Мәтін есептерді шығару 5 СЫНЫП

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәтін есептерді шығару 5 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
5 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

1)0,6 · 4 = 2)0,5 · 6 = 3)0,08 · 9 = 4)0,25 · 4 = 5)0,5 · 8 = 6)0,6 : 2 = 7)0,8 : 4 = 8)7,2 : 9 = 9)0,12 : 4 = 10)0,35

#2 слайд
1)0,6 · 4 = 2)0,5 · 6 = 3)0,08 · 9 = 4)0,25 · 4 = 5)0,5 · 8 = 6)0,6 : 2 = 7)0,8 : 4 = 8)7,2 : 9 = 9)0,12 : 4 = 10)0,35 : 7 = Ауызша 2,4 3 0,72 1 4 0,3 0,2 0,8 0,03 0,05

2 слайд

1)0,6 · 4 = 2)0,5 · 6 = 3)0,08 · 9 = 4)0,25 · 4 = 5)0,5 · 8 = 6)0,6 : 2 = 7)0,8 : 4 = 8)7,2 : 9 = 9)0,12 : 4 = 10)0,35 : 7 = Ауызша 2,4 3 0,72 1 4 0,3 0,2 0,8 0,03 0,05

1) 5,705 · 100 2) 2,35 · 1000 3) 0,058 · 1000 4) 0,3 · 100 5) 48,5 : 10 6) 15,6 : 100 Ауызша : 1) 2,3 · 0,1 2) 14 · 0,001 3

#3 слайд
1) 5,705 · 100 2) 2,35 · 1000 3) 0,058 · 1000 4) 0,3 · 100 5) 48,5 : 10 6) 15,6 : 100 Ауызша : 1) 2,3 · 0,1 2) 14 · 0,001 3) 23,5 · 0,1 4) 0,58 : 0,01 5) 1,65 : 0,1 6) 15,6 : 0,001

3 слайд

1) 5,705 · 100 2) 2,35 · 1000 3) 0,058 · 1000 4) 0,3 · 100 5) 48,5 : 10 6) 15,6 : 100 Ауызша : 1) 2,3 · 0,1 2) 14 · 0,001 3) 23,5 · 0,1 4) 0,58 : 0,01 5) 1,65 : 0,1 6) 15,6 : 0,001

Қайталау сұрақтары. 1.Ондық бөлшектер дегеніміз не? 2.Ондық бөлшектерге қандай арифметикалық амалдар қолдана аласыздар? 3.Санд

#4 слайд
Қайталау сұрақтары. 1.Ондық бөлшектер дегеніміз не? 2.Ондық бөлшектерге қандай арифметикалық амалдар қолдана аласыздар? 3.Санды дөңгелектеу дегеніміз не? 4.Сандарды дөңгелектеу ережесін тұжырымдаңыздарү

4 слайд

Қайталау сұрақтары. 1.Ондық бөлшектер дегеніміз не? 2.Ондық бөлшектерге қандай арифметикалық амалдар қолдана аласыздар? 3.Санды дөңгелектеу дегеніміз не? 4.Сандарды дөңгелектеу ережесін тұжырымдаңыздарү

Ж : Тапсырма 1. 1.Ұзындық, масса, аудан, көлем және уақыт өлшем бірліктеріне қатысты өрнек түрлері жазылған үлестірме кеспеле

#5 слайд
Ж : Тапсырма 1. 1.Ұзындық, масса, аудан, көлем және уақыт өлшем бірліктеріне қатысты өрнек түрлері жазылған үлестірме кеспелерді жұптау арқылы жұпқа бөлу. 2. Әр жұп қолдарындағы өрнектерге сипаттама беру және есеп құрасыру. 3. Олардан қандай проблема туындайды? 6,25дм 2 16 = 87,5дм 2 4,7км/сағ 2,5сағ = 11,75км (18,6м + 6,4м) 2= 50м 3,25 кг + 4,6кг = 7,85кг 24,5м – 11,5м= 13м

5 слайд

Ж : Тапсырма 1. 1.Ұзындық, масса, аудан, көлем және уақыт өлшем бірліктеріне қатысты өрнек түрлері жазылған үлестірме кеспелерді жұптау арқылы жұпқа бөлу. 2. Әр жұп қолдарындағы өрнектерге сипаттама беру және есеп құрасыру. 3. Олардан қандай проблема туындайды? 6,25дм 2 16 = 87,5дм 2 4,7км/сағ 2,5сағ = 11,75км (18,6м + 6,4м) 2= 50м 3,25 кг + 4,6кг = 7,85кг 24,5м – 11,5м= 13м

Сабақ тақырыбы: Мәтін есептерді шығару Оқу мақсаты: 5.5.2.5 бөлшектерге арифметикалық амал- дар қолданып мәтін есептер шығару.

#6 слайд
Сабақ тақырыбы: Мәтін есептерді шығару Оқу мақсаты: 5.5.2.5 бөлшектерге арифметикалық амал- дар қолданып мәтін есептер шығару.

6 слайд

Сабақ тақырыбы: Мәтін есептерді шығару Оқу мақсаты: 5.5.2.5 бөлшектерге арифметикалық амал- дар қолданып мәтін есептер шығару.

Бағалау критерийлері •Білу және түсіну: - ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; - ондық бөлшектермен берілге

#7 слайд
Бағалау критерийлері •Білу және түсіну: - ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; - ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруды біледі және түсінеді; •Білімін қолдану: - ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; •Талдау: - белгілі және белгісіз шамаларды сипаттай отырып, мәтін есептердің шешімін түсіндіріп талдай алады;

7 слайд

Бағалау критерийлері •Білу және түсіну: - ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; - ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруды біледі және түсінеді; •Білімін қолдану: - ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; •Талдау: - белгілі және белгісіз шамаларды сипаттай отырып, мәтін есептердің шешімін түсіндіріп талдай алады;

3- тапсырма. Тапсырма: Есеп шартына нені табу керек екендігіне сұрақ қойыңыздар және оны шешіңіздер. Есеп№1. Екі бидонда ке

#8 слайд
3- тапсырма. Тапсырма: Есеп шартына нені табу керек екендігіне сұрақ қойыңыздар және оны шешіңіздер. Есеп№1. Екі бидонда керосин бар. Бірінші бидонда 8 л керосин болған. Одан 3,4 л керосинді екінші бидонға құйғанда, екінші бидонда біріншіге қарағанда 2,3 л керосин артық болды. ... ?

8 слайд

3- тапсырма. Тапсырма: Есеп шартына нені табу керек екендігіне сұрақ қойыңыздар және оны шешіңіздер. Есеп№1. Екі бидонда керосин бар. Бірінші бидонда 8 л керосин болған. Одан 3,4 л керосинді екінші бидонға құйғанда, екінші бидонда біріншіге қарағанда 2,3 л керосин артық болды. ... ?

Тест тапсырмалары: 1. Мұздатқыш вагонының массасы 28 т, ондағы мұз 4,6 т. Мұздатқыш вагонының мұзсыз массасы қандай ?

#9 слайд
Тест тапсырмалары: 1. Мұздатқыш вагонының массасы 28 т, ондағы мұз 4,6 т. Мұздатқыш вагонының мұзсыз массасы қандай ? А. 24,9 т ; В. 23,9 т; С. 23,1т; D. 24,5 т. 2. Үшбұрыштың бірінші қабырғасы 6,3см. Үшбұрыштың бірінші қабырғасының ұзындығы екінші қабырғасының ұзындығынан 2,8 см кем болса, үшінші қабырғасының ұзынды-ғынан 0,9 см артық. Үшбұрыштың периметрін табыңыз. А. 20 см ; В. 21,8 см; С. 20,8 см; D. 21,5 см 3. Тік төртбұрыштың ұзындығы 5,6 см, ені 3,7 см. Тік төртбұрыштың периметрін табыңыз. А. 9,3см ; В.17,6 см; С. 18,6 см ; D) 12,3 см.  

9 слайд

Тест тапсырмалары: 1. Мұздатқыш вагонының массасы 28 т, ондағы мұз 4,6 т. Мұздатқыш вагонының мұзсыз массасы қандай ? А. 24,9 т ; В. 23,9 т; С. 23,1т; D. 24,5 т. 2. Үшбұрыштың бірінші қабырғасы 6,3см. Үшбұрыштың бірінші қабырғасының ұзындығы екінші қабырғасының ұзындығынан 2,8 см кем болса, үшінші қабырғасының ұзынды-ғынан 0,9 см артық. Үшбұрыштың периметрін табыңыз. А. 20 см ; В. 21,8 см; С. 20,8 см; D. 21,5 см 3. Тік төртбұрыштың ұзындығы 5,6 см, ені 3,7 см. Тік төртбұрыштың периметрін табыңыз. А. 9,3см ; В.17,6 см; С. 18,6 см ; D) 12,3 см.  

4. Сүт екі ыдысқа құйылған. Бірінші ыдыстағы сүт 5,4 л. Бірінші ыдыстан 1,2 л сүтті екінші ыдысқа құйғанда, екінші ыдыст

#10 слайд
4. Сүт екі ыдысқа құйылған. Бірінші ыдыстағы сүт 5,4 л. Бірінші ыдыстан 1,2 л сүтті екінші ыдысқа құйғанда, екінші ыдыстағы сүт бірінші ыдыстағы қалған сүттен 2,8 л артвық болды. Алғашқыда екінші ыдыста неше литр сүт болған? А. 5,8 л; В. 8 л; С. 7,5 л; D. 10 л. 5. Тік төртбұрыштың периметрі 16,6 см, ұзындығы 4 см. Тік төрт- бұрыштың ауданын табыңыз. А. 17,12 см 2 В. 17,1 см 2 ; С.17 см 2 . D) 17,2 см 2 . 6. Тік бұрышты параллелипедтің көлемі 302,4 см 3 , табанының ауданы 72 см 2 . Оның биіктігін табыңыздар. А. 4,2см; В. 4 см; С. 4,5 см ; D) 4,3 см. 7. Қоспаның 0,35-і күміс, қалғаны басқа металдар. Қоспаның құрамындағы күміс 27,3 г болса, қоспаның құрамындағы басқа металдар неше грамм. А. 70 г; В. 10,101г; С. 51,7 г; D) 50,7 г

10 слайд

4. Сүт екі ыдысқа құйылған. Бірінші ыдыстағы сүт 5,4 л. Бірінші ыдыстан 1,2 л сүтті екінші ыдысқа құйғанда, екінші ыдыстағы сүт бірінші ыдыстағы қалған сүттен 2,8 л артвық болды. Алғашқыда екінші ыдыста неше литр сүт болған? А. 5,8 л; В. 8 л; С. 7,5 л; D. 10 л. 5. Тік төртбұрыштың периметрі 16,6 см, ұзындығы 4 см. Тік төрт- бұрыштың ауданын табыңыз. А. 17,12 см 2 В. 17,1 см 2 ; С.17 см 2 . D) 17,2 см 2 . 6. Тік бұрышты параллелипедтің көлемі 302,4 см 3 , табанының ауданы 72 см 2 . Оның биіктігін табыңыздар. А. 4,2см; В. 4 см; С. 4,5 см ; D) 4,3 см. 7. Қоспаның 0,35-і күміс, қалғаны басқа металдар. Қоспаның құрамындағы күміс 27,3 г болса, қоспаның құрамындағы басқа металдар неше грамм. А. 70 г; В. 10,101г; С. 51,7 г; D) 50,7 г

Деңгейлік тапсырма. I – деңгей. Есеп№1. Шаруашылық бірлестігінің 70,5 га жерінің – іне бидай, ал қалғанына бақша өнімдері егіл

#11 слайд
Деңгейлік тапсырма. I – деңгей. Есеп№1. Шаруашылық бірлестігінің 70,5 га жерінің – іне бидай, ал қалғанына бақша өнімдері егілді. Бақша өнімдері неше гектар жерге егілді? Есеп№2. Кілегей массасының 0,25-і май. 3,8 кг кілегейде неше килограмм май бар? II – деңгей. Есеп№1. Картоп, орамжапырақ және пияз барлығы 7 га жерге егілді. Картоп пен орамжапырақ 5,2 га жерге егілді. Пияз егілген жердің ауданы орамжапырақ егілген жердің ауданынан 0,35 га кем. Картоп неше гектар жерге егілді? III – деңгей. Есеп№1. Сүт екі ыдысқа құйылған. Бірінші ыдыстағы сүт 5,4 л. Бірінші ыдыстан 1,2 л сүтті екінші ыдысқа құйғанда, екінші ыдыстағы сүт бірінші ыдыстағы қалған сүттен 2,8 л артық болды. Алғашқыда екінші ыдыста неше литр сүт болған?  

11 слайд

Деңгейлік тапсырма. I – деңгей. Есеп№1. Шаруашылық бірлестігінің 70,5 га жерінің – іне бидай, ал қалғанына бақша өнімдері егілді. Бақша өнімдері неше гектар жерге егілді? Есеп№2. Кілегей массасының 0,25-і май. 3,8 кг кілегейде неше килограмм май бар? II – деңгей. Есеп№1. Картоп, орамжапырақ және пияз барлығы 7 га жерге егілді. Картоп пен орамжапырақ 5,2 га жерге егілді. Пияз егілген жердің ауданы орамжапырақ егілген жердің ауданынан 0,35 га кем. Картоп неше гектар жерге егілді? III – деңгей. Есеп№1. Сүт екі ыдысқа құйылған. Бірінші ыдыстағы сүт 5,4 л. Бірінші ыдыстан 1,2 л сүтті екінші ыдысқа құйғанда, екінші ыдыстағы сүт бірінші ыдыстағы қалған сүттен 2,8 л артық болды. Алғашқыда екінші ыдыста неше литр сүт болған?  

Рефлексия. •ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда______________________________білд ім. • ондық бөлшектермен бе

#12 слайд
Рефлексия. •ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда______________________________білд ім. • ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда____________________________түсінд ім. • ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда_________________________қолданды м •ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда ________________________талдай алдым.

12 слайд

Рефлексия. •ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда______________________________білд ім. • ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда____________________________түсінд ім. • ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда_________________________қолданды м •ондық бөлшектермен берілген мәтін есептерді шығаруда ________________________талдай алдым.

Үйге тапсырма. •Есеп№1.Үстелдің бетінің ұзындығы 2,45м, ені ұзындығынан 1,25м қысқа. Үстел бетінің ауднынын табыңыздар. •Есеп№

#13 слайд
Үйге тапсырма. •Есеп№1.Үстелдің бетінің ұзындығы 2,45м, ені ұзындығынан 1,25м қысқа. Үстел бетінің ауднынын табыңыздар. •Есеп№2. Үш жәшікте алма бар. Бірінші жәшіктен 9,6 кг алманы сатқанда, онда 11,5 кг алма қалды. Екінші жәшіктен үшінші жәшікке 4,5 кг алманы салып, одан 3,75 кг алманы сатқанда үш жәшіктегі аклманың массасы бірдей болды. Алғашқыда жәшіктердің әрқайсысында қанша килограмм алма болған? •Есеп№3. Өркен қарындасымен екеуі ақшаларын қосып, 275,65 теңгеге алма мен алмұрт сатып алды. Оның –ін Өкрен төледі,қалғанын қарындасы төледі. Қарындасы неше теңге төледі?

13 слайд

Үйге тапсырма. •Есеп№1.Үстелдің бетінің ұзындығы 2,45м, ені ұзындығынан 1,25м қысқа. Үстел бетінің ауднынын табыңыздар. •Есеп№2. Үш жәшікте алма бар. Бірінші жәшіктен 9,6 кг алманы сатқанда, онда 11,5 кг алма қалды. Екінші жәшіктен үшінші жәшікке 4,5 кг алманы салып, одан 3,75 кг алманы сатқанда үш жәшіктегі аклманың массасы бірдей болды. Алғашқыда жәшіктердің әрқайсысында қанша килограмм алма болған? •Есеп№3. Өркен қарындасымен екеуі ақшаларын қосып, 275,65 теңгеге алма мен алмұрт сатып алды. Оның –ін Өкрен төледі,қалғанын қарындасы төледі. Қарындасы неше теңге төледі?

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
21.04.2025
234
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі