1 слайд
«Суреттен нені байқадыңыз?»
топқа бөлу
2 слайд
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап
жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс
жасайтын топ.
Ай . Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын
ержүрек, батыл жандар Су, Күн, Ай
суреттері арқылы топқа бөлу
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай
таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.
3 слайд
Тақырыбы : Мектептегі мұғалімнің
көшбасшылығы
Мақсаты : Бacқaру жәнe көшбacшылық
турaлы көзқaрacтaрын қaлыптacтырa oтырып,
прaктикaлық тaпcырмaлaр aрқылы
түciнiктeрiн кeңeйту және оның этикалық
нормаларды сақтауын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже : Тoптaca жұмыc aтқaрa
oтырып,бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы
түciнiк қaлыптacaды, көшбacшы түрлeрiнiң
eрeкшeлiктeрiн aйқындaй oтырып, қaжeттi
жaғдaйдa тиiмдi пaйдaлaнуғa үйрeнeдi.
4 слайд
І-топ
Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың үш
баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген….
5 слайд
ІІ-топ
Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ….
6 слайд
ІІІ-топ
Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар,
Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген...
7 слайд
І-топ
Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың
үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген.
«Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен бұл
балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да
ұлағатты ұстаздароларға күн сәулесіндей бірдей
мөлшерде мейірім шуағын төгеді….»
8 слайд
ІІ-топ
Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ.
«Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда
өзге үш саусағымызбен өзімізді көрсеткенімізді
аңғара бермейміз. Ендеше, біз әлдекімді кінәлағанда,
өзіміздің кінәміз бар ма, жоқ па, осы жағына көңіл
бөлуіміз қажет. Әрбір ағаттық үшін кінәні өзгеден
емес, өзімізден іздеу керек шығар….»
9 слайд
ІІІ-топ
Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы
сөнбеген бір үй бейнеленген.
«Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған
жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ, ояу бір кісі бар. Ол
– мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанмен, мектепте де,
үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен
дайындалып келеді….»
10 слайд
«Көшбасшы қандай адам?»
(Рөлдік ойын )
Қатал көшбacшы
Сабырлы көшбасшы
Еңбекқор көшбасшы
11 слайд
* Көшбасшы – жол таба білетін,
өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне
жүктелген міндетті сезіне білетін,
ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.
12 слайд
*
Көшбасшылы қ түрлері:
өктемшіл,сыйласымдылық,делигирияшы
л
13 слайд
* Көшбасшылы қтың 6 түрлі бөлінісі бар .
Жай бөлініс: лауазымдық нұсқаулар шегінде жұмыс істеуінен
күтілетін нәтижені меңзейді.
Прагматикалық бөлініс:мектепке сырттан жасалатын,күн сайын
күшейіп жатқан қысымға байланысты өзгеріп тұратын жұмыс
жіктемесін қамтиды.
Стратегиялық бөлініс:нақты мақсатқа бағыттаушылық.
Кезеңдік бөлініс:кәсіби дамуға бағдарланған стратегиялық сипатқа
ие
Бастамашылық бөлініс:көшбасшыны тағайындамайды,ерікті деп
санауға толық негіз бар.
Мәдени бөлініс:мұғалімдер бірлесе отырып,бастама
білдіреді.ешқандай басшы,жетекші болмайды.
14 слайд
* К өшбасшылықты
дамытудың бір
жолы - сыни
тұрғыдан ойлану.
Сын тұрғысынан
ойлану
шығармашылыққа
жетелейді.
15 слайд
1. Бірнеше топқа бөлініңіздер.
2. Әр топтан бір-бір көшбасшы тағайындаңыз.
3. Әр топ қатысушылары өз туған күндерін
күнтізбе бойынша басқа топқа қарағанда лезде
рет-ретімен қою керек.
4. Топ көшбасшысы барлығы дайын болғанын
білгенде «Болдық!» деп белгі беруі тиіс. “ Туған күндер” ойыны
16 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы.
Көшбасшы- ол...
Көшбасшы болу үшін...
Көшбасшы алдымен,...
Көшбасшы үшін тән қасиет...
Көшбасшы болып тумайды, ол
қалыптасады, себебі...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз