Мектеп пен отбасы - бір мақсат, ортақ тәрбие
Мектеп пен отбасы - бір мақсат, ортақ тәрбие

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Ата-аналар
жиналысының
тақырыбы:
"Мектеп пен отбасы -
бір мақсат, ортақ
тәрбие"
2 слайд
Ата-аналар жиналысының тақырыбы: "Мектеп пен отбасы - бір мақсат, ортақ тәрбие"
#3 слайд
МАҚСАТЫ:
АТА – АНАЛАРДЫ
ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ,
ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БОЛАШАҚТА
БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.
3 слайд
МАҚСАТЫ: АТА – АНАЛАРДЫ ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ, ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БОЛАШАҚТА БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.
#4 слайд
Жоспар
1.Білім сапасының көрсеткіші
2. Оқушының білім сапсын көтеруге
жоспар құру
3.Оқушының сабақ үлгеруіндегі ата-
ананың ролі
4. Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың
қас жауы.(тәрбие мәселесі)
5.Жағдаяттар
6. Сынып ережесі
4 слайд
Жоспар 1.Білім сапасының көрсеткіші 2. Оқушының білім сапсын көтеруге жоспар құру 3.Оқушының сабақ үлгеруіндегі ата- ананың ролі 4. Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы.(тәрбие мәселесі) 5.Жағдаяттар 6. Сынып ережесі
#5 слайд
“МЕКТЕП ПЕН АТА – АНА
БАЙЛАНЫСЫ НЕГЕ АЗ?”
5 слайд
“МЕКТЕП ПЕН АТА – АНА БАЙЛАНЫСЫ НЕГЕ АЗ?”
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Баға дегеніміз не?
Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны
жаман деп айтамыз?
Қорытынды бағасы “3”
болғанда ата – ана не істейді,
бала не істейді?
Қорытынды бағасы “4,5”
болғанда ата –ана не істейді, бала
не істейді?
7 слайд
Баға дегеніміз не? Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны жаман деп айтамыз? Қорытынды бағасы “3” болғанда ата – ана не істейді, бала не істейді? Қорытынды бағасы “4,5” болғанда ата –ана не істейді, бала не істейді?
#8 слайд
*БІЛІМ САПАСЫНЫҢ
КӨРСЕТКІШІ
Сыныпта 19 оқушы бар.Оның ішінде 15-ұл бала,15-қыз бала.
Білім сапасы- 33%. «5»-3 оқушы, «4»-7 оқушы, «3»-20 оқушы
*ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ-100%
*АЛГЕБРА-50%
*ГЕОМЕТРИЯ-50%
*АҒЫЛШЫН ТІЛІ-100%
*ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ-70%
*БИОЛОГИЯ-73%
*ФИЗИКА-60%
*ХИМИЯ-57%
*ГЕОГРАФИЯ-90%
8 слайд
*БІЛІМ САПАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ Сыныпта 19 оқушы бар.Оның ішінде 15-ұл бала,15-қыз бала. Білім сапасы- 33%. «5»-3 оқушы, «4»-7 оқушы, «3»-20 оқушы *ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ-100% *АЛГЕБРА-50% *ГЕОМЕТРИЯ-50% *АҒЫЛШЫН ТІЛІ-100% *ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ-70% *БИОЛОГИЯ-73% *ФИЗИКА-60% *ХИМИЯ-57% *ГЕОГРАФИЯ-90%
#9 слайд
Қорытынды бағасы “3” болғанда
ата – ана не істейді?
Ата -
ана
Неге
оқымайсың?
Енді еш жерге
бармайсың
Қолыңнан еш нәрсе
келмейді
Ақылсыз
Ұятқа
қалдырасың
9 слайд
Қорытынды бағасы “3” болғанда ата – ана не істейді? Ата - ана Неге оқымайсың? Енді еш жерге бармайсың Қолыңнан еш нәрсе келмейді Ақылсыз Ұятқа қалдырасың
#10 слайд
БІРАҚ
МАҚТАУ КЕРЕК
СЕНУ КЕРЕК
СЕНБЕЙМІЗ МАҚТАМАЙМЫЗ
АТА – АНАМЕН
БАЙЛАНЫСТА
БОЛУ
МҰҒАЛІММЕН
БАЙЛАНЫСТА БОЛУ
КЕРЕК
ЕРІНЕМІЗ
КӨМЕКТЕСУ
КЕРЕК
10 слайд
БІРАҚ МАҚТАУ КЕРЕК СЕНУ КЕРЕК СЕНБЕЙМІЗ МАҚТАМАЙМЫЗ АТА – АНАМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ МҰҒАЛІММЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ КЕРЕК ЕРІНЕМІЗ КӨМЕКТЕСУ КЕРЕК
#11 слайд
Сіз төмендегі ескерту,
шектеулерді балаңызға
қаншалықты жиі айтасыз?
-БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС!
-ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ!
-ДҰРЫС ЕМЕС!
-СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН
КҮНІҢ БОЛА МА?
-СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ!
-ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ
МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!
11 слайд
Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға қаншалықты жиі айтасыз? -БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС! -ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ! -ДҰРЫС ЕМЕС! -СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН КҮНІҢ БОЛА МА? -СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ! -ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!
#12 слайд
- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ!
- СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ!
-СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК?
-БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ?
- КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН.
- АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН!
- БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ!
- СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!
12 слайд
- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ! - СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ! -СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК? -БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ? - КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН. - АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН! - БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ! - СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!
#13 слайд
Бала мен қарым –
қатынастағы кейбір
қателіктер
Баланың астар
санасында қабылдануы
Дұрысы
Жылама! Жаман балалар
ғана жылайды
Мен әлсіз, жаман баламын!Жарайды, кішкене жылап ал,
жеңілденіп қаласың!
Әкесіне (шешесіне) ұқсап
сүймірейіп тұрғанын
қарашы!
Әкемді (шешемді) жек көредіСенің әкең (шешең) ең
жақсы адам. Қандай ақылды
еді! (жақсылықтарын айтып
отыру).
Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды
жақсы көреді.
Бала менің ақылды, әдемі...
Біз сені жақсы болсын деп...
Сен болсаң...
Мені ата – анам да жек
көреді. Үмітін ақтай
алмайтын босбелбеумін
Біз сені жақсы көреміз,
түсінеміз. Әлі – ақ бәрі
орнына келеді
“Бәленбайдың баласын
қарашы...”
Мен одан кеммін “Менің ойымша ондайды сен
де, жасай аласың! ”
“Әйтеуір бәрін
былықтырасың да жүресің!”
Келесі жолы өздері істесі.
Енді ештеңе істемейсін!
“Әрбір адамның қателесуге
құқығы бар. Ештеңе етпейді
келесіде байқап істе!”
“Сенің ақылың жететін іс
емес...” үлкендердің ісіне
араласпай жайыңа отыр
Менің қолымнан ештеңе
келмейді. Мен түкке
тұрмайтын байқұспын.
Менің ойым ешкімге қызық
емес.
Араластыруға болатын іс
болса: “Қане, сенің ойы
қалай?” – деп болмаса, “Бұл
істің шешімін өзімізге
қалдыр!”
13 слайд
Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын!Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың! Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы! Әкемді (шешемді) жек көредіСенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру). Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды жақсы көреді. Бала менің ақылды, әдемі... Біз сені жақсы болсын деп... Сен болсаң... Мені ата – анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі – ақ бәрі орнына келеді “Бәленбайдың баласын қарашы...” Мен одан кеммін “Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ” “Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесі. Енді ештеңе істемейсін! “Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!” “Сенің ақылың жететін іс емес...” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын. Менің ойым ешкімге қызық емес. Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойы қалай?” – деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”
#14 слайд
«Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы»
Әл-Фараби
Білімді адамды алыстан тануға болады. Сөзі майда, барынша
ұстамды, жүрісінің өзі ерекше. Үнемі өзгелерге қолғабыс етуге
асығады. Әңгіме арасында айтар орынсыз сөзі мен көрсетер
қылығы да жоқ.
Бірақ осы білімді дұрыс бағытта қолданбайтын кездері
де болады. Өйткені жер бетіндегі түрлі ядролық қаруды, зиянды
заттарды өз ісінің шеберлері, яғни білімді адамдар жасап отыр.
Әл-Фараби «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас
жауы» дейді. Сондықтан білімді адамдарға сенім артпаймын.
Оқушыларға адам болуға көмектесейік.Біздің еңбегіміздің
нәтижесі —оқу мен жазу, есеп-қисап балаларымызға адам болуға
көмектескен кезде ғана қажет».
14 слайд
«Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» Әл-Фараби Білімді адамды алыстан тануға болады. Сөзі майда, барынша ұстамды, жүрісінің өзі ерекше. Үнемі өзгелерге қолғабыс етуге асығады. Әңгіме арасында айтар орынсыз сөзі мен көрсетер қылығы да жоқ. Бірақ осы білімді дұрыс бағытта қолданбайтын кездері де болады. Өйткені жер бетіндегі түрлі ядролық қаруды, зиянды заттарды өз ісінің шеберлері, яғни білімді адамдар жасап отыр. Әл-Фараби «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» дейді. Сондықтан білімді адамдарға сенім артпаймын. Оқушыларға адам болуға көмектесейік.Біздің еңбегіміздің нәтижесі —оқу мен жазу, есеп-қисап балаларымызға адам болуға көмектескен кезде ғана қажет».
#15 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН
ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ;
2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ
КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ;
3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ;
4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ
ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ;
5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ
БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ
ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ;
6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ
САБАҒЫНА ҚАТЫСУ;
Ата – ананың міндеттері
15 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері
#16 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз.
2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау
көрсетіңіз.
3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс
екенін ұмытпаңыз.
4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы
анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде
орындарға таратпаңыз.
5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін
түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп
есептеңіз.
Ата – аналарға арналған
этикалық кодекс
16 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодекс
#17 слайд
•6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар
жиналысынан қалыс қалмаңыз.
7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне
аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз.
8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке
қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз.
9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының
тазалығына және киіміне жауапты қараңыз.
10. Өз уақытымен балаңыздың оқу
процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз.
11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып
жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында
күтіңіз.
17 слайд
•6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз. 9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз. 11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.
#18 слайд
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл
көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға
қатысыңыз.
13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке
ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық
көмек көрсете алады.
14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын
мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге
тырысыңыз:
1. Сынып жетекшісі;
2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда);
3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
4. Мектеп басшысы
•
18 слайд
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады. 14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Мектеп басшысы •
#19 слайд
ЖАҒДАЯТТАР
19 слайд
ЖАҒДАЯТТАР
#20 слайд
АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ
ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ...
ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ
БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА...
БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ
ҰНАМАЙДЫ...
СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА
СЫН АЙТАСЫЗ ...
Жағдаяттар
20 слайд
АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ... ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА... БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ ҰНАМАЙДЫ... СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА СЫН АЙТАСЫЗ ... Жағдаяттар
#21 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып,
балаңызға көңіл бөлесіз бе?
Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?
Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында
жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба?
Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба?
Балаңыздың достарын білесіз бе?
Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ
істерді білесіз бе?
Сабақтарын орындалуын тексересіз бе?
Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз?
Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз?
Балаңызға кімді үлгі тұтасыз?
СҰРАҚ - ЖАУАП
21 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе? Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба? Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба? Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба? Балаңыздың достарын білесіз бе? Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ істерді білесіз бе? Сабақтарын орындалуын тексересіз бе? Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз? Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз? Балаңызға кімді үлгі тұтасыз? СҰРАҚ - ЖАУАП
#22 слайд
*
Үндеу.
Құрметті мектеп оқушылары!
Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз.
Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!
Үндеу.
Құрметті ата –аналар!
Біз сіздерді мектептегі оқушы өміріне
қатысты өтетін іс – шараларға және
мектептегі жиналыстарға белсенді түрде
қатысуларыңызды шақырамыз!
22 слайд
* Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз! Үндеу. Құрметті ата –аналар! Біз сіздерді мектептегі оқушы өміріне қатысты өтетін іс – шараларға және мектептегі жиналыстарға белсенді түрде қатысуларыңызды шақырамыз!
шағым қалдыра аласыз













