Материалдар / «Мәтінмен жұмыс жасау»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мәтінмен жұмыс жасау»

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларда мәтінді өңдеу, пернетақтамен жұмыс жасау, бумада құжатты сақтау, құжатты ашу дағдалыры қалыптасқан   жасай алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2019
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Теңге аулы «№14 орта мектеп» КММ информатика пәні мұғалімі Бесинбаева Гулжан Турбергеновна

1 слайд
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Теңге аулы «№14 орта мектеп» КММ информатика пәні мұғалімі Бесинбаева Гулжан Турбергеновна

1 слайд

Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Теңге аулы «№14 орта мектеп» КММ информатика пәні мұғалімі Бесинбаева Гулжан Турбергеновна

4.2.1.1маркерленген және нөмірленген тізім құру«Мәтінмен жұмыс жасау» (ортақ тақырып «Құндылықтар») Сабақтың тақырыбы Тізімдер

2 слайд
4.2.1.1маркерленген және нөмірленген тізім құру«Мәтінмен жұмыс жасау» (ортақ тақырып «Құндылықтар») Сабақтың тақырыбы Тізімдер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2 слайд

4.2.1.1маркерленген және нөмірленген тізім құру«Мәтінмен жұмыс жасау» (ортақ тақырып «Құндылықтар») Сабақтың тақырыбы Тізімдер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Тілдік мақсаттар Маркерленген тізім - маркерованный список - bulletedlist Нөмірленген тізім- нумерованный список – numbe

3 слайд
  Тілдік мақсаттар Маркерленген тізім - маркерованный список - bulletedlist Нөмірленген тізім- нумерованный список – numbered list Құндылықтарға баулу Топтық және жұптық жұмыс арқылы өзіне және басқаларға құрмет пен ынтымақтастыққа үйрету, өзіндік жұмыс арқылы- академиялық адалдық , оқушылар сабақтын мақсатымен қойылатын талаптарын болжап атайды – ашықтық .Сабақтың  мақсаты Маркерленген және нөмірленген тізімдерді құрастыру Пәнаралық байланыс Ағылшын тілі – сөздің аудармасын анықтаған кезде    Орыс тілі Алдыңғы білім оқушыларда мәтінді ө ң деу, пернетақтамен жұмыс жасау, бумада құжатты сақтау, құжатты ашу дағдалыры қалыпт асқан     жасай аладыМаркерленген және нөмірленген тізімдерді анықтау  

3 слайд

  Тілдік мақсаттар Маркерленген тізім - маркерованный список - bulletedlist Нөмірленген тізім- нумерованный список – numbered list Құндылықтарға баулу Топтық және жұптық жұмыс арқылы өзіне және басқаларға құрмет пен ынтымақтастыққа үйрету, өзіндік жұмыс арқылы- академиялық адалдық , оқушылар сабақтын мақсатымен қойылатын талаптарын болжап атайды – ашықтық .Сабақтың  мақсаты Маркерленген және нөмірленген тізімдерді құрастыру Пәнаралық байланыс Ағылшын тілі – сөздің аудармасын анықтаған кезде    Орыс тілі Алдыңғы білім оқушыларда мәтінді ө ң деу, пернетақтамен жұмыс жасау, бумада құжатты сақтау, құжатты ашу дағдалыры қалыпт асқан     жасай аладыМаркерленген және нөмірленген тізімдерді анықтау  

Бағалау критерийі • Маркерленген және нөмірленген тізімдерді анықтайды Маркерленген және нөмірленген тізімдерді

4 слайд
Бағалау критерийі • Маркерленген және  нөмірленген   тізімдерді  анықтайды    Маркерленген  және   нөмірленген  тізімдерді   құрастырады СТ Қарқын – негізгі  тапсырмаларды  түсіндіруде   көмек  қажет  ететін  оқушыларға  біршама  уақыт   беріледі. СТ Қорытынды – барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚБ смайликтер арқылы бағалау СТ Қарқын –  кейбір  оқушылар  басқаларға  қарағанда   жылдам  жұмыс  істейді. Тапсырма-1. (Ө) «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс әдісі қолданылады Жәшіктің ішінен үлестірме карточкаларын суырып, тізімнің түрін анықтау. Мысалы: «Гүлдер» нөмірленген тізімі 1. калампыр 2. қызғалдақ 3. түймедақ 4. раушан «Жиһаз» маркерленген тізімі  Үстел  Орындық  Керует  Шкаф Тапсырма 2 (Ж) «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі. (Ж) 1 оқушы: Апта атауларын нөмірлеу тізім командасын қолданып жазу 2 оқушы: Ай атауларын маркерлеу тізім командасын қолданып жазу Дескриптор Білім алушы- - нөмірленген тізімдерді қолдана алады. - маркерленген тізімдерді қолдана алады. ҚБ смайликтер арқылы бағалау Тапсырма 3 (Т) «Адамгершілік құндылықтарға» қандай қасиеттер жатады. Постерді нөмірленген және маркерленген тізімдерге жасақтау.   Дескриптор Білім алушы- - маркерленген тізімдерді жасай алады. - нөмірленгене тізімдерді жасай алады. ҚБ Бас бармақ әдісімен бағалау

4 слайд

Бағалау критерийі • Маркерленген және  нөмірленген   тізімдерді  анықтайды    Маркерленген  және   нөмірленген  тізімдерді   құрастырады СТ Қарқын – негізгі  тапсырмаларды  түсіндіруде   көмек  қажет  ететін  оқушыларға  біршама  уақыт   беріледі. СТ Қорытынды – барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚБ смайликтер арқылы бағалау СТ Қарқын –  кейбір  оқушылар  басқаларға  қарағанда   жылдам  жұмыс  істейді. Тапсырма-1. (Ө) «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс әдісі қолданылады Жәшіктің ішінен үлестірме карточкаларын суырып, тізімнің түрін анықтау. Мысалы: «Гүлдер» нөмірленген тізімі 1. калампыр 2. қызғалдақ 3. түймедақ 4. раушан «Жиһаз» маркерленген тізімі  Үстел  Орындық  Керует  Шкаф Тапсырма 2 (Ж) «Айырмашылығы неде?» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі. (Ж) 1 оқушы: Апта атауларын нөмірлеу тізім командасын қолданып жазу 2 оқушы: Ай атауларын маркерлеу тізім командасын қолданып жазу Дескриптор Білім алушы- - нөмірленген тізімдерді қолдана алады. - маркерленген тізімдерді қолдана алады. ҚБ смайликтер арқылы бағалау Тапсырма 3 (Т) «Адамгершілік құндылықтарға» қандай қасиеттер жатады. Постерді нөмірленген және маркерленген тізімдерге жасақтау.   Дескриптор Білім алушы- - маркерленген тізімдерді жасай алады. - нөмірленгене тізімдерді жасай алады. ҚБ Бас бармақ әдісімен бағалау

«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті) Сабақ барысында белсенді оқыту (әдіс тәсілдері )«Қара жәшік» әдісі арқылы тап

5 слайд
«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті) Сабақ барысында белсенді оқыту (әдіс тәсілдері )«Қара жәшік» әдісі арқылы тапсырма беріледі. «Білім қоржыны» әдісі арқылы «Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа сабаққа логикалық көпір жасау. Тренинг: «Сен қайдасың?» оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады. «Айырмашылығ ы неде?» әдісі арқылы «Адамгершілік құндылықтарға» постер қорғалды. Экраннан бірдей екі сурет көрсетіледі. Оқушылар екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын табулары керек.

5 слайд

«Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті) Сабақ барысында белсенді оқыту (әдіс тәсілдері )«Қара жәшік» әдісі арқылы тапсырма беріледі. «Білім қоржыны» әдісі арқылы «Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа сабаққа логикалық көпір жасау. Тренинг: «Сен қайдасың?» оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады. «Айырмашылығ ы неде?» әдісі арқылы «Адамгершілік құндылықтарға» постер қорғалды. Экраннан бірдей екі сурет көрсетіледі. Оқушылар екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын табулары керек.

Сабақты қорытындылау Рефлекция “Білім қоржыны” әдісі

6 слайд
Сабақты қорытындылау Рефлекция “Білім қоржыны” әдісі

6 слайд

Сабақты қорытындылау Рефлекция “Білім қоржыны” әдісі

САРАЛАУ кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істеуіне байланысты саралаудың қарқынды тәсілі қолданылды. барлық о

7 слайд
САРАЛАУ кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істеуіне байланысты саралаудың қарқынды тәсілі қолданылды. барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болуына байланысты саралаудың қорытынды тәсілі қолданылды. негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріліп, саралаудың қарқынды тәсілі қолданылды.

7 слайд

САРАЛАУ кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істеуіне байланысты саралаудың қарқынды тәсілі қолданылды. барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болуына байланысты саралаудың қорытынды тәсілі қолданылды. негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріліп, саралаудың қарқынды тәсілі қолданылды.