Материалдар / МДҰ – да психологиялық тренингтің маңызы (Коучинг)

МДҰ – да психологиялық тренингтің маңызы (Коучинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша арналған
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер!!! Мен, педагог-психолог Акбаева Алия Аскаровна боламын. Сіздерді біздің бақшамызда көрге

1 слайд
Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер!!! Мен, педагог-психолог Акбаева Алия Аскаровна боламын. Сіздерді біздің бақшамызда көргенімізге өте қуаныштымыз!

1 слайд

Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер!!! Мен, педагог-психолог Акбаева Алия Аскаровна боламын. Сіздерді біздің бақшамызда көргенімізге өте қуаныштымыз!

МДҰ – да психологиялық тренингтің маңызы (Коучинг) Мақсаты: МДҰ – да педагогтар балаларды жан-жақты дамытуда ұлтты

2 слайд
МДҰ – да психологиялық тренингтің маңызы (Коучинг) Мақсаты: МДҰ – да педагогтар балаларды жан-жақты дамытуда ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу. Ата-аналармен жұмыс жасау формаларын анықтау және дамыту.

2 слайд

МДҰ – да психологиялық тренингтің маңызы (Коучинг) Мақсаты: МДҰ – да педагогтар балаларды жан-жақты дамытуда ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу. Ата-аналармен жұмыс жасау формаларын анықтау және дамыту.

Міндеттері: • МДҰ – да балалармен педагогикалық- психологиялық жұмыстарды жүйелеу; • Ата-аналармен психологиялық жұмыс жасау фо

3 слайд
Міндеттері: • МДҰ – да балалармен педагогикалық- психологиялық жұмыстарды жүйелеу; • Ата-аналармен психологиялық жұмыс жасау формаларын айқындау

3 слайд

Міндеттері: • МДҰ – да балалармен педагогикалық- психологиялық жұмыстарды жүйелеу; • Ата-аналармен психологиялық жұмыс жасау формаларын айқындау

• Құрметті әріптестер ортаға 8 қатысушы келуін сұранамын. Қатысушылар себеттің ішінен картчкаларды аламыз. (Себеттің ішінде 4ш

4 слайд
• Құрметті әріптестер ортаға 8 қатысушы келуін сұранамын. Қатысушылар себеттің ішінен картчкаларды аламыз. (Себеттің ішінде 4шт бұлт, 4шт күн суреттері бар). • Картчкадаға сурет бойынша орындықтарға жайғасамыз.

4 слайд

• Құрметті әріптестер ортаға 8 қатысушы келуін сұранамын. Қатысушылар себеттің ішінен картчкаларды аламыз. (Себеттің ішінде 4шт бұлт, 4шт күн суреттері бар). • Картчкадаға сурет бойынша орындықтарға жайғасамыз.

• Бала - біздің баға жетпес байлығымыз. Қазіргі таңда балаларға ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре білуіміз керек. Болашақ ұрп

5 слайд
• Бала - біздің баға жетпес байлығымыз. Қазіргі таңда балаларға ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре білуіміз керек. Болашақ ұрпақ қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық құндылықтарды сақтай білуі аса маңызды. • Бұлтты таңдаған қатысушыларға тапсырма: «МДҰ – да балаларды ұлттық құндылықтар арқылы қалай тәрбиелейміз?»

5 слайд

• Бала - біздің баға жетпес байлығымыз. Қазіргі таңда балаларға ұлттық құндылықтарды бойына сіңіре білуіміз керек. Болашақ ұрпақ қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық құндылықтарды сақтай білуі аса маңызды. • Бұлтты таңдаған қатысушыларға тапсырма: «МДҰ – да балаларды ұлттық құндылықтар арқылы қалай тәрбиелейміз?»

• Құрметті әріптестер менің қолыма қараңыздаршы, барлығы бірдей ме? Міне, ата-аналар да мамандықтары мен мінез-құлықтары бойын

6 слайд
• Құрметті әріптестер менің қолыма қараңыздаршы, барлығы бірдей ме? Міне, ата-аналар да мамандықтары мен мінез-құлықтары бойынша сан түрлі болады. Сондықтан да біз педагогтар барлық ата-аналармен ынтымақтастықта жұмыс жасаудың формаларын білуіміз керек. • Күн таңдаған қатысушыларға тапсырма: «МДҰ – да ата-аналармен жұмыс жасау формалары» • Тренингке қатысушылар алдарыңыздағы құралдарды пайдаланып тақырып бойынша қорғайсыздар. Сіздерге тапсырма орындауға 5 минут, қорғауға 3 минут береміз. (Қатысушылар тапсырманы қорғайды). Қатысушыларға арнайы жасалған тосын сыйды қабыл алыңыздар.

6 слайд

• Құрметті әріптестер менің қолыма қараңыздаршы, барлығы бірдей ме? Міне, ата-аналар да мамандықтары мен мінез-құлықтары бойынша сан түрлі болады. Сондықтан да біз педагогтар барлық ата-аналармен ынтымақтастықта жұмыс жасаудың формаларын білуіміз керек. • Күн таңдаған қатысушыларға тапсырма: «МДҰ – да ата-аналармен жұмыс жасау формалары» • Тренингке қатысушылар алдарыңыздағы құралдарды пайдаланып тақырып бойынша қорғайсыздар. Сіздерге тапсырма орындауға 5 минут, қорғауға 3 минут береміз. (Қатысушылар тапсырманы қорғайды). Қатысушыларға арнайы жасалған тосын сыйды қабыл алыңыздар.

Көрермен қатысушылар сіздермен «Бағдаршам» әдісін жүргіземін. Сіздерге стикерлер ұсынамын. Стикерге бүгінгі шебер сыныптан а

7 слайд
Көрермен қатысушылар сіздермен «Бағдаршам» әдісін жүргіземін. Сіздерге стикерлер ұсынамын. Стикерге бүгінгі шебер сыныптан алған әсерлеріңізді жазуларыңызды өтінемін. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймыз. Шарты: Көрермен қатысушылар стикерлерін бағдаршамның 3 түсіне жапсырады. • Қызылға – қанағаттанарлық баға • Сары – орта бағалау • Жасыл – өте жоғары бағалау

7 слайд

Көрермен қатысушылар сіздермен «Бағдаршам» әдісін жүргіземін. Сіздерге стикерлер ұсынамын. Стикерге бүгінгі шебер сыныптан алған әсерлеріңізді жазуларыңызды өтінемін. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймыз. Шарты: Көрермен қатысушылар стикерлерін бағдаршамның 3 түсіне жапсырады. • Қызылға – қанағаттанарлық баға • Сары – орта бағалау • Жасыл – өте жоғары бағалау

Мен сіздермен «Жұптаса білейік, көңілді жүрейік» атты тренинг жүргіземін Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, ым-ишара

8 слайд
Мен сіздермен «Жұптаса білейік, көңілді жүрейік» атты тренинг жүргіземін Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, ым-ишара арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, қимыл-қозғалыстарын арттыру және жұптық қарым-қатынастарын жан-жақты дамыту.

8 слайд

Мен сіздермен «Жұптаса білейік, көңілді жүрейік» атты тренинг жүргіземін Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, ым-ишара арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, қимыл-қозғалыстарын арттыру және жұптық қарым-қатынастарын жан-жақты дамыту.

• Нұсқау: Сахна ортасына барлық қатысушылар өз еркімен шығады. (Қатысушылар орындарында жұптассада болады). Қатысушылар бір-

9 слайд
• Нұсқау: Сахна ортасына барлық қатысушылар өз еркімен шығады. (Қатысушылар орындарында жұптассада болады). Қатысушылар бір-біріне қарап жұптасады. Психолог нұсқауы бойынша қатысушылар тапсырманы орындайды. Психологтың қолындағы 2 қасықтың қозғалысы бойынша, қатысушылар бірдей қимылдар жасайды. • Құрметті әріптестер менің қолымдағы 2 ағаш қасыққа баса назар аударуларыңызды сұранамын. 2 ағаштың көмегімен қимыл- қозғалыстардың түрлерін көрсетемін. Сіздер сол ым-ишараны түсініп бірге позитивті қимыл-қозғалыс жасайсыздар.

9 слайд

• Нұсқау: Сахна ортасына барлық қатысушылар өз еркімен шығады. (Қатысушылар орындарында жұптассада болады). Қатысушылар бір-біріне қарап жұптасады. Психолог нұсқауы бойынша қатысушылар тапсырманы орындайды. Психологтың қолындағы 2 қасықтың қозғалысы бойынша, қатысушылар бірдей қимылдар жасайды. • Құрметті әріптестер менің қолымдағы 2 ағаш қасыққа баса назар аударуларыңызды сұранамын. 2 ағаштың көмегімен қимыл- қозғалыстардың түрлерін көрсетемін. Сіздер сол ым-ишараны түсініп бірге позитивті қимыл-қозғалыс жасайсыздар.

Сіздердің көңіл-күйлеріңіз қалай? (Тренингтен бұрын сұрайды). Ең алдымен 1 рет дайындық жасап көрейік. (1 рет репитиция жасайд

10 слайд
Сіздердің көңіл-күйлеріңіз қалай? (Тренингтен бұрын сұрайды). Ең алдымен 1 рет дайындық жасап көрейік. (1 рет репитиция жасайды). Ал ендеше барлығысыз ойымызды шоғырландырамыз, зейіндеріңізді маған аударыңыздар. Дайынсыздар ма? Таяқ жерге тасталды, Қызықты тренинг басталды.

10 слайд

Сіздердің көңіл-күйлеріңіз қалай? (Тренингтен бұрын сұрайды). Ең алдымен 1 рет дайындық жасап көрейік. (1 рет репитиция жасайды). Ал ендеше барлығысыз ойымызды шоғырландырамыз, зейіндеріңізді маған аударыңыздар. Дайынсыздар ма? Таяқ жерге тасталды, Қызықты тренинг басталды.

Әдемі музыка қойылады. Психолог 2 ағаш қасықпен төмендегі қимыл қозғалыстарды музыка ырғағына сай жалғастырады. 1-ші: жұптар а

11 слайд
Әдемі музыка қойылады. Психолог 2 ағаш қасықпен төмендегі қимыл қозғалыстарды музыка ырғағына сай жалғастырады. 1-ші: жұптар ашылады 2-ші: жұптар бірігеді 3-ші: жұптар жоғары - төмен секіреді 4-ші: жұптар арқаларына массаж жасайды 5-ші: жұптасып құшақтайды 6-шы: жұптасып айналу 7-ші: жұптасып секіру 8-ші: жұптар кеңдеу ашылады 9-шы: жұптар бірігеді 10-шы: жұптар арқасын кеңге жаяды 11-ші: жұптар басын біріктіреді. Музыка тоқтатылады.

11 слайд

Әдемі музыка қойылады. Психолог 2 ағаш қасықпен төмендегі қимыл қозғалыстарды музыка ырғағына сай жалғастырады. 1-ші: жұптар ашылады 2-ші: жұптар бірігеді 3-ші: жұптар жоғары - төмен секіреді 4-ші: жұптар арқаларына массаж жасайды 5-ші: жұптасып құшақтайды 6-шы: жұптасып айналу 7-ші: жұптасып секіру 8-ші: жұптар кеңдеу ашылады 9-шы: жұптар бірігеді 10-шы: жұптар арқасын кеңге жаяды 11-ші: жұптар басын біріктіреді. Музыка тоқтатылады.

Тренингтен кейінгі көңіл-күйлеріңіз қалай? Әріптестермен кері байланыс жүргізу. Тренинг сізге ұнады ма? Өзіңізді қалай сезіндіңі

12 слайд
Тренингтен кейінгі көңіл-күйлеріңіз қалай? Әріптестермен кері байланыс жүргізу. Тренинг сізге ұнады ма? Өзіңізді қалай сезіндіңіз? Музыка қалай әсер етті? Психолог: Әрдайым позитивті көңіл-күйде болыңыздар. «Біз сіздерді жақсы көреміз!!!» Қорытынды: «Жұптаса білейік, көңілді жүрейік» тренингіне қатысқан әріптестер баршаларыңызға алғысымыз шексіз. Жұмыстарыңызға сәттіліктер мен толағай табыстар тілейміз. Жақсы күндерде кездескенше аман-сау болыңыздар.

12 слайд

Тренингтен кейінгі көңіл-күйлеріңіз қалай? Әріптестермен кері байланыс жүргізу. Тренинг сізге ұнады ма? Өзіңізді қалай сезіндіңіз? Музыка қалай әсер етті? Психолог: Әрдайым позитивті көңіл-күйде болыңыздар. «Біз сіздерді жақсы көреміз!!!» Қорытынды: «Жұптаса білейік, көңілді жүрейік» тренингіне қатысқан әріптестер баршаларыңызға алғысымыз шексіз. Жұмыстарыңызға сәттіліктер мен толағай табыстар тілейміз. Жақсы күндерде кездескенше аман-сау болыңыздар.

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!

13 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!

13 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ