«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі ерекше оқытуды қажет ететін балаларға арналған сабақты ұйымдастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ» Мақсаты: география сабақтарында пән мазмұны, функ

#1 слайд
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ» Мақсаты: география сабақтарында пән мазмұны, функционалдық сауаттылық және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру және геоақпараттық технологиялар мен ресуртарды пайдалану.

1 слайд

«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ» Мақсаты: география сабақтарында пән мазмұны, функционалдық сауаттылық және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру және геоақпараттық технологиялар мен ресуртарды пайдалану.

Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау

#2 слайд
Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау

2 слайд

Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау

Инклюзивті білім беру ғылыми- педагогикалық мәселе ретінде

#3 слайд
Инклюзивті білім беру ғылыми- педагогикалық мәселе ретінде

3 слайд

Инклюзивті білім беру ғылыми- педагогикалық мәселе ретінде

Интеграция және инклюзия Инклюзия – интеграцияның жүйелі жалғасы

#4 слайд
Интеграция және инклюзия Инклюзия – интеграцияның жүйелі жалғасы

4 слайд

Интеграция және инклюзия Инклюзия – интеграцияның жүйелі жалғасы

Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек? Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен маманда

#5 слайд
Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек? Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді болуының маңызды көрсеткіштері баланың дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0 10 2 0 3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы «өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың және көмекші мамандардың алдына қойылған міндеттермен тікелей байланысты Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек

5 слайд

Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек? Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді болуының маңызды көрсеткіштері баланың дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0 10 2 0 3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы «өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың және көмекші мамандардың алдына қойылған міндеттермен тікелей байланысты Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек

Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты

#6 слайд
Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты

6 слайд

Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты

Литосфера

#7 слайд
Литосфера

7 слайд

Литосфера

«География» ұғымын енгізген

#8 слайд
«География» ұғымын енгізген

8 слайд

«География» ұғымын енгізген

Эратосфе н

#9 слайд
Эратосфе н

9 слайд

Эратосфе н

Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал

#10 слайд
Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал

10 слайд

Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал

Барометр

#11 слайд
Барометр

11 слайд

Барометр

Желдің бағыты мен күшін анықтайтын құрал

#12 слайд
Желдің бағыты мен күшін анықтайтын құрал

12 слайд

Желдің бағыты мен күшін анықтайтын құрал

Флюге р

#13 слайд
Флюге р

13 слайд

Флюге р

Жердің су қабығы

#14 слайд
Жердің су қабығы

14 слайд

Жердің су қабығы

Гидросфер а

#15 слайд
Гидросфер а

15 слайд

Гидросфер а

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

#16 слайд
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

16 слайд

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай болатын көрнекі деректерге ай

#21 слайд
Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай болатын көрнекі деректерге айналдыру

21 слайд

Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай болатын көрнекі деректерге айналдыру

Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі мұғалімнің құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды пайдалануда: • оқыт

#22 слайд
Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі мұғалімнің құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды пайдалануда: • оқытуды дербестендіру (траекторияны таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі, оқу қиындықтары кезінде көмек • -білім алушылардың ынтасын арттыру (интерактивті Оқу материалдары, оқыту ойындары) • мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру, жұмысты тексеру)

22 слайд

Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі мұғалімнің құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды пайдалануда: • оқытуды дербестендіру (траекторияны таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі, оқу қиындықтары кезінде көмек • -білім алушылардың ынтасын арттыру (интерактивті Оқу материалдары, оқыту ойындары) • мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру, жұмысты тексеру)

ТОПтық тапсырма • Сіз қандай жағдайларда сандық технологияларды қолданасыз? • Цифрландырудың негізгі трендтерін маңыз

#23 слайд
ТОПтық тапсырма • Сіз қандай жағдайларда сандық технологияларды қолданасыз? • Цифрландырудың негізгі трендтерін маңыздылығы бойынша атаңыз • Сабақтарыңызда ең көп қолданылатын жағдайларды атаңыз.

23 слайд

ТОПтық тапсырма • Сіз қандай жағдайларда сандық технологияларды қолданасыз? • Цифрландырудың негізгі трендтерін маңыздылығы бойынша атаңыз • Сабақтарыңызда ең көп қолданылатын жағдайларды атаңыз.

Қорыта келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрен

#24 слайд
Қорыта келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып, белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім жетті.

24 слайд

Қорыта келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып, белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім жетті.

Файл форматы:
pptx
24.01.2024
524
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі