Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық

Материал туралы қысқаша түсінік
зорлық зомбылық туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық- зомбылық

#1 слайд
Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық- зомбылық

1 слайд

Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық- зомбылық

. Әлемде қазіргі ең өзекті мәселелердің біріне айналып отырған – бұл жасөспірімдердің, балалардың зорлық – зомбылыққа ұш

#2 слайд
. Әлемде қазіргі ең өзекті мәселелердің біріне айналып отырған – бұл жасөспірімдердің, балалардың зорлық – зомбылыққа ұшырауы. Барлық балалар үйінде, мектепте және басқа да қоғамдық мекемелерде күнделікті қатыгездікпен және зорлық – зомбылықпен ұшырасып отырады. Баланың болашақта қандай азамат болуы оның мектепте, отбасында қоршаған ортада алған тәрбиесіне байланысты. Балалар да, ересектер сияқты сыйлау, қол тигізбеу және адамзаттық абыройын сақтау құқықтарына ие, сондай-ақ Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясы мен Азаматтық саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтар туралы көзделген заң тарапынан да тең қорғау көрсетілуіне құқылы

2 слайд

. Әлемде қазіргі ең өзекті мәселелердің біріне айналып отырған – бұл жасөспірімдердің, балалардың зорлық – зомбылыққа ұшырауы. Барлық балалар үйінде, мектепте және басқа да қоғамдық мекемелерде күнделікті қатыгездікпен және зорлық – зомбылықпен ұшырасып отырады. Баланың болашақта қандай азамат болуы оның мектепте, отбасында қоршаған ортада алған тәрбиесіне байланысты. Балалар да, ересектер сияқты сыйлау, қол тигізбеу және адамзаттық абыройын сақтау құқықтарына ие, сондай-ақ Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясы мен Азаматтық саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтар туралы көзделген заң тарапынан да тең қорғау көрсетілуіне құқылы

Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш

#3 слайд
Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш көрсетуі.

3 слайд

Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш көрсетуі.

Зорлық-зомбылық - басқа адамның құқығын бұзатын мінез-құлық

#4 слайд
Зорлық-зомбылық - басқа адамның құқығын бұзатын мінез-құлық

4 слайд

Зорлық-зомбылық - басқа адамның құқығын бұзатын мінез-құлық

Эмоциональдық күш көрсету – зорлық зомбылық құрбанының психологиялық жағдайын нашарлатуға бағытталған әрекет

#5 слайд
Эмоциональдық күш көрсету – зорлық зомбылық құрбанының психологиялық жағдайын нашарлатуға бағытталған әрекет

5 слайд

Эмоциональдық күш көрсету – зорлық зомбылық құрбанының психологиялық жағдайын нашарлатуға бағытталған әрекет

Психологиялық күш көрсетудің негізгі формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту

#6 слайд
Психологиялық күш көрсетудің негізгі формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту Кекету Кері итеру Қатаң талап қою Жаман атпен атау Ұялту, дөрекі сөздер айту

6 слайд

Психологиялық күш көрсетудің негізгі формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту Кекету Кері итеру Қатаң талап қою Жаман атпен атау Ұялту, дөрекі сөздер айту

Физикалық зорлық-зомбылық –балаға қатысты өзге баланың не ересектің тарапынан физикалық зардапқа не жарақатқа әкелетін,

#7 слайд
Физикалық зорлық-зомбылық –балаға қатысты өзге баланың не ересектің тарапынан физикалық зардапқа не жарақатқа әкелетін, баланың денсаулығына, оның өміріне, бағалау сезіміне нұқсан келтіруі физикалық күш көрсету арқылы жасалатын әрекеттер.

7 слайд

Физикалық зорлық-зомбылық –балаға қатысты өзге баланың не ересектің тарапынан физикалық зардапқа не жарақатқа әкелетін, баланың денсаулығына, оның өміріне, бағалау сезіміне нұқсан келтіруі физикалық күш көрсету арқылы жасалатын әрекеттер.

Физикалық зорлық-зомбылықтың негізгі формасы .. Тән жазасын беру (шымшу, тырнау, итеру, күйдіру, жұлқылау) Соққы,

#8 слайд
Физикалық зорлық-зомбылықтың негізгі формасы .. Тән жазасын беру (шымшу, тырнау, итеру, күйдіру, жұлқылау) Соққы, ұру, тебу т.б. Тұншықтыру, баланы қолайсыз позада ұстау, сілкілеу Қандайда бір затпен шабуыл жасау

8 слайд

Физикалық зорлық-зомбылықтың негізгі формасы .. Тән жазасын беру (шымшу, тырнау, итеру, күйдіру, жұлқылау) Соққы, ұру, тебу т.б. Тұншықтыру, баланы қолайсыз позада ұстау, сілкілеу Қандайда бір затпен шабуыл жасау

Мектепте зорлық- зомбылықтың құрбаны болған бала өте қатты психикалық күйзелісте болады.

#9 слайд
Мектепте зорлық- зомбылықтың құрбаны болған бала өте қатты психикалық күйзелісте болады.

9 слайд

Мектепте зорлық- зомбылықтың құрбаны болған бала өте қатты психикалық күйзелісте болады.

Зорлық-зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымс

#10 слайд
Зорлық-зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымсыз әлеуметтік дағдылар Мектеп алдындағы үрей Оқудағы қиындықтар Сырқаттануы Дене бітімінің кемшіліктері

10 слайд

Зорлық-зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымсыз әлеуметтік дағдылар Мектеп алдындағы үрей Оқудағы қиындықтар Сырқаттануы Дене бітімінің кемшіліктері

Мектептегі қатыгездікпен зорлық- зомбылық себептері. Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиелену

#11 слайд
Мектептегі қатыгездікпен зорлық- зомбылық себептері. Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиеленуі, қоғамдығы көрсетілетін қатыгездіктер Қарым қатынас жасау дағдыларының дұрыс жетілмеуі Мектеп ортасының дәстүрі, мектептегі оқыту жағдайы

11 слайд

Мектептегі қатыгездікпен зорлық- зомбылық себептері. Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиеленуі, қоғамдығы көрсетілетін қатыгездіктер Қарым қатынас жасау дағдыларының дұрыс жетілмеуі Мектеп ортасының дәстүрі, мектептегі оқыту жағдайы

Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептегі психоэмоциональдық ортаны диаг

#12 слайд
Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептегі психоэмоциональдық ортаны диагностикалау  Педагогтарға және ата-аналарға психологиялық ағарту және кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру  Зорлық-зомбылықты бастан кешкен балаларға кеңес беру, түзету жұмыстарын ұйымдастыру  Балалармен ақпараттандыру-сауаттандыру жұмыстарын ұйымдастыру

12 слайд

Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептегі психоэмоциональдық ортаны диагностикалау  Педагогтарға және ата-аналарға психологиялық ағарту және кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру  Зорлық-зомбылықты бастан кешкен балаларға кеңес беру, түзету жұмыстарын ұйымдастыру  Балалармен ақпараттандыру-сауаттандыру жұмыстарын ұйымдастыру

Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-ана

#13 слайд
Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-аналармен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру  Импровизациялық, ситуациялық ойындар  Кері байланысты орнатуға мүмкіндік беретін жаттығулар  Топтық талқылаулар ұйымдастыру.

13 слайд

Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-аналармен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру  Импровизациялық, ситуациялық ойындар  Кері байланысты орнатуға мүмкіндік беретін жаттығулар  Топтық талқылаулар ұйымдастыру.

Зорлық-зомбылықпен күрес жолы Өзара әрекеттесе алу Өзін өзі сыйлау Психологиялық қорғаныс Келіссөз орната білу Өзін ұ

#14 слайд
Зорлық-зомбылықпен күрес жолы Өзара әрекеттесе алу Өзін өзі сыйлау Психологиялық қорғаныс Келіссөз орната білу Өзін ұстай білу Төзімділік таныта білу Құндылықтар жүйесін дұрыс қалыптастыру

14 слайд

Зорлық-зомбылықпен күрес жолы Өзара әрекеттесе алу Өзін өзі сыйлау Психологиялық қорғаныс Келіссөз орната білу Өзін ұстай білу Төзімділік таныта білу Құндылықтар жүйесін дұрыс қалыптастыру

Немістің ұлы ақыны В.Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып алып, шалғындардан, орманнан өткенде,

#15 слайд
Немістің ұлы ақыны В.Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып алып, шалғындардан, орманнан өткенде, тауға шыққанда гүл тұқымындарын сеуіп жүруді жаны сүйетін. Оның жүрген жерлерінен мезгілі жеткенде керемет гүлдер өсіп шығатын. Гете сепкен гүл ме,әлде табиғи жолмен өздері көктеді ме, оны білу міндетті емес. Дегенмен сұлулық әлемі, әсемдік әлемі байыды.Сол сияқты дүниеде зорлық-зомбылық болмаса адам өмірі, адамзат дүниесі сұлу да әсем болар еді.

15 слайд

Немістің ұлы ақыны В.Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып алып, шалғындардан, орманнан өткенде, тауға шыққанда гүл тұқымындарын сеуіп жүруді жаны сүйетін. Оның жүрген жерлерінен мезгілі жеткенде керемет гүлдер өсіп шығатын. Гете сепкен гүл ме,әлде табиғи жолмен өздері көктеді ме, оны білу міндетті емес. Дегенмен сұлулық әлемі, әсемдік әлемі байыды.Сол сияқты дүниеде зорлық-зомбылық болмаса адам өмірі, адамзат дүниесі сұлу да әсем болар еді.

Файл форматы:
pptx
04.03.2025
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі