«Мектепке дейінгі мекеме жағдайында қозғалу белсенділігін оңтайландырудың заманауи технологиялары»(іс тәжірибеден)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мектепке дейінгі мекеме
жағдайында қозғалу белсенділігін
оңтайландырудың заманауи
технологиялары»
(іс тәжірибеден)
А.Ж.Сванбекова – тәрбиеші
1 слайд
«Мектепке дейінгі мекеме жағдайында қозғалу белсенділігін оңтайландырудың заманауи технологиялары» (іс тәжірибеден) А.Ж.Сванбекова – тәрбиеші
2 слайд
ағзаның
әртүрлі
ауруларға
төзімділігін
арттыру; Қозғалыс белсенділігі – бұл балалардың қозғалысқа
табиғи қажеттілігі, оны қанағаттандыру баланың үйлесімді
дамуының маңызды шарты, оның денсаулық жағдайы болып
табылады.
Тәрбиешінің міндеті – қозғалысқа деген қызығушылығын
арттыру, қозғалыстарды басқаруға үйрету, қозғалыстардың
құрамын және жалпы қозғалу әрекетінің мазмұнын байыту,
қозғалу шығармашылығын дамыту.
Қозғалыс белсенділігі ықпал етеді:
Физикалық
жұмысқа
қабілеттілік-
тің өсуі; жекелеген
органдар мен
функционалдық
жүйелердің
қызметін
қалыпқа
келтіру; психикалық
денсаулықты
нығайтуға ықпал
ететін жағымды
эмоциялардың
пайда болуы.
2 слайд
ағзаның әртүрлі ауруларға төзімділігін арттыру; Қозғалыс белсенділігі – бұл балалардың қозғалысқа табиғи қажеттілігі, оны қанағаттандыру баланың үйлесімді дамуының маңызды шарты, оның денсаулық жағдайы болып табылады. Тәрбиешінің міндеті – қозғалысқа деген қызығушылығын арттыру, қозғалыстарды басқаруға үйрету, қозғалыстардың құрамын және жалпы қозғалу әрекетінің мазмұнын байыту, қозғалу шығармашылығын дамыту. Қозғалыс белсенділігі ықпал етеді: Физикалық жұмысқа қабілеттілік- тің өсуі; жекелеген органдар мен функционалдық жүйелердің қызметін қалыпқа келтіру; психикалық денсаулықты нығайтуға ықпал ететін жағымды эмоциялардың пайда болуы.
3 слайд
Әр түрлі қозғалыс түрлерін жүргізе отырып, тәрбиеші:
балалардың жағдайын
бақылау, жүктемені реттеу
(ойын уақытын арттыру
немесе азайту),
қажет болса, кейбір ойын
ережелерін өзгерту, ойында
үзіліс ұзақтығын реттеу,
ойын өткізу орнын таңдау,
ойында жеңілетін
кедергілердің күрделілігін
өзгерту,
жүгіруге арналған
қашықтықты, секіру
санын анықтау .
3 слайд
Әр түрлі қозғалыс түрлерін жүргізе отырып, тәрбиеші: балалардың жағдайын бақылау, жүктемені реттеу (ойын уақытын арттыру немесе азайту), қажет болса, кейбір ойын ережелерін өзгерту, ойында үзіліс ұзақтығын реттеу, ойын өткізу орнын таңдау, ойында жеңілетін кедергілердің күрделілігін өзгерту, жүгіруге арналған қашықтықты, секіру санын анықтау .
4 слайд
Режимдік сәттер
барысында
Ұйымдастырылған
балалар қызметінде Дербес балалар
қызметінде Отбасылармен өзара
іс-қимылда жүргізіледіТәрбиеленушілерде қозғалыс
белсенділігіне қажеттілікті
қалыптастыру
4 слайд
Режимдік сәттер барысында Ұйымдастырылған балалар қызметінде Дербес балалар қызметінде Отбасылармен өзара іс-қимылда жүргізіледіТәрбиеленушілерде қозғалыс белсенділігіне қажеттілікті қалыптастыру
5 слайд
-
- Күн бойы қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыру
баланың қозғалысқа деген қажеттілігін қанағаттандыруға
мүмкіндік береді. Бұл шарт педагогтан егжей-тегжейлі
ойлауды, күн тәртібін нақты ұйымдастыруды талап етеді:
белсенді және пассивті
қызметтің ауысуы; қозғалу қызметі бойынша
ұйымдастырылған, жеке,
дербес оқу қызметтерін қолдану.
5 слайд
- - Күн бойы қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыру баланың қозғалысқа деген қажеттілігін қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Бұл шарт педагогтан егжей-тегжейлі ойлауды, күн тәртібін нақты ұйымдастыруды талап етеді: белсенді және пассивті қызметтің ауысуы; қозғалу қызметі бойынша ұйымдастырылған, жеке, дербес оқу қызметтерін қолдану.
6 слайд
Балалардың қозғалыс тәртібінде
бірінші орын қозғалу белсенділігінің
жалпыға белгілі түрлеріне жатады таңертеңгі
гимнастика
серуендеу кезіндегі
қозғалмалы ойындар ұйқыдан кейінгі
гимнастика
Сауықтыру
шаралары физикалық
жаттығулар
Динамикалық
үзіліс ҰОҚ –дегі
дене шынықтыру
минуттары
6 слайд
Балалардың қозғалыс тәртібінде бірінші орын қозғалу белсенділігінің жалпыға белгілі түрлеріне жатады таңертеңгі гимнастика серуендеу кезіндегі қозғалмалы ойындар ұйқыдан кейінгі гимнастика Сауықтыру шаралары физикалық жаттығулар Динамикалық үзіліс ҰОҚ –дегі дене шынықтыру минуттары
7 слайд
Таңертеңгілік
гимнастика Күндізгі ұйқыдан
кейінгі жаттығу Қозғалмалы ойындар
және серуендеудегі
физикалық жаттығулар.
*Таңертеңгілік гимнастиканың
дәстүрлі кешені
* Ойын түрінде таңғы гимнастика
* Кедергілер жолағын пайдалану
* Сауықтыру жүгірісін қосумен
•
Қарапайым тренажерлерді
пайдалану -
төсекте жаттығу және
өздігінен массаж;
-
ойынсипатындағы
гимнастика;
-
Тренажерлерді немесе
спорт
кешенінпайдалану;
-
массаж жолдары
бойыншажүгірулер Ұйымдастырылған қозғалмалы
ойындарды өткізу кезінде
тәрбиешінің рөлі өте маңызды, оған
тек ойын ережелерін білу ғана емес,
сонымен қатар ойынға қойылған
мақсаттарды жүзеге асыру үшін
оның процесін шебер басқару қажет.
Серуенде ұйымдастырылған
қимыл-қозғалыс қызметін
басқаруды топ тәрбиешісі – ойын
ережелерін анықтау, рөлдерді,
командаларды бөлу;
эстафеталарды, жарыстарды өткізу
үшін орын дайындау кезінде көмек
көрсетуге міндетті
7 слайд
Таңертеңгілік гимнастика Күндізгі ұйқыдан кейінгі жаттығу Қозғалмалы ойындар және серуендеудегі физикалық жаттығулар. *Таңертеңгілік гимнастиканың дәстүрлі кешені * Ойын түрінде таңғы гимнастика * Кедергілер жолағын пайдалану * Сауықтыру жүгірісін қосумен • Қарапайым тренажерлерді пайдалану - төсекте жаттығу және өздігінен массаж; - ойынсипатындағы гимнастика; - Тренажерлерді немесе спорт кешенінпайдалану; - массаж жолдары бойыншажүгірулер Ұйымдастырылған қозғалмалы ойындарды өткізу кезінде тәрбиешінің рөлі өте маңызды, оған тек ойын ережелерін білу ғана емес, сонымен қатар ойынға қойылған мақсаттарды жүзеге асыру үшін оның процесін шебер басқару қажет. Серуенде ұйымдастырылған қимыл-қозғалыс қызметін басқаруды топ тәрбиешісі – ойын ережелерін анықтау, рөлдерді, командаларды бөлу; эстафеталарды, жарыстарды өткізу үшін орын дайындау кезінде көмек көрсетуге міндетті
8 слайд
Балаларды серуендеу кезінде қимыл-қозғалыс
әрекетін белсендендіру мақсатында әртүрлі тәсілдерді
қолдану маңызды:
- дене шынықтыру жабдықтарын тиімді пайдалану (ең
аз жабдықты барынша өшіру);
- балаларды ұйымдастырудың әр түрлі тәсілдерін қосу
(фронтальды, топтық, жеке));
- тапсырмаларды қысқа түсіндіружәне жаттығуларды
нақты көрсету;
- баланың табандылық, батылдық, тапқырлық сияқты
қасиеттерін көрсету үшін арнайы жағдайлар жасау;
- қозғалмалы ойындардың вариативтілігі, олардың
күрделенуі.
8 слайд
Балаларды серуендеу кезінде қимыл-қозғалыс әрекетін белсендендіру мақсатында әртүрлі тәсілдерді қолдану маңызды: - дене шынықтыру жабдықтарын тиімді пайдалану (ең аз жабдықты барынша өшіру); - балаларды ұйымдастырудың әр түрлі тәсілдерін қосу (фронтальды, топтық, жеке)); - тапсырмаларды қысқа түсіндіружәне жаттығуларды нақты көрсету; - баланың табандылық, батылдық, тапқырлық сияқты қасиеттерін көрсету үшін арнайы жағдайлар жасау; - қозғалмалы ойындардың вариативтілігі, олардың күрделенуі.
9 слайд
Балалардың қозғалу белсенділігін оңтайландыру және шынықтыру мақсатында өз
тәжірибемде шынықтыру іс-шаралары кешені мен өзара байланысты қозғалу сипатындағы
ҰОҚ –нің қосымша түрлерін енгізу, сондай-ақ оларды өткізудің дәстүрлі емес нысандары мен
әдістерін енгізе қолданамын.
Төмендегі қызмет түрлерінде
- ауадағы сауықтыру жүгірісі;
- ҰОҚ арасындағы үзіліс кезінде қимыл-
қозғалыс жаттығулары;
- кешкі серуенде балалардың
қозғалыстарын дамыту және қимыл
белсенділігін реттеу бойынша
балалармен жеке жұмыс;
- серуендеу-саябаққа бару; Белсенді демалыс, дене шынықтыру-бұқаралық
іс-шаралар барысында
Денсаулық күні тоқсанына 1 рет, денешынықтыру
демалысы, ауадағы дене шынықтыру-спорттық
мерекелер, ойындар-жарыстар, спартакиадалар
жатады. Қызықты мазмұн, әзіл-сықақ, музыкалық
безендіру, ойындар, жарыстар, көңілді атмосфера
балалардың қозғалу белсенділігін арттыруға ықпал
етеді. Жыл бойы мектеп жасына дейінгі ересек
балалармен ауа мен залда 2-3 мереке өткізу керек.
Балалардың қозғалыс режимінде– қимыл дағдыларын оқытудың және балалардың оңтайлы
қозғалыс белсенділігін дамытудың негізгі түрі ретінде екінші орынды дене шынықтыру ұоқ-і
алады.Дене шынықтыру сабақтарын аптасына кемінде үш рет күннің бірінші жартысында (бір
ауада) өткізу ұсынылады. Дене шынықтыру ұйымдастырылған оқу қызметтерінің негізгі түрлері:
* Дәстүрлі * ойын – сюжеттік * қызығушылықтары * тақырыптық *кешенді
бойынша
9 слайд
Балалардың қозғалу белсенділігін оңтайландыру және шынықтыру мақсатында өз тәжірибемде шынықтыру іс-шаралары кешені мен өзара байланысты қозғалу сипатындағы ҰОҚ –нің қосымша түрлерін енгізу, сондай-ақ оларды өткізудің дәстүрлі емес нысандары мен әдістерін енгізе қолданамын. Төмендегі қызмет түрлерінде - ауадағы сауықтыру жүгірісі; - ҰОҚ арасындағы үзіліс кезінде қимыл- қозғалыс жаттығулары; - кешкі серуенде балалардың қозғалыстарын дамыту және қимыл белсенділігін реттеу бойынша балалармен жеке жұмыс; - серуендеу-саябаққа бару; Белсенді демалыс, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралар барысында Денсаулық күні тоқсанына 1 рет, денешынықтыру демалысы, ауадағы дене шынықтыру-спорттық мерекелер, ойындар-жарыстар, спартакиадалар жатады. Қызықты мазмұн, әзіл-сықақ, музыкалық безендіру, ойындар, жарыстар, көңілді атмосфера балалардың қозғалу белсенділігін арттыруға ықпал етеді. Жыл бойы мектеп жасына дейінгі ересек балалармен ауа мен залда 2-3 мереке өткізу керек. Балалардың қозғалыс режимінде– қимыл дағдыларын оқытудың және балалардың оңтайлы қозғалыс белсенділігін дамытудың негізгі түрі ретінде екінші орынды дене шынықтыру ұоқ-і алады.Дене шынықтыру сабақтарын аптасына кемінде үш рет күннің бірінші жартысында (бір ауада) өткізу ұсынылады. Дене шынықтыру ұйымдастырылған оқу қызметтерінің негізгі түрлері: * Дәстүрлі * ойын – сюжеттік * қызығушылықтары * тақырыптық *кешенді бойынша
10 слайд
Дербес қимыл әрекеті Отбасымен тығыз
қарым-қатынас жасауБалалардың қозғалу белсенділігін оңтайландыру және шынықтыру да үнемі іс
тәжірибеде қолданатын әрекет түрінде келелесі денсалық сақтау әдістерін тиімді
пайдаланамын
Бұл ретте балалардың иелігінде әртүрлі
қозғалыс белсенділігін ынталандыратын
құралдар болуы қажет. Спорттық мүкәммал
(доптар, шеңбер, қаптар, баулар, арқандар,
таспалар, орамалдар, қабырғалы тақта және
т.б.) жиынтығы бар дене шынықтыру бұрышы,
қозғалмалы ойындарға арналған
қалпақшалар, денсаулық жолының жалпақ
табандығының алдын алуға арналған
кілемшелер. Отбасында және балабақшада қозғалыс
белсенділігін дұрыс ұйымдастырғанда бала
өзінің жасына сәйкес өсіп, дамиды. Ол
жақсы тәбет, ұйқы, теңдестірілген мінез-
құлық, ересектермен және құрдастарымен
қарым-қатынастың оң формалары
бар.Оның қызметі әртүрлі және жас
ерекшеліктеріне сәйкес келеді
Қозғалыс белсенділігінің жалпы ұзақтығы сергектіктің барлық
уақытының кемінде 60% құрайтын әр түрлі сабақтар мен қозғалыс
белсенділігінің формаларының ұтымды үйлесімін оңтайлы
қозғалыс режимін қамтамасыз ету маңызды.
10 слайд
Дербес қимыл әрекеті Отбасымен тығыз қарым-қатынас жасауБалалардың қозғалу белсенділігін оңтайландыру және шынықтыру да үнемі іс тәжірибеде қолданатын әрекет түрінде келелесі денсалық сақтау әдістерін тиімді пайдаланамын Бұл ретте балалардың иелігінде әртүрлі қозғалыс белсенділігін ынталандыратын құралдар болуы қажет. Спорттық мүкәммал (доптар, шеңбер, қаптар, баулар, арқандар, таспалар, орамалдар, қабырғалы тақта және т.б.) жиынтығы бар дене шынықтыру бұрышы, қозғалмалы ойындарға арналған қалпақшалар, денсаулық жолының жалпақ табандығының алдын алуға арналған кілемшелер. Отбасында және балабақшада қозғалыс белсенділігін дұрыс ұйымдастырғанда бала өзінің жасына сәйкес өсіп, дамиды. Ол жақсы тәбет, ұйқы, теңдестірілген мінез- құлық, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынастың оң формалары бар.Оның қызметі әртүрлі және жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді Қозғалыс белсенділігінің жалпы ұзақтығы сергектіктің барлық уақытының кемінде 60% құрайтын әр түрлі сабақтар мен қозғалыс белсенділігінің формаларының ұтымды үйлесімін оңтайлы қозғалыс режимін қамтамасыз ету маңызды.
11 слайд
11 слайд