Мектепке саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сынып
мұғалімі
Бекжанова
Гүлмира
Ибинқызы
“№1 М.Горький атындағы мектеп-
гимназия” КММ
1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі Бекжанова Гүлмира Ибинқызы “№1 М.Горький атындағы мектеп- гимназия” КММ
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
“Мектепке
саяхат”
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Мектепке саяхат”
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Мектептің адам өміріндегі
маңыздылығын тексеру.
2.Мектепте қандай бөлмелердің
болатынын,олардың неге арналғанын
білу.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын тексеру. 2.Мектепте қандай бөлмелердің болатынын,олардың неге арналғанын білу.
4 слайд
Тірек
сөздер
асхана – столовая – сafeteria;
кітапхана – библиотека – library;
дәрігер бөлмесі – медицинский кабинет – medical office.
4 слайд
Тірек сөздер асхана – столовая – сafeteria; кітапхана – библиотека – library; дәрігер бөлмесі – медицинский кабинет – medical office.
5 слайд
Ресурстар
Интерактивті тақта,
оқушылардың санына қарай
бөлмелердің атауы жазылған
үлестірме парақшалар, мектеп
сұлбасының көшірмесі,
фотоаппарат, дүниежүзілік
карта.
5 слайд
Ресурстар Интерактивті тақта, оқушылардың санына қарай бөлмелердің атауы жазылған үлестірме парақшалар, мектеп сұлбасының көшірмесі, фотоаппарат, дүниежүзілік карта.
6 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде.
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге
6 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге
7 слайд
Топқа
бөлу
1-топ: Сынып бөлмесі
2-топ: Кітапхана
бөлмесі
3-топ: Асхана бөлмесі
4-топ: Спорт зал
бөлмесі
5-топ: Дәрігер бөлмесі
Суретті қима
қағаздар
арқылы
бөлінеді
7 слайд
Топқа бөлу 1-топ: Сынып бөлмесі 2-топ: Кітапхана бөлмесі 3-топ: Асхана бөлмесі 4-топ: Спорт зал бөлмесі 5-топ: Дәрігер бөлмесі Суретті қима қағаздар арқылы бөлінеді
8 слайд
Мектеп
ішіне
саяхат
8 слайд
Мектеп ішіне саяхат
9 слайд
Кітапханаға саяхат
9 слайд
Кітапханаға саяхат
10 слайд
Дәрігер бөлмесіне саяхат
10 слайд
Дәрігер бөлмесіне саяхат
11 слайд
Асханаға саяхат
11 слайд
Асханаға саяхат
12 слайд
Спорт залға
саяхат
12 слайд
Спорт залға саяхат
13 слайд
1-тапсырма
Алынған ақпаратты постерге түсіру
•1-топ: Сынып бөлмесін
•2-топ: Кітапхана бөлмесін
•3-топ: Асхана бөлмесін
•4-топ: Спорт зал бөлмесін
•5-топ: Дәрігер бөлмесін
13 слайд
1-тапсырма Алынған ақпаратты постерге түсіру •1-топ: Сынып бөлмесін •2-топ: Кітапхана бөлмесін •3-топ: Асхана бөлмесін •4-топ: Спорт зал бөлмесін •5-топ: Дәрігер бөлмесін
14 слайд
“Кір жайғыш” әдісінде
постер қорғау
14 слайд
“Кір жайғыш” әдісінде постер қорғау
15 слайд
15 слайд
16 слайд
“Сөздер банкі” әдісі
•Сөздер: доп, секіртпе, балапан, карта,
ыдыстар, орындық,үй, парта, есік, шахмат,
тақта, тенис, дәрілер,терезе, дәкелер,
конфет,тал, газ, қазан, қасық,
Керекті сөздерді таңдайды. Сол сөзді қажетті
банкке салады. Банктер: Банк “Асхана”,
“Спорт зал”, “Кітапхана”, “Сынып бөлмесі”,
“Дәрігер бөлмесі”.
16 слайд
“Сөздер банкі” әдісі •Сөздер: доп, секіртпе, балапан, карта, ыдыстар, орындық,үй, парта, есік, шахмат, тақта, тенис, дәрілер,терезе, дәкелер, конфет,тал, газ, қазан, қасық, Керекті сөздерді таңдайды. Сол сөзді қажетті банкке салады. Банктер: Банк “Асхана”, “Спорт зал”, “Кітапхана”, “Сынып бөлмесі”, “Дәрігер бөлмесі”.
17 слайд
“Сөздер банкі”
17 слайд
“Сөздер банкі”
18 слайд
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
18 слайд
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
19 слайд
Күтілетін нәтиже
Оқушылар
•– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің мектептің қай
жерінде орналасқанын біледі;
•– бұл бөлмелер неге арналғанын біледі;
•– дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар екенін біледі;
•– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің орналасқан
жерін мектептің сұлбасынан анықтауды;
•– қарапайым бақылау жүргізуді;
•– бұл бөлмелерде өздерін дұрыс ұстай білуді үйренді.
19 слайд
Күтілетін нәтиже Оқушылар •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің мектептің қай жерінде орналасқанын біледі; •– бұл бөлмелер неге арналғанын біледі; •– дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар екенін біледі; •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің орналасқан жерін мектептің сұлбасынан анықтауды; •– қарапайым бақылау жүргізуді; •– бұл бөлмелерде өздерін дұрыс ұстай білуді үйренді.