Материалдар / Мектепке саяхат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепке саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет,дайындық топтарға мектепке келген бүлдіршіндерге өте қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2018
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш сынып мұғалімі Бекжанова Гүлмира Ибинқызы “№1 М.Горький атындағы мектеп- гимназия” КММ

1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі Бекжанова Гүлмира Ибинқызы “№1 М.Горький атындағы мектеп- гимназия” КММ

1 слайд

Бастауыш сынып мұғалімі Бекжанова Гүлмира Ибинқызы “№1 М.Горький атындағы мектеп- гимназия” КММ

Сабақтың тақырыбы: “Мектепке саяхат”

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Мектепке саяхат”

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: “Мектепке саяхат”

Сабақтың мақсаты: 1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын тексеру. 2.Мектепте қандай бөлмелердің болатынын,олардың неге а

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын тексеру. 2.Мектепте қандай бөлмелердің болатынын,олардың неге арналғанын білу.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын тексеру. 2.Мектепте қандай бөлмелердің болатынын,олардың неге арналғанын білу.

Тірек сөздер асхана – столовая – сafeteria; кітапхана – б

4 слайд
Тірек сөздер асхана – столовая – сafeteria; кітапхана – библиотека – library; дәрігер бөлмесі – медицинский кабинет – medical office.

4 слайд

Тірек сөздер асхана – столовая – сafeteria; кітапхана – библиотека – library; дәрігер бөлмесі – медицинский кабинет – medical office.

Ресурстар Интерактивті тақта, оқушылардың санына қарай бөлмелердің атауы жазылған үлестірме парақшалар, мектеп сұлбасының кө

5 слайд
Ресурстар Интерактивті тақта, оқушылардың санына қарай бөлмелердің атауы жазылған үлестірме парақшалар, мектеп сұлбасының көшірмесі, фотоаппарат, дүниежүзілік карта.

5 слайд

Ресурстар Интерактивті тақта, оқушылардың санына қарай бөлмелердің атауы жазылған үлестірме парақшалар, мектеп сұлбасының көшірмесі, фотоаппарат, дүниежүзілік карта.

Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге

6 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге

6 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы Қуанамын менде, Қуанасың сенде. Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге

Топқа бөлу 1-топ: Сынып бөлмесі 2-топ: Кітапхана бөлмесі 3-топ: Асхана бөлмесі 4-топ: Спорт зал бөлмесі 5-топ: Дәрігер бөлм

7 слайд
Топқа бөлу 1-топ: Сынып бөлмесі 2-топ: Кітапхана бөлмесі 3-топ: Асхана бөлмесі 4-топ: Спорт зал бөлмесі 5-топ: Дәрігер бөлмесі Суретті қима қағаздар арқылы бөлінеді

7 слайд

Топқа бөлу 1-топ: Сынып бөлмесі 2-топ: Кітапхана бөлмесі 3-топ: Асхана бөлмесі 4-топ: Спорт зал бөлмесі 5-топ: Дәрігер бөлмесі Суретті қима қағаздар арқылы бөлінеді

Мектеп ішіне саяхат

8 слайд
Мектеп ішіне саяхат

8 слайд

Мектеп ішіне саяхат

Кітапханаға саяхат

9 слайд
Кітапханаға саяхат

9 слайд

Кітапханаға саяхат

Дәрігер бөлмесіне саяхат

10 слайд
Дәрігер бөлмесіне саяхат

10 слайд

Дәрігер бөлмесіне саяхат

Асханаға саяхат

11 слайд
Асханаға саяхат

11 слайд

Асханаға саяхат

Спорт залға саяхат

12 слайд
Спорт залға саяхат

12 слайд

Спорт залға саяхат

1-тапсырма Алынған ақпаратты постерге түсіру •1-топ: Сынып бөлмесін •2-топ: Кітапхана бөлмесін •3-топ: Асхана бөлмесін •4-топ:

13 слайд
1-тапсырма Алынған ақпаратты постерге түсіру •1-топ: Сынып бөлмесін •2-топ: Кітапхана бөлмесін •3-топ: Асхана бөлмесін •4-топ: Спорт зал бөлмесін •5-топ: Дәрігер бөлмесін

13 слайд

1-тапсырма Алынған ақпаратты постерге түсіру •1-топ: Сынып бөлмесін •2-топ: Кітапхана бөлмесін •3-топ: Асхана бөлмесін •4-топ: Спорт зал бөлмесін •5-топ: Дәрігер бөлмесін

“Кір жайғыш” әдісінде постер қорғау

14 слайд
“Кір жайғыш” әдісінде постер қорғау

14 слайд

“Кір жайғыш” әдісінде постер қорғау

15 слайд

15 слайд

“Сөздер банкі” әдісі •Сөздер: доп, секіртпе, балапан, карта, ыдыстар, орындық,үй, парта, есік, шахмат, тақта, тенис, дәріл

16 слайд
“Сөздер банкі” әдісі •Сөздер: доп, секіртпе, балапан, карта, ыдыстар, орындық,үй, парта, есік, шахмат, тақта, тенис, дәрілер,терезе, дәкелер, конфет,тал, газ, қазан, қасық, Керекті сөздерді таңдайды. Сол сөзді қажетті банкке салады. Банктер: Банк “Асхана”, “Спорт зал”, “Кітапхана”, “Сынып бөлмесі”, “Дәрігер бөлмесі”.

16 слайд

“Сөздер банкі” әдісі •Сөздер: доп, секіртпе, балапан, карта, ыдыстар, орындық,үй, парта, есік, шахмат, тақта, тенис, дәрілер,терезе, дәкелер, конфет,тал, газ, қазан, қасық, Керекті сөздерді таңдайды. Сол сөзді қажетті банкке салады. Банктер: Банк “Асхана”, “Спорт зал”, “Кітапхана”, “Сынып бөлмесі”, “Дәрігер бөлмесі”.

“Сөздер банкі”

17 слайд
“Сөздер банкі”

17 слайд

“Сөздер банкі”

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

18 слайд
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

18 слайд

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Күтілетін нәтиже Оқушылар •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің мектептің қай жерінде орналасқанын біледі; •– бұл бөлм

19 слайд
Күтілетін нәтиже Оқушылар •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің мектептің қай жерінде орналасқанын біледі; •– бұл бөлмелер неге арналғанын біледі; •– дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар екенін біледі; •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің орналасқан жерін мектептің сұлбасынан анықтауды; •– қарапайым бақылау жүргізуді; •– бұл бөлмелерде өздерін дұрыс ұстай білуді үйренді.

19 слайд

Күтілетін нәтиже Оқушылар •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің мектептің қай жерінде орналасқанын біледі; •– бұл бөлмелер неге арналғанын біледі; •– дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар екенін біледі; •– асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесінің орналасқан жерін мектептің сұлбасынан анықтауды; •– қарапайым бақылау жүргізуді; •– бұл бөлмелерде өздерін дұрыс ұстай білуді үйренді.