Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
5-7 сыныптар аралығындағы мәтіндік есептерге арналған "Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері" туралы презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері № 103 мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі Нұрқасынов Қуаныш Мұхтарұлы

#1 слайд
Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері № 103 мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі Нұрқасынов Қуаныш Мұхтарұлы

1 слайд

Мәтіндік есептерді шығару тәсілдері № 103 мектеп-гимназиясының математика пәнінің мұғалімі Нұрқасынов Қуаныш Мұхтарұлы

5-сынып 2 3Мәтін есепті теңдеу құру арқылы шешу Бөлшектері бар мәтінді есептерді шығару

#2 слайд
                              5-сынып 2 3Мәтін есепті теңдеу құру арқылы шешу Бөлшектері бар мәтінді есептерді шығару

2 слайд

                              5-сынып 2 3Мәтін есепті теңдеу құру арқылы шешу Бөлшектері бар мәтінді есептерді шығару

Мәтін ессептерді теңдеу құру арқылы шешу Мәтін ессептерді шығару алдында Есептің шартына сай теңдеу құрамыз Оның түбірін

#3 слайд
Мәтін ессептерді теңдеу құру арқылы шешу Мәтін ессептерді шығару алдында    Есептің шартына сай теңдеу құрамыз Оның түбірін табамыз   Есепке қойылған сұраққа жауап береміз.

3 слайд

Мәтін ессептерді теңдеу құру арқылы шешу Мәтін ессептерді шығару алдында    Есептің шартына сай теңдеу құрамыз Оның түбірін табамыз   Есепке қойылған сұраққа жауап береміз.

Мысалы: • Оқушы барлығы 2100 кг картоп жинады. Түске дейін жиналған картоптың салмағы түстен кейінгіден екі есе көп. Оқушы т

#4 слайд
Мысалы: • Оқушы барлығы 2100 кг картоп жинады. Түске дейін жиналған картоптың салмағы түстен кейінгіден екі есе көп. Оқушы түстен кейін қанша килограмм картоп жинады?

4 слайд

Мысалы: • Оқушы барлығы 2100 кг картоп жинады. Түске дейін жиналған картоптың салмағы түстен кейінгіден екі есе көп. Оқушы түстен кейін қанша килограмм картоп жинады?

Түстен кейін жиналған картоптың салмағы – x кг, ал түске дейін жиналған картоптың салмағы – 2x кг. Түстен кейін жиналған ка

#5 слайд
Түстен кейін жиналған картоптың салмағы – x кг, ал түске дейін жиналған картоптың салмағы – 2x кг. Түстен кейін жиналған картоптың салмағын түске дейін жиналған картоптың салмағына қоссақ, 2100 кг картоп аламыз. Онда, 2x + x = 2100 теңдеуін аламыз. Теңдеуді ықшамдаймыз: 3x = 2100, сонда x = 700. x – түстен кейін жиналған картоптың салмағы болғандықтан, есептің жауабы 700 кг картоп. Жауабы: 700 кг картоп.

5 слайд

Түстен кейін жиналған картоптың салмағы – x кг, ал түске дейін жиналған картоптың салмағы – 2x кг. Түстен кейін жиналған картоптың салмағын түске дейін жиналған картоптың салмағына қоссақ, 2100 кг картоп аламыз. Онда, 2x + x = 2100 теңдеуін аламыз. Теңдеуді ықшамдаймыз: 3x = 2100, сонда x = 700. x – түстен кейін жиналған картоптың салмағы болғандықтан, есептің жауабы 700 кг картоп. Жауабы: 700 кг картоп.

БӨЛШЕКТЕРІ БАР МӘТІН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ Жай және ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару барысында

#6 слайд
БӨЛШЕКТЕРІ БАР МӘТІН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ Жай және ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару барысында, шарты бойынша өрнектер құрастырғанда, бөлшектер арасында байланыс орнату керек. Таблицалық тәсілмен Ребус түрінде Сіріңке шырпысын қолданып

6 слайд

БӨЛШЕКТЕРІ БАР МӘТІН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ Жай және ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару барысында, шарты бойынша өрнектер құрастырғанда, бөлшектер арасында байланыс орнату керек. Таблицалық тәсілмен Ребус түрінде Сіріңке шырпысын қолданып

Мысалы: Сыныптағы оқушылардың 0,75 бөлігі домбыра үйірмесіне, ал 0,4 бөлігі спорт үйірмесіне қатысады. Домбырада ойнайтын жә

#7 слайд
Мысалы: Сыныптағы оқушылардың 0,75 бөлігі домбыра үйірмесіне, ал 0,4 бөлігі спорт үйірмесіне қатысады. Домбырада ойнайтын және спортпен шұғылданатын оқушылар сыныптағы оқушылардың қанша бөлігін құрайтынын табыңыз.

7 слайд

Мысалы: Сыныптағы оқушылардың 0,75 бөлігі домбыра үйірмесіне, ал 0,4 бөлігі спорт үйірмесіне қатысады. Домбырада ойнайтын және спортпен шұғылданатын оқушылар сыныптағы оқушылардың қанша бөлігін құрайтынын табыңыз.

Шешуі: 1-тәсіл. 1 – 0,4 = 0,6 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра үйірмесіне қатысады; 0,75 – 0,6 = 0,15 – сынып оқушыларының

#8 слайд
Шешуі: 1-тәсіл. 1 – 0,4 = 0,6 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра үйірмесіне қатысады; 0,75 – 0,6 = 0,15 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. 2-тәсіл. 1 – 0,75 = 0,25 – сынып оқушыларының бөлігі тек спорт үйірмесіне қатысады. 0,4 – 0,25 = 0,15 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. 3-тәсіл. (0,75 + 0,4) – 1 = 1,15 – 1 = 0,151 – 0,4 = 0,6 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра үйірмесіне қатысады; бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. Жауабы: 0,15.

8 слайд

Шешуі: 1-тәсіл. 1 – 0,4 = 0,6 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра үйірмесіне қатысады; 0,75 – 0,6 = 0,15 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. 2-тәсіл. 1 – 0,75 = 0,25 – сынып оқушыларының бөлігі тек спорт үйірмесіне қатысады. 0,4 – 0,25 = 0,15 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. 3-тәсіл. (0,75 + 0,4) – 1 = 1,15 – 1 = 0,151 – 0,4 = 0,6 – сынып оқушыларының бөлігі домбыра үйірмесіне қатысады; бөлігі домбыра және спорт үйірмесіне қатысады. Жауабы: 0,15.

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

7-сынып Мәтінді есептерді теңсіздіктер құру арқылы шығаруМәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі

#12 слайд
7-сынып Мәтінді есептерді теңсіздіктер құру арқылы шығаруМәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі

12 слайд

7-сынып Мәтінді есептерді теңсіздіктер құру арқылы шығаруМәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі

Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі Кез келген құбылыстың математикалық сипаттамасын математикалық мо

#13 слайд
Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі    Кез келген құбылыстың математикалық сипаттамасын математикалық модель деп атайды Математикалық модель дегеніміз – есептің шартын математикалық формаға келтіру, басқаша айтқанда, шартта берілгендерді теңдеу, формула, теңсіздік және т.б. түрде жазу. Ізделінділерді латынның кез келген әрпімен белгілеуге болады. Әдетте x әрпімен белгілейді. Теңдеуді құру есептің берілгенін оқи отырып және логикалық жүйеге негізделіп іске асады.

13 слайд

Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығарудың алгоритмі    Кез келген құбылыстың математикалық сипаттамасын математикалық модель деп атайды Математикалық модель дегеніміз – есептің шартын математикалық формаға келтіру, басқаша айтқанда, шартта берілгендерді теңдеу, формула, теңсіздік және т.б. түрде жазу. Ізделінділерді латынның кез келген әрпімен белгілеуге болады. Әдетте x әрпімен белгілейді. Теңдеуді құру есептің берілгенін оқи отырып және логикалық жүйеге негізделіп іске асады.

#14 слайд

14 слайд

10) Үш қорапта жаңғақтар бар. Бірінші қорапта қалған екі қораптағы жаңғақтарды бірге алғаннан 6 жаңғақ кем, ал екіншісінде

#15 слайд
10) Үш қорапта жаңғақтар бар. Бірінші қорапта қалған екі қораптағы жаңғақтарды бірге алғаннан 6 жаңғақ кем, ал екіншісінде қалған екі қораптағы жаңғақтарды бірге алғаннан 10 жаңғақ кем. Үшінші қорапта қанша жаңғақ бар? Шешуі: Әр қораптағы жаңғақтардың санын x, y және z деп белгілейік. x+6= y+z және y+10= x+z теңдеулерін қосып, 2z=16 теңдігін аламыз, бұдан z=8 .

15 слайд

10) Үш қорапта жаңғақтар бар. Бірінші қорапта қалған екі қораптағы жаңғақтарды бірге алғаннан 6 жаңғақ кем, ал екіншісінде қалған екі қораптағы жаңғақтарды бірге алғаннан 10 жаңғақ кем. Үшінші қорапта қанша жаңғақ бар? Шешуі: Әр қораптағы жаңғақтардың санын x, y және z деп белгілейік. x+6= y+z және y+10= x+z теңдеулерін қосып, 2z=16 теңдігін аламыз, бұдан z=8 .

Қорытынды Қорыта келе, аталған жұмыс түрлері, бала үшін, оның танымын, логикасын арттыру үшін өмірде қажетті екенін көрсетеді,

#16 слайд
Қорытынды Қорыта келе, аталған жұмыс түрлері, бала үшін, оның танымын, логикасын арттыру үшін өмірде қажетті екенін көрсетеді, яғни олардың шығармашылық деңгейін көтереді, қызығушылықтарын арттырады.

16 слайд

Қорытынды Қорыта келе, аталған жұмыс түрлері, бала үшін, оның танымын, логикасын арттыру үшін өмірде қажетті екенін көрсетеді, яғни олардың шығармашылық деңгейін көтереді, қызығушылықтарын арттырады.

Файл форматы:
pptx
05.11.2021
2517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі