Мектепте тәлімгерлікті ұйымдастыру жас педагогтарға олардың кәсіби қалыптасуына әдістемелік қолдау көрсету жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепте тәлімгерлікті ұйымдастыру жас педагогтарға
олардың кәсіби қалыптасуына әдістемелік қолдау
көрсету жолдары
№3 мектеп-гимназиясы, ДҒӘЖЖ орынбасары Р.Командир,
Көкшетау қ. roza_komandir68@mail.ru
Жас маманмен жұмыс – жас маманның кәсіби және тұлғалық
дамуының қайнар көзі болғандықтан, білім беру үдерісіндегі маңызды
жұмыстардың бірі . Кешегі студент – бүгінгі жас маман. Мектепке келген жас
маманды үйретіп, білік – дағдысын қалыптастыру бұл үлкен міндет. Оған
мектеп әкімшілігі, тәлімгер мұғалімдер, бірлестік жетекшілері және жалпы
тәжірибелі мұғалімдер жауапты деп ойлаймын.
Жас мамандарды білім беру
мазмұнында жаңа әдіс-тәсілдерді
үйрену арқылы ізденімпаздыққа
тәрбиелеу және өзінің тәжірибесінде
оқушылардың білім сапасын
арттыру, жан- жақты дамыту. Нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту;өз
пәні бойынша жаңа технологияларды игеру; алдыңғы
қатарлы жаңашыл педагогикалық тәжірибелерді енгізу,
қолдану, іздену арқылы оқушылардың білім сапасын
арттыру;озық тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына
қатысу;өз білімін көтеріп, толықтырып
отыру;шығармашылық жұмысты дамыту, озат
педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену,
курстар, семинарлар, тренингтер, дөңгелек үстел арқылы
жас мамандардың кәсіби білімін, шеберлігін
жетілдіру;ққу- тәрбие жүйесінде шығармашылық
ізденістер мен зерттеу жұмыстарына жағдай жасау.Мақсаты мен міндеттері
1 слайд
Мектепте тәлімгерлікті ұйымдастыру жас педагогтарға олардың кәсіби қалыптасуына әдістемелік қолдау көрсету жолдары №3 мектеп-гимназиясы, ДҒӘЖЖ орынбасары Р.Командир, Көкшетау қ. roza_komandir68@mail.ru Жас маманмен жұмыс – жас маманның кәсіби және тұлғалық дамуының қайнар көзі болғандықтан, білім беру үдерісіндегі маңызды жұмыстардың бірі . Кешегі студент – бүгінгі жас маман. Мектепке келген жас маманды үйретіп, білік – дағдысын қалыптастыру бұл үлкен міндет. Оған мектеп әкімшілігі, тәлімгер мұғалімдер, бірлестік жетекшілері және жалпы тәжірибелі мұғалімдер жауапты деп ойлаймын. Жас мамандарды білім беру мазмұнында жаңа әдіс-тәсілдерді үйрену арқылы ізденімпаздыққа тәрбиелеу және өзінің тәжірибесінде оқушылардың білім сапасын арттыру, жан- жақты дамыту. Нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту;өз пәні бойынша жаңа технологияларды игеру; алдыңғы қатарлы жаңашыл педагогикалық тәжірибелерді енгізу, қолдану, іздену арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру;озық тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатысу;өз білімін көтеріп, толықтырып отыру;шығармашылық жұмысты дамыту, озат педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену, курстар, семинарлар, тренингтер, дөңгелек үстел арқылы жас мамандардың кәсіби білімін, шеберлігін жетілдіру;ққу- тәрбие жүйесінде шығармашылық ізденістер мен зерттеу жұмыстарына жағдай жасау.Мақсаты мен міндеттері
2 слайд
«Жас мұғалім» мектебі
«Бүгінгі жас маман-ертеңгі шебер ұстаз»
2016-2017 2017-2018 2018-2019
0
2
4
6
8
10
12
14
16 15
11
12
8
6
9
1-3 жылға дейінгі
еңбек өтілі жоқ
3-деңгей
Кәсіби шеберлік
2-деңгей
Өзіндік кәсіби
стилін жасақтау
1-деңгей
Бейімделуі, кәсіби іс-
әрекетінің нақтылануы Кәсіби деңгейінің өсуіЖас ұстаздардың саны Мектеп- өмір дастаны
Білім - бақыт бастауы
2 слайд
«Жас мұғалім» мектебі «Бүгінгі жас маман-ертеңгі шебер ұстаз» 2016-2017 2017-2018 2018-2019 0 2 4 6 8 10 12 14 16 15 11 12 8 6 9 1-3 жылға дейінгі еңбек өтілі жоқ 3-деңгей Кәсіби шеберлік 2-деңгей Өзіндік кәсіби стилін жасақтау 1-деңгей Бейімделуі, кәсіби іс- әрекетінің нақтылануы Кәсіби деңгейінің өсуіЖас ұстаздардың саны Мектеп- өмір дастаны Білім - бақыт бастауы
3 слайд
Өзінің іскерлік
қабілеттерін
шыңдайды,
кәсіби деңгейін
бірігіп оқыту
үрдісінде
көтереді Білім алады, білік,
дағдысын дамытады,
өзінің кәсіби деңгейін
көтереді, өзінің жеке
кәсіби карьерасын
дамытады,
тәлімгерімен бірігіп
жұмыс жасайды Жас мамандардың
кәсіби және мәдени
деңгейін көтеруге
жағдай жасайды
Тәлімгер Жас маман
Мектеп әкімшілігі Тәлімгерлік
Пән бірлестік
жетекшісі –жас ұстаз
•
Жас маманның ұжымға
тез бейімделуіне жағдай
жасау;
•
Қажетті білім, білік,
дағдымен қамтамасыз
ету;
•
Әдістемелермен, керекті
жоспарлармен
қамтамасыз ету. Жас ұстаз-оқушы
және ата-ана
•
Оқушы, ата-ана
арасында педагогтың
беделін қалыптастыру. Жас ұстаз-
әріптес
•
Әріптестердің жас
мамандарға қолдау
көрсетуі.Жас ұстаздармен жұмыс үш аспектіні
назарға ала отырып жүргізіледі
3 слайд
Өзінің іскерлік қабілеттерін шыңдайды, кәсіби деңгейін бірігіп оқыту үрдісінде көтереді Білім алады, білік, дағдысын дамытады, өзінің кәсіби деңгейін көтереді, өзінің жеке кәсіби карьерасын дамытады, тәлімгерімен бірігіп жұмыс жасайды Жас мамандардың кәсіби және мәдени деңгейін көтеруге жағдай жасайды Тәлімгер Жас маман Мектеп әкімшілігі Тәлімгерлік Пән бірлестік жетекшісі –жас ұстаз • Жас маманның ұжымға тез бейімделуіне жағдай жасау; • Қажетті білім, білік, дағдымен қамтамасыз ету; • Әдістемелермен, керекті жоспарлармен қамтамасыз ету. Жас ұстаз-оқушы және ата-ана • Оқушы, ата-ана арасында педагогтың беделін қалыптастыру. Жас ұстаз- әріптес • Әріптестердің жас мамандарға қолдау көрсетуі.Жас ұстаздармен жұмыс үш аспектіні назарға ала отырып жүргізіледі
4 слайд
•
Кәсіподақ жұмысы
•
Спорттық жарыстар
•
Мектептен тыс іс-
шаралар
•
Көркемөнерпаздар
байқауы•
Коучинг
•
Семинар
•
Конференция
•
Сайыстар
•
Апталықтар
•
Практикалық сабақтар •
Жеке
•
Топтық •
Жас мамандармен
жүргізілетін жұмыс
жоспары
•
Тәлімгерлер жұмыс
•
Жас мамандардың
педагогикалық
ұжымға
психологиялық
бейімделуі Жас
мамандард
ың
мектепке
бейімделуі Кеңес
беру
Мектетің
қоғамдық
жұмыстарына
белсене
араластыруБелсенді
әдістерді
үйретуЖұмыс түрлері
4 слайд
• Кәсіподақ жұмысы • Спорттық жарыстар • Мектептен тыс іс- шаралар • Көркемөнерпаздар байқауы• Коучинг • Семинар • Конференция • Сайыстар • Апталықтар • Практикалық сабақтар • Жеке • Топтық • Жас мамандармен жүргізілетін жұмыс жоспары • Тәлімгерлер жұмыс • Жас мамандардың педагогикалық ұжымға психологиялық бейімделуі Жас мамандард ың мектепке бейімделуі Кеңес беру Мектетің қоғамдық жұмыстарына белсене араластыруБелсенді әдістерді үйретуЖұмыс түрлері
5 слайд
Ұжымның шығармашылығы
біріккен іс-әрекет арқылы жүзеге асады.
ІІІ тоқсанның педагогикалық кеңесі
«Жарқын болашақ иесі -бүгінгі жас
маман»аукцион идей «Пәндердің сапасын көтеру үшін мұғалім
тарапынан жүргізілетін жұмыс түрлері»
директор жанындағы отырыс
Ақмола облысы бойынша білім
беру ұйымдарының
директорларына арналған
«Заманауи мектеп:дәстүрлері
жаңашылдығы, табыстары»
облыстық форумы
5 слайд
Ұжымның шығармашылығы біріккен іс-әрекет арқылы жүзеге асады. ІІІ тоқсанның педагогикалық кеңесі «Жарқын болашақ иесі -бүгінгі жас маман»аукцион идей «Пәндердің сапасын көтеру үшін мұғалім тарапынан жүргізілетін жұмыс түрлері» директор жанындағы отырыс Ақмола облысы бойынша білім беру ұйымдарының директорларына арналған «Заманауи мектеп:дәстүрлері жаңашылдығы, табыстары» облыстық форумы
6 слайд
Коучинг- проблемаларды шешуде оңтайлы
технология
«Бағалау және баға туралы
туралы түсінік»
Коуч Карасартова Ш.К.«Оқыту мен оқуда сындарлықтың
тиімділігі » Коуч Билялова
«Табысты оқытуға қол
жеткізудегі диалогтік оқытудың
маңызы»
Коуч Р.Командир Ынтыма қтастық – өзара іс-әрекет жасау
философиясы, ал бірлескен жұмыс соңғы
нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал
етуге бағытталған өзара әрекеттің
құрылымы болып табылады.
6 слайд
Коучинг- проблемаларды шешуде оңтайлы технология «Бағалау және баға туралы туралы түсінік» Коуч Карасартова Ш.К.«Оқыту мен оқуда сындарлықтың тиімділігі » Коуч Билялова «Табысты оқытуға қол жеткізудегі диалогтік оқытудың маңызы» Коуч Р.Командир Ынтыма қтастық – өзара іс-әрекет жасау философиясы, ал бірлескен жұмыс соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып табылады.
7 слайд
Жас ұстаз нені білу керек?
Оқу
сауаттылығы
2019
7 слайд
Жас ұстаз нені білу керек? Оқу сауаттылығы 2019