Әлібек жинаған алмасының 15 данасын інісіне, ал қалғанының жартысын қарындасына берді.Содан соң оның кәрзеңкесінде 10 алма қалды. Әлібек қанша алма жинаған? Жауабы: (х-15):2 =10 Х-15 =10*2 Х-15 =20 х =20+15 х =35 Айтбай орманнан жаңғақ теріп әкелді. Жаңғақтың жартысын ол қарындасына берді, ал қалғанының жартысын інісіне берді. Осыдан кейін Айтбайда 25 жаңғақ қалды. Айтбай орманнан неше жаңғақ әкелген? Жауабы: х =х/2+х/4+25 3Х+100 =4х 100 =х 100 =50+25+25 100 =100 3016

3 класс Көшеде 2 әкесі, 2 баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам қыдырып жүр? Жауабы: 3 адам. (атасы,

#8 слайд
3 класс Көшеде 2 әкесі, 2 баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам қыдырып жүр? Жауабы: 3 адам. (атасы, баласы, немересі) ҰБТ Үсен атаның 6 ұлы бар, олардың әрқайсысының 6 ұлы бар, ал Үсен атаның әрбір немересінің 2 қызы бар. Атаның неше шөбере қызы бар? А) 48 В) 72 С) 686 Д) 98 Е) 343 Жауабы: 6*6 =36 36*2 =72

8 слайд

3 класс Көшеде 2 әкесі, 2 баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам қыдырып жүр? Жауабы: 3 адам. (атасы, баласы, немересі) ҰБТ Үсен атаның 6 ұлы бар, олардың әрқайсысының 6 ұлы бар, ал Үсен атаның әрбір немересінің 2 қызы бар. Атаның неше шөбере қызы бар? А) 48 В) 72 С) 686 Д) 98 Е) 343 Жауабы: 6*6 =36 36*2 =72

Санағыш жәшік 4 класс Мына жәшіктің әр ұясына 1-ден 8-ге дейінгі цифрларды реттері сәйкес келмейтіндей етіп орналастырыңдар

#9 слайд
Санағыш жәшік 4 класс Мына жәшіктің әр ұясына 1-ден 8-ге дейінгі цифрларды реттері сәйкес келмейтіндей етіп орналастырыңдар. 35 18 46 7 2 5 класс 1-ден 9-ға дейінгі цифрларды дөңгелекшелерге жазыңыз, сонда әр шаршының төбесіндегі цифрлардың қосындысы бәрінде бірдей болсын. 1 8 4 6 3 7 9 25 6 класс 8 3 2 4 7 6 5 1 1-ден 8-ге дейінгі цифрларды куб төбелеріне қойып шығыңыз, сонда әрбір жағындағы цифрлардың қосындысы тең болсын

9 слайд

Санағыш жәшік 4 класс Мына жәшіктің әр ұясына 1-ден 8-ге дейінгі цифрларды реттері сәйкес келмейтіндей етіп орналастырыңдар. 35 18 46 7 2 5 класс 1-ден 9-ға дейінгі цифрларды дөңгелекшелерге жазыңыз, сонда әр шаршының төбесіндегі цифрлардың қосындысы бәрінде бірдей болсын. 1 8 4 6 3 7 9 25 6 класс 8 3 2 4 7 6 5 1 1-ден 8-ге дейінгі цифрларды куб төбелеріне қойып шығыңыз, сонда әрбір жағындағы цифрлардың қосындысы тең болсын

Сиқырлы шаршылар3 класс 52431 35124 21345 14253 43512 8 16 2 9 12 1811 7 4 Тор көздерге орналастыр.: 1-дің төртеуін; 2-дің төрте

#10 слайд
Сиқырлы шаршылар3 класс 52431 35124 21345 14253 43512 8 16 2 9 12 1811 7 4 Тор көздерге орналастыр.: 1-дің төртеуін; 2-дің төртеуін; 3-дің төртеуін; 4-дің төртеуін; Есіңде болсын! Әр бағандағы және әр жолдағы сандардың қосындысының мәні бірдей болуы тиіс 4 класс 8 13163 172 9 12 3 18118 127 4 17

10 слайд

Сиқырлы шаршылар3 класс 52431 35124 21345 14253 43512 8 16 2 9 12 1811 7 4 Тор көздерге орналастыр.: 1-дің төртеуін; 2-дің төртеуін; 3-дің төртеуін; 4-дің төртеуін; Есіңде болсын! Әр бағандағы және әр жолдағы сандардың қосындысының мәні бірдей болуы тиіс 4 класс 8 13163 172 9 12 3 18118 127 4 17

Сиқырлы фигуралар 3 класс Жауабы: 6 34 47 40 20 17 24 14 16 261828 26 20 22 25

#11 слайд
Сиқырлы фигуралар 3 класс Жауабы: 6 34 47 40 20 17 24 14 16 261828 26 20 22 25

11 слайд

Сиқырлы фигуралар 3 класс Жауабы: 6 34 47 40 20 17 24 14 16 261828 26 20 22 25

Тез есептеу тәсілдері 5-пен аяқталатын сандардың квадрат дәрежесін тез табу үшін, мына тәсіл өте ыңғайлы. 1-цифрды өзінен кей

#12 слайд
Тез есептеу тәсілдері 5-пен аяқталатын сандардың квадрат дәрежесін тез табу үшін, мына тәсіл өте ыңғайлы. 1-цифрды өзінен кейінгі санға көбейтіп, соңына 2-цифрдың квадратын тіркеп жазып, берілген санның квадратын ауызша табуға болады. Бұл тәсіл әрқашан да орындалатынын тексер 1 және 5 сандарына аяқталатын сандарды дәрежеге шығарғанда сол цифрлармен аяқталатын сандардың шығатынын байқауға болады. Осы айтылған 6 санына да қатысты. 6-мен аяқталатын санның кез-келген дәрежесі 6-мен аяқталады.

12 слайд

Тез есептеу тәсілдері 5-пен аяқталатын сандардың квадрат дәрежесін тез табу үшін, мына тәсіл өте ыңғайлы. 1-цифрды өзінен кейінгі санға көбейтіп, соңына 2-цифрдың квадратын тіркеп жазып, берілген санның квадратын ауызша табуға болады. Бұл тәсіл әрқашан да орындалатынын тексер 1 және 5 сандарына аяқталатын сандарды дәрежеге шығарғанда сол цифрлармен аяқталатын сандардың шығатынын байқауға болады. Осы айтылған 6 санына да қатысты. 6-мен аяқталатын санның кез-келген дәрежесі 6-мен аяқталады.

Даңғыл жолмен келе жатқан екі машинаның арақашықтығы 200км, олардың жылдамдықтары 60км/сағ. Және 80км/сағ . Бір сағаттан соң

#13 слайд
Даңғыл жолмен келе жатқан екі машинаның арақашықтығы 200км, олардың жылдамдықтары 60км/сағ. Және 80км/сағ . Бір сағаттан соң олардың арақашықтығы қандай болады? Машиналардың қай бағытта жүргеніне байланысты : егер 1) бір-біріне қарама –қарсы жүрсе, онда 60км. 2) Бір –бірінен қарама-қарсы бағытта алшақтаса, онда 340км; 3) Екіншісі біріншісінен қуатын болса, онда 180км 4) Екіншісі біріншісінен қашатын болса, онда 220км. 1. 200-(80+60) =60км 2. 200+(80+60) =340км 3. 200-(80-60) =180км 4. 200+(80-60) =220км

13 слайд

Даңғыл жолмен келе жатқан екі машинаның арақашықтығы 200км, олардың жылдамдықтары 60км/сағ. Және 80км/сағ . Бір сағаттан соң олардың арақашықтығы қандай болады? Машиналардың қай бағытта жүргеніне байланысты : егер 1) бір-біріне қарама –қарсы жүрсе, онда 60км. 2) Бір –бірінен қарама-қарсы бағытта алшақтаса, онда 340км; 3) Екіншісі біріншісінен қуатын болса, онда 180км 4) Екіншісі біріншісінен қашатын болса, онда 220км. 1. 200-(80+60) =60км 2. 200+(80+60) =340км 3. 200-(80-60) =180км 4. 200+(80-60) =220км

Файл форматы:
ppt
21.11.2018
964
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі