Материалдар / "Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы" коучинг сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы" коучинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы көзқaрacтaрын қaлыптacтырa oтырып, прaктикaлық тaпcырмaлaр aрқылы түciнiктeрiн кeңeйту және оның этикалық нормаларды сақтауын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
830
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Суреттен нені байқадыңыз?» топқа бөлу

1 слайд
«Суреттен нені байқадыңыз?» топқа бөлу

Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай . Ойшыл да арманшыл, қиынды

2 слайд
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай . Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек,  батыл жандар Су, Күн, Ай суреттері арқылы топқа бөлу Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.

Тақырыбы : Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы Мақсаты : Бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы көзқaрacтaрын қaлыптacтырa o

3 слайд
Тақырыбы : Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы Мақсаты : Бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы көзқaрacтaрын қaлыптacтырa oтырып, прaктикaлық тaпcырмaлaр aрқылы түciнiктeрiн кeңeйту және оның этикалық нормаларды сақтауын қалыптастыру.   Күтілетін нәтиже : Тoптaca жұмыc aтқaрa oтырып,бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы түciнiк қaлыптacaды, көшбacшы түрлeрiнiң eрeкшeлiктeрiн aйқындaй oтырып, қaжeттi жaғдaйдa тиiмдi пaйдaлaнуғa үйрeнeдi.

І-топ Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген….

4 слайд
І-топ Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген….

ІІ-топ Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ….

5 слайд
ІІ-топ Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ….

ІІІ-топ Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген...

6 слайд
ІІІ-топ Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген...

І-топ Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. «Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен

7 слайд
І-топ Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. «Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаздароларға күн сәулесіндей бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді….»

ІІ-топ Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ. «Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда өзге үш саусағымызбен өзімізді кө

8 слайд
ІІ-топ Біреуді нұсқап тұрған сұқ саусақ. «Біз сұқ саусағымызбен өзгені көрсетіп тұрғанда өзге үш саусағымызбен өзімізді көрсеткенімізді аңғара бермейміз. Ендеше, біз әлдекімді кінәлағанда, өзіміздің кінәміз бар ма, жоқ па, осы жағына көңіл бөлуіміз қажет. Әрбір ағаттық үшін кінәні өзгеден емес, өзімізден іздеу керек шығар….»

ІІІ-топ Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған

9 слайд
ІІІ-топ Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, Жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ, ояу бір кісі бар. Ол – мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанмен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді….»

«Көшбасшы қандай адам?» (Рөлдік ойын ) Қатал көшбacшы Сабырлы көшбасшы Еңбекқор көшбасшы

10 слайд
«Көшбасшы қандай адам?» (Рөлдік ойын ) Қатал көшбacшы   Сабырлы көшбасшы   Еңбекқор көшбасшы

* Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе бі

11 слайд
* Көшбасшы – жол таба білетін, өзгелерге жол көрсете алатын, өзіне жүктелген міндетті сезіне білетін, ауыртпалыққа төзе білетін тұлға.

* Көшбасшылы қ түрлері: өктемшіл,сыйласымдылық,делигирияшы л

12 слайд
* Көшбасшылы қ түрлері: өктемшіл,сыйласымдылық,делигирияшы л

* Көшбасшылы қтың 6 түрлі бөлінісі бар . Жай бөлініс: лауазымдық нұсқаулар шегінде жұмыс істеуінен күтілетін нәтижені меңз

13 слайд
* Көшбасшылы қтың 6 түрлі бөлінісі бар . Жай бөлініс: лауазымдық нұсқаулар шегінде жұмыс істеуінен күтілетін нәтижені меңзейді. Прагматикалық бөлініс:мектепке сырттан жасалатын,күн сайын күшейіп жатқан қысымға байланысты өзгеріп тұратын жұмыс жіктемесін қамтиды. Стратегиялық бөлініс:нақты мақсатқа бағыттаушылық. Кезеңдік бөлініс:кәсіби дамуға бағдарланған стратегиялық сипатқа ие Бастамашылық бөлініс:көшбасшыны тағайындамайды,ерікті деп санауға толық негіз бар. Мәдени бөлініс:мұғалімдер бірлесе отырып,бастама білдіреді.ешқандай басшы,жетекші болмайды.

* К өшбасшылықты дамытудың бір жолы - сыни тұрғыдан ойлану. Сын тұрғысынан ойлану шығармашылыққа жетелейді.

14 слайд
* К өшбасшылықты дамытудың бір жолы - сыни тұрғыдан ойлану. Сын тұрғысынан ойлану шығармашылыққа жетелейді.

1. Бірнеше топқа бөлініңіздер. 2. Әр топтан бір-бір көшбасшы тағайындаңыз. 3. Әр топ қатысушылары өз туған күндерін күнтізбе бо

15 слайд
1. Бірнеше топқа бөлініңіздер. 2. Әр топтан бір-бір көшбасшы тағайындаңыз. 3. Әр топ қатысушылары өз туған күндерін күнтізбе бойынша басқа топқа қарағанда лезде рет-ретімен қою керек. 4. Топ көшбасшысы барлығы дайын болғанын білгенде «Болдық!» деп белгі беруі тиіс. “ Туған күндер” ойыны

«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы. Көшбасшы- ол... Көшбасшы болу үшін... Көшбасшы алдымен,... Көшбасшы үшін тән қасиет... Көшбасшы б

16 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы. Көшбасшы- ол... Көшбасшы болу үшін... Көшбасшы алдымен,... Көшбасшы үшін тән қасиет... Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі...