МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКАНЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКАНЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ

#1 слайд
Қазақ халқының ғасырлар бойғы тәжірибесі мен даналығын
математика сабағында қолдану.
by Raushan Nurmetova
Математика
сабақтарында халықтық
педагогика
элементтерін қолдану
Түркістан индустриалды-құрылыс колледжі
1 слайд
Қазақ халқының ғасырлар бойғы тәжірибесі мен даналығын математика сабағында қолдану. by Raushan Nurmetova Математика сабақтарында халықтық педагогика элементтерін қолдану Түркістан индустриалды-құрылыс колледжі
#2 слайд
Халықтық педагогиканың негізгі принциптері
Өмірмен байланыс
Оқу материалын күнделікті
өмірмен байланыстыру
арқылы оқушылардың
қызығушылығын арттыру.
Қолжетімділік
Математикалық ұғымдарды
оқушыларға түсінікті және
қолжетімді етіп жеткізу.
Көрнекілік
Оқу процесін көрнекі
құралдармен байыту,
оқушылардың есте сақтау
қабілетін арттыру.
2 слайд
Халықтық педагогиканың негізгі принциптері Өмірмен байланыс Оқу материалын күнделікті өмірмен байланыстыру арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру. Қолжетімділік Математикалық ұғымдарды оқушыларға түсінікті және қолжетімді етіп жеткізу. Көрнекілік Оқу процесін көрнекі құралдармен байыту, оқушылардың есте сақтау қабілетін арттыру.
#3 слайд
Халықтық педагогика элементтерін
математика сабақтарында қолдану
мысалдары
Есептеу
Халықтық ойындар мен
тақпақтар арқылы оқушылардың
есептеу дағдыларын дамыту.
Геометрия
Халықтық қолөнер бұйымдары
мен киім үлгілеріндегі
геометриялық фигураларды
зерттеу.
Алгебра
Халықтық мақал-мәтелдер мен
жұмбақтардың математикалық
мазмұнын талдау.
3 слайд
Халықтық педагогика элементтерін математика сабақтарында қолдану мысалдары Есептеу Халықтық ойындар мен тақпақтар арқылы оқушылардың есептеу дағдыларын дамыту. Геометрия Халықтық қолөнер бұйымдары мен киім үлгілеріндегі геометриялық фигураларды зерттеу. Алгебра Халықтық мақал-мәтелдер мен жұмбақтардың математикалық мазмұнын талдау.
#4 слайд
Ұлттық тағылымды пайдалану
Тәрбиелік маңызы
Еңбекке, адамгершілікке, өнерге, өмірге икемдеу.
Сабақ мазмұны
Мақал-мәтелдер, жұмбақ, қара өлең үлгілерін
тиімді пайдалану.
4 слайд
Ұлттық тағылымды пайдалану Тәрбиелік маңызы Еңбекке, адамгершілікке, өнерге, өмірге икемдеу. Сабақ мазмұны Мақал-мәтелдер, жұмбақ, қара өлең үлгілерін тиімді пайдалану.
#5 слайд
Зейін мен
сабырлылықты дамыту
1«Бес нәрседен
қашық бол, бес
нәрсеге асық бол»
Оқушының зейінін
арттыруға, сабырмен
тыңдай білуге баулу.
2«Көп сөз күміс, аз
сөз алтын»
Математикада қысқа,
дәл, нақты сөйлеуге
оқушыны
дағдыландыру.
5 слайд
Зейін мен сабырлылықты дамыту 1«Бес нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол» Оқушының зейінін арттыруға, сабырмен тыңдай білуге баулу. 2«Көп сөз күміс, аз сөз алтын» Математикада қысқа, дәл, нақты сөйлеуге оқушыны дағдыландыру.
#6 слайд
Ұқыптылық пен дәлдікті
арттыру
Геометрия сабағында
Сызба жұмыстарды орындау барысында «шешеннің сөзі
мерген, шебердің көзі мерген» деген мақал мәтелдерді
пайдалану.
6 слайд
Ұқыптылық пен дәлдікті арттыру Геометрия сабағында Сызба жұмыстарды орындау барысында «шешеннің сөзі мерген, шебердің көзі мерген» деген мақал мәтелдерді пайдалану.
#7 слайд
Ұлттық танымды
тереңдету
«Натурал сандар»
тарауы
«Қасиетті сандар»,
«Мүшел жасты есептеу»,
«7 санына байланысты
халық даналығы» сияқты
халықтық ұғымдармен
байланыстыра оқыту.
Мақал-мәтелдердің
рөлі
«Екі жақсы қас болмас, екі
жаман дос болмас», «Бес
саусақ жиналса, жұдырық
болады», «Бір тал кессең,
он тал ек», «Отыз тістен
шыққан сөз, отыз рулы
елге жарайды»
7 слайд
Ұлттық танымды тереңдету «Натурал сандар» тарауы «Қасиетті сандар», «Мүшел жасты есептеу», «7 санына байланысты халық даналығы» сияқты халықтық ұғымдармен байланыстыра оқыту. Мақал-мәтелдердің рөлі «Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас», «Бес саусақ жиналса, жұдырық болады», «Бір тал кессең, он тал ек», «Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге жарайды»
#8 слайд
Қазақтың өлшем бірліктері
1
«Кесінді», «Кесіндінің ұзындығы»,
«Өлшем бірліктері»
Қазақ халқының өз тілі, өз ғылымы, өз мәдениеті
болғанын айта келіп, қазақтың бұрынғы өлшем
бірліктерін атап өту.
2
Мысалдар
Бармақ – 2,54 см; Мысқал – 4,44 г; Шақырым –
1,066 км; Қадақ – 409,5 г; Қолдық қары – 0,9144
см.
8 слайд
Қазақтың өлшем бірліктері 1 «Кесінді», «Кесіндінің ұзындығы», «Өлшем бірліктері» Қазақ халқының өз тілі, өз ғылымы, өз мәдениеті болғанын айта келіп, қазақтың бұрынғы өлшем бірліктерін атап өту. 2 Мысалдар Бармақ – 2,54 см; Мысқал – 4,44 г; Шақырым – 1,066 км; Қадақ – 409,5 г; Қолдық қары – 0,9144 см.
#9 слайд
Қазақтың өлшем бірліктері
1
«Кесінді», «Кесіндінің ұзындығы»,
«Өлшем бірліктері»
Қазақ халқының өз тілі, өз ғылымы, өз мәдениеті
болғанын айта келіп, қазақтың бұрынғы өлшем
бірліктерін атап өту.
2
Мысалдар
Бармақ – 2,54 см; Мысқал – 4,44 г; Шақырым –
1,066 км; Қадақ – 409,5 г; Қолдық қары – 0,9144
см.
9 слайд
Қазақтың өлшем бірліктері 1 «Кесінді», «Кесіндінің ұзындығы», «Өлшем бірліктері» Қазақ халқының өз тілі, өз ғылымы, өз мәдениеті болғанын айта келіп, қазақтың бұрынғы өлшем бірліктерін атап өту. 2 Мысалдар Бармақ – 2,54 см; Мысқал – 4,44 г; Шақырым – 1,066 км; Қадақ – 409,5 г; Қолдық қары – 0,9144 см.
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
Киіз үйдің математикалық
қыр-сыры
1
Киіз үйдің құрылысы
Геометриялық фигуралар мен
бұрыштардың қолданылуы.
2
Керегелер мен көздер
Бұрыштар, параллель түзулер.
3
Аудан есептеу
Әр түрлі қанатты киіз
үйлердің ауданын табуға
есептер құру.
13 слайд
Киіз үйдің математикалық қыр-сыры 1 Киіз үйдің құрылысы Геометриялық фигуралар мен бұрыштардың қолданылуы. 2 Керегелер мен көздер Бұрыштар, параллель түзулер. 3 Аудан есептеу Әр түрлі қанатты киіз үйлердің ауданын табуға есептер құру.
#14 слайд
Ойын арқылы оқу
Ұлттық ойындарды сабақ барысында қолдану.
Бәйге - қазақ халқының ежелгі дәстүрлерінің бірі, көшпелі өмір
салтымен тығыз байланысты.
14 слайд
Ойын арқылы оқу Ұлттық ойындарды сабақ барысында қолдану. Бәйге - қазақ халқының ежелгі дәстүрлерінің бірі, көшпелі өмір салтымен тығыз байланысты.
#15 слайд
Халықтық педагогика көмегімен
математика сабақтарының тиімділігін
арттыру
1
Оқушылардың қызығушылығын арттыру
Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, оқу процесін қызықты ету.
2
Оқу материалын терең түсіну
Оқу материалын халықтық педагогика элементтері арқылы
тереңірек түсінуді қамтамасыз ету.
3
Ойлау қабілеттерін дамыту
Оқушылардың логикалық ойлау, проблемаларды
шешу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
15 слайд
Халықтық педагогика көмегімен математика сабақтарының тиімділігін арттыру 1 Оқушылардың қызығушылығын арттыру Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, оқу процесін қызықты ету. 2 Оқу материалын терең түсіну Оқу материалын халықтық педагогика элементтері арқылы тереңірек түсінуді қамтамасыз ету. 3 Ойлау қабілеттерін дамыту Оқушылардың логикалық ойлау, проблемаларды шешу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
#16 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
16 слайд
Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













