«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

#1 слайд
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ
САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ
ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
Мақсаты: география сабақтарында пән
мазмұны, функционалдық сауаттылық және
инклюзивті білім беру мәселелері бойынша
педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын
жетілдіру және геоақпараттық технологиялар
мен ресуртарды пайдалану.
1 слайд
«МЕКТЕПТЕГІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫ: БАСЫМДЫҚТАР ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ» Мақсаты: география сабақтарында пән мазмұны, функционалдық сауаттылық және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша педагогтің кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру және геоақпараттық технологиялар мен ресуртарды пайдалану.
#2 слайд
Функционалдық сауаттылық және
креативті ойлау
2 слайд
Функционалдық сауаттылық және креативті ойлау
#3 слайд
Инклюзивті білім беру ғылыми-
педагогикалық
мәселе ретінде
3 слайд
Инклюзивті білім беру ғылыми- педагогикалық мәселе ретінде
#4 слайд
Интеграция және инклюзия
Инклюзия – интеграцияның жүйелі
жалғасы
4 слайд
Интеграция және инклюзия Инклюзия – интеграцияның жүйелі жалғасы
#5 слайд
Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай
болуы керек?
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін
педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді
болуының маңызды көрсеткіштері баланың
дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0
10
2 0
3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы
«өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру
бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың
және көмекші мамандардың алдына қойылған
міндеттермен тікелей байланысты
Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін
бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің
қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек
5 слайд
Инклюзивті білім берудегі бағалау қандай болуы керек? Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін педагогтер мен мамандар жұмысының тиімді болуының маңызды көрсеткіштері баланың дамуындағы оң өзгерістерден көрінеді0 10 2 0 3 Белгілі бір уақыт кезеңіндегі баладағы «өзгерістердің» мазмұнын бағалау жеке білім беру бағдарламасын әзірлеуде мұғалімнің, ата-ананың және көмекші мамандардың алдына қойылған міндеттермен тікелей байланысты Инклюзивті білім берудегі оқыту нәтижелерін бағалауда қателіктерге жол бермеу үшін мұғалімнің қызметі белгілі бір принциптерге негізделуі керек
#6 слайд
Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты
6 слайд
Жер шарының сыртқы қатты тас қабаты
#7 слайд
Литосфера
7 слайд
Литосфера
#8 слайд
«География» ұғымын
енгізген
8 слайд
«География» ұғымын енгізген
#9 слайд
Эратосфе
н
9 слайд
Эратосфе н
#10 слайд
Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал
10 слайд
Атмосфералық қысымды өлшейтін құрал
#11 слайд
Барометр
11 слайд
Барометр
#12 слайд
Желдің бағыты мен күшін анықтайтын
құрал
12 слайд
Желдің бағыты мен күшін анықтайтын құрал
#13 слайд
Флюге
р
13 слайд
Флюге р
#14 слайд
Жердің су қабығы
14 слайд
Жердің су қабығы
#15 слайд
Гидросфер
а
15 слайд
Гидросфер а
#16 слайд
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ
БІЛІМ БЕРУДЕГІ
ГЕОАҚПАРАТТЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
МЕН РЕСУРСТАРДЫ
ПАЙДАЛАНУ
16 слайд
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОАҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын
деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай
болатын көрнекі деректерге айналдыру
21 слайд
Деректерді визуализациялау – ауқымды және шағын деректерді адам миына түсінуге және өңдеуге оңай болатын көрнекі деректерге айналдыру
#22 слайд
Ақпараттық технологиялар
дәуіріндегі мұғалімнің
құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды
пайдалануда:
•
оқытуды дербестендіру (траекторияны
таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі,
оқу қиындықтары кезінде көмек
•
-білім алушылардың ынтасын арттыру
(интерактивті Оқу материалдары, оқыту
ойындары)
•
мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті
қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру,
жұмысты тексеру)
22 слайд
Ақпараттық технологиялар дәуіріндегі мұғалімнің құзыреттілігі Мұғалімдердің сандық технологияларды пайдалануда: • оқытуды дербестендіру (траекторияны таңдау, оқу материалдарының әр түрлілігі, оқу қиындықтары кезінде көмек • -білім алушылардың ынтасын арттыру (интерактивті Оқу материалдары, оқыту ойындары) • мұғалімдер мен менеджерлердің күнделікті қызметін жеңілдету (мониторинг, есеп беру, жұмысты тексеру)
#23 слайд
ТОПтық
тапсырма
•
Сіз қандай
жағдайларда сандық
технологияларды
қолданасыз?
•
Цифрландырудың
негізгі трендтерін
маңыздылығы
бойынша атаңыз
•
Сабақтарыңызда ең
көп қолданылатын
жағдайларды атаңыз.
23 слайд
ТОПтық тапсырма • Сіз қандай жағдайларда сандық технологияларды қолданасыз? • Цифрландырудың негізгі трендтерін маңыздылығы бойынша атаңыз • Сабақтарыңызда ең көп қолданылатын жағдайларды атаңыз.
#24 слайд
Қорыта келгенде,
сабақтарды осындай әдіс –
тәсілдермен өткізу арқылы
мен оқушылардың білімді өз
бетімен оқып-үйрене
алатынына, өзінің оқуы үшін
өзі жауапты екендігін
сезінетіндігін,
қызығушылықтары оянып,
белсенділіктері
артатындығын, олардың ой
еркіндігі дамитындығына
көзім жетті.
24 слайд
Қорыта келгенде, сабақтарды осындай әдіс – тәсілдермен өткізу арқылы мен оқушылардың білімді өз бетімен оқып-үйрене алатынына, өзінің оқуы үшін өзі жауапты екендігін сезінетіндігін, қызығушылықтары оянып, белсенділіктері артатындығын, олардың ой еркіндігі дамитындығына көзім жетті.
шағым қалдыра аласыз













