Мазмұндау
Мазмұндау

#1 слайд
МазмұнСабақтың тақырыбы: Бөлім: Мәтіндік құжатпен
жұмыс
Оқу мақсаты:
Сабақтың мақсаты: 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
Барлық оқушылар үшін: Мазмұн
анықтамасымен танысады;
Көпшілік оқушылар үшін:Word мәтіндік
редакторының көмегімен бөлім атауын,
тақырыбын автоматты түрде жинақтау және
ұйымдастыру;
Кейбір оқушылар: Шығармашылық тәсілдерді
қолдану арқылы мазмұн мүмкіндіктерін
пайдалану 6 сынып
1 слайд
МазмұнСабақтың тақырыбы: Бөлім: Мәтіндік құжатпен жұмыс Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Барлық оқушылар үшін: Мазмұн анықтамасымен танысады; Көпшілік оқушылар үшін:Word мәтіндік редакторының көмегімен бөлім атауын, тақырыбын автоматты түрде жинақтау және ұйымдастыру; Кейбір оқушылар: Шығармашылық тәсілдерді қолдану арқылы мазмұн мүмкіндіктерін пайдалану 6 сынып
#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Жеке жұмыс . «Ыстық орындық» әдісі арқылы үйге берілген тақырыпты
пысықтау. Психологиялық ахуал орнату . «іс-қимыл әрекеттері арқылы оқушылар
арасында жағымды қарым-қатынас қалыптастыру, бірігіп, бірлесіп жұмыс
жасауға жұмылдыру ».
Топқа біріктіру. «10000 және 5000 теңге купюра» тәсілімен 2 топқа
біріктіру.
Жаңа тақырыпты игеру . Оқулықпен жұмыс, Сұраққа жауап іздеу
арқылы,« Бастама –жауап - кейінгі әрекет» әдісін қолданамын.
Жеке жұмыс. Берілген т апсырманы практикада қолдану.
Топтық жұмыс . Екі топ «постер» қорғау арқылы өз ойларын қағазға
түсіріп,бір-бірінің пікірімен санасып, ой бөлісіп, талдайды. Белсенді оқыту –
шынайы өмірден
алынған және ойдан
шығарылған
жағдайларды қолдана
отырып оқушыларды
ойланып, күрделі
мәселелерді шешуге
жетелейді. Белсенді
оқу білім, дағды және
көзқарас деп аталатын
оқудың негізгі үш
саласы қамтылып,
оқудың бұл
таксономиясы «оқу
үдерісінің мақсаты»
деп саналады.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Жеке жұмыс . «Ыстық орындық» әдісі арқылы үйге берілген тақырыпты пысықтау. Психологиялық ахуал орнату . «іс-қимыл әрекеттері арқылы оқушылар арасында жағымды қарым-қатынас қалыптастыру, бірігіп, бірлесіп жұмыс жасауға жұмылдыру ». Топқа біріктіру. «10000 және 5000 теңге купюра» тәсілімен 2 топқа біріктіру. Жаңа тақырыпты игеру . Оқулықпен жұмыс, Сұраққа жауап іздеу арқылы,« Бастама –жауап - кейінгі әрекет» әдісін қолданамын. Жеке жұмыс. Берілген т апсырманы практикада қолдану. Топтық жұмыс . Екі топ «постер» қорғау арқылы өз ойларын қағазға түсіріп,бір-бірінің пікірімен санасып, ой бөлісіп, талдайды. Белсенді оқыту – шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Белсенді оқу білім, дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласы қамтылып, оқудың бұл таксономиясы «оқу үдерісінің мақсаты» деп саналады.
#3 слайд
Саралау әдістері
Мақсаты:
•
В деңгей: Word мәтіндік процессорында мазмұнды
автоматты түрде құру үшін екі әрекетті орындап төмендегі
кестені қадам бойынша бөліп жазыңыз. Сыныптағы барлық
оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандыру
•
А деңгей: Мазмұн анықтамасын және мазмұн құру
кезеңдерін бөліп жазыңыз.
•
С деңгей: «Менің Қазақстаным», «Астана – бас
қала», «Туған жер»тақырыптар аясында реферат
дайындап, мазмұнға енетін мәліметтерді талқылау 1.Сынып оқушыларын жаппай жұмыс істеуге
әкеліп, бос отырған оқушы болдырмау.
2.Әр оқушы өзінің білім деңгейін біліп, оны
дамытуға тырысады.
3.Қиындықтарды жеңе білуге дағдыланады,
пәнді оқып үйренуге қызығушылығы пайда
болады.
4.Ізденіс дағдысы қалыптасады.Даралап – саралап оқытудың маңыздылығы:
1. Әр оқушы өз білім деңгейін, мүмкіндігі біліп
ғана қоймай оны дамытады.
2. Өз бетімен ізденіс дағдыларын,
шығармашылық қабілеттерін жетілдіреді. Күтілетін нәтиже:
3 слайд
Саралау әдістері Мақсаты: • В деңгей: Word мәтіндік процессорында мазмұнды автоматты түрде құру үшін екі әрекетті орындап төмендегі кестені қадам бойынша бөліп жазыңыз. Сыныптағы барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру • А деңгей: Мазмұн анықтамасын және мазмұн құру кезеңдерін бөліп жазыңыз. • С деңгей: «Менің Қазақстаным», «Астана – бас қала», «Туған жер»тақырыптар аясында реферат дайындап, мазмұнға енетін мәліметтерді талқылау 1.Сынып оқушыларын жаппай жұмыс істеуге әкеліп, бос отырған оқушы болдырмау. 2.Әр оқушы өзінің білім деңгейін біліп, оны дамытуға тырысады. 3.Қиындықтарды жеңе білуге дағдыланады, пәнді оқып үйренуге қызығушылығы пайда болады. 4.Ізденіс дағдысы қалыптасады.Даралап – саралап оқытудың маңыздылығы: 1. Әр оқушы өз білім деңгейін, мүмкіндігі біліп ғана қоймай оны дамытады. 2. Өз бетімен ізденіс дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіреді. Күтілетін нәтиже:
#4 слайд
Критериалды бағалау
Мадақтау арқылы Кері байланыс «Жеміс ағашы»
Оқушыны
ң аты -
жөні«Ы
стық орындық» тәсіліндегі
белсенділігі
Практикалық ж
ұмысты орындау
Деңгейлік тапсырмалар
Постер қорғағандағы белсенділігі
Бағалау парағы
Критериалдық бағалау –оқушылардың
оқу жетістіктеріне білім беру мақсаттары
мен мазмұнына сәйкес, ұжым
талқысынан өткен оқушыға, ата-анаға,
мұғалімге түсінікті нақты анықталған
критерийлерге негізделген бағалау үдерісі
Саралау тапсырмасының дескрипторы:
А- деңгейінің :
-
Мазмұн анықтамасын
біледі;
-
Мазмұн құру кезеңдерін
біледі; В- деңгейінің:
-
Стильдер тобындағы
пунктерді біледі;
-
Сілтемелер (ссылки)
бетшесіндегі мазмұн
(оглавление)
батырмасындағы
пунктерді біледі; С- деңгейінің:
- Реферат
мазмұнына
енетін
мәліметтерді
біледі;
- Оларды
қолдана алады;
4 слайд
Критериалды бағалау Мадақтау арқылы Кері байланыс «Жеміс ағашы» Оқушыны ң аты - жөні«Ы стық орындық» тәсіліндегі белсенділігі Практикалық ж ұмысты орындау Деңгейлік тапсырмалар Постер қорғағандағы белсенділігі Бағалау парағы Критериалдық бағалау –оқушылардың оқу жетістіктеріне білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым талқысынан өткен оқушыға, ата-анаға, мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі Саралау тапсырмасының дескрипторы: А- деңгейінің : - Мазмұн анықтамасын біледі; - Мазмұн құру кезеңдерін біледі; В- деңгейінің: - Стильдер тобындағы пунктерді біледі; - Сілтемелер (ссылки) бетшесіндегі мазмұн (оглавление) батырмасындағы пунктерді біледі; С- деңгейінің: - Реферат мазмұнына енетін мәліметтерді біледі; - Оларды қолдана алады;
#5 слайд
Назарларыңызға
рахмет
5 слайд
Назарларыңызға рахмет
шағым қалдыра аласыз













