Мектеп ережелері
Мектеп ережелері

#1 слайд
Алматы облысы
Жамбыл ауданы
“Үмбетәлі Кәрібаев атындағы ОМ КММ”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сапакова Айнур Жумахановна
бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Алматы облысы Жамбыл ауданы “Үмбетәлі Кәрібаев атындағы ОМ КММ” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сапакова Айнур Жумахановна бастауыш сынып мұғалімі
#2 слайд
Тақырыбы: Мектеп ережелері
Оқу мақсаты:
1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын
түсіндіру
Сабақ мақсаты:
•мектеп және
сыныптағы
тәртіп
ережелерін
түсінеді.
Барлық оқушы
•мектеп
ережелерін
айта
алады
және
сақтайды.
Оқушының
көпшілігі
•өз
ойынан
ереже
құрасты-
рады.
Оқушылардың
кейбірі
2 слайд
Тақырыбы: Мектеп ережелері Оқу мақсаты: 1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаты: •мектеп және сыныптағы тәртіп ережелерін түсінеді. Барлық оқушы •мектеп ережелерін айта алады және сақтайды. Оқушының көпшілігі •өз ойынан ереже құрасты- рады. Оқушылардың кейбірі
#3 слайд
«Ойлан, тап» ойын әдісі
тиімді оқытудың бірлескен
оқуына негізделген.
Белсенді оқу әдістері
«Мен саған, сен маған» әдісі
(сындарлы оқыту теориясына
негіздеп) өткен тақырыпты жаңғырту
мақсатында тиімді қолданылады.
«Кластер» әдісі негізінде жеке-жеке
сынып ережелерін құрастырады. Оны
оқушылармен бірге талқылап
түсіндіру.
«Бейне көрсетілім» әдісі
арқылы «Қауіпсіздік әліппесі»
мультфильмінен үзінді көрсету
арқылы жаңа сабақ тақырыбын
айқындауда тиімді болады.
.
3 слайд
«Ойлан, тап» ойын әдісі тиімді оқытудың бірлескен оқуына негізделген. Белсенді оқу әдістері «Мен саған, сен маған» әдісі (сындарлы оқыту теориясына негіздеп) өткен тақырыпты жаңғырту мақсатында тиімді қолданылады. «Кластер» әдісі негізінде жеке-жеке сынып ережелерін құрастырады. Оны оқушылармен бірге талқылап түсіндіру. «Бейне көрсетілім» әдісі арқылы «Қауіпсіздік әліппесі» мультфильмінен үзінді көрсету арқылы жаңа сабақ тақырыбын айқындауда тиімді болады. .
#4 слайд
САРАЛАУ
Барлық оқушы:мектеп және сыныптағы
тәртіп ережелерін түсінеді.
Оқушының көпшілігі:
мектеп ережелерін айта
алады және сақтайды.
Оқушылардың кейбірі
өз ойынан ереже құрастырады.
4 слайд
САРАЛАУ Барлық оқушы:мектеп және сыныптағы тәртіп ережелерін түсінеді. Оқушының көпшілігі: мектеп ережелерін айта алады және сақтайды. Оқушылардың кейбірі өз ойынан ереже құрастырады.
#5 слайд
Критериалды
бағалау
Мектеп, сыныптағы
тәртіп ережелерін
әңгімелейді
Ережені сақтаудың
маңыздылығын
түсіндіре алады
Өз ойынан ереже
құрастырады, сол
ережені өмірде
қолданады.
Жеке-жеке сынып ережелерін
құрастырады.Оны
оқушылармен бірге талқылап
түсіндіру.
Мұғалім сенен демалыс күні
сыныпқа гүл отырғызу үшін
мектепке келу керектігін айтты. Ал
сен достарыңмен стадионға баруды
жоспарлап қойдың.
-Сен не істер едің?
ҚБ : “Түрлі-түсті
дөңгелек”
ҚБ: “Түрлі-түсті
дөңгелек”
ҚБ: «Қолмен белгі
беру»
5 слайд
Критериалды бағалау Мектеп, сыныптағы тәртіп ережелерін әңгімелейді Ережені сақтаудың маңыздылығын түсіндіре алады Өз ойынан ереже құрастырады, сол ережені өмірде қолданады. Жеке-жеке сынып ережелерін құрастырады.Оны оқушылармен бірге талқылап түсіндіру. Мұғалім сенен демалыс күні сыныпқа гүл отырғызу үшін мектепке келу керектігін айтты. Ал сен достарыңмен стадионға баруды жоспарлап қойдың. -Сен не істер едің? ҚБ : “Түрлі-түсті дөңгелек” ҚБ: “Түрлі-түсті дөңгелек” ҚБ: «Қолмен белгі беру»
#6 слайд
Ықшамсабақтың жоспарға
ықпалы
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру
кезінде бағалау критерийіне негізделген
тапсырмалар құрастыру кезінде топтағы
әріптестерім тапсырма түрлерін
түрлендіруге ұсыныс білдірді. Айтқан
ұсыныстарын басшылыққа ала отырып
тапсырмаларымды тиімді, ұтымды етіп
құрадым.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы
мазмұнынан түйгенім жан-жақты білімді,
өмір сүруге бейім, адамгершілігі жоғары,
қабілетті жан-жақты тұлғаны
қалыптастыру.
6 слайд
Ықшамсабақтың жоспарға ықпалы Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру кезінде бағалау критерийіне негізделген тапсырмалар құрастыру кезінде топтағы әріптестерім тапсырма түрлерін түрлендіруге ұсыныс білдірді. Айтқан ұсыныстарын басшылыққа ала отырып тапсырмаларымды тиімді, ұтымды етіп құрадым. Жаңартылған білім беру бағдарламасы мазмұнынан түйгенім жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім, адамгершілігі жоғары, қабілетті жан-жақты тұлғаны қалыптастыру.
#7 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
шағым қалдыра аласыз













