Мектепке дейінгі ұйымдарда ағылшын тілін оқытуда рөлдік ойындардың маңызы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баяндама
тақырыбы:
Мектепке дейінгі ұйымдарда
ағылшын тілін оқытуда
рөлдік ойындардың маңызы
1 слайд
Баяндама тақырыбы: Мектепке дейінгі ұйымдарда ағылшын тілін оқытуда рөлдік ойындардың маңызы
2 слайд
Қазақстан әлемдік қауымдастыққа екпіндеп басып келеді және
өзінің алдына жоғары даму мақсатын қояды. Әлем барынша
әртүрлі және көптілді болып келеді, және көптеген балалар бір
тілден артық тіл қолданатын ортаға түседі. Уақыт талабына
сай, саясы тар мақсаттағы сапалы білім емес, шет тілдерді
үйренуге дәл осындай қырынан қарау керек.
Мектепке дейінгі ұйымның бітірушісін тәрбиелеуде ана
тілімен тең және басқа шетелдік тілдерде білім үлкен рөл
атқарады. Еліміздің тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаев
айтқандай: «Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді
пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар:
қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі
және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу
тілі».
2 слайд
Қазақстан әлемдік қауымдастыққа екпіндеп басып келеді және өзінің алдына жоғары даму мақсатын қояды. Әлем барынша әртүрлі және көптілді болып келеді, және көптеген балалар бір тілден артық тіл қолданатын ортаға түседі. Уақыт талабына сай, саясы тар мақсаттағы сапалы білім емес, шет тілдерді үйренуге дәл осындай қырынан қарау керек. Мектепке дейінгі ұйымның бітірушісін тәрбиелеуде ана тілімен тең және басқа шетелдік тілдерде білім үлкен рөл атқарады. Еліміздің тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаев айтқандай: «Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі».
3 слайд
Ағылшын тілін ерте жастан оқытудың мақсаты
– мектеп жасына дейінгі балалардың ағылшын
тілінде қарым - қатынас жасай алу негіздерін
меңгеруі болып табылады. Ерте жастан
ағылшын тілін оқыту сәбилердің
коммуникативті даму біліктілігін арттырады,
қызығушылығын оятуға мүмкіндік береді,
бірден көп тілдерде сөйлеуге мүмкіндік алады.
3 слайд
Ағылшын тілін ерте жастан оқытудың мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың ағылшын тілінде қарым - қатынас жасай алу негіздерін меңгеруі болып табылады. Ерте жастан ағылшын тілін оқыту сәбилердің коммуникативті даму біліктілігін арттырады, қызығушылығын оятуға мүмкіндік береді, бірден көп тілдерде сөйлеуге мүмкіндік алады.
4 слайд
Тілдесуді оқытудың ең тиімді
тәсілі -тақырыптық рөлдік-
ойындар. Бұл сабақтың
бөлінбейтін бөлігі.Рөлдік
ойындар адамдардың нағыз
өмірдегі әр түрлі қарым-
қатынастарын құруға
мүмкіндік туғызады.
Психологиялық тұрғыдан
қарағанда 5-6 жастағы балалар
белсенді және өте қозғалмалы
болып келеді.Бұл жастағы
балалар өздерін еркін ұстап,
сабаққа аса қызығумен
қатысады,өзінің
айналасындағы нәрселерді
көріп, соны бейнелеуді
ұнатады.
4 слайд
Тілдесуді оқытудың ең тиімді тәсілі -тақырыптық рөлдік- ойындар. Бұл сабақтың бөлінбейтін бөлігі.Рөлдік ойындар адамдардың нағыз өмірдегі әр түрлі қарым- қатынастарын құруға мүмкіндік туғызады. Психологиялық тұрғыдан қарағанда 5-6 жастағы балалар белсенді және өте қозғалмалы болып келеді.Бұл жастағы балалар өздерін еркін ұстап, сабаққа аса қызығумен қатысады,өзінің айналасындағы нәрселерді көріп, соны бейнелеуді ұнатады.
5 слайд
Рөлдік ойындарға
қойылатын негізгі
талаптар:
•
Рөлдік ойынды
мазмұны тұрғысынан да,нысаны жағынан да жақсы дайындау,
дәл ұйымдастыру қажет.
•
Рөлдік ойынды бүкіл топ қабылдауы тиіс.
•
Ол міндетті түрде жағымды ортада,оқушыларда қанағаттану,
қуаныш сезімін тудырады.
5 слайд
Рөлдік ойындарға қойылатын негізгі талаптар: • Рөлдік ойынды мазмұны тұрғысынан да,нысаны жағынан да жақсы дайындау, дәл ұйымдастыру қажет. • Рөлдік ойынды бүкіл топ қабылдауы тиіс. • Ол міндетті түрде жағымды ортада,оқушыларда қанағаттану, қуаныш сезімін тудырады.
6 слайд
Рөлдік ойынды дайындау,
жүргізу
және талқылауды басқарудағы
және оқу-
байланыс орнату жағдайларын
құрудағы негізгі қызметті
оқытушы да, оқушы да жүзеге
асыруы мүмкін. Сонымен,
оқу-сөйлеу жағдайлары рөлдік
ойындардың құрылымдық
негізі болып тадылады.
6 слайд
Рөлдік ойынды дайындау, жүргізу және талқылауды басқарудағы және оқу- байланыс орнату жағдайларын құрудағы негізгі қызметті оқытушы да, оқушы да жүзеге асыруы мүмкін. Сонымен, оқу-сөйлеу жағдайлары рөлдік ойындардың құрылымдық негізі болып тадылады.
7 слайд
Role – playing of fairytale
“Gingerbread man” (Колобок)
7 слайд
Role – playing of fairytale “Gingerbread man” (Колобок)
8 слайд
•
Балалар ертегі көріп, ағылшын тілінде
тыңдайды;
•
Рөлдерге бөлінеді;
•
Ертегіні ойнайды.
8 слайд
• Балалар ертегі көріп, ағылшын тілінде тыңдайды; • Рөлдерге бөлінеді; • Ертегіні ойнайды.