Материалдар / Мәтіндер жинағы 2-3-сыныптар үшін

Мәтіндер жинағы 2-3-сыныптар үшін

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндер жинағы мен қоса мәтін бойынша граматикалық тапсырмалар берілген. Пайдалы болсын!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
87
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЕКІ ДОС Елтай мен Ануарбек бірінші сыныпта оқиды. Екеуі келе жатқан жолдың үстінде нанның бөлігі жатты. Елтай назар аудармаста

1 слайд
ЕКІ ДОС Елтай мен Ануарбек бірінші сыныпта оқиды. Екеуі келе жатқан жолдың үстінде нанның бөлігі жатты. Елтай назар аудармастан өтіп кетті. Манарбек тоқтап, жерден нанды алды. -Оны қайтесің? – деп сұрады Алтай -Нанды басуға, жерге тастауға болмайды. Обал болады. -Оны саған кім айтты? -Әжем айтты. -«Обал» деген не? – деді Елтай. -Оны әжеңнен сұра. -Әжем алыста, ауылда тұрады, - деп Елтай жауап қатпай үнсіз қозғалды.

1 слайд

ЕКІ ДОС Елтай мен Ануарбек бірінші сыныпта оқиды. Екеуі келе жатқан жолдың үстінде нанның бөлігі жатты. Елтай назар аудармастан өтіп кетті. Манарбек тоқтап, жерден нанды алды. -Оны қайтесің? – деп сұрады Алтай -Нанды басуға, жерге тастауға болмайды. Обал болады. -Оны саған кім айтты? -Әжем айтты. -«Обал» деген не? – деді Елтай. -Оны әжеңнен сұра. -Әжем алыста, ауылда тұрады, - деп Елтай жауап қатпай үнсіз қозғалды.

Тапсырмалар 1.Мәтіннен сан есімді тауып жаз. Ол қандай сан есім? ______________________________________ 2. Төмендегі есептік с

2 слайд
Тапсырмалар 1.Мәтіннен сан есімді тауып жаз. Ол қандай сан есім? ______________________________________ 2. Төмендегі есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып жаз. 2._______________ 3._______________ 4._______________ 5._______________ 6._______________ 7._______________ 8._______________ 9._______________ 10._______________ 11._______________ 3. Мәтіннен мағыналары қарама – қарсы сөздерді тап. ______________________________________ 4. «Обал» сөзінің мағынасын көшіріп жаз. «Обал» ұғымы жақсы нәрсенің қадірін білу, оны тастамау, түбінде оның зарын тарту дегенді білдіреді.

2 слайд

Тапсырмалар 1.Мәтіннен сан есімді тауып жаз. Ол қандай сан есім? ______________________________________ 2. Төмендегі есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып жаз. 2._______________ 3._______________ 4._______________ 5._______________ 6._______________ 7._______________ 8._______________ 9._______________ 10._______________ 11._______________ 3. Мәтіннен мағыналары қарама – қарсы сөздерді тап. ______________________________________ 4. «Обал» сөзінің мағынасын көшіріп жаз. «Обал» ұғымы жақсы нәрсенің қадірін білу, оны тастамау, түбінде оның зарын тарту дегенді білдіреді.

АЛМА Ауыл шетінде бір қария тұратын. Оның алма бағы бар еді. Думан мен Дастан көше бойымен келе жатып, бақ жанына аялдайды.

3 слайд
АЛМА Ауыл шетінде бір қария тұратын. Оның алма бағы бар еді. Думан мен Дастан көше бойымен келе жатып, бақ жанына аялдайды. Осы кезде Дастан екі – үш алманы жұлып алды да, бір – бір тістеп лақтырды. Сосын: -Туу, қандай қышқыл еді! – деді тыжырынып. Думан досына қарап: -Сұрамай алған жемістің дәмі, тәтті болмайды. Әбден піскенде атай алмасын өзі де беретін едіғой – деді ренжіп. -Дастан дұрыс емес әрекет жасап алғанына қатты қынжылды.

3 слайд

АЛМА Ауыл шетінде бір қария тұратын. Оның алма бағы бар еді. Думан мен Дастан көше бойымен келе жатып, бақ жанына аялдайды. Осы кезде Дастан екі – үш алманы жұлып алды да, бір – бір тістеп лақтырды. Сосын: -Туу, қандай қышқыл еді! – деді тыжырынып. Думан досына қарап: -Сұрамай алған жемістің дәмі, тәтті болмайды. Әбден піскенде атай алмасын өзі де беретін едіғой – деді ренжіп. -Дастан дұрыс емес әрекет жасап алғанына қатты қынжылды.

Тапсырмалар 1.Мәтіннен мағыналары жақын сөздерді тауып жаз. ______________________________________ 2. Мәтіннен лепті сөйлемді

4 слайд
Тапсырмалар 1.Мәтіннен мағыналары жақын сөздерді тауып жаз. ______________________________________ 2. Мәтіннен лепті сөйлемді тауып, көшіріп жаз. ______________________________________ 3. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестеге орналастыр. Ауыл, қария, бір, дәмді, аялдады, қышқыл, алма, екі – үш, қынжылды. Заттың аты Заттың сыны Заттың саны Қимылдық атау

4 слайд

Тапсырмалар 1.Мәтіннен мағыналары жақын сөздерді тауып жаз. ______________________________________ 2. Мәтіннен лепті сөйлемді тауып, көшіріп жаз. ______________________________________ 3. Мына сөздер кестедегі қай топқа тиісті екенін тап және оларды кестеге орналастыр. Ауыл, қария, бір, дәмді, аялдады, қышқыл, алма, екі – үш, қынжылды. Заттың аты Заттың сыны Заттың саны Қимылдық атау

НАУРЫЗ Наурыз – шығыс халықтарының Жаңа жыл мерекесі болып есептеледі. Бұл кезде күн ұзарып, түн қысқарады. Халық наурыз мере

5 слайд
НАУРЫЗ Наурыз – шығыс халықтарының Жаңа жыл мерекесі болып есептеледі. Бұл кезде күн ұзарып, түн қысқарады. Халық наурыз мерекесіне алдын – ала дайындалады. Наурыз көжені жеті түрлі дәмнен әзірлейді. Сүт, айран, қатық, қысқы соғым ет, бидай, тары, күріштен пісіреді. Наурыз көже аса қасиетті ас болып саналады. Мерекеде тал егіп, арықтарды тазалайды. Бір – біріне сыйлық береді.

5 слайд

НАУРЫЗ Наурыз – шығыс халықтарының Жаңа жыл мерекесі болып есептеледі. Бұл кезде күн ұзарып, түн қысқарады. Халық наурыз мерекесіне алдын – ала дайындалады. Наурыз көжені жеті түрлі дәмнен әзірлейді. Сүт, айран, қатық, қысқы соғым ет, бидай, тары, күріштен пісіреді. Наурыз көже аса қасиетті ас болып саналады. Мерекеде тал егіп, арықтарды тазалайды. Бір – біріне сыйлық береді.

Тапсырмалар 1.Наурыз көжеге керекті заттарды жаз. ______________________________________ 2.___________________ 3.______________

6 слайд
Тапсырмалар 1.Наурыз көжеге керекті заттарды жаз. ______________________________________ 2.___________________ 3.___________________ 4.___________________ 5.___________________ 6.___________________ 7.___________________ 8.___________________ Мәтіннен мағыналары қарама – қарсы сөздерді тауып жаз. ______________________________________ Берілген сын есімдерге қандай сөз сай келеді? Дәмді Пайдалы Қасиетті

6 слайд

Тапсырмалар 1.Наурыз көжеге керекті заттарды жаз. ______________________________________ 2.___________________ 3.___________________ 4.___________________ 5.___________________ 6.___________________ 7.___________________ 8.___________________ Мәтіннен мағыналары қарама – қарсы сөздерді тауып жаз. ______________________________________ Берілген сын есімдерге қандай сөз сай келеді? Дәмді Пайдалы Қасиетті

КЕЗЕКШІЛЕР Бүгін Асқар мен Сара сыныпта кезекшілер еді. Олар мектепке басқа балалардан бұрын келді. Алдымен терезені ашты. Үст

7 слайд
КЕЗЕКШІЛЕР Бүгін Асқар мен Сара сыныпта кезекшілер еді. Олар мектепке басқа балалардан бұрын келді. Алдымен терезені ашты. Үстелдерді реттеп қойды. Сара парталардың үстін дымқыл шүберекпен сүртті. Асқар тақтаны сулы шүберекпен сүртті. Түрлі түсті борларды дайындап қойды. Балалар өз міндеттерін ұқыпты орындады.

7 слайд

КЕЗЕКШІЛЕР Бүгін Асқар мен Сара сыныпта кезекшілер еді. Олар мектепке басқа балалардан бұрын келді. Алдымен терезені ашты. Үстелдерді реттеп қойды. Сара парталардың үстін дымқыл шүберекпен сүртті. Асқар тақтаны сулы шүберекпен сүртті. Түрлі түсті борларды дайындап қойды. Балалар өз міндеттерін ұқыпты орындады.

Тапсырмалар 1.Мәтіннен жекеше түрдегі зат есімдер мен көпше түрдегі зат есімдерді тауып жаз. Жекеше зат есімдер: _____________

8 слайд
Тапсырмалар 1.Мәтіннен жекеше түрдегі зат есімдер мен көпше түрдегі зат есімдерді тауып жаз. Жекеше зат есімдер: _________________________ Көпше зат есімдер: __________________________ - Берілген сөзде неше әріп, неше дыбыс неше буын бар? Кезекші Әріп: ______ Дыбыс: ______ Буын: ______ Сөздерді сәйкестендір. Терезені сүртті Партаны дайындады Тақтаны ашты Бор сүртті Дауыссыз дыбыстарды боя. А П С Ғ У Ң Ы Ж Дауыссыз дыбыстарды боя

8 слайд

Тапсырмалар 1.Мәтіннен жекеше түрдегі зат есімдер мен көпше түрдегі зат есімдерді тауып жаз. Жекеше зат есімдер: _________________________ Көпше зат есімдер: __________________________ - Берілген сөзде неше әріп, неше дыбыс неше буын бар? Кезекші Әріп: ______ Дыбыс: ______ Буын: ______ Сөздерді сәйкестендір. Терезені сүртті Партаны дайындады Тақтаны ашты Бор сүртті Дауыссыз дыбыстарды боя. А П С Ғ У Ң Ы Ж Дауыссыз дыбыстарды боя

БІЗДІҢ ОТБАСЫМЫЗ Менің отбасым үлкен. Біздің үйде атам, әжем, анам, әкем, ағам бар. Атам мен әжем – зейнеткер. Әкем ұшқыш. Ана

9 слайд
БІЗДІҢ ОТБАСЫМЫЗ Менің отбасым үлкен. Біздің үйде атам, әжем, анам, әкем, ағам бар. Атам мен әжем – зейнеткер. Әкем ұшқыш. Анам – дәрігер. Ағам – оұушы: мен де оқушымын. Мен өз отбасымды жақсы көремін.

9 слайд

БІЗДІҢ ОТБАСЫМЫЗ Менің отбасым үлкен. Біздің үйде атам, әжем, анам, әкем, ағам бар. Атам мен әжем – зейнеткер. Әкем ұшқыш. Анам – дәрігер. Ағам – оұушы: мен де оқушымын. Мен өз отбасымды жақсы көремін.

Тапсырмалар 1.Өз отбасыңның мүшелерін атап жаз. _________________________ 2. Үлгі бойынша сөздерді өзгертіп жаз. Ата – аталар

10 слайд
Тапсырмалар 1.Өз отбасыңның мүшелерін атап жаз. _________________________ 2. Үлгі бойынша сөздерді өзгертіп жаз. Ата – аталар Әже - _________ Әке - _________ Ана - _________ Аға - _________ Зейнеткер - _________ Ұшқыш - _________ Дәрігер - _________ Оқушылар - _________ Кестені толтыр. Сөздер Түбір Қосымша Зейнеткер Ұшқыш Дәрігер Оқушы

10 слайд

Тапсырмалар 1.Өз отбасыңның мүшелерін атап жаз. _________________________ 2. Үлгі бойынша сөздерді өзгертіп жаз. Ата – аталар Әже - _________ Әке - _________ Ана - _________ Аға - _________ Зейнеткер - _________ Ұшқыш - _________ Дәрігер - _________ Оқушылар - _________ Кестені толтыр. Сөздер Түбір Қосымша Зейнеткер Ұшқыш Дәрігер Оқушы

ҚАЛАМ Самат тиянақты бала. Ол күнделікті сабағын мұқият орындап, оұу құралдарын түгендеп отырады. Бірде Саман шкаф тартпасына

11 слайд
ҚАЛАМ Самат тиянақты бала. Ол күнделікті сабағын мұқият орындап, оұу құралдарын түгендеп отырады. Бірде Саман шкаф тартпасынан бірден үш қалам алып, сөмкесіне салып қойды. Мұны байқаған әпкесі: -Саған бір қалам жетпей ме? Үшеуін бірден қайтесің? – деді. -Біздің сыныпта кейбір балалар қаламдарын үйлеріне қалдырып кетеді. Солардың біреуіне керегі болар, - деді Самат. -Бауырының қамқорлығына риза болған әпкесі: -Ола болса, қаламдарды алып бара ғой, - деді.

11 слайд

ҚАЛАМ Самат тиянақты бала. Ол күнделікті сабағын мұқият орындап, оұу құралдарын түгендеп отырады. Бірде Саман шкаф тартпасынан бірден үш қалам алып, сөмкесіне салып қойды. Мұны байқаған әпкесі: -Саған бір қалам жетпей ме? Үшеуін бірден қайтесің? – деді. -Біздің сыныпта кейбір балалар қаламдарын үйлеріне қалдырып кетеді. Солардың біреуіне керегі болар, - деді Самат. -Бауырының қамқорлығына риза болған әпкесі: -Ола болса, қаламдарды алып бара ғой, - деді.

Тапсырмалар 1.Самат қандай бала? Самат 2. «Қамқорлық» сөзіне мағынасы жақын сөз тауып жаз. 3. Заттың санын білдіретін сөзд

12 слайд
Тапсырмалар 1.Самат қандай бала? Самат 2. «Қамқорлық» сөзіне мағынасы жақын сөз тауып жаз. 3. Заттың санын білдіретін сөздер бар сөйлемдерді көшіріп жаз. Олардың астын сыз. ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ 4. Мәтіннен сұраулы сөйлемдерді көшіріп жаз. __________________________________________ __________________________________________

12 слайд

Тапсырмалар 1.Самат қандай бала? Самат 2. «Қамқорлық» сөзіне мағынасы жақын сөз тауып жаз. 3. Заттың санын білдіретін сөздер бар сөйлемдерді көшіріп жаз. Олардың астын сыз. ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ 4. Мәтіннен сұраулы сөйлемдерді көшіріп жаз. __________________________________________ __________________________________________

ҚУ ТҮЛКІ Түлкі орманда, інде тұрады. Түлкі інін терең етіп қазады. Іннің іші таза, жылы, кіріп шығатын жері көп. Түлкінің тісі

13 слайд
ҚУ ТҮЛКІ Түлкі орманда, інде тұрады. Түлкі інін терең етіп қазады. Іннің іші таза, жылы, кіріп шығатын жері көп. Түлкінің тісі өткір, терісі қалың, құйрығы ұзын, үлпілдеп тұрады. Түлкі өте сақ жүреді. Егер түлкі тышқанды, қоянды, қарғаны көрсе, бұға қалып, ақырын жылжып келеді. Түлкі өте қу!

13 слайд

ҚУ ТҮЛКІ Түлкі орманда, інде тұрады. Түлкі інін терең етіп қазады. Іннің іші таза, жылы, кіріп шығатын жері көп. Түлкінің тісі өткір, терісі қалың, құйрығы ұзын, үлпілдеп тұрады. Түлкі өте сақ жүреді. Егер түлкі тышқанды, қоянды, қарғаны көрсе, бұға қалып, ақырын жылжып келеді. Түлкі өте қу!

Тапсырмалар 1.Мәтіннен заттың сынын білдіретін сөздерді теріп жаз. 2. Төмендегі сөздерге мағыналары қарама – қарсы сөздерді

14 слайд
Тапсырмалар 1.Мәтіннен заттың сынын білдіретін сөздерді теріп жаз. 2. Төмендегі сөздерге мағыналары қарама – қарсы сөздерді тауып жаз. Таза - _________ Жылы - _________ Көп - _________ Қалың - _________ Ұзын - _________ Ақырын - _________ Берілген зат есімге қатысты бірнеше сын есім және заттың қимылын білдіретін сөздер (етістік) тауып жаз. . Түлкі қандай? Түлкі не істейді?

14 слайд

Тапсырмалар 1.Мәтіннен заттың сынын білдіретін сөздерді теріп жаз. 2. Төмендегі сөздерге мағыналары қарама – қарсы сөздерді тауып жаз. Таза - _________ Жылы - _________ Көп - _________ Қалың - _________ Ұзын - _________ Ақырын - _________ Берілген зат есімге қатысты бірнеше сын есім және заттың қимылын білдіретін сөздер (етістік) тауып жаз. . Түлкі қандай? Түлкі не істейді?

Балапан мен мысық Наурыз айы келді. Балалар қараторғайға ұя жасады. Асан да құстарға ұя дайындады. Бір күні ұяда үш балапан па

15 слайд
Балапан мен мысық Наурыз айы келді. Балалар қараторғайға ұя жасады. Асан да құстарға ұя дайындады. Бір күні ұяда үш балапан пайда болды. Шешелері тамақ әкелуге ұшып кетті. Балапандардың біреуі жерге құлап түсті. Қараторғай балапанын айнала шырылдай ұшып, Асанға: «Балапанымды қорғашы!» дегендей болды. Ол қолына шыбық алды. Мысықты біраз жерге дейін қуып тастады. Жерде жатқан балапанды апарып ұясына салды.

15 слайд

Балапан мен мысық Наурыз айы келді. Балалар қараторғайға ұя жасады. Асан да құстарға ұя дайындады. Бір күні ұяда үш балапан пайда болды. Шешелері тамақ әкелуге ұшып кетті. Балапандардың біреуі жерге құлап түсті. Қараторғай балапанын айнала шырылдай ұшып, Асанға: «Балапанымды қорғашы!» дегендей болды. Ол қолына шыбық алды. Мысықты біраз жерге дейін қуып тастады. Жерде жатқан балапанды апарып ұясына салды.

Тапсырмалар 1.Мәтіндегі оқиға жылдың қай мезгілінде болды? _________________________ 2. Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. _____

16 слайд
Тапсырмалар 1.Мәтіндегі оқиға жылдың қай мезгілінде болды? _________________________ 2. Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. _________________________________________ Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастыр да, келесі торкөздерге орналастыр. сқмыы б ш ы қ ы атмқа о қ а р ғ Меңзер бағытымен оқып, шыққан сөйлемді жаз. ____________________________ құс т а р б із діңдо с ы м ы з

16 слайд

Тапсырмалар 1.Мәтіндегі оқиға жылдың қай мезгілінде болды? _________________________ 2. Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. _________________________________________ Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастыр да, келесі торкөздерге орналастыр. сқмыы б ш ы қ ы атмқа о қ а р ғ Меңзер бағытымен оқып, шыққан сөйлемді жаз. ____________________________ құс т а р б із діңдо с ы м ы з

БАЛАПАНДАР. Тауық жұмыртқа басып үш апта жатты. Райхан тауыққа жем берейін деп келсе, бір балапан шиқылдап тұр, жанында жұмырт

17 слайд
БАЛАПАНДАР. Тауық жұмыртқа басып үш апта жатты. Райхан тауыққа жем берейін деп келсе, бір балапан шиқылдап тұр, жанында жұмыртқаның қабығы жатыр. Кешке дейін тағы да екі балапан пайда болды. Райхан оларға піскен жұмыртқаны ұсатып берді. Балапандар тауықтан бір елі қалмайды. Ол балапандарын жем жеуге үйретіп жүрді. Қарындары тойған балапандар тауықтың қанатының астына тығылып ұйықтады.

17 слайд

БАЛАПАНДАР. Тауық жұмыртқа басып үш апта жатты. Райхан тауыққа жем берейін деп келсе, бір балапан шиқылдап тұр, жанында жұмыртқаның қабығы жатыр. Кешке дейін тағы да екі балапан пайда болды. Райхан оларға піскен жұмыртқаны ұсатып берді. Балапандар тауықтан бір елі қалмайды. Ол балапандарын жем жеуге үйретіп жүрді. Қарындары тойған балапандар тауықтың қанатының астына тығылып ұйықтады.

Тапсырмалар 1.Заттың санын білдіретін сөздерді көшіріп жаз. Олар қандай сұраққа жауап береді? ________________________________

18 слайд
Тапсырмалар 1.Заттың санын білдіретін сөздерді көшіріп жаз. Олар қандай сұраққа жауап береді? ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ 2. Берілген зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып жаз. Балапан қандай 3.«Тауық» және «жұмыртқа» сөздеріне дыбыстық талдау жаса. Т - ________________ Ж - ________________ А - ________________ Ұ - ________________ У - ________________ М - ________________ Ы - ________________ Ы - ________________ Қ - ________________ Р - ________________ Т - ________________ Қ - ________________ А - ________________

18 слайд

Тапсырмалар 1.Заттың санын білдіретін сөздерді көшіріп жаз. Олар қандай сұраққа жауап береді? ____________________________________________ ____________________________________________ ____________________________________________ 2. Берілген зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып жаз. Балапан қандай 3.«Тауық» және «жұмыртқа» сөздеріне дыбыстық талдау жаса. Т - ________________ Ж - ________________ А - ________________ Ұ - ________________ У - ________________ М - ________________ Ы - ________________ Ы - ________________ Қ - ________________ Р - ________________ Т - ________________ Қ - ________________ А - ________________

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ