Материалдар / Математикалық сауаттылық

Математикалық сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ тапсырушы түлектерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
1858
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Математикалық сауаттылық»Жәйрем №30 жалпы білім беретін орта мектебі 11 сынып Пән мұғалімі: Рахимжанова Толеу Жахановна

1 слайд
«Математикалық сауаттылық»Жәйрем №30 жалпы білім беретін орта мектебі 11 сынып Пән мұғалімі: Рахимжанова Толеу Жахановна

1 слайд

«Математикалық сауаттылық»Жәйрем №30 жалпы білім беретін орта мектебі 11 сынып Пән мұғалімі: Рахимжанова Толеу Жахановна

Сабақ мақсаты: Білімділік: Математикалық сауаттылық есептерін шығара білу. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, и

2 слайд
Сабақ мақсаты: Білімділік: Математикалық сауаттылық есептерін шығара білу. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру Өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Дамытушылық: Оқушылардың тез ойлап нақты нәтижеге жете білу дағдыларын сабақ үстіндегі өз еңбегін ұйымдастыра білу қабілеттерін дамыту Тәрбиелік : Оқушыларды ұйымшылдыққа топпен жұмыс ізтеуге, шыншылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Сабақтың міндеті: Математикалық сауаттылық есептерін шеше білу Сабақтың типі: Білімді бекіту Сабақтың түрі: Аралас сабақ Қолданылған көрнекіліктер: слайд, арнайы тапсырмалар Сабақ технологиясы: топтық технология, бірін - бірі тексеру технологиясы, жартылай ізденушілік Пән аралық байланыс: информатика, психология

2 слайд

Сабақ мақсаты: Білімділік: Математикалық сауаттылық есептерін шығара білу. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру Өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Дамытушылық: Оқушылардың тез ойлап нақты нәтижеге жете білу дағдыларын сабақ үстіндегі өз еңбегін ұйымдастыра білу қабілеттерін дамыту Тәрбиелік : Оқушыларды ұйымшылдыққа топпен жұмыс ізтеуге, шыншылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Сабақтың міндеті: Математикалық сауаттылық есептерін шеше білу Сабақтың типі: Білімді бекіту Сабақтың түрі: Аралас сабақ Қолданылған көрнекіліктер: слайд, арнайы тапсырмалар Сабақ технологиясы: топтық технология, бірін - бірі тексеру технологиясы, жартылай ізденушілік Пән аралық байланыс: информатика, психология

Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасы (қызығушылықты ояту) ІІІ. Өткен сабақты қайталау (мағынаны тану) ІҮ. Б

3 слайд
        Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасы (қызығушылықты ояту) ІІІ. Өткен сабақты қайталау (мағынаны тану) ІҮ. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер(ой толғаныс) Ү. Кітап беттері және оларды нөмірлеу ҮІ. Ой қорыту (тест тапсырмалары) ҮІІ. Үйге тапсырма ҮІІІ. Бағалау

3 слайд

        Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасы (қызығушылықты ояту) ІІІ. Өткен сабақты қайталау (мағынаны тану) ІҮ. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер(ой толғаныс) Ү. Кітап беттері және оларды нөмірлеу ҮІ. Ой қорыту (тест тапсырмалары) ҮІІ. Үйге тапсырма ҮІІІ. Бағалау

Үй жұмысын тексеру (қызығушылығын ояту) Шоқан, Бораш және Ғалым жидек жинады. Бораш Шоқанға қарағанда 20% артық, бірақ Ғалымна

4 слайд
Үй жұмысын тексеру (қызығушылығын ояту) Шоқан, Бораш және Ғалым жидек жинады. Бораш Шоқанға қарағанда 20% артық, бірақ Ғалымнан20% кем жинады, Ғалымның жинаған жидегі Шоқанның жинаған жидегінен қанша пайыз артық екенін табыңыз. А.50%. В. 40%. С. 35%. Д. Анықтау мүмкін емес. Е. 25%. Шебер 4 күнде 3 жұп аяқ киім жасайды, ал оның шәкірті 6 күнде 2 жұп аяқ киім жасайды. Екеуі бірігіп 65 жұп аяқ киімді қанша күнде жасайды? А.45 күнде. В. 50 күнде. С. 55 күнде. Д. 60 күнде. Е. 65 күнде. х 1,2х 0,8у 100% 120% 0,8у у 80% 100% 1,2х=0,8у, у=х=х=х=1,5х. Жауабы: 50% =1. = 6

4 слайд

Үй жұмысын тексеру (қызығушылығын ояту) Шоқан, Бораш және Ғалым жидек жинады. Бораш Шоқанға қарағанда 20% артық, бірақ Ғалымнан20% кем жинады, Ғалымның жинаған жидегі Шоқанның жинаған жидегінен қанша пайыз артық екенін табыңыз. А.50%. В. 40%. С. 35%. Д. Анықтау мүмкін емес. Е. 25%. Шебер 4 күнде 3 жұп аяқ киім жасайды, ал оның шәкірті 6 күнде 2 жұп аяқ киім жасайды. Екеуі бірігіп 65 жұп аяқ киімді қанша күнде жасайды? А.45 күнде. В. 50 күнде. С. 55 күнде. Д. 60 күнде. Е. 65 күнде. х 1,2х 0,8у 100% 120% 0,8у у 80% 100% 1,2х=0,8у, у=х=х=х=1,5х. Жауабы: 50% =1. = 6

біреуін лақтырып тастап, қалғанының бөлігін алды. Екінші балықшы осдан қалған балықтардан біреуін лақтырып тастап, қалғаныны

5 слайд
біреуін лақтырып тастап, қалғанының бөлігін алды. Екінші балықшы осдан қалған балықтардан біреуін лақтырып тастап, қалғанының бөлігін алды. Үшінші балықшы да дәл солай жасағанда шелекте 4 балық қалды. Бастапқыда барлығы неше балық аулаған? А.37 балық. В. 40 балық. С.39 балық. Д. 8 балық. Е. 46 балық. екінші және үшінші труба 3 сағатта, бірінші және үшінші труба 4 сағатта толтырады. Үшінші трубаның жеке өзі бассейнді қанша сағатта толтырады ? А.18 сағатта. В. 20 сағатта . С.22 сағатта. Д. 24 сағатта. Е. 25 сағатта.

5 слайд

біреуін лақтырып тастап, қалғанының бөлігін алды. Екінші балықшы осдан қалған балықтардан біреуін лақтырып тастап, қалғанының бөлігін алды. Үшінші балықшы да дәл солай жасағанда шелекте 4 балық қалды. Бастапқыда барлығы неше балық аулаған? А.37 балық. В. 40 балық. С.39 балық. Д. 8 балық. Е. 46 балық. екінші және үшінші труба 3 сағатта, бірінші және үшінші труба 4 сағатта толтырады. Үшінші трубаның жеке өзі бассейнді қанша сағатта толтырады ? А.18 сағатта. В. 20 сағатта . С.22 сағатта. Д. 24 сағатта. Е. 25 сағатта.

І. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер Арыстан 1 қойды 2 сағатта, қасқыр 3 сағатта, ал ит 6 са

6 слайд
І. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер Арыстан 1 қойды 2 сағатта, қасқыр 3 сағатта, ал ит 6 сағатта жеп бітіреді. Олар бірігіп осы етті қанша уақытта жейді? А.1 сағ. В. 1,5 сағ. С.2 сағ. Д.0,5 сағ. Е.2,5 сағ. Асан тортты 4 минутта, Үсен 6 минутта, Досан 12 минутта жеп бітіреді. Оларды үшеуі бірігіп тортты қанша минутта бітіреді? А.1,5 мин. В. 1,8 мин. С.2 мин. Д.2,5 мин. Е.3 мин . Анар мен Жанар бөлмені тазалауға кірісті. Анардың бір өзі бұл жұмысты 2 сағатта, ал Жанар 3 сағатта орындай алады. Олар бірігіп бөлмені қанша уақытта жинайды? А.1сағ. В.1сағ. 60мин. С.1сағ. 10мин. Д.1сағ.12мин. Е.1сағ.15мин. . . Жауабы:1 . = 72мин Бактағы су кран арқылы 3 сағатта толады, ал оның шүмегі арқылы бактағы су 5 сағатта ағытылады. Егер бактың шүмегін ашып қойсақ бактағы су қанша уақытта толады? А.5,5 сағатта. В. 6 сағатта. С. 6,5 сағатта. Д. 7 сағатта. Е. 7,5 сағатта . .

6 слайд

І. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер Арыстан 1 қойды 2 сағатта, қасқыр 3 сағатта, ал ит 6 сағатта жеп бітіреді. Олар бірігіп осы етті қанша уақытта жейді? А.1 сағ. В. 1,5 сағ. С.2 сағ. Д.0,5 сағ. Е.2,5 сағ. Асан тортты 4 минутта, Үсен 6 минутта, Досан 12 минутта жеп бітіреді. Оларды үшеуі бірігіп тортты қанша минутта бітіреді? А.1,5 мин. В. 1,8 мин. С.2 мин. Д.2,5 мин. Е.3 мин . Анар мен Жанар бөлмені тазалауға кірісті. Анардың бір өзі бұл жұмысты 2 сағатта, ал Жанар 3 сағатта орындай алады. Олар бірігіп бөлмені қанша уақытта жинайды? А.1сағ. В.1сағ. 60мин. С.1сағ. 10мин. Д.1сағ.12мин. Е.1сағ.15мин. . . Жауабы:1 . = 72мин Бактағы су кран арқылы 3 сағатта толады, ал оның шүмегі арқылы бактағы су 5 сағатта ағытылады. Егер бактың шүмегін ашып қойсақ бактағы су қанша уақытта толады? А.5,5 сағатта. В. 6 сағатта. С. 6,5 сағатта. Д. 7 сағатта. Е. 7,5 сағатта . .

Цифрлар әртүрлі болатын ең үлкен және ең кіші үш таңбалы сандардың айырмасын табыңыз. А.885. В. 883. С.889. Д.881.

7 слайд
Цифрлар әртүрлі болатын ең үлкен және ең кіші үш таңбалы сандардың айырмасын табыңыз. А.885. В. 883. С.889. Д.881. Е.887. Математикалық сауаттылық 987-102=885 ++ өрнегін 31-ге бөлгенде қандай сан шығады? А. . В. . С. . Д. . Е. . орамалды кестелеуге қанша уақыт кетеді? А.2 сағ. В. 4 сағ. С.3 сағ. Д.5 сағ. Е.6 сағ. А.2сағ. А.36. В. 64. С. 48. Д.24. Е.40.2 ∎ 4 = 4 (5 ∙2 − 4 )= 4 6 = 24 А.1. В. 1,6. С. 1,75. Д.1 Е.2.

7 слайд

Цифрлар әртүрлі болатын ең үлкен және ең кіші үш таңбалы сандардың айырмасын табыңыз. А.885. В. 883. С.889. Д.881. Е.887. Математикалық сауаттылық 987-102=885 ++ өрнегін 31-ге бөлгенде қандай сан шығады? А. . В. . С. . Д. . Е. . орамалды кестелеуге қанша уақыт кетеді? А.2 сағ. В. 4 сағ. С.3 сағ. Д.5 сағ. Е.6 сағ. А.2сағ. А.36. В. 64. С. 48. Д.24. Е.40.2 ∎ 4 = 4 (5 ∙2 − 4 )= 4 6 = 24 А.1. В. 1,6. С. 1,75. Д.1 Е.2.

І I . Кітап беттері Кітаптың бетін 1-ден бастап нөмірлеу үшін 600 цифр пайдаланылды. Осы кітапта барлығы неше бет екенін ан

8 слайд
І I . Кітап беттері Кітаптың бетін 1-ден бастап нөмірлеу үшін 600 цифр пайдаланылды. Осы кітапта барлығы неше бет екенін анықтаңыз. А.200. В. 235. С. 236. Д. 300. Е. 215. Шешуі 1: 1 таңбалы - 9 цифр, 9 сан(бет), 2 таңбалы - 180 цифр, 90 сан(бет), 600 - (9+180) =411 3 таңбалы - 411 цифр, = 137 сан(бет). Барлық бет 9+90+137 =236 . Жауабы: Кітапта барлығы 236 бет. Шешуі 2: + 99=A формуласын (1-ші беттен бастағанда) қолданамыз, мұндағы n – кітап бетін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны, А-бет саны . +99= +99=137+99=236. Жауабы: Кітапта барлығы 236 бет . Кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны үш таңбалы цифрдан тұрса және кітап 1-ші беттен басталса, +99=A формуласын қолданамыз. Мұндағы, n -кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны, А-бет саны. Егер кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны үш таңбалы цифрдан тұрса және кітап 3-ші беттен басталса, +9 7 =A формуласын қолданамыз. Есте сақта!!!

8 слайд

І I . Кітап беттері Кітаптың бетін 1-ден бастап нөмірлеу үшін 600 цифр пайдаланылды. Осы кітапта барлығы неше бет екенін анықтаңыз. А.200. В. 235. С. 236. Д. 300. Е. 215. Шешуі 1: 1 таңбалы - 9 цифр, 9 сан(бет), 2 таңбалы - 180 цифр, 90 сан(бет), 600 - (9+180) =411 3 таңбалы - 411 цифр, = 137 сан(бет). Барлық бет 9+90+137 =236 . Жауабы: Кітапта барлығы 236 бет. Шешуі 2: + 99=A формуласын (1-ші беттен бастағанда) қолданамыз, мұндағы n – кітап бетін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны, А-бет саны . +99= +99=137+99=236. Жауабы: Кітапта барлығы 236 бет . Кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны үш таңбалы цифрдан тұрса және кітап 1-ші беттен басталса, +99=A формуласын қолданамыз. Мұндағы, n -кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны, А-бет саны. Егер кітап беттерін нөмірлеу үшін қолданылатын цифрлар саны үш таңбалы цифрдан тұрса және кітап 3-ші беттен басталса, +9 7 =A формуласын қолданамыз. Есте сақта!!!

 Кестеде интернет желісінің түрі мен төлемі берілген. Тұтынушы интернет желісінде Б тарифін айына 800 мб интернет желісін пайд

9 слайд
 Кестеде интернет желісінің түрі мен төлемі берілген. Тұтынушы интернет желісінде Б тарифін айына 800 мб интернет желісін пайдаланғанда қанша теңге төлеу керек? Тариф түрлері Абоненттік төлем Интернет желісінің төлемі А жоқ 9 тг- 1 мб Б 500 мб- 3750 теңге 500 мб-тан асса 1 мб-10теңге С 600 мб- 4000 теңге 600 мб-тан асса 1 мб-7теңге А.6075теңге. В. 5400теңге. С. 6975теңге. Д. 7200теңге. Е. 6750теңге.

9 слайд

 Кестеде интернет желісінің түрі мен төлемі берілген. Тұтынушы интернет желісінде Б тарифін айына 800 мб интернет желісін пайдаланғанда қанша теңге төлеу керек? Тариф түрлері Абоненттік төлем Интернет желісінің төлемі А жоқ 9 тг- 1 мб Б 500 мб- 3750 теңге 500 мб-тан асса 1 мб-10теңге С 600 мб- 4000 теңге 600 мб-тан асса 1 мб-7теңге А.6075теңге. В. 5400теңге. С. 6975теңге. Д. 7200теңге. Е. 6750теңге.

 Төмендегі кесте бойынша 1000 км жол жүру үшін ең тиімді болғанда қанша теңге төленетінін анықтаңыз. Жанар жағар май бекеттер

10 слайд
 Төмендегі кесте бойынша 1000 км жол жүру үшін ең тиімді болғанда қанша теңге төленетінін анықтаңыз. Жанар жағар май бекеттері 92 маркалы 1 л жанар жағар май бағасы 100 км жолға жұмсалатын жанар жағар май мөлшері А 125 тг 11 л Б 127 тг 9 л С 127 тг 10 л А.10600 тг. В. 13750 тг. С. 11430 тг. Д. 11330 тг. Е. 12600 тг. 11 л·10=110 л, 125 тг·110=13750 тг. 9 л·10= 90 л, 127 тг· 90=11430 тг. 10 л·10=100 л, 126 тг·100=12600 тг. Жауабы: 11430 тг.

10 слайд

 Төмендегі кесте бойынша 1000 км жол жүру үшін ең тиімді болғанда қанша теңге төленетінін анықтаңыз. Жанар жағар май бекеттері 92 маркалы 1 л жанар жағар май бағасы 100 км жолға жұмсалатын жанар жағар май мөлшері А 125 тг 11 л Б 127 тг 9 л С 127 тг 10 л А.10600 тг. В. 13750 тг. С. 11430 тг. Д. 11330 тг. Е. 12600 тг. 11 л·10=110 л, 125 тг·110=13750 тг. 9 л·10= 90 л, 127 тг· 90=11430 тг. 10 л·10=100 л, 126 тг·100=12600 тг. Жауабы: 11430 тг.

Абай Құнанбаев 175 жыл. “ Ұлы халықтың - ұлы Абайы” Егер аға буын және отбасы жас буынның тәрбиесіне жауапкершілікпен қар

11 слайд
Абай Құнанбаев 175 жыл. “ Ұлы халықтың - ұлы Абайы” Егер аға буын және отбасы жас буынның тәрбиесіне жауапкершілікпен қараса, қазіргі жастардың адамгершілік рухы жоғары болады.   Абайдың адамгершілік идеалы, мұраты, принципі – қысқаша ғана «Адам бол!» деген формула, тұжырым. Адам болу – кісіліктің кісісі, шын мәнінде азамат болу, қара бастың қамы, тіпті, бүкіл адамзаттың қамын ойлайтын, «өзін - өзі зор тұтып», «надандарды менсінбейтін», дүниеге әлем тұрғысынан қарайтын Азамат адам болу. Абай қазақ жастарын желөкпе, әр нәрсеге көрсеқызар болмай, өнерді үйренуге, табиғатты тануға, ғылыми көзқарасқа негізделген тиянақты білім алуға үндеді. Жастардың мінез – құлық, адамгершілік тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген Абай: «Тез үйреніп, тез жайма, Жас уақытта көңіл – гүл» деп жазған. Құтты қазықтар есебі. Бір қарияның ер жеткен үш ұлы болыпты. Қартайған шағында малын балаларына еншіге бөліп бергісі келіп, он екі жерге қаз қатар қазық қағады да, бірінші қазыққа бір қой, екіншісіне- екі қой, үшіншісіне- үш қой, осы ретпен ең соңғы он екінші қазыққа он екі қой байлайды. Ал, балаларым мына қазықтардың бәрі құтты. Осында байланған қойларды үшеуін тең бөліп алындар, - дейді ол балаларына. Қазықтардағы қойлар саны бірдей емес қой, сонда қалай тең бөліп аламыз? – деп қалды үлкен ұлы. Әрқайсысының төрт қазықтағы қойды ағытып алсаңдар, еншілерің тепе- тең болады – дейді қария. Жауабы: 26 қой .  Есеп. Атама ас берілді. Аста 100 адамға 100 табақ тартылды. Қожаға қос табақтан, төреге төрт табақтан, он қараға бір табақтан тартылды. Асқа қанша қожа, төре, қара келді? Жауабы: 7 төре =28 табақ , 33 қожа=66 табақ, 60 қара=6 табақ.

11 слайд

Абай Құнанбаев 175 жыл. “ Ұлы халықтың - ұлы Абайы” Егер аға буын және отбасы жас буынның тәрбиесіне жауапкершілікпен қараса, қазіргі жастардың адамгершілік рухы жоғары болады.   Абайдың адамгершілік идеалы, мұраты, принципі – қысқаша ғана «Адам бол!» деген формула, тұжырым. Адам болу – кісіліктің кісісі, шын мәнінде азамат болу, қара бастың қамы, тіпті, бүкіл адамзаттың қамын ойлайтын, «өзін - өзі зор тұтып», «надандарды менсінбейтін», дүниеге әлем тұрғысынан қарайтын Азамат адам болу. Абай қазақ жастарын желөкпе, әр нәрсеге көрсеқызар болмай, өнерді үйренуге, табиғатты тануға, ғылыми көзқарасқа негізделген тиянақты білім алуға үндеді. Жастардың мінез – құлық, адамгершілік тәрбиесіне ерекше көңіл бөлген Абай: «Тез үйреніп, тез жайма, Жас уақытта көңіл – гүл» деп жазған. Құтты қазықтар есебі. Бір қарияның ер жеткен үш ұлы болыпты. Қартайған шағында малын балаларына еншіге бөліп бергісі келіп, он екі жерге қаз қатар қазық қағады да, бірінші қазыққа бір қой, екіншісіне- екі қой, үшіншісіне- үш қой, осы ретпен ең соңғы он екінші қазыққа он екі қой байлайды. Ал, балаларым мына қазықтардың бәрі құтты. Осында байланған қойларды үшеуін тең бөліп алындар, - дейді ол балаларына. Қазықтардағы қойлар саны бірдей емес қой, сонда қалай тең бөліп аламыз? – деп қалды үлкен ұлы. Әрқайсысының төрт қазықтағы қойды ағытып алсаңдар, еншілерің тепе- тең болады – дейді қария. Жауабы: 26 қой .  Есеп. Атама ас берілді. Аста 100 адамға 100 табақ тартылды. Қожаға қос табақтан, төреге төрт табақтан, он қараға бір табақтан тартылды. Асқа қанша қожа, төре, қара келді? Жауабы: 7 төре =28 табақ , 33 қожа=66 табақ, 60 қара=6 табақ.

Үйге тапсырма Бағалау: Өте тамаша! Жарайсын! “5” Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қаб

12 слайд
Үйге тапсырма Бағалау:   Өте тамаша! Жарайсын! “5” Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.  Жақсы! Алға! “4” Тарауды жақсы меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.   Ойлану керек! Қалма! “3” Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. Математикалық сауаттылық есептерін шығару Кері байланыс  Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын. ұнаған жоқ. болды.

12 слайд

Үйге тапсырма Бағалау:   Өте тамаша! Жарайсын! “5” Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.  Жақсы! Алға! “4” Тарауды жақсы меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.   Ойлану керек! Қалма! “3” Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. Математикалық сауаттылық есептерін шығару Кері байланыс  Мен сабақты жақсы Мен сабақты толық Сабақ маған түсіндім, көңілді түсінген жоқпын. ұнаған жоқ. болды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ