Материалдар / Математикалық интелектуалды шоу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математикалық интелектуалды шоу

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдері мен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
668
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

“ Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімні

2 слайд
“ Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет.” Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

“ Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет.” Н.Ә.Назарбаев

Ғылымдардың патшасы атанған,

3 слайд
Ғылымдардың патшасы атанған, Евклид, Фалес, Пифагордан бата алған Төзбейтін өтірікке жалғандыққа Ақыл ойды тәртіпке келтіретін Нағыз пән ғой математика

3 слайд

Ғылымдардың патшасы атанған, Евклид, Фалес, Пифагордан бата алған Төзбейтін өтірікке жалғандыққа Ақыл ойды тәртіпке келтіретін Нағыз пән ғой математика

Мақсаты: Пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін

4 слайд
Мақсаты: Пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін ұқыпты пайдалана білуге үйрету; • Математикалық ізденістерінің шыңдай түсу, мәселеден шыға білу, шешімін табу жолдарын анықтау.

4 слайд

Мақсаты: Пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін ұқыпты пайдалана білуге үйрету; • Математикалық ізденістерінің шыңдай түсу, мәселеден шыға білу, шешімін табу жолдарын анықтау.

ІІ .. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. «« Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III.

5 слайд
ІІ .. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. «« Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III. "" Ойша есепте Ойша есепте (( капитандар қатысадыкапитандар қатысады )) "" IV.IV. "" Шырпымен ойынШырпымен ойын " " V.V. " " Сиқырлы шаршы"Сиқырлы шаршы" VI.VI. "" Анаграмма Анаграмма " " VIIVII . . "" Математикалық мозайка"Математикалық мозайка"

5 слайд

ІІ .. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. «« Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III. "" Ойша есепте Ойша есепте (( капитандар қатысадыкапитандар қатысады )) "" IV.IV. "" Шырпымен ойынШырпымен ойын " " V.V. " " Сиқырлы шаршы"Сиқырлы шаршы" VI.VI. "" Анаграмма Анаграмма " " VIIVII . . "" Математикалық мозайка"Математикалық мозайка"

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 911 5 6 3 12 14

8 слайд
Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 911 5 6 3 12 14

8 слайд

Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 911 5 6 3 12 14

Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

9 слайд
Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

9 слайд

Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

Жалғастыру

10 слайд
Жалғастыру

10 слайд

Жалғастыру

Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

11 слайд
Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

11 слайд

Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

Жалғастыру

12 слайд
Жалғастыру

12 слайд

Жалғастыру

8+8+8 =24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

13 слайд
8+8+8 =24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

13 слайд

8+8+8 =24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

Жалғастыру

14 слайд
Жалғастыру

14 слайд

Жалғастыру

Артық сөзді тап:

15 слайд
Артық сөзді тап:

15 слайд

Артық сөзді тап:

Жалғастыру

16 слайд
Жалғастыру

16 слайд

Жалғастыру

ратквад бершең пециятра бомрАртық сөзді тап:

17 слайд
ратквад бершең пециятра бомрАртық сөзді тап:

17 слайд

ратквад бершең пециятра бомрАртық сөзді тап:

Жалғастыру

18 слайд
Жалғастыру

18 слайд

Жалғастыру

аинадем тсарикебсиса тбикіік надуаАртық сөзді тап:

19 слайд
аинадем тсарикебсиса тбикіік надуаАртық сөзді тап:

19 слайд

аинадем тсарикебсиса тбикіік надуаАртық сөзді тап:

Жалғастыру

20 слайд
Жалғастыру

20 слайд

Жалғастыру

Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

21 слайд
Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

21 слайд

Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

Жалғастыру

22 слайд
Жалғастыру

22 слайд

Жалғастыру

Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

23 слайд
Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

23 слайд

Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

Жалғастыру

24 слайд
Жалғастыру

24 слайд

Жалғастыру

Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

25 слайд
Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

25 слайд

Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

Жалғастыру

26 слайд
Жалғастыру

26 слайд

Жалғастыру

Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қанд

27 слайд
Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?

27 слайд

Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?

Жалғастыру

28 слайд
Жалғастыру

28 слайд

Жалғастыру

Артық сөзді тап:

29 слайд
Артық сөзді тап:

29 слайд

Артық сөзді тап:

Жалғастыру

30 слайд
Жалғастыру

30 слайд

Жалғастыру

Артығын тап:

31 слайд
Артығын тап:

31 слайд

Артығын тап:

Жалғастыру

32 слайд
Жалғастыру

32 слайд

Жалғастыру

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

Математика тарихы 10 20 30 Алгебра Геометрия Логика 10 10 10 20 20 20 30 30 3010 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

39 слайд
Математика тарихы 10 20 30 Алгебра Геометрия Логика 10 10 10 20 20 20 30 30 3010 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

39 слайд

Математика тарихы 10 20 30 Алгебра Геометрия Логика 10 10 10 20 20 20 30 30 3010 20 30 10 10 10 20 20 20 30 30 30

Білім, ғылым келесіМатематика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

40 слайд
Білім, ғылым келесіМатематика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

40 слайд

Білім, ғылым келесіМатематика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

41 слайд
Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

41 слайд

Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

42 слайд
Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

42 слайд

Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

(-3; 2) келесі       7 5 37 20 x y y xТеңдеулер жүйесін шеш:

43 слайд
(-3; 2) келесі       7 5 37 20 x y y xТеңдеулер жүйесін шеш:

43 слайд

(-3; 2) келесі       7 5 37 20 x y y xТеңдеулер жүйесін шеш:

361 келесі2 2 53 53 72 2 72    Есепте:

44 слайд
361 келесі2 2 53 53 72 2 72    Есепте:

44 слайд

361 келесі2 2 53 53 72 2 72    Есепте:

x=15 келесі6 5 36 2  хПропорцияның белгісіз мүшесін тап:

45 слайд
x=15 келесі6 5 36 2  хПропорцияның белгісіз мүшесін тап:

45 слайд

x=15 келесі6 5 36 2  хПропорцияның белгісіз мүшесін тап:

Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

46 слайд
Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

46 слайд

Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең

47 слайд
Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең? 132 °° келесі

47 слайд

Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең? 132 °° келесі

40 келесіНеше квадрат көріп тұрсыз?

48 слайд
40 келесіНеше квадрат көріп тұрсыз?

48 слайд

40 келесіНеше квадрат көріп тұрсыз?

Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша т

49 слайд
Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша тг беруі керек? 10тг келесі

49 слайд

Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша тг беруі керек? 10тг келесі

Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қан

50 слайд
Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қаншасы бар? Әрқайсысынан бір- бірден келесі

50 слайд

Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қаншасы бар? Әрқайсысынан бір- бірден келесі

Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

51 слайд
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

51 слайд

Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

52 слайд

52 слайд

Болгар халықтарының есебі: Балықшы балық аулады. «Қанша балық ұстадың ?» –деген сұраққа «Сегіздің жартысы, алтауы бассыз және

53 слайд
Болгар халықтарының есебі: Балықшы балық аулады. «Қанша балық ұстадың ?» –деген сұраққа «Сегіздің жартысы, алтауы бассыз және тоғызы құйрықсыз»,-деп жауап береді? Балықшы қанша балық аулаған ?

53 слайд

Болгар халықтарының есебі: Балықшы балық аулады. «Қанша балық ұстадың ?» –деген сұраққа «Сегіздің жартысы, алтауы бассыз және тоғызы құйрықсыз»,-деп жауап береді? Балықшы қанша балық аулаған ?

54 слайд

54 слайд

Египет есебі:

55 слайд
Египет есебі:

55 слайд

Египет есебі:

56 слайд

56 слайд

57 слайд

57 слайд

58 слайд

58 слайд

59 слайд

59 слайд