«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ
САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ
ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
Мақсаты: география сабақтарында пән
мазмұны, функционалдық сауаттылық және
инклюзивті білім беру мәселелері бойынша
педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын
жетілдіру және геоақпараттық технологиялар
мен ресуртарды пайдалану.
1 слайд
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ» Мақсаты: география сабақтарында пән мазмұны, функционалдық сауаттылық және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру және геоақпараттық технологиялар мен ресуртарды пайдалану.
2 слайд
Функционалдық сауаттылық және
креативті ойлау
2 слайд
Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау
3 слайд
Инклюзивті білім беру ғылыми-
педагогикалық
мәселе ретінде
3 слайд
Инклюзивті білім беру ғылыми- педагогикалық мәселе ретінде
4 слайд
Интеграция және инклюзия
Инклюзия – интеграцияның жүйелі
жалғасы
4 слайд
Интеграция және инклюзия Инклюзия – интеграцияның жүйелі жалғасы
5 слайд
Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай
болуы керек?
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін
педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді
болуының маңызды көрсеткіштері баланың
дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0
10
2 0
3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы
«өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру
бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың
және көмекші мамандардың алдына қойылған
міндеттермен тікелей байланысты
Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін
бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің
қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек
5 слайд
Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек? Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді болуының маңызды көрсеткіштері баланың дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0 10 2 0 3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы «өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың және көмекші мамандардың алдына қойылған міндеттермен тікелей байланысты Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек
6 слайд
Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты
6 слайд
Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты
7 слайд
Литосфера
7 слайд
Литосфера
8 слайд
«География» ұғымын
енгізген
8 слайд
«География» ұғымын енгізген
9 слайд
Эратосфе
н
9 слайд
Эратосфе н
10 слайд
Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал
10 слайд
Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал
11 слайд
Барометр
11 слайд
Барометр
12 слайд
Желдің бағыты мен күшін анықтайтын
құрал
12 слайд
Желдің бағыты мен күшін анықтайтын құрал
13 слайд
Флюге
р
13 слайд
Флюге р
14 слайд
Жердің су қабығы
14 слайд
Жердің су қабығы
15 слайд
Гидросфер
а
15 слайд
Гидросфер а
16 слайд
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ
БІЛІМ БЕРУДЕГІ
ГЕОАҚПАРАТТЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
МЕН РЕСУРСТАРДЫ
ПАЙДАЛАНУ
16 слайд
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын
деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай
болатын көрнекі деректерге айналдыру
21 слайд
Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай болатын көрнекі деректерге айналдыру
22 слайд
Ақпараттық технологиялар
дәуіріндегі мұғалімнің
құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды
пайдалануда:
•
оқытуды дербестендіру (траекторияны
таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі,
оқу қиындықтары кезінде көмек
•
-білім алушылардың ынтасын арттыру
(интерактивті Оқу материалдары, оқыту
ойындары)
•
мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті
қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру,
жұмысты тексеру)
22 слайд
Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі мұғалімнің құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды пайдалануда: • оқытуды дербестендіру (траекторияны таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі, оқу қиындықтары кезінде көмек • -білім алушылардың ынтасын арттыру (интерактивті Оқу материалдары, оқыту ойындары) • мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру, жұмысты тексеру)
23 слайд
ТОПтық
тапсырма
•
Сіз қандай
жағдайларда сандық
технологияларды
қолданасыз?
•
Цифрландырудың
негізгі трендтерін
маңыздылығы
бойынша атаңыз
•
Сабақтарыңызда ең
көп қолданылатын
жағдайларды атаңыз.
23 слайд
ТОПтық тапсырма • Сіз қандай жағдайларда сандық технологияларды қолданасыз? • Цифрландырудың негізгі трендтерін маңыздылығы бойынша атаңыз • Сабақтарыңызда ең көп қолданылатын жағдайларды атаңыз.
24 слайд
Қорыта келгенде,
сабақтарды осындай әдіс –
тәсілдермен өткізу арқылы
мен оқушылардың білімді өз
бетімен оқып-үйрене
алатынына, өзінің оқуы үшін
өзі жауапты екендігін
сезінетіндігін,
қызығушылықтары оянып,
белсенділіктері
артатындығын, олардың ой
еркіндігі дамитындығына
көзім жетті.
24 слайд
Қорыта келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып, белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім жетті.