Материалдар / Математикалық сайыс "Математика Білгірлері"

Математикалық сайыс "Математика Білгірлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық апталыққа арналған "Математика Білгірлері" атты, 6-шы сыныптар арасында сыныптан тыс өткізілетін іс-шара
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2022
1271
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« 6 сыныптар арасында сыныптан тыс іс-шара Б ІЛГІРЛЕРІ А қпан, 2022 ж

1 слайд
« 6 сыныптар арасында сыныптан тыс іс-шара Б ІЛГІРЛЕРІ А қпан, 2022 ж

1 слайд

« 6 сыныптар арасында сыныптан тыс іс-шара Б ІЛГІРЛЕРІ А қпан, 2022 ж

Мақсаты: Танымдық қызығушылықты, логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дам

2 слайд
Мақсаты: Танымдық қызығушылықты, логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту; математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, әзіл-қалжыңға баулу. М А Т Е АМ Т И К А

2 слайд

Мақсаты: Танымдық қызығушылықты, логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту; математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, әзіл-қалжыңға баулу. М А Т Е АМ Т И К А

«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» (Б. Паскаль) М А Т Е

3 слайд
«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» (Б. Паскаль) М А Т Е АМ Т И К А

3 слайд

«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» (Б. Паскаль) М А Т Е АМ Т И К А

Әр бағыт белгілі бір бағадағы 5 сұрақтан тұрады (10, 20, 30, 40 және 50 ұпай). Сұрағы бар ұяшықты кезекпен таңдаңыз. Ойлануға

4 слайд
Әр бағыт белгілі бір бағадағы 5 сұрақтан тұрады (10, 20, 30, 40 және 50 ұпай). Сұрағы бар ұяшықты кезекпен таңдаңыз. Ойлануға 30 секунд бар, содан кейін топ жауап береді. Жауап дұрыс болмаса, қалған командалар (қолын тезірек көтергендер) жауап беріп, осы жауапқа берілген ұпайлардың жартысы қосымша ұпайларын ала алады. Ойын ережесі: М А Т Е АМ Т И К А

4 слайд

Әр бағыт белгілі бір бағадағы 5 сұрақтан тұрады (10, 20, 30, 40 және 50 ұпай). Сұрағы бар ұяшықты кезекпен таңдаңыз. Ойлануға 30 секунд бар, содан кейін топ жауап береді. Жауап дұрыс болмаса, қалған командалар (қолын тезірек көтергендер) жауап беріп, осы жауапқа берілген ұпайлардың жартысы қосымша ұпайларын ала алады. Ойын ережесі: М А Т Е АМ Т И К А

6 Барлығы қанша аялдама? Мен автобусқа отырып, жолаушыларды санадым. Олардың саны 17 болды. Автобус қозғала бастады. Бірі

5 слайд
6 Барлығы қанша аялдама? Мен автобусқа отырып, жолаушыларды санадым. Олардың саны 17 болды. Автобус қозғала бастады. Бірінші аялдамада 6 адам мініп, 2 адам түсті. Келесі аялдамада үш адам отырды, 8 адам түсті. Сосын келесі аялдамада 10 адам мініп, ешкім түспеді. Келесіде 4 адам мініп, 7 адам шықты. Сосын аялдамада қолында түрлі жаңа заттары бар бір азамат мініп кірді. Барлығы қанша аялдама болды? Іріктеу кезеңі М А Т Е АМ Т И К А

5 слайд

6 Барлығы қанша аялдама? Мен автобусқа отырып, жолаушыларды санадым. Олардың саны 17 болды. Автобус қозғала бастады. Бірінші аялдамада 6 адам мініп, 2 адам түсті. Келесі аялдамада үш адам отырды, 8 адам түсті. Сосын келесі аялдамада 10 адам мініп, ешкім түспеді. Келесіде 4 адам мініп, 7 адам шықты. Сосын аялдамада қолында түрлі жаңа заттары бар бір азамат мініп кірді. Барлығы қанша аялдама болды? Іріктеу кезеңі М А Т Е АМ Т И К А

Жұмбақта р 10 20 30 40 50 Тапқыр бола білсең 10 20 30 40 50 Есепке жүйрік 10 20 30 40 50 Логикалы қ тапсырма лар 10 20 30 40

6 слайд
Жұмбақта р 10 20 30 40 50 Тапқыр бола білсең 10 20 30 40 50 Есепке жүйрік 10 20 30 40 50 Логикалы қ тапсырма лар 10 20 30 40 50 Жасырын сұрақ ? C о ңы«Математика білгірлері»

6 слайд

Жұмбақта р 10 20 30 40 50 Тапқыр бола білсең 10 20 30 40 50 Есепке жүйрік 10 20 30 40 50 Логикалы қ тапсырма лар 10 20 30 40 50 Жасырын сұрақ ? C о ңы«Математика білгірлері»

Жұмбақтар 40 Дене шынықтыру сабағында оқушылар бір-бірінен 1 метр қашықтықта сапқа тұрды. Бүкіл сап 25 метрге созылды. Қанша

7 слайд
Жұмбақтар 40 Дене шынықтыру сабағында оқушылар бір-бірінен 1 метр қашықтықта сапқа тұрды. Бүкіл сап 25 метрге созылды. Қанша оқушы болды? М А Т Е АМ Т И К А26

7 слайд

Жұмбақтар 40 Дене шынықтыру сабағында оқушылар бір-бірінен 1 метр қашықтықта сапқа тұрды. Бүкіл сап 25 метрге созылды. Қанша оқушы болды? М А Т Е АМ Т И К А26

екінш і орын д аСіз екінші орында тұрған шаңғышыдан оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз? Жұмбақтар 20 М А Т Е АМ Т И К А

8 слайд
екінш і орын д аСіз екінші орында тұрған шаңғышыдан оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз? Жұмбақтар 20 М А Т Е АМ Т И К А

8 слайд

екінш і орын д аСіз екінші орында тұрған шаңғышыдан оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз? Жұмбақтар 20 М А Т Е АМ Т И К А

Төртінші алманы вазамен аладыВазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай те ң бөлген, егер әр бала бір алмадан а

9 слайд
Төртінші алманы вазамен аладыВазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай те ң бөлген, егер әр бала бір алмадан алғанда вазада 1 алма қалды? Жұмбақтар 10 М А Т Е АМ Т И К А

9 слайд

Төртінші алманы вазамен аладыВазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай те ң бөлген, егер әр бала бір алмадан алғанда вазада 1 алма қалды? Жұмбақтар 10 М А Т Е АМ Т И К А

Сағатқ а қараса қЖұмбақтар 30 М А Т Е АМ Т И К АҚай кезде біз 3 санына қарап «он бес» дейміз?

10 слайд
Сағатқ а қараса қЖұмбақтар 30 М А Т Е АМ Т И К АҚай кезде біз 3 санына қарап «он бес» дейміз?

10 слайд

Сағатқ а қараса қЖұмбақтар 30 М А Т Е АМ Т И К АҚай кезде біз 3 санына қарап «он бес» дейміз?

7, 8Нәтижесі 7-ден көп, бірақ 8- ден кем болуы үшін 7 мен 8 санының арасына не қоюға болады? Жұмбақтар 50 М А Т Е АМ Т И К А

11 слайд
7, 8Нәтижесі 7-ден көп, бірақ 8- ден кем болуы үшін 7 мен 8 санының арасына не қоюға болады? Жұмбақтар 50 М А Т Е АМ Т И К А

11 слайд

7, 8Нәтижесі 7-ден көп, бірақ 8- ден кем болуы үшін 7 мен 8 санының арасына не қоюға болады? Жұмбақтар 50 М А Т Е АМ Т И К А

12 слайд

12 слайд

Әрине, сіз 100 санын бес үштікпен және математикалық амалдардың белгілерімен жазуға болатынын білесіз: 33·3 + 3/3 = 100 Біра

13 слайд
Әрине, сіз 100 санын бес үштікпен және математикалық амалдардың белгілерімен жазуға болатынын білесіз: 33·3 + 3/3 = 100 Бірақ 10 санын бес үштікпен жазуға бола ма? Есепке жүйрік 40 М А Т Е АМ Т И К А Шешімі: 33/3 - 3/3 = 10 (3*3*3 + 3)/3 = 10 33/3 + 3/3 = 10.

13 слайд

Әрине, сіз 100 санын бес үштікпен және математикалық амалдардың белгілерімен жазуға болатынын білесіз: 33·3 + 3/3 = 100 Бірақ 10 санын бес үштікпен жазуға бола ма? Есепке жүйрік 40 М А Т Е АМ Т И К А Шешімі: 33/3 - 3/3 = 10 (3*3*3 + 3)/3 = 10 33/3 + 3/3 = 10.

Есепке жүйрік 10 М А Т Е АМ Т И К А0Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?

14 слайд
Есепке жүйрік 10 М А Т Е АМ Т И К А0Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?  

14 слайд

Есепке жүйрік 10 М А Т Е АМ Т И К А0Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?  

9Суретте неше ұшбұрыш бар?Жысырынды сұрақ 20 М А Т Е АМ Т И К А

15 слайд
9Суретте неше ұшбұрыш бар?Жысырынды сұрақ 20 М А Т Е АМ Т И К А

15 слайд

9Суретте неше ұшбұрыш бар?Жысырынды сұрақ 20 М А Т Е АМ Т И К А

4Бөлменің 4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысы

16 слайд
4Бөлменің 4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? Тапқыр бола білсең 20 М А Т Е АМ Т И К А

16 слайд

4Бөлменің 4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? Тапқыр бола білсең 20 М А Т Е АМ Т И К А

Бір ғана мотоци клТапқыр бола білсең 30 М А Т Е АМ Т И К АМотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жең

17 слайд
Бір ғана мотоци клТапқыр бола білсең 30 М А Т Е АМ Т И К АМотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?

17 слайд

Бір ғана мотоци клТапқыр бола білсең 30 М А Т Е АМ Т И К АМотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?

Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? Тап

18 слайд
Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? Тапқыр бола білсең 10 М А Т Е АМ Т И К А7 күн

18 слайд

Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? Тапқыр бола білсең 10 М А Т Е АМ Т И К А7 күн

Тапқыр бола білсең 40 М А Т Е АМ Т И К А96-ның санының үш еселеген төрттен бір бөлігі нешеге тең? 96 төртен бірі 24 төртен бі

19 слайд
Тапқыр бола білсең 40 М А Т Е АМ Т И К А96-ның санының үш еселеген төрттен бір бөлігі нешеге тең? 96 төртен бірі 24 төртен бірінің жартысы =24/2=12 үш еселенген төртен бірі 12*3=36

19 слайд

Тапқыр бола білсең 40 М А Т Е АМ Т И К А96-ның санының үш еселеген төрттен бір бөлігі нешеге тең? 96 төртен бірі 24 төртен бірінің жартысы =24/2=12 үш еселенген төртен бірі 12*3=36

Тапқыр бола білсең 50 М А Т Е АМ Т И К АТеңдіктер дұрыс орындалатындай, амалдармен, жақшаларды қойындар.

20 слайд
Тапқыр бола білсең 50 М А Т Е АМ Т И К АТеңдіктер дұрыс орындалатындай, амалдармен, жақшаларды қойындар.

20 слайд

Тапқыр бола білсең 50 М А Т Е АМ Т И К АТеңдіктер дұрыс орындалатындай, амалдармен, жақшаларды қойындар.

(-)Есепке жүйрік 20 Санның таңбасын анықтаңыз – (- ( - ( +1))) М А Т Е АМ Т И К А

21 слайд
(-)Есепке жүйрік 20 Санның таңбасын анықтаңыз – (- ( - ( +1)))   М А Т Е АМ Т И К А

21 слайд

(-)Есепке жүйрік 20 Санның таңбасын анықтаңыз – (- ( - ( +1)))   М А Т Е АМ Т И К А

343, 49, 7Есепке жүйрік 30 Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш б өліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және б өл

22 слайд
343, 49, 7Есепке жүйрік 30 Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш б өліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және б өліндіні неге тең ? М А Т Е АМ Т И К А

22 слайд

343, 49, 7Есепке жүйрік 30 Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш б өліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және б өліндіні неге тең ? М А Т Е АМ Т И К А

Есепке жүйрік 50 Тоғыз сандарды ретімен жаз: 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Сандардың арасына қосу және азайту таңбаларын нәтижесінде дә

23 слайд
Есепке жүйрік 50 Тоғыз сандарды ретімен жаз: 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Сандардың арасына қосу және азайту таңбаларын нәтижесінде дәл 100 болатындай қоюға болады ма?           М А Т Е АМ Т И К А 123 - 45 - 67 + 89 = 100

23 слайд

Есепке жүйрік 50 Тоғыз сандарды ретімен жаз: 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Сандардың арасына қосу және азайту таңбаларын нәтижесінде дәл 100 болатындай қоюға болады ма?           М А Т Е АМ Т И К А 123 - 45 - 67 + 89 = 100

бірдейЛогикалық тапсырмалар 10 Бір килограмм мақта ауыр ма, әлде бір килограмм темір ауыр ма? М А Т Е АМ Т И К А

24 слайд
бірдейЛогикалық тапсырмалар 10 Бір килограмм мақта ауыр ма, әлде бір килограмм темір ауыр ма? М А Т Е АМ Т И К А

24 слайд

бірдейЛогикалық тапсырмалар 10 Бір килограмм мақта ауыр ма, әлде бір килограмм темір ауыр ма? М А Т Е АМ Т И К А

3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы)бірдейЛогикалық тапсырмалар 20 Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге бар

25 слайд
3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы)бірдейЛогикалық тапсырмалар 20 Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір билет сатып алды. Олар қанша билет сатып алды? М А Т Е АМ Т И К А

25 слайд

3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы)бірдейЛогикалық тапсырмалар 20 Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір билет сатып алды. Олар қанша билет сатып алды? М А Т Е АМ Т И К А

1Логикалық тапсырмалар 30 М А Т Е АМ Т И К А 9Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдей фигуралардың астында бірдей санд

26 слайд
1Логикалық тапсырмалар 30 М А Т Е АМ Т И К А 9Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдей фигуралардың астында бірдей сандар. Қай сан ұшбұрыштың астында, қайсысы шеңбердің астында? Жауабынызды тек сандармен жазыныз.

26 слайд

1Логикалық тапсырмалар 30 М А Т Е АМ Т И К А 9Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдей фигуралардың астында бірдей сандар. Қай сан ұшбұрыштың астында, қайсысы шеңбердің астында? Жауабынызды тек сандармен жазыныз.

Логикалық тапсырмалар 40 1-ден 9-ға дейінгі сандарды орналастырыңыз (олардың әрқайсысы тек 1 рет пайдаланылады!) Бос ұяшықта

27 слайд
Логикалық тапсырмалар 40 1-ден 9-ға дейінгі сандарды орналастырыңыз (олардың әрқайсысы тек 1 рет пайдаланылады!) Бос ұяшықтарға әрбір екі ұяшықтағы қосынды осы ұяшықтарды қосатын арка ға жазылған санға тең болатындай етіп орналастырыңыз. Жауабыңызды кестеге жазыңыз. М А Т Е АМ Т И К А

27 слайд

Логикалық тапсырмалар 40 1-ден 9-ға дейінгі сандарды орналастырыңыз (олардың әрқайсысы тек 1 рет пайдаланылады!) Бос ұяшықтарға әрбір екі ұяшықтағы қосынды осы ұяшықтарды қосатын арка ға жазылған санға тең болатындай етіп орналастырыңыз. Жауабыңызды кестеге жазыңыз. М А Т Е АМ Т И К А

б ж әне вЛогикалық тапсырмалар 50 Әртүрлі пішіндегі геометриялық пішіндер бар. Ауданы бірдей екі фигураны көрсетіңіз. М А Т

28 слайд
б ж әне вЛогикалық тапсырмалар 50 Әртүрлі пішіндегі геометриялық пішіндер бар. Ауданы бірдей екі фигураны көрсетіңіз. М А Т Е АМ Т И К Аа) б) в) г)

28 слайд

б ж әне вЛогикалық тапсырмалар 50 Әртүрлі пішіндегі геометриялық пішіндер бар. Ауданы бірдей екі фигураны көрсетіңіз. М А Т Е АМ Т И К Аа) б) в) г)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ