Материалдар / Математикалық сауаттылық бойынша тапсырмаларды шешу және талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математикалық сауаттылық бойынша тапсырмаларды шешу және талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық сауаттылық бойынша тапсырмаларды шешу және талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2023
295
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАТЕМАТИКАЛЫ Қ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАРД Ы ШЕШУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ Орынд аған: Бибиткали Зульфия

1 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫ Қ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАРД Ы ШЕШУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ Орынд аған: Бибиткали Зульфия

1 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫ Қ САУАТТЫЛЫҚ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАРД Ы ШЕШУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ Орынд аған: Бибиткали Зульфия

СҰРАҚТЫ ТАЛДАУ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ01 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШЕШУ ПРАКТИКУМ

2 слайд
СҰРАҚТЫ ТАЛДАУ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ01 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШЕШУ ПРАКТИКУМЫ02 ПАЙДАЛЫ РЕСУРСТАР03

2 слайд

СҰРАҚТЫ ТАЛДАУ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ01 МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРЫН ШЕШУ ПРАКТИКУМЫ02 ПАЙДАЛЫ РЕСУРСТАР03

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МОДЕЛІ Өзіңіздің шынай өміріңізден алынған оқиғалардан мысал келтіріңіз …Контекстегі мәселе (проблем

3 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МОДЕЛІ Өзіңіздің шынай өміріңізден алынған оқиғалардан мысал келтіріңіз …Контекстегі мәселе (проблема)Шынайы әлем Контекстегі нәтиже Математикалық нәтижеМатематикалық мәселе (проблема)Математика әлемі Тұжырымда у Қолдан уБағала у интерпретацияла у

3 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МОДЕЛІ Өзіңіздің шынай өміріңізден алынған оқиғалардан мысал келтіріңіз …Контекстегі мәселе (проблема)Шынайы әлем Контекстегі нәтиже Математикалық нәтижеМатематикалық мәселе (проблема)Математика әлемі Тұжырымда у Қолдан уБағала у интерпретацияла у

ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРЫЛЫМЫ Контекст/ ситуациялар Жеке өмір білім/кәсіби қызмет қоғамдық өмір ғылыми қызмет Математикалық мазмұн саны

4 слайд
ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРЫЛЫМЫ Контекст/ ситуациялар Жеке өмір білім/кәсіби қызмет қоғамдық өмір ғылыми қызмет Математикалық мазмұн саны Өзгерістер және тәуелділік Кеңістік және форма Белгісіздік және берілгені Құзыреттілік тұжырымдау/ талдау Қолдану Интерпретациялау Бағалау

4 слайд

ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРЫЛЫМЫ Контекст/ ситуациялар Жеке өмір білім/кәсіби қызмет қоғамдық өмір ғылыми қызмет Математикалық мазмұн саны Өзгерістер және тәуелділік Кеңістік және форма Белгісіздік және берілгені Құзыреттілік тұжырымдау/ талдау Қолдану Интерпретациялау Бағалау

ТАПСЫРМ АНЫ ТАЛДАУ МЫСАЛЫ Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) Мазмұны : ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік

5 слайд
ТАПСЫРМ АНЫ ТАЛДАУ МЫСАЛЫ Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) Мазмұны : ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)

5 слайд

ТАПСЫРМ АНЫ ТАЛДАУ МЫСАЛЫ Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) Мазмұны : ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін

6 слайд
ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Графикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 1 сұрақ Мәре сызығынан трассаның ең ұзын түзу бөлігінің басына дейінгі арақашықтық қанша? A. 0,5 км. B. 1,5 км. C. 2,3 км. D. 2,6 км.

6 слайд

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Графикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 1 сұрақ Мәре сызығынан трассаның ең ұзын түзу бөлігінің басына дейінгі арақашықтық қанша? A. 0,5 км. B. 1,5 км. C. 2,3 км. D. 2,6 км.

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау,

7 слайд
ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау, есептеуГрафикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 2 сұрақ Екінші айналымды өту барысында трассаның қай бөлігінде ең төменгі жылдамдық тіркелеген? A. Мәре сызығында. B. Мөлшермен 0,8 км- де C. Мөлшермен 1,3 км- де D. Мөлшермен трассаның ортасында.

7 слайд

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау, есептеуГрафикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 2 сұрақ Екінші айналымды өту барысында трассаның қай бөлігінде ең төменгі жылдамдық тіркелеген? A. Мәре сызығында. B. Мөлшермен 0,8 км- де C. Мөлшермен 1,3 км- де D. Мөлшермен трассаның ортасында.

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау,

8 слайд
ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау, есептеуГрафикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 3 сұрақ 2,6 км және 2,8 км аралығындағы көліктің жылдамдығы туралы не айтуға болады? A. Көліктің жылдамдығы өзгеріссіз қалады. B. B. Көлік жылдамдығы артады C. Көлік жылдамдығы азаяды. D. Шрафиктен көліктің жылдамдығын анықтау мүмкін емес

8 слайд

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Өңдеу , анықтау, есептеуГрафикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 3 сұрақ 2,6 км және 2,8 км аралығындағы көліктің жылдамдығы туралы не айтуға болады? A. Көліктің жылдамдығы өзгеріссіз қалады. B. B. Көлік жылдамдығы артады C. Көлік жылдамдығы азаяды. D. Шрафиктен көліктің жылдамдығын анықтау мүмкін емес

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін

9 слайд
ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Графикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 4 сұрақ Төменде бес жарыс трассасының бейнесі берілген. Жоғарыдағы графикте қай трассамен жүрген көліктің жылдамдығының өзгерісі көрсетілген? S – мәре нүктесі A. Көліктің жылдамдығы өзгеріссіз қалады. B. Көлік жылдамдығы артады C. Көлік жылдамдығы азаяды. D. Графиктен көліктің жылдамдығын анықтау мүмкін емес

9 слайд

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Жарыс көлігінің жылдамдығы Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Графикте үшкилометрлік айналма жолының екінші айналымын өту кезіндегі жарыс көлігінің жылдамдығының өзгерісі берілген 4 сұрақ Төменде бес жарыс трассасының бейнесі берілген. Жоғарыдағы графикте қай трассамен жүрген көліктің жылдамдығының өзгерісі көрсетілген? S – мәре нүктесі A. Көліктің жылдамдығы өзгеріссіз қалады. B. Көлік жылдамдығы артады C. Көлік жылдамдығы азаяды. D. Графиктен көліктің жылдамдығын анықтау мүмкін емес

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Тежелу Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кірікті

10 слайд
ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Тежелу Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Жүріп келе жатқан көлікті тоқтату жолы шамамен : • Тежегіш педалін басқан уақытта жүрген жолға (тежелу жолы). • Тежегіш педалін басқанға дейін жүрген жолға (реакция уақытындағы жол). s – секунд 1 сұрақ: тежелу Егер көлік 110 км/сағ жылдамдықпен келе жатса, жүргізушінің реакциясы уақытында қандай қашықтықты жүріп өтеді? Төмендегі «Ұлу» диаграммасында қашықтықтың жылдамдыққа тәуелділігі және тежегіш жүйесі жақсы жұмыс жасайтын көлікті тоқтатуға қажетті қашықтық туралы теориялық көрініс берілген. (реакциясы жақсы өте мұқият жүргізуші̆ V, тежегіші мен шиналары өте жақсы күйде, тегіс әрі құрғақ жол)

10 слайд

ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Тежелу Мазмұны: өзгеріс және тәуелділік Контекст : ғылыми Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату Жүріп келе жатқан көлікті тоқтату жолы шамамен : • Тежегіш педалін басқан уақытта жүрген жолға (тежелу жолы). • Тежегіш педалін басқанға дейін жүрген жолға (реакция уақытындағы жол). s – секунд 1 сұрақ: тежелу Егер көлік 110 км/сағ жылдамдықпен келе жатса, жүргізушінің реакциясы уақытында қандай қашықтықты жүріп өтеді? Төмендегі «Ұлу» диаграммасында қашықтықтың жылдамдыққа тәуелділігі және тежегіш жүйесі жақсы жұмыс жасайтын көлікті тоқтатуға қажетті қашықтық туралы теориялық көрініс берілген. (реакциясы жақсы өте мұқият жүргізуші̆ V, тежегіші мен шиналары өте жақсы күйде, тегіс әрі құрғақ жол)

Континент ауданы Төменде Антарктида картасы берілг

11 слайд
                                                                            Континент ауданы Төменде Антарктида картасы берілген ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Берілген картаның масштабын пайдаланып, Антарктиданың ауданы мөлшермен қанша екенін анықтаңыз. Континенттің ауданын бағалауды қандай әдіспен жүргізгеніңізді түсіндіріңіз және өз есептеулеріңізді келтіріңіз. (Жауап беру үшін берілген картаны қолдануға болады, мысалы, қажетті сызықтар мен сызба сызу) Мазмұны: кеңістік және форма Контекст: жеке Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату

11 слайд

                                                                            Континент ауданы Төменде Антарктида картасы берілген ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ Берілген картаның масштабын пайдаланып, Антарктиданың ауданы мөлшермен қанша екенін анықтаңыз. Континенттің ауданын бағалауды қандай әдіспен жүргізгеніңізді түсіндіріңіз және өз есептеулеріңізді келтіріңіз. (Жауап беру үшін берілген картаны қолдануға болады, мысалы, қажетті сызықтар мен сызба сызу) Мазмұны: кеңістік және форма Контекст: жеке Құзыреттілік: Есепті шешу үшін ақпаратты кіріктіру және байланысын орнату

Айырбас бағамы Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студе

12 слайд
                                                                            Айырбас бағамы Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Мазмұны: Саны Контекст: қоғамдық Құзыреттілік: қарапайым математикалық есептеулерді орындау, қолдану

12 слайд

                                                                            Айырбас бағамы Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. ТАПСЫРМА МЫСАЛЫ 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Мазмұны: Саны Контекст: қоғамдық Құзыреттілік: қарапайым математикалық есептеулерді орындау, қолдану

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : тонау Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзг

13 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : тонау Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) белгісіздік және берілгені Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуТележурналист келесі диаграмманы көрсетіп былай деді: «Диаграмма 1996 жылмен салыстырғанда 1999 жылы тонау санының өскенін көрсетеді» Тона у саны Қалай ойлайсыз, журналист диаграммаға байланысты дұрыс қорытынды жасады ма? Өзіңіздің түсіндірме жауабыңызды жазыңыз

13 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : тонау Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) белгісіздік және берілгені Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуТележурналист келесі диаграмманы көрсетіп былай деді: «Диаграмма 1996 жылмен салыстырғанда 1999 жылы тонау санының өскенін көрсетеді» Тона у саны Қалай ойлайсыз, журналист диаграммаға байланысты дұрыс қорытынды жасады ма? Өзіңіздің түсіндірме жауабыңызды жазыңыз

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) ғылыми Мазмұны: ( саны,

14 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   ғылыми Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Өзгеріс және тәуелділік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   жаңарту (қарапайым математикалық амалдар мен процедуралар, тәсілдер) БОЙДЫҢ ӨСУІ 2 сұрақ: Бойдың өсуі Графикті қолданып, қыз баланың қандай жасында орташа бойы өз жасындағы ұл баладан жоғары екенін анықтаңыз ………………………………………………………………… ………………………………………………………………..

14 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   ғылыми Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Өзгеріс және тәуелділік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   жаңарту (қарапайым математикалық амалдар мен процедуралар, тәсілдер) БОЙДЫҢ ӨСУІ 2 сұрақ: Бойдың өсуі Графикті қолданып, қыз баланың қандай жасында орташа бойы өз жасындағы ұл баладан жоғары екенін анықтаңыз ………………………………………………………………… ………………………………………………………………..

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) қоғамдық Мазмұ

15 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) саны Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   жаңарту (қарапайым математикалық амалдар мен процедуралар, тәсілдер) Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Жауап……………………… 2 сұрақ: 3 айдан кейін Сингапурге қайтып келгенде Мэй-Лингтің қолында 3900 ZAR қалды. Мэй-Линг оны қайтадан сингапур долларына 1 SGD = 4,0 ZAR айырбастау бағамымен ауыстырды. Қанша сингапурлық доллар алды?

15 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) саны Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау)   жаңарту (қарапайым математикалық амалдар мен процедуралар, тәсілдер) Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Жауап……………………… 2 сұрақ: 3 айдан кейін Сингапурге қайтып келгенде Мэй-Лингтің қолында 3900 ZAR қалды. Мэй-Линг оны қайтадан сингапур долларына 1 SGD = 4,0 ZAR айырбастау бағамымен ауыстырды. Қанша сингапурлық доллар алды?

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) қоғамдық Мазм

16 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) саны Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) Талдау (математикалық біліктілігінің кең ауқымы) Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Жауап……………………… 3 сұрақ: 3 ай барысында айырбастау бағамы өзгеріп, 1 SGD = 4,2 ZAR орнына 4,0 ZR = 1 SGD болды. Айырбастау бағамының 4,2 орнына 4,0 болуы Мэй-Линг оңтүстік африка рэндін сингапур долларына айырбастағанда оған пайда әкелді ме? Өз жауабыңыздың түсіндірмесі ..................................

16 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Ақша айырбастау пункті Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) саны Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) Талдау (математикалық біліктілігінің кең ауқымы) Сингапурлық Мэй-Линг айырбас студент ретінде Оңтүстік Африкаға 3 айға кетуге дайындалып жатты. Оған сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау қажет болды. 1 сұрақ: Мэй-Линг сингапур долларын (SGD) оңтүстік африканың рэндіне (ZAR) айырбастау бағамы 1 SGD = 4,2 ZAR екенін білді. Мэй-Линг осы айырбастау бағамы бойынша сингапурдың 3000 долларын оңтүстік африканың рэндіне айырбастады Мэй-Линг қанша оңтүстік африканың рэндін алды ? Жауап……………………… 3 сұрақ: 3 ай барысында айырбастау бағамы өзгеріп, 1 SGD = 4,2 ZAR орнына 4,0 ZR = 1 SGD болды. Айырбастау бағамының 4,2 орнына 4,0 болуы Мэй-Линг оңтүстік африка рэндін сингапур долларына айырбастағанда оған пайда әкелді ме? Өз жауабыңыздың түсіндірмесі ..................................

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Экспорт Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) Қоғамдық Мазмұны: ( саны, өз

17 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Экспорт Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   Қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) белгісіздік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуДиаграммада ақша бірлігі зед болатын елдерге Зеландияданшығарылатын экспорт ақпараты берліген 1 сұрақ : Экспорт 1998 жылғы Зеландия экспортының жалпы құны (миллион зедпен) қанша? Жауап: …………………………. 2 сұрақ : Экспорт 2000 жылы Зеландия экспорттаған жеміс шырынының бағасы қанша? А. 1,8 миллион зед В. 2,3 миллион зед С. 2,4 миллион зед D . 3,4 миллион зед Е. 3,8 миллион зед

17 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма : Экспорт Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   Қоғамдық Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) белгісіздік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуДиаграммада ақша бірлігі зед болатын елдерге Зеландияданшығарылатын экспорт ақпараты берліген 1 сұрақ : Экспорт 1998 жылғы Зеландия экспортының жалпы құны (миллион зедпен) қанша? Жауап: …………………………. 2 сұрақ : Экспорт 2000 жылы Зеландия экспорттаған жеміс шырынының бағасы қанша? А. 1,8 миллион зед В. 2,3 миллион зед С. 2,4 миллион зед D . 3,4 миллион зед Е. 3,8 миллион зед

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бағбан Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) кәсіби Мазмұны: ( саны, өзг

18 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бағбан Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   кәсіби Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Кеңістік және форма Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнату1 сұрақ : бақшада ойылатын жердің (клумба) шекарасын белгілеу үшін бағбанның қолында 32м сым бар. Ойылатын жердің (клумба)формасын келесі нұсқалардан таңдау қажет: Ойылған жердің шекарасын белгілеуге 32м сым жететін/жетпейтініне байланысты әр форманың тұсына «иә» немесе «жоқ» сөзін жазыңыз Ойылатын жер формасы «клумба)ғң Шекараны белгілеуге 32м сым жете ме? А формасы Иә/жоқ В формасы Иә/жоқ С формасы Иә/жоқ D формасы Иә/жоқ 2 сұрақ : Экспорт 2000 жылы Зеландия экспорттаған жеміс шырынының бағасы қанша? А. 1,8 миллион зед В. 2,3 миллион зед С. 2,4 миллион зед D . 3,4 миллион зед Е. 3,8 миллион зед

18 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бағбан Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   кәсіби Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Кеңістік және форма Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнату1 сұрақ : бақшада ойылатын жердің (клумба) шекарасын белгілеу үшін бағбанның қолында 32м сым бар. Ойылатын жердің (клумба)формасын келесі нұсқалардан таңдау қажет: Ойылған жердің шекарасын белгілеуге 32м сым жететін/жетпейтініне байланысты әр форманың тұсына «иә» немесе «жоқ» сөзін жазыңыз Ойылатын жер формасы «клумба)ғң Шекараны белгілеуге 32м сым жете ме? А формасы Иә/жоқ В формасы Иә/жоқ С формасы Иә/жоқ D формасы Иә/жоқ 2 сұрақ : Экспорт 2000 жылы Зеландия экспорттаған жеміс шырынының бағасы қанша? А. 1,8 миллион зед В. 2,3 миллион зед С. 2,4 миллион зед D . 3,4 миллион зед Е. 3,8 миллион зед

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми) ғылыми Мазмұны: ( саны, ө

19 слайд
ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   ғылыми Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Өзгеріс және тәуелділік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуБОЙДЫҢ ӨСУІ 3 сұрақ: Бойдың өсуі Берілген график бойынша қыз балалардың бойының орташа өсуі 12 жастан кейін баяулайтынын қалай анықтауға болатынын түсіндіріңіз ………………………………………………………………… …………………………………………………………………

19 слайд

ТАПСЫРМАНЫ Ң ОРЫНДАЛУЫН ТЕКСЕРУ Тапсырма: Бойдың өсуі Контекст: (жеке, кәсіби, қоғамдық, ғылыми)   ғылыми Мазмұны: ( саны, өзгеріс және тәуелділік, кеңістік және форма, белгісіздік және берілгені) Өзгеріс және тәуелділік Құзыреттілік: (тұжырымдау/талдау, қолдану, интерпретациялау, бағалау) стандартты тапсырманы орындауды тапсырма шартындағы берілгендер арасында байланыс орнатуБОЙДЫҢ ӨСУІ 3 сұрақ: Бойдың өсуі Берілген график бойынша қыз балалардың бойының орташа өсуі 12 жастан кейін баяулайтынын қалай анықтауға болатынын түсіндіріңіз ………………………………………………………………… …………………………………………………………………