Математикадан шебер сынып презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика сабағында қолданылатын
тиімді әдіс-тәсілдер
1 слайд
Математика сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
2 слайд
Өзектілігі: Білімнің тұрақты өсуі мен жаңаруы жағдайында оқушы
құзыреттілігінің үздіксіз дамуы қазіргі заманғы білім беру жүйесінде
неғұрлым өзекті болып отыр. Білім беруді дамыту үшін адами
капиталдың әсері жеткіліксіз. Білім беру ортасын өзгерту қажет,
еңбек ресурстарының білім беру көлемін ұлғайту ғана емес, білім
беру мазмұнын, оның әдістерін, құралдары мен ортасын сапалы
өзгерту керек, SMART-білімге көшу қажет. Педагог қызметкерлердің
аналитикалық, кешенді мәселелерді шешу дағдылары,
инновациялылық – жаңа идеяларды дамыту және оларды енгізу,
SMART-технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру
өзекті мәселеге айналды.
Мақсаты: Бастауыш сыныптарда SMART технологияларды тиімді
қолдану арқылы, оқушылардың математикалық білімін кеңейту,
заманауи ғасырда жаңа инновациялық технологияларды қолдана
білетін интеллектуалды, зияткер тұлға қалыптастыру
2 слайд
Өзектілігі: Білімнің тұрақты өсуі мен жаңаруы жағдайында оқушы құзыреттілігінің үздіксіз дамуы қазіргі заманғы білім беру жүйесінде неғұрлым өзекті болып отыр. Білім беруді дамыту үшін адами капиталдың әсері жеткіліксіз. Білім беру ортасын өзгерту қажет, еңбек ресурстарының білім беру көлемін ұлғайту ғана емес, білім беру мазмұнын, оның әдістерін, құралдары мен ортасын сапалы өзгерту керек, SMART-білімге көшу қажет. Педагог қызметкерлердің аналитикалық, кешенді мәселелерді шешу дағдылары, инновациялылық – жаңа идеяларды дамыту және оларды енгізу, SMART-технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру өзекті мәселеге айналды. Мақсаты: Бастауыш сыныптарда SMART технологияларды тиімді қолдану арқылы, оқушылардың математикалық білімін кеңейту, заманауи ғасырда жаңа инновациялық технологияларды қолдана білетін интеллектуалды, зияткер тұлға қалыптастыру
3 слайд
Міндеттері:
Математика пәні бойынша, интеграцияланған
интеллектуалды виртуалды оқыту ортасын
қалыптастыру құралы ретінде, оқушыларға білім жеткізу
үшін әртүрлі гаджеттерді (Смартфондар, планшеттер
және басқа ұқсас құрылғылар) тиімді қолдануды үйрету
Smart Еducation (ақылды білім беру) − барлық білім
беру процестерін, сондай-ақ осы процестерде
қолданылатын әдістер мен технологияларды кешенді
жаңғыртуды көздейтін тұжырымдама, бұл контентті
әзірлеу, оны жеткізу және өзектендіру процесін жаңаша
құруға мүмкіндік беру.
3 слайд
Міндеттері: Математика пәні бойынша, интеграцияланған интеллектуалды виртуалды оқыту ортасын қалыптастыру құралы ретінде, оқушыларға білім жеткізу үшін әртүрлі гаджеттерді (Смартфондар, планшеттер және басқа ұқсас құрылғылар) тиімді қолдануды үйрету Smart Еducation (ақылды білім беру) − барлық білім беру процестерін, сондай-ақ осы процестерде қолданылатын әдістер мен технологияларды кешенді жаңғыртуды көздейтін тұжырымдама, бұл контентті әзірлеу, оны жеткізу және өзектендіру процесін жаңаша құруға мүмкіндік беру.
4 слайд
Көбіне мен математика пәнінде
компьютерді жаңа сабақ түсіндіргенде,
грамматикалық құрылымдарды өткенде
және қорытынды сабақта қолданамын.
АКТ-ның керемет мүмкіндіктері
оқушыларды таң қалдырады,
шабыттандырады. Сонымен қатар
АКТ-ны қолдана отырып, жаңа
материалдарды түсіндіруге,
меңгеруге қолайлы; берілген
материалды әсерлі жеткізуге және
оны топтағы оқушылары арасында
талқылауға үлкен мүмкіндіктер
туғызады.
4 слайд
Көбіне мен математика пәнінде компьютерді жаңа сабақ түсіндіргенде, грамматикалық құрылымдарды өткенде және қорытынды сабақта қолданамын. АКТ-ның керемет мүмкіндіктері оқушыларды таң қалдырады, шабыттандырады. Сонымен қатар АКТ-ны қолдана отырып, жаңа материалдарды түсіндіруге, меңгеруге қолайлы; берілген материалды әсерлі жеткізуге және оны топтағы оқушылары арасында талқылауға үлкен мүмкіндіктер туғызады.
5 слайд
«Бірліктер - ондықтар» ойыны
•Барлық
оқушылардың үйренуге қорқатыны – санды 9-ға көбейту.
Оның
ең қарапайым және ыңғайлы,
оңай тәсілі
бар.
•Үстелге
екі алақанымызды төмен қаратып қоямыз. Саусақтар
түзу
жатсын. Ал енді (солдан оңға қарай) қай санды 9-ға
көбейтеміз,
соны қайырамыз да санаймыз.
Ескерту: қайырылған
саусақтан
сол жағы-ондықтар, ал оң жағы – бірліктер. Сонымен
солдан
3 саусақ бұл -30 яғни 3 ондық + 6 саусақ оң жақтан бұл -6
бірлік.
Нәтижесінде 9х4-ім=30+6=36.
5 слайд
«Бірліктер - ондықтар» ойыны •Барлық оқушылардың үйренуге қорқатыны – санды 9-ға көбейту. Оның ең қарапайым және ыңғайлы, оңай тәсілі бар. •Үстелге екі алақанымызды төмен қаратып қоямыз. Саусақтар түзу жатсын. Ал енді (солдан оңға қарай) қай санды 9-ға көбейтеміз, соны қайырамыз да санаймыз. Ескерту: қайырылған саусақтан сол жағы-ондықтар, ал оң жағы – бірліктер. Сонымен солдан 3 саусақ бұл -30 яғни 3 ондық + 6 саусақ оң жақтан бұл -6 бірлік. Нәтижесінде 9х4-ім=30+6=36.
6 слайд
«Сиқырлы билеттер» ойыны
Көбінесе
мен сияқты оқушылар 6х7, 6х8, 6х9 және
7х8,
7х9,8х9 комбинациясында көп қиындыққа тап
болады.
Егер менің сыныптасым дәл солай қиналса,
көмекке
билеттер (карточкалар) келеді. 12 билет
дайындап
алып, орын ауыстырымдылығын
ескертемін.
Әр билеттің артына жауабын жазамын.
Қызықтыру
мақсатында таймер қолданамын. Олар:
6 слайд
«Сиқырлы билеттер» ойыны Көбінесе мен сияқты оқушылар 6х7, 6х8, 6х9 және 7х8, 7х9,8х9 комбинациясында көп қиындыққа тап болады. Егер менің сыныптасым дәл солай қиналса, көмекке билеттер (карточкалар) келеді. 12 билет дайындап алып, орын ауыстырымдылығын ескертемін. Әр билеттің артына жауабын жазамын. Қызықтыру мақсатында таймер қолданамын. Олар:
7 слайд
•«Картафиксики» ойыны
• Алдымен
қарапайым карталар коллодасының суретті карталарын
жетпейтін
сандармен белгілеп аламыз. Мысалы: тұз – 5, король – 4, дама – 3,
валет
– 2. 1-ге көбейтуді ауызша қайталауға болады. Егер белгілеуде
шатассаңыз
өз қолыңызбен карта жасап алған қызықтырақ болады. Енді
ойнаймыз!
Карталарды тең бөліп алып кезекпен бір –бірімізге карта
ұсынамыз,
егер дұрыс жауап берсе екі картаны да алады. Қателессе карталар
сізде
қалады. Осылайша карталар біткен кезде оларды санаймыз. Ойын
мақсаты:
барлық карталарды жинау. Ең бастысы ойын арқылы көбейту
кестесін
бекітеді.
•
7 слайд
•«Картафиксики» ойыны • Алдымен қарапайым карталар коллодасының суретті карталарын жетпейтін сандармен белгілеп аламыз. Мысалы: тұз – 5, король – 4, дама – 3, валет – 2. 1-ге көбейтуді ауызша қайталауға болады. Егер белгілеуде шатассаңыз өз қолыңызбен карта жасап алған қызықтырақ болады. Енді ойнаймыз! Карталарды тең бөліп алып кезекпен бір –бірімізге карта ұсынамыз, егер дұрыс жауап берсе екі картаны да алады. Қателессе карталар сізде қалады. Осылайша карталар біткен кезде оларды санаймыз. Ойын мақсаты: барлық карталарды жинау. Ең бастысы ойын арқылы көбейту кестесін бекітеді. •
8 слайд
«Интернет» желісі арқылы үйрену
Онлайн материалдарын қолдану. Интернет желісінен түрлі
викториналар мен көбейту кестесіне арналған ойындарды, тестілерді
орнатып алуға болады. Оларды қолдан да жасауға болады, бірақ мендей
балаларға (оқушыларға) компьютермен жаттап үйрену қызықтырақ болады,
әрі компьютерді меңгереді.
8 слайд
«Интернет» желісі арқылы үйрену Онлайн материалдарын қолдану. Интернет желісінен түрлі викториналар мен көбейту кестесіне арналған ойындарды, тестілерді орнатып алуға болады. Оларды қолдан да жасауға болады, бірақ мендей балаларға (оқушыларға) компьютермен жаттап үйрену қызықтырақ болады, әрі компьютерді меңгереді.
9 слайд
•«Білгірлер» ойыны
•Мақсатымыз
–өткенді қайталау. Бір-бірімізге
кез-келген
кезде, үзіліс уақытында немесе
сабақтан
қайтып бара жатқанда, көбейту
кестесін
сұрау. Бұл ойында ата-аналарымыз да
балалармен
бірге ойнай алады.
9 слайд
•«Білгірлер» ойыны •Мақсатымыз –өткенді қайталау. Бір-бірімізге кез-келген кезде, үзіліс уақытында немесе сабақтан қайтып бара жатқанда, көбейту кестесін сұрау. Бұл ойында ата-аналарымыз да балалармен бірге ойнай алады.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
•Бұл
кесте әрбір оқушыда болған дұрыс
деп
есептеймін. Себебі жаттауға оңай
және
көмекші құрал болып табылады.
Пифагор кестесінің көмегімен көбейту кестесін есте сақтау.
11 слайд
•Бұл кесте әрбір оқушыда болған дұрыс деп есептеймін. Себебі жаттауға оңай және көмекші құрал болып табылады. Пифагор кестесінің көмегімен көбейту кестесін есте сақтау.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Көбейту
кестесін мынадай домалақ пішіндердің көмегімен
жылдам
әрі тез жаттап алуға да болады.
13 слайд
Көбейту кестесін мынадай домалақ пішіндердің көмегімен жылдам әрі тез жаттап алуға да болады.
14 слайд
Сандарды көбейтіп, қанша рет көбейетіндігін
қосу амалы арқылы да шешуге болады. Мысалы
мына төмендегідей. Бұл менің сыныптастарыма
өте қызықты болады деп ойлаймын.
14 слайд
Сандарды көбейтіп, қанша рет көбейетіндігін қосу амалы арқылы да шешуге болады. Мысалы мына төмендегідей. Бұл менің сыныптастарыма өте қызықты болады деп ойлаймын.
15 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық
сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді
терең түсіну қабілетін дамыту, алған
білімін сыныптан тыс жерде, кез келген
жағдайда тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ету.
15 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету.
16 слайд
Жаңа технологияны меңгеруде мұғалімнің жан – жақты,
білімі қажет. Жаңа нәтижеге бағытталған білім ретінде
инновациялық білімді қарастыруда қойылған мақсатқа
жетуде, оқушылардың тілдік, теориялық, практикалық
құзіреттіліктерін жетілдіруге тиімді әдіс - тәсілдерді
таңдалып, биология пәні бойынша құзіретілікті
жетілдіруге арналған тиімді тапсырмалар
құрастырылды. Ақпараттық технологиялар ішінен
LearningApps.org, iSpringQuizMaker, QuizLet.com атты
бағдарламалар кешендері алынды.
16 слайд
Жаңа технологияны меңгеруде мұғалімнің жан – жақты, білімі қажет. Жаңа нәтижеге бағытталған білім ретінде инновациялық білімді қарастыруда қойылған мақсатқа жетуде, оқушылардың тілдік, теориялық, практикалық құзіреттіліктерін жетілдіруге тиімді әдіс - тәсілдерді таңдалып, биология пәні бойынша құзіретілікті жетілдіруге арналған тиімді тапсырмалар құрастырылды. Ақпараттық технологиялар ішінен LearningApps.org, iSpringQuizMaker, QuizLet.com атты бағдарламалар кешендері алынды.
17 слайд
Инновациялық технологияларды қолданудың
тиімділігіне келетін болсақ, заманауи технологиялардың
даму себебінен оқушылардың білім алу үдерісінде, оның
ішінде биология сабақтарында электронды гаджеттерді
үздіксіз пайдалану оқытудың жаңа әдістері мен
тапсырмалардың ауқымды типтеріне және көптүрлілігіне
әкеліп соқты. Оқушылардың шығармашылық
жұмыстарынының орын алуы да кең өріс алды.
Осыған орай қазіргі мұғалім:
Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын;
Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін;
Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;
Білімді, іскер, шебер болу керек.
17 слайд
Инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігіне келетін болсақ, заманауи технологиялардың даму себебінен оқушылардың білім алу үдерісінде, оның ішінде биология сабақтарында электронды гаджеттерді үздіксіз пайдалану оқытудың жаңа әдістері мен тапсырмалардың ауқымды типтеріне және көптүрлілігіне әкеліп соқты. Оқушылардың шығармашылық жұмыстарынының орын алуы да кең өріс алды. Осыған орай қазіргі мұғалім: Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын; Білімді, іскер, шебер болу керек.
18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА КӨП РАХМЕТ!
18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА КӨП РАХМЕТ!