Материалдар / Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? (дебат)

Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? (дебат)

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? (дебат)
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? Сынып: 8 «А»

1 слайд
Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? Сынып: 8 «А»

1 слайд

Математикалық білімнің қажеттілігі бар ма? Сынып: 8 «А»

Мақсаты: математика пәнінің маңыздылығын түсіне білуге, өз ойын айта білуге , бірін-бірі тыңдай білуге және қарсы пікір айт

2 слайд
Мақсаты:   математика пәнінің маңыздылығын түсіне білуге, өз ойын айта   білуге , бірін-бірі тыңдай білуге және қарсы пікір айта білуге үйрету,  математика  тарихы туралы ұғымдарын кеңейту, цифрлық құзыреттіліктерін арттыру;    Жүрісі:        Пікірталасқа 2 топ () қатысады.   I топтың ұстанымы: Математикалық терең білім қазіргі заманда өте қажет. II топтың ұстанымы: Математикалық терең білім өте қажетті емес.

2 слайд

Мақсаты:   математика пәнінің маңыздылығын түсіне білуге, өз ойын айта   білуге , бірін-бірі тыңдай білуге және қарсы пікір айта білуге үйрету,  математика  тарихы туралы ұғымдарын кеңейту, цифрлық құзыреттіліктерін арттыру;    Жүрісі:        Пікірталасқа 2 топ () қатысады.   I топтың ұстанымы: Математикалық терең білім қазіргі заманда өте қажет. II топтың ұстанымы: Математикалық терең білім өте қажетті емес.

Дебат дегеніміз – пікірсайыс. •Жарыссөз, айтыс десек те болады. Шешендік өнер мен ой ұшқырлығы сынға түсетін ойын. Дәлелдер ме

3 слайд
Дебат дегеніміз – пікірсайыс. •Жарыссөз, айтыс десек те болады. Шешендік өнер мен ой ұшқырлығы сынға түсетін ойын. Дәлелдер мен фактілерге сүйенеді. Дебат тәртіпке бағынады. Ойыншылар бір-бірін «ханым», «мырза» деп атап, құрмет танытады. Қарсыластың жеке басына тиісуге болмайды. Дебатта уақыт шектеулі. Сондықтан оны дұрыс жоспарлай білу керек. Қатысушы білімді, батыл және әдепті болуға тиіс. Ең бастысы, дебат – ұрыс алаңы емес, нақты тақырып аясында арнайы ережелер негізінде ой жарыстыру. •Дебат жаңа мүмкіндіктерге жол ашады. Ортаңыз өзгереді, достарыңыз көбейеді. Сөйлеу мәдениетіңіз қалыптасып, ойды тиянақты жеткізуге  дағдыланасыз. Кез келген тақырыпта ойыңызды еркін, нақты жеткізе аласыз. Үнемі ізденісте боласыз. Айтылған қарсы пікірге қарамастан,  ойыңыздың дұрыстығын дәлелдейсіз. •Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов өзін-өзі басқару, білім беру процесін демократияландыру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, әлеуметтік маңызы бар жобаларды жүзеге асыру және бар мәселені бірлесіп шешу сияқты салаларда пікірсайыстың оң ықпалы бар екенін айтып, дебатқа қолдау білдіріп жүр.

3 слайд

Дебат дегеніміз – пікірсайыс. •Жарыссөз, айтыс десек те болады. Шешендік өнер мен ой ұшқырлығы сынға түсетін ойын. Дәлелдер мен фактілерге сүйенеді. Дебат тәртіпке бағынады. Ойыншылар бір-бірін «ханым», «мырза» деп атап, құрмет танытады. Қарсыластың жеке басына тиісуге болмайды. Дебатта уақыт шектеулі. Сондықтан оны дұрыс жоспарлай білу керек. Қатысушы білімді, батыл және әдепті болуға тиіс. Ең бастысы, дебат – ұрыс алаңы емес, нақты тақырып аясында арнайы ережелер негізінде ой жарыстыру. •Дебат жаңа мүмкіндіктерге жол ашады. Ортаңыз өзгереді, достарыңыз көбейеді. Сөйлеу мәдениетіңіз қалыптасып, ойды тиянақты жеткізуге  дағдыланасыз. Кез келген тақырыпта ойыңызды еркін, нақты жеткізе аласыз. Үнемі ізденісте боласыз. Айтылған қарсы пікірге қарамастан,  ойыңыздың дұрыстығын дәлелдейсіз. •Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов өзін-өзі басқару, білім беру процесін демократияландыру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, әлеуметтік маңызы бар жобаларды жүзеге асыру және бар мәселені бірлесіп шешу сияқты салаларда пікірсайыстың оң ықпалы бар екенін айтып, дебатқа қолдау білдіріп жүр.

ДЕБАТТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Қарар – дебат ойынының тақырыбы. Қарардың 4 түрі бар: міндеттейді немесе енгізеді, заңдастырад

4 слайд
ДЕБАТТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Қарар  – дебат ойынының тақырыбы. Қарардың 4 түрі бар: міндеттейді немесе енгізеді, заңдастырады, ...деп есептейді, өкінеді, Х ретінде... Дефиниция  (кілт сөздер) – қарар бойынша немесе алдағы ойын барысында аргументтерді ашуға көмектесетін түсіндірме Status-kwo  – қазіргі қалыптасқан жағдай, сандық немесе сапалық көрсеткіш   Философия  – топтың қорғаныш шеңберін қорғайтын тұжырымды ой. Қарарға қатысты мақал-мәтел не нақыл сөз. Құндылық  – қарарға қатысты ұстаным. Ол тек бір сөзден тұруы мүмкін, соны қорғап шығу керек. Үкімет  – жақтаушы топ Оппозиция   – қарсылас топ   Спикер  – дебат ойыншысы Лидер  – әр топтың басшысы Кейс  – дебат ойынының құрылымы. 

4 слайд

ДЕБАТТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Қарар  – дебат ойынының тақырыбы. Қарардың 4 түрі бар: міндеттейді немесе енгізеді, заңдастырады, ...деп есептейді, өкінеді, Х ретінде... Дефиниция  (кілт сөздер) – қарар бойынша немесе алдағы ойын барысында аргументтерді ашуға көмектесетін түсіндірме Status-kwo  – қазіргі қалыптасқан жағдай, сандық немесе сапалық көрсеткіш   Философия  – топтың қорғаныш шеңберін қорғайтын тұжырымды ой. Қарарға қатысты мақал-мәтел не нақыл сөз. Құндылық  – қарарға қатысты ұстаным. Ол тек бір сөзден тұруы мүмкін, соны қорғап шығу керек. Үкімет  – жақтаушы топ Оппозиция   – қарсылас топ   Спикер  – дебат ойыншысы Лидер  – әр топтың басшысы Кейс  – дебат ойынының құрылымы. 

ДЕБАТТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Аргумент – позицияны дәлелдейтін ой. Неге? Не үшін? Неліктен? – деген сұрақтарға жауап береді.

5 слайд
ДЕБАТТА  ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Аргумент  – позицияны дәлелдейтін ой. Неге? Не үшін? Неліктен? – деген сұрақтарға жауап береді. Қарсылық   (ребаттл) – ойын барысында Үкімет/Оппозиция құрған кейстерінің кем-шіліктері мен қателіктерін көрсетіп беру.   Сараптама  (аналитика) – ойында айтылған екі тарап сөздерін ұсынған кейстері мен аргумент, идеяларын сараптау, келтірген қарсылықтар мен қайта көтерген тұстарын дәлелдеу.   Тавтология  – әріптесі айтқан аргументтерді қайталау Кристализация  – ойынның қорытындысын айту, аргументтерді және қарсыласу нүктелерін мысалдарсыз, артық сөзсіз айтып беру, өзінің неге жеңгенін түсіндіру. Төреші  – дебат ойынында төрешілік етіп, кемшіліктер мен артықшылықтарды айтып, жеңімпазды анықтаушы. Тайм-кипер  – дебат ойынында спикердің сөз сөйлеу уақытын көрсетіп отырады, уақыт регламентін қадағалаушы. Парламентарий   – дебат ойынының көрермені, қарар туралы пікір білдіруші. Ойын барысы талқыланбайды.

5 слайд

ДЕБАТТА  ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТЕРМИНДЕР Аргумент  – позицияны дәлелдейтін ой. Неге? Не үшін? Неліктен? – деген сұрақтарға жауап береді. Қарсылық   (ребаттл) – ойын барысында Үкімет/Оппозиция құрған кейстерінің кем-шіліктері мен қателіктерін көрсетіп беру.   Сараптама  (аналитика) – ойында айтылған екі тарап сөздерін ұсынған кейстері мен аргумент, идеяларын сараптау, келтірген қарсылықтар мен қайта көтерген тұстарын дәлелдеу.   Тавтология  – әріптесі айтқан аргументтерді қайталау Кристализация  – ойынның қорытындысын айту, аргументтерді және қарсыласу нүктелерін мысалдарсыз, артық сөзсіз айтып беру, өзінің неге жеңгенін түсіндіру. Төреші  – дебат ойынында төрешілік етіп, кемшіліктер мен артықшылықтарды айтып, жеңімпазды анықтаушы. Тайм-кипер  – дебат ойынында спикердің сөз сөйлеу уақытын көрсетіп отырады, уақыт регламентін қадағалаушы. Парламентарий   – дебат ойынының көрермені, қарар туралы пікір білдіруші. Ойын барысы талқыланбайды.

Дебат – [ фр. debats - талқылау] – қандай да бір жиылыста, мәжілісте пікірталасу; жарыссөз, айтыс. Парламенттік дебаттар – заң

6 слайд
Дебат – [ фр. debats - талқылау] – қандай да бір жиылыста, мәжілісте пікірталасу; жарыссөз, айтыс. Парламенттік дебаттар – заң шығару және үкімет іс-әрекеті жөніндегі депутаттар арасындағы пікіралмасудың ресми қалыптасқан тәртібі.

6 слайд

Дебат – [ фр. debats - талқылау] – қандай да бір жиылыста, мәжілісте пікірталасу; жарыссөз, айтыс. Парламенттік дебаттар – заң шығару және үкімет іс-әрекеті жөніндегі депутаттар арасындағы пікіралмасудың ресми қалыптасқан тәртібі.

Құндылық кейстің құрылымы 1.Резолюция-Қарар (Дебаттың тақырыбы) (Бұл палата (БП) ақталады деп есептейді) 2.Дефиниция-Кілт с

7 слайд
Құндылық кейстің құрылымы 1.Резолюция-Қарар (Дебаттың тақырыбы) (Бұл палата   (БП) ақталады деп есептейді) 2.Дефиниция-Кілт сөздер (Кейсте қолданылатын сөздерге анықтамалар беріледі )3.Status quo-Қалыптасқан жағдай(қалыптасқан жағдайға статистикалық мәліметтер(интернеттен,газеттен) айту) 4.Философия () 5.Аргументтер() 6.Қорытынды. Ойын барысы (спикердің рөлі,уақыт) саяси кейспен ұқсас. Дұрыс-дұрыс емес, ақталады-ақталмайды формасында қарастырылады.

7 слайд

Құндылық кейстің құрылымы 1.Резолюция-Қарар (Дебаттың тақырыбы) (Бұл палата   (БП) ақталады деп есептейді) 2.Дефиниция-Кілт сөздер (Кейсте қолданылатын сөздерге анықтамалар беріледі )3.Status quo-Қалыптасқан жағдай(қалыптасқан жағдайға статистикалық мәліметтер(интернеттен,газеттен) айту) 4.Философия () 5.Аргументтер() 6.Қорытынды. Ойын барысы (спикердің рөлі,уақыт) саяси кейспен ұқсас. Дұрыс-дұрыс емес, ақталады-ақталмайды формасында қарастырылады.

Ескерту: •Командалар жақтау мен даттау позицияларына дайын болу керек. •Позиция ойынға 15 минут қалғанда анықталады (теңге л

8 слайд
Ескерту: •Командалар жақтау мен даттау позицияларына дайын болу керек. •Позиция ойынға 15 минут қалғанда анықталады (теңге лақтыру арқылы).

8 слайд

Ескерту: •Командалар жақтау мен даттау позицияларына дайын болу керек. •Позиция ойынға 15 минут қалғанда анықталады (теңге лақтыру арқылы).

Спикер және оның сөзі: Премьер-министрдің (ПМ) конструктивті сөзі - 6 минут: •бірінші спикер пікірталастың анықтамасын (неме

9 слайд
Спикер және оның сөзі: Премьер-министрдің (ПМ) конструктивті сөзі - 6 минут: •бірінші спикер пікірталастың анықтамасын (немесе моделін / механизмін) белгілейді, олар оппозиция командасына пікірталасқа қолайлы орын беру үшін тақырыптың қарапайым мағынасына жақын болуы керек; •өзінің кейсін нақты және айқын таныстырады; •кейсті бірнеше тәуелсіз дәлелдер көмегімен қолдайды. Оппозиция көшбасшысының конструктивті сөзі (ОК) – 7 минут. •үкіметтің механизміне, анықтамасына, қалыптасқан жағдайына қарсы шығуы мүмкін, бірақ сіздің механизміңіздің, анықтамаңыздың, қалыптасқан жағдайдың шын мәнінде сәйкес келетінін анықтап түсіндіру қажет; •үкіметтің дәйектерін терістейді; •өзінің кейсін нақты және айқын таныстырады; •кейсті бірнеше тәуелсіз дәлелдер көмегімен қолдайды.

9 слайд

Спикер және оның сөзі: Премьер-министрдің (ПМ) конструктивті сөзі - 6 минут: •бірінші спикер пікірталастың анықтамасын (немесе моделін / механизмін) белгілейді, олар оппозиция командасына пікірталасқа қолайлы орын беру үшін тақырыптың қарапайым мағынасына жақын болуы керек; •өзінің кейсін нақты және айқын таныстырады; •кейсті бірнеше тәуелсіз дәлелдер көмегімен қолдайды. Оппозиция көшбасшысының конструктивті сөзі (ОК) – 7 минут. •үкіметтің механизміне, анықтамасына, қалыптасқан жағдайына қарсы шығуы мүмкін, бірақ сіздің механизміңіздің, анықтамаңыздың, қалыптасқан жағдайдың шын мәнінде сәйкес келетінін анықтап түсіндіру қажет; •үкіметтің дәйектерін терістейді; •өзінің кейсін нақты және айқын таныстырады; •кейсті бірнеше тәуелсіз дәлелдер көмегімен қолдайды.

«Тазалық» кері байланысы

10 слайд
«Тазалық» кері байланысы

10 слайд

«Тазалық» кері байланысы

11 слайд

11 слайд

•Дәйектеме және сараптама. Бұл – парламенттік дебаттың іргетасы. Тұжырымдар мен эмоцияға ғана жүгінетін топтан, тізбектелген, л

12 слайд
•Дәйектеме және сараптама. Бұл – парламенттік дебаттың іргетасы. Тұжырымдар мен эмоцияға ғана жүгінетін топтан, тізбектелген, логикалық сараптама жүргізген топ сенімді жеңіске жетеді. Дәйектер нақты, сенімді әрі қарсыластардың құндылықтарымен қақтығысты қамтамасыз ететіндей болуы керек. •Мазмұны. Парламенттік дебат фактілер мен статистикаға негізделмесе де, шынайы өмірден алынған мысалдар мен дәлелдерді білу Сіздің позицияңызды нығайту үшін әрдайым көмектеседі. Сізді сараптау міндетінен құтқаратын тірек ретінде дәлелдерді қолданудың қажеті жоқ, дегенмен олар абстрактілі дәйектемені күшейту үшін қызмет ете алады. •Терістеу. Белгілі бір мәселеде өз көзқарасыңызды білдіру жеткіліксіз, қарсыластардың дәйектеріне тікелей қарсы тұрғаныңызға және сәтті қарсы тұрғаныңызға көзіңізді жеткізіңіз. Тағы да, раундта автоматты түрде жеңу не жеңілу үшін ұмытылып кеткен дәйек жеткіліксіз (егер бұл ең маңызды дәйек болмаса), бірақ сіз жеңгіңіз келсе, мықты терістеудің мәні өте зор. •Сөз құрылымы. Төрешілер дәйектері нақты белгіленіп ұсынылған сөзді жоғары бағалайды. Дәйектеменің әр түрлі сызықтары нақты бөлініп тұруы тиіс. Мұны дәйектерге сілтеме жасау арқылы істеуге болады (не басқа да технологияларды қолдануға болады). Ребатлда раундтың ең маңызды тұстарын қысқа әрі мықты қозғап, детальдарға тым беріліп кетпегені жөн. •Сұрақтар. «Сұрақтарды» пайдаланған дебатер раунд бойы артықшылыққа ие болады. Өткір сұрақ қою мен оған тез әрі ұтымды жауап беру арқылы өзіңіздің суырып салма ойлау қабілетіңізді көрсетесіз, бұл қасиетті төрешілер жоғары бағалайды. •Топпен жұмыс. Дебатшылардан топтық жұмыс, бір-бірінің дәйектерін күшейту және раунд бойы философияны біртіндеп дамыту күтіледі. Өз әріптесіңізге қарама-қайшы келмеңіз, одан да ертерек енгізілген дәйекті кеңейтіп, өз әріптесіңізге мақсатқа жетуге көмектесіңіз. •Спикерлік ұпайлар. Раундқа берілген бағамен қатар төреші әрбір спикерге 1 ден 100 ұпайға дейін «спикерлік ұпай» береді. Өзінің атына қарамастан спикерлік ұпайлар тек спикердің ораторлық қабілетіне ғана байланысты емес. Дәлірек айтқанда, олар стилі мен риторикасына қоса спикер көрсеткен пікірсайыстың жалпы деңгейін, дәлелдеуін, саралауын және қарсы пікірді жоққа шығаруын көрсетеді.

12 слайд

•Дәйектеме және сараптама. Бұл – парламенттік дебаттың іргетасы. Тұжырымдар мен эмоцияға ғана жүгінетін топтан, тізбектелген, логикалық сараптама жүргізген топ сенімді жеңіске жетеді. Дәйектер нақты, сенімді әрі қарсыластардың құндылықтарымен қақтығысты қамтамасыз ететіндей болуы керек. •Мазмұны. Парламенттік дебат фактілер мен статистикаға негізделмесе де, шынайы өмірден алынған мысалдар мен дәлелдерді білу Сіздің позицияңызды нығайту үшін әрдайым көмектеседі. Сізді сараптау міндетінен құтқаратын тірек ретінде дәлелдерді қолданудың қажеті жоқ, дегенмен олар абстрактілі дәйектемені күшейту үшін қызмет ете алады. •Терістеу. Белгілі бір мәселеде өз көзқарасыңызды білдіру жеткіліксіз, қарсыластардың дәйектеріне тікелей қарсы тұрғаныңызға және сәтті қарсы тұрғаныңызға көзіңізді жеткізіңіз. Тағы да, раундта автоматты түрде жеңу не жеңілу үшін ұмытылып кеткен дәйек жеткіліксіз (егер бұл ең маңызды дәйек болмаса), бірақ сіз жеңгіңіз келсе, мықты терістеудің мәні өте зор. •Сөз құрылымы. Төрешілер дәйектері нақты белгіленіп ұсынылған сөзді жоғары бағалайды. Дәйектеменің әр түрлі сызықтары нақты бөлініп тұруы тиіс. Мұны дәйектерге сілтеме жасау арқылы істеуге болады (не басқа да технологияларды қолдануға болады). Ребатлда раундтың ең маңызды тұстарын қысқа әрі мықты қозғап, детальдарға тым беріліп кетпегені жөн. •Сұрақтар. «Сұрақтарды» пайдаланған дебатер раунд бойы артықшылыққа ие болады. Өткір сұрақ қою мен оған тез әрі ұтымды жауап беру арқылы өзіңіздің суырып салма ойлау қабілетіңізді көрсетесіз, бұл қасиетті төрешілер жоғары бағалайды. •Топпен жұмыс. Дебатшылардан топтық жұмыс, бір-бірінің дәйектерін күшейту және раунд бойы философияны біртіндеп дамыту күтіледі. Өз әріптесіңізге қарама-қайшы келмеңіз, одан да ертерек енгізілген дәйекті кеңейтіп, өз әріптесіңізге мақсатқа жетуге көмектесіңіз. •Спикерлік ұпайлар. Раундқа берілген бағамен қатар төреші әрбір спикерге 1 ден 100 ұпайға дейін «спикерлік ұпай» береді. Өзінің атына қарамастан спикерлік ұпайлар тек спикердің ораторлық қабілетіне ғана байланысты емес. Дәлірек айтқанда, олар стилі мен риторикасына қоса спикер көрсеткен пікірсайыстың жалпы деңгейін, дәлелдеуін, саралауын және қарсы пікірді жоққа шығаруын көрсетеді.

•https://ppt-online.org/73874 рефлексия

13 слайд
•https://ppt-online.org/73874 рефлексия

13 слайд

•https://ppt-online.org/73874 рефлексия

Министірлікпен келісілген курстар тізімі